|
-
Організація і проведення нескладних дослідів в природі, як засіб виховання у дітей старшого дошкільного віку інтересу до природи
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. НЕСКЛАДНІ ДОСЛІДИ, ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА 6
1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми 6
1.2. Роль нескладного експерементування природничого змісту при вихованні у дітей старшого дошкільного віку інтересу до природи 10
1.3. Методика роботи з організації та проведення нескладних дослідів в природі, як засобу виховання у дітей старшого дошкільного віку інтересу до природи 13
РОЗДІЛ ІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ НЕСКЛАДНИХ ДОСЛІДІВ В СУЧАСНІЙ ПРАКТИЦІ 17
2.1. Стан організації та проведення нескладних дослідів в природі з дітьми старшого дошкільного віку в сучасні практиці 17
2.2. Система роботи з формування у дітей старшого дошкільного віку інтересу до природи в процесі проведення нескладних дослідів 24
ВИСНОВКИ 31
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 34
-
Формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про сім'ю
План.
Вступ 3
1.Психолого-педагогічні дослідження проблеми формування уявлень про сім'ю 6
2.Аналіз програмових вимог з проблеми 8
3.Визначення рівнів уявлень дітей старшого дошкільного віку про сім'ю (констатуючий експеримент) 19
4.Система роботи з дітьми старшого дошкільного віку з формування уявлень про сім'ю (формуючий експеримент) 21
5.Аналіз результатів проведеної роботи (контрольний експеримент) 22
Висновки та педагогічні рекомендації. 24
Використана література. 25
Об'єкт дослідження - процес формування уявлень про сім'ю.
Предмет дослідження – Формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про сім'ю.
Гіпотеза - формування в дітей дошкільного віку уявлень про сім'ю залежить від гармонічних подружніх і батьківсько-дитячих відношень в родині. Подружні відносини є одним з головних факторів, що впливають на психологічний мікроклімат у родині. Отже, вони обумовлюють стиль виховання, характер системи відносин “батьки – дитина” що, у свою чергу, визначає майбутнє дитини як сім'янина.
Мета дослідження. Виходячи з даної гіпотези ми визначили мету дослідження – виявити формування в дітей повноцінних уявлень про сім'ю.
-
Навчання дітей у повсякденному житті
Вступ 2 І. Особливості розвитку і навчання дітей старшого дошкільного віку 4 ІІ. Шлях переходу від чуттевого пізнання до інтелектуального розвитку дітей старшого дошкільного віку 9 ІІІ. Організація навчання дітей старшого дошкільного віку 13 Висновки 24 Список використаної літератури 25
-
Психологічні умови ефективності розвитку спілкування у дитячому віці
ВСТУП 3
1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПОНЯТТЯ СПІЛКУВАННЯ 5
1.1. Види спілкування 5
1.2. Функції спілкування 7
1.3. Особливості спілкування в дитячому віці 8
2. ПСИХОЛОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ СПІЛКУВАННЯ 13
2.1. Вікове психологічне дошкільне спілкування 13
2.2. Вікове психологічне спілкування молодшого шкільного віку 16
2.3. Педагогічне спілкування дошкільного віку 18
2.4. Педагогічне спілкування молодшого шкільного віку 21
3. ЕМПІРІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ: ПРОБЛЕМА ВПЛИВУ ЕМОЦІЙНОЇ ТРИВОЖНОСТІ НА СПІЛКУВАННЯ ДИТИНИ В ГРУПІ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 26
ВИСНОВКИ 42
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 45
ДОДАТКИ 46
Мета курсової роботи полягає у визначенні головних психологічних умов розвитку спілкування в дитячому віці.
Предметом дослідження курсової роботи є умови розвитку спілкування дітей.
Об’єктом дослідження курсової роботи є група дітей старшого дошкільного віку.
Літературна база курсової роботи складається переважно з робіт російських дослідників та деяких періодичних джерел. Структурно робота складається зі вступу, трьох розділів з підпунктами, висновків, використаної літератури та додатків.
Експериментальне вивчення проблеми впливу емоційної тривожності на спілкування дитини в групі старшого дошкільного віку
Мета: вивчити вплив емоційної тривожності на спілкування дитини в групі старшого дошкільного віку.
Гіпотеза: передбачається, що в результаті експерименту буде отриманий такий результат: діти з високим рівнем тривожності мають несприятливе положення у відношенні спілкування з іншими дітьми в групі.
Задачі:
1. Вивчити емоційну сферу дітей старшого дошкільного віку;
2. вивчити міжособистісні відносини в групі дітей старшого дошкільного віку;
3. вивчити статусне положення дітей у групі з різним рівнем тривожності.
Предмет дослідження: залежність спілкування дитини старшого дошкільного віку від різного рівня тривожності.
Об'єкт дослідження: група дітей старшого дошкільного віку.
Для дослідження емоційного стану кожної дитини групи використовувався рисунковий тест Бака “Будинок-Дерево-Людина”, методику “Малюнок неіснуючої тварини”.
Також проводилася діагностика міжособистісних відносин дітей за методикою вивчення дитячої групи (соціометрія й аутосоціометрія)
-
Організація та методика навчання метання дітей дошкільного віку
Вступ 2
1. Педагогічні основи формування рухових функцій дошкільників 5
1.1. Стан вивчення проблеми формування рухових функцій дошкільників у науковій педагогічній та методичній літературі 5
1.2. Психофізіологічні основи формування рухових навичок у дітей дошкільного віку 11
1.3. Характеристика метання як основного руху особливості виконання руху дітьми дошкільного віку 14
1.4. Динаміка формування навичок з метання у дошкільників 17
1.5. Особливості методики навчання метання дітей дошкільного віку 22
Висновок до розділу 1 24
2. Організаційні та педагогічні умови навчання метання дітей дошкільного віку в практиці роботи ДНЗ 27
2.1. Визначення рівня умінь і навичок з метання на дальність (в ціль) згідно нормативним показникам дітей різних вікових груп 27
2.2. Зміст різних форм роботи з фізичного виховання щодо навчання дітей метання на дальність (у ціль) 29
2.3. Модель навчання дітей дошкільного віку метання на дальність (у ціль) 33
Висновок до розділу 2 38
Висновки 40
Використана література 42
Додатки 44
-
Тілесно-орієнтована психотерапія в реабілітації дітей дошкільного з психічними відхиленнями
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПСИХІЧНИМИ ВІДХИЛЕННЯМИ 6
1.1. Анатомо-фізіологічні особливості дітей дошкільного віку 6
1.2. Психічний розвиток дітей дошкільного віку 8
1.3. Характеристика найпоширеніших психічних порушень дітей дошкільного віку 21
РОЗДІЛ ІІ. ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ ЗАСТОСУВАННЯ ТІЛЕСНО-ОРІЄНТОВАНОЇ ПСИХОТЕРАПІЇ В РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ 30
2.1. Психолого-педагогічні особливості роботи з дітьми дошкільного віку 30
2.2. Місце засобів тілесно-орієнтованої психотерапії дітей з психічними відхиленнями 41
РОЗДІЛ ІІІ. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЗАСТОСУВАННЯ ТІЛЕСНО-ОРІЄНТОВАНОЇ ПСИХОТЕРАПІЇ В РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПСИХІЧНИМИ ²ДХИЛЕННЯМИ 49
3.1. Організація дослідження 49
3.2. Аналіз результатів дослідження та їх інтерпретація 56
ВИСНОВОК 73
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 76
-
Шляхи формування початкових економічних знань у старших дошкільників в умовах сім'ї
Вступ. 3
1.Актуальність проблеми економічного виховання старших дошкільників на сучасному етапі. 8
2.Програма навчання і виховання про економічне виховання старших дошкільників 12
3.Діагностика тактики залучення дитини старшого дошкільного віку до сімейної економіки (констатуючий експеримент). 18
3.1.Методика та проведення дослідження. 20
3.2.Обговорення результатів дослідження. 22
4.Індивідуалізація формування початкових економічних знань у дитини старшого дошкільного віку (формуючий експеримент). 23
5.Порівняльний аналіз результатів роботи в експериментальній сім'ї (контрольний експеримент). 26
Висновки та педагогічні рекомендації. 28
Використана література 29
-
Збагачення знань дітей старшого дошкільного віку про тваринний світ засобами словесних методів
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ ЗБАГАЧЕННЯ ЗНАНЬ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ПРО ТВАРИННИЙ СВІТ В ПРОЦЕСІ ВИКОРИСТАННЯ СЛОВЕСНИХ МЕТОДІВ 9
1.1. Роль природи в розумовому розвитку дошкільників 9
1.2. Використання словесних методів в процесі ознайомлення дітей з тваринним світом 23
1.3. Аналіз сучасних програм і практики роботи дошкільних навчальних закладів 45
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ І 56
РОЗДІЛ ІІ. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З ПРОБЛЕМИ ЗБАГАЧЕННЯ ЗНАНЬ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ПРО ТВАРИННИЙ СВІТ В ПРОЦЕСІ ВИКОРИСТАННЯ СЛОВЕСНИХ МЕТОДІВ 58
2.1. Наявний рівень знань дітей старшого дошкільного віку про тваринний світ до початку дослідної роботи 58
2.2. Система роботи по збагаченню знань дітей старшого дошкільного віку про тваринний світ в процесі використання словесних методів 72
2.3. Вплив словесних методів на збагачення знань дітей старшого дошкільного віку про тваринний світ 76
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ ІІ 85
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ 87
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 90
ДОДАТКИ 97-132
-
Психологічний супровід впливу на процес соціалізації особистості сучасного дошкільника
Вступ 2
Розділ І. Соціальна ситуація розвитку дитини середнього і старшого дошкільного віку 5
1.1 Особливості соціальної ситуації – внутрішні і зовнішні умови розвитку дитини 5
1.2 Вікові кризи дошкільного віку та їх роль у соціальній ситуації розвитку 19
1.3 Соціально-психологічна характеристика розвитку дітей середнього дошкільного віку 22
1.4 Соціально-психологічна характеристика розвитку дітей старшого дошкільного віку 27
Розділ ІІ. Емпіричне дослідження на тему Визначення проблеми соціалізації особистості дитини дошкільного віку в умовах сучасного міста і села 31
2.1 Актаільність, об’єкт мета і гіпотеза дослідження 31
2.2 Теоретичне обгрунтування дослідження 36
2.3 Методи дослідження 39
2.4 Результати дослідження 42
2.5 Висновки дослідження 48
Розділ ІІІ. Причини, форми, методи впливу на результати стихійної соціалізації дитини дошкольного віку 50
3.1 Сучасна парадигма соціалізації дитини 50
3.2 Стихійна та направлена соціалізація 60
3.3 Сценарії методів впливу на стихійну соціалізацію 66
3.4 Виховання як цілеспрямована і організована форма впливу на стихійну соціалізацію 78
3.5 Умови позитивної соціалізації дитини в сім’ї 87
Висновки 97
Список використаної літератури 100
-
Методика навчання опису дітей старшого дошкільного віку народних природознавчих традицій
ВСТУП 1
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИХОВАННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ШАНОБЛИВОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ 4
1.1. Основи психологічної та педагогічної літератури присвяченої питанню морально-екологічного виховання дітей-дошкільників 4
1.2. Формування у дітей старшого дошкільного віку поведінки мотивованої природознавчими народними традиціями 11
Висновки до першого розділу 17
РОЗДІЛ 2. ЗАДАЧІ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗОБРАЖУВАНОЮ ОПИСУ ТА ВІДОБРАЖЕННЮ НАРОДНИХ ПРИРОДОЗНАВЧИХ ТРАДИЦІЙ 19
2.1. Аналіз відповідних програм 19
2.2. Особливості сприйняття та вираження дошкільниками природознавчих традицій 26
Висновки до другого розділу 28
ВИСНОВКИ 30
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32
ДОДАТОК 1 34
-
Сенсорний розвиток дiтей старшого дошкiльного віку
Вступ 2
Розділ І. Особливості сенсорного розвитку дітей старшого дошкільного віку 3
1.1 Зміст сенсорного розвитку дошкільників 3
1.2 Розвиток сенсорної культури дошкільників 14
Розділ ІІ. Сенсорний розвиток дітей старшого дошкільного віку шляхом ігрової діяльності 20
2.1 Методика сенсорного розвитоку дітей старшої групи дитячого садка за допомогою дидактичних ігор 20
2.2 Особливості психолого-педагогічного впливу на дошкільників з метою їх сенсорного розвитку 23
Розділ ІІІ. Психолого-педагогічне планування розвитку сенсорної культури дітей старшого дошкільного віку 27
Висновки 33
Список використаної літератури 34
Cгенерировано за 0.085376 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|