|
-
Сучасний стан розвитку української термінології на позначення інформаційних технологій
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Сучасний стан розвитку української термінології на позначення інформаційних технологій 5
1.1. Загальний огляд розвитку науково-технічної термінології в сучасній діловій мові 5
1.2. Стан запозичень які входять до інформаційних технологій 6
1.3. Проблема перекладу термінів на позначення інформаційних технологій 8
1.4. Словотворча проблема в сучасній українській термінології 10
Розділ 2. Походження термінології на позначення інформаційних технологій та їхній словотвір 14
2.1. Запозичення слів на позначення термінології інформаційних технологій 14
2.2. Термінологічна лексика на позначення інформаційних технологій 16
Розділ 3. Твірний потенціал запозиченої термінології інформаційних технологій 21
Висновки 32
Список використаної літератури 33
-
Порівняння в поезіях М. П. Бажана
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Порівняння як мовне й літературне явище 6
1.1. Тропи як зображувальні явища мови й літератури 6
1.2. Порівняння як один із простих тропів 8
Розділ 2. Порівняння в поезіях М. П. Бажана 10
2.1. Порівняння в початкових поезіях М. Бажана 10
2.2. Розмаїття зображувальних засобів в творчості Бажана 15
2.3. Порівняння в поезії Бажана 25
Висновки 31
Список використаної літератури 33
-
Роль ООН у врегулюванні міжнародних конфліктів
ВСТУП 2 1. Основні характеристики ООН 5 2. Поняття міжнародних конфліктів та їх розв’язання 11 3. Роль ООН у врегулюванні міжнародних конфліктів. Афганський конфлікт. 15 4. Взаємодія та співробітництво ООН з іншими миротворчими організаціями 28 ВИСНОВКИ 31 Список використаної літератури 35
-
Конфлікт як інструмент розвитку організації (Управління персоналом)
1. Поняття „конфлікт”. 2
2. Конфлікт в організації. 4
2.1. Необ єктивність керівника. 5
2.2. Конфліктність інновації. 6
3. Міжгрупові конфлікти. 8
4. Практична розробка комунікаційного плану з подолання конфлікту. 11
Список використаної літератури 17
-
Конфлікт як інструмент розвитку організації (Управління персоналом)
1. Поняття „конфлікт”. 2 2. Конфлікт в організації. 4 2.1. Необ єктивність керівника. 5 2.2. Конфліктність інновації. 6 3. Міжгрупові конфлікти. 8 4. Практична розробка комунікаційного плану з подолання конфлікту. 11 Список використаної літератури 17
-
Конфлікти як види критичних ситуацій
Вступ 3
1. КОНФЛІКТ В СИСТЕМІ ПОНЯТЬ ЖИТТЄВИХ КРИТИЧНИХ СИТУАЦІЙ 4
2. ТИПИ КОНФЛІКТІВ. ДЖЕРЕЛА, ПРИЧИНИ І ФУНКЦІЇ КОНФЛІКТІВ 7
Висновки 14
Література 15
Вступ
Там, де є людина, завжди є конфлікти, бо вони – постійний супутник буття і суспільного розвитку. Поширеність конфліктів, їх роль в суспільному житті привлекала увагу ще із стародавніх часів. Про конфлікт писали стародавні мудреці. Античні філософи розглядали конфлікти як найважливіший і необхідніший атрибут суспільного життя і розвитку.
Конфлікт як явище людського життя можна піддавати дослідженню з різних сторін. Одним із аспектів вивчення конфлікту є розгляд його як одного з видів критичної ситуації. У конфліктній ситуації кожна зацікавлена сторона прагне відстоювати та досягати реалізації власних мети, цілей, думок, завдань, точки зору, при цьому вона наводить аргументи на свою користь, перешкоджає опоненту чинити так само, використовує всі прийнятні у даній ситуації заходи та форми впливу і намагається здолати опір іншої сторони.
В даній роботі висвітлені питання співставлення конфлікту з іншими видами критичних ситуацій, а також проаналізовані його джерела, причини і функції.
Висновки
Конфлікт завжди пов'язаний з наявністю протиріччя, зіткненнями несумісних поглядів, інтересів, цінностей, мотивів. Однак суттєвість конфлікту полягає не стільки в виникненні протиріччя, скільки в засобі його вирішення.
До конфлікту призводить таке зіткнення інтересів, потреб, поглядів, мети, мотивів, при якому з'являється протидія сторін. Саме протидія складає психологічне ядро будь-якого конфлікту. В психологічному плані конфлікт супроводжується для його учасників негативними емоційними станами по відношенню одного до другого.
Конфліктна ситуація – це об'єктивна основа конфлікту, що фіксує виникнення реального протиріччя в інтересах і потребах сторін. Вона включає: учасників конфлікту (сторони конфлікту), якими можуть бути різноманітні аспекти особистості (внутрішньоособистий конфлікт), окремі індивіди або різні за масштабами соціальні групи; об'єкт конфлікту (реальний або ідеальний); умови протікання (передусім соціально-психологічна середа); образи конфліктної ситуації.
Конфлікт як критична психологічна ситуація передбачає наявність у людини досить складного внутрішнього світу і актуалізацію цієї складності вимогами життя. Причини, що породжують конфлікт, не є очевидними, не представляють безумовне табу і завжди пов'язані з умовами проблемної задачі. У разі конфлікту саме свідомість повинна порівняти цінність мотивів, зробити між ними вибір, знайти компромісне рішення.
-
БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК РОЗРАХУНКІВ З ДЕБІТОРАМИ
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. ДЕБІТОРСЬКА ЗАБОРГОВАНІСТЬ ТА ЇЇ ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ 7
1.1. Джерела формування дебіторської заборгованості на підприємстві 7
1.2. Методи оцінки дебіторської заборгованості 15
1.3. Економічна характеристика підприємства 19
РОЗДІЛ 2. БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК РОЗРАХУНКІВ З ІНШИМИ ДЕБІТОРАМИ 25
2.1. Організація обліку розрахунків з іншими дебіторами 25
2.2. Синтетичний та аналітичний облік розрахунків з іншими дебіторами на підприємстві ТОВ “Укрдомсервіс” 28
2.3. Відображення дебіторської заборгованості у фінансовій звітності на підприємстві 33
2.4. Автоматизація розрахунків з іншими дебіторами 33
РОЗДІЛ 3. ЕКОНОМІЧНИЙ АНАЛІЗ РОЗРАХУНКІВ З ІНШИМИ ДЕБІТОРАМИ 38
3.1. Економічний аналіз фінансового стану ТОВ “Укрдомсервіс” 38
3.2. Економічний аналіз розрахунків з іншими дебіторами 48
РОЗДІЛ 4. АУДИТ РОЗРАХУНКІВ З ІНШИМИ ДЕБІТОРАМИ 53
4.1. Завдання та методика аудиту розрахунків з іншими дебіторами 53
4.2. Аудит розрахунків з іншими дебіторами на підприємстві ТОВ “Укрдомсервіс” 59
4.3. Формування аудиторського висновку 61
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 65
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 70
-
Педагогічна проблема групової згуртованості і груповий конфлікт
План
1. Педагогічна проблема групової згуртованості і груповий конфлікт 3
а) Групова згуртованість 3
б) Групова сумісність 6
в) Соціально-психологічний клімат групи 7
г) Конфлікти між особистістю і групою 9
д) Міжгрупові конфлікти 10
2. Управління конфліктами у педагогічному процесі 15
а) Аспекти спілкування 15
б) Конфлікт як один із видів спілкування 16
Список використаної літератури 27
-
Адміністративно-правові відносини
ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВІ ВІДНОСИНИ, ЇХ ПОРІВНЯННЯ З ІНШИМИ ВІДНОСИНАМИ, ЯКІ РЕГУЛЮЮТЬСЯ ПРАВОМ УКРАЇНИ 5 1.1. ПОНЯТТЯ АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВИХ ВІДНОСИН 5 2. СПІЛЬНІ ТА ВІДМІННІ РИСИ АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВИХ ВІДНОСИН В ПОРІВНЯННІ З ІНШИМИ ВІДНОСИНАМИ, ЯКІ РЕГУЛЮЮТЬСЯ ПРАВОМ УКРАЇНИ 10 РОЗДІЛ 2. КЛАСИФІКАЦІЯ ТА СТРУКТУРА АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВИХ ВІДНОСИН 14 2.2. КЛАСИФІКАЦІЯ АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВИХ ВІДНОСИН (ЗА ЦІЛЯМИ, ЗА СКЛАДОМ УЧАСНИКІВ, ЗА ХАРАКТЕРОМ ЗВ’ЯЗКУ МІЖ НИМИ) 14 2.2. СТРУКТУРА АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВИХ ВІДНОСИН : СУБ’ЄКТ, ОБ’ЄКТ, ПРЕДМЕТ ТА ЗМІСТ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПРАВОВІДНОСИН (МАТЕРІАЛЬНИХ ТА ЮРИДИЧНИХ) 19 РОЗДІЛ 3. ПІДСТАВИ ВИНИКНЕННЯ, ЗМІНИ ТА ПРИПИНЕННЯ АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВИХ ВІДНОСИН. 24 ВИСНОВКИ 28 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 29
-
АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ КОНФЛІКТУ
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ІСТОРИЧНИЙ ОГЛЯД 5
1.1 Ранні уявлення про конфлікт 5
1.2 Нові підходи 7
1.3 Підходи до вивчення конфлікту в Новітній час 11
РОЗДІЛ ІІ. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ КОНФЛІКТУ 19
2.1 Поняття феномену "конфлікт" 19
2.2 Джерела виникнення конфліктних ситуацій 21
2.3 Типологія конфліктів 26
2.4 Аналітична схема дослідження конфліктів 28
ВИСНОВКИ 33
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 35
Cгенерировано за 0.154190 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|