-
Динаміка виробництва продуктів харчування і їх реалізація на ринку
ВСТУП 3
1. Територіальна організація харчової промисловості. 4
2. Місце і значення харчової промисловості в господарському комплексі України. 16
3. Динамка виробництва продуктів харчування і їх реалізація на ринку 19
4. Основні шляхи у вирішенні проблем харчової промисловості 24
ВИСНОВОК 27
Список використаних джерел: 29
Додаток №1 30
-
Система планування інновацій на підприємствах харчової промисловості
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПЛАНУВАННЯ ІННОВАЦІЙ 5
1.1. Інноваційний розвиток як пріоритет економічної політики 5
1.2. Стимулювання інноваційного розвитку України 10
1.3. Тенденції розвитку харчової промисловості в Україні 13
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СИСТЕМИ ПЛАНУВАННЯ ІННОВАЦІЙ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ НА ПРИКЛАДІ ФГ “Назва” 19
2.1. Загальна характеристика підприємства 19
2.2. Практика інноваційної діяльності харчового підприємства 23
2.3. Ефективність інноваційної діяльності харчового підприємства 25
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ 28
3.1. Інноваційно-технологічні фактори підвищення урожайності та перспектива розвитку виробництва цукрових буряків у ФГ „Назва” 28
3.2. Інноваційно-технологічна модернізація як процес переходу до інноваційної моделі розвитку підприємств харчової промисловості 34
3.3. Інноваційна діяльність вітчизняних підприємств харчової промисловості як фактор забезпечення конкурентних переваг 37
ВИСНОВКИ 41
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 45-47
-
Територіальна організація харчової промисловості
Вступ 3
Розділ 1. Визначення місця і значення харчової промисловості в господарському комплексі України 5
Розділ 2. Сучасний стан харчової промисловості в Україні 8
Розділ 3 Територіальна організація харчової промисловості 11
Розділ 4. Перспективи розвитку і розміщення харчової промисловості в умовах ринкової економіки 23
Висновки 29
Список використаної літератури 31
-
Підвищення якості продукції
Вступ 3
1. Якість продукції як найважливіший фактор підвищення конкурентноздатності товару 4
1.1. Якість і конкурентноздатність товару 4
1.2. Поняття, значення і фактори забезпечення якості продукції 5
1.3 Закордонний досвід управління якістю 8
2. Ефективність і шляхи підвищення якості продукції 13
3. Методи забезпечення якості 16
3.1. Стандартизація продукції 16
3.2. Сертифікація продукції. 19
3.3.Державний нагляд за якістю 22
3.4. Основні методи забезпечення якості продукції 24
Висновки 28
Література 30
Розрахункова частина 31
-
Ефективність і шляхи підвищення якості продукції
Вступ 3
1. Якість продукції як найважливіший фактор підвищення конкурентноздатності товару 4
1.1. Якість і конкурентноздатність товару 4
1.2. Поняття, значення і фактори забезпечення якості продукції 5
1.3 Закордонний досвід управління якістю 8
2. Ефективність і шляхи підвищення якості продукції 13
3. Методи забезпечення якості 16
3.1. Стандартизація продукції 16
3.2. Сертифікація продукції. 19
3.3.Державний нагляд за якістю 22
3.4. Основні методи забезпечення якості продукції 24
Висновки 28
Література 30
Розрахункова частина 31
-
Комплексні системи управління якістю продукції на підприємстві
Зміст:
Вступ ……………………………………………………………………..3
Розділ 1. Якість продукції як передумова її конкурентоспроможності
1.1. Якість продукції і фактори, що її обумовлюють……………..5
1.2. Показники і методи оцінки якості ………………………………7
1.3. Підвищення якості як передумова підвищення ефективності суспільного виробництва …………………………………………………....11
Розділ 2. Комплексні системи управління якістю продукції на підприємстві
2.1. Системний підхід до управління якістю продукції виробництва ……………………………………………………………………..15
2.2. Стандарти підприємства у підвищенні якості продукції ...…21
2.3. Інжиніринг у забезпеченні якості виробничих систем ………..24
2.4. Вітчизняні комплексні системи управління якістю продукції ………………………………………………………………………..26
2.5. Система контролю якості продукції (на прикладі ROSHEN)…28
Розділ 3. Управління процесом підвищення якості продукції
3.1. Планування процесу підвищення якості…………………………29
3.2. Інформаційні аспекти управління процесами підвищення якості…………………………………………………………………………….29
3.3. Головні принципи успіху функціонування системи управління процесами підвищення якості……………………………………………….…31
Висновки ……………………………………………………………....33
Список використаної літератури ……………………………………34
-
Економічний аналіз
1. Аналіз маркетингової діяльності підприємств харчової промисловості. 3
2. Особливості аналізу собівартості продукції на підприємствах харчової промисловості. 7
Задача 1. 11
Задача 2. 11
Задача 3. 13
Задача 4. 15
Задача 5. 16
Задача 6. 17
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 20
-
Поняття, значення і фактори забезпечення якості продукції
Вступ 3
1. Якість і конкурентноздатність товару 3
2. Поняття, значення і фактори забезпечення якості продукції 4
3. Ефективність і шляхи підвищення якості продукції 6
4. Стандартизація продукції 8
5. Сертифікація продукції. 10
Висновки 12
Література 14
-
Ефективність і шляхи підвищення якості продукції
Вступ 3
1. Якість продукції як найважливіший фактор підвищення конкурентноздатності товару 4
1.1. Якість і конкурентноздатність товару 4
1.2. Поняття, значення і фактори забезпечення якості продукції 6
1.3 Закордонний досвід управління якістю 8
2. Ефективність і шляхи підвищення якості продукції 14
3. Методи забезпечення якості 18
3.1. Стандартизація продукції 18
3.2. Сертифікація продукції. 22
3.3.Державний нагляд за якістю 25
3.4. Основні методи забезпечення якості продукції 27
4. Організація стандартизації і сертифікації продукції на підприємстві. 31
4.1.Характеристика підприємства. 31
4.2. Аналіз якості і конкурентноздатності продукції. 32
4.3.Організація стандартизації і сертифікації продукції на підприємстві. 33
4.4. Заходу щодо удосконалення організації стандартизації і сертифікації на підприємстві. 35
Висновки 38
Література 40
-
Сучасний стан та особливості розміщення харчової промисловості України
Вступ 3
1. ЗНАЧЕННЯ ТА СТРУКТУРА ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ, ЇЇ МІСЦЕ В ГОСПОДАРСЬКОМУ КОМПЛЕКСІ УКРАЇНИ 5
2. ПЕРЕДУМОВИ РОЗВИТКУ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ 10
3. СУЧАСНИЙ СТАН ТА ОСОБЛИВОСТІ РОЗМІЩЕННЯ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ 15
4. ВНУТРІШНЯ ТА ЗОВНІШНЯ ТОРГІВЛЯ ПРОДУКЦІЄЮ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ 29
5. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ І РОЗМІЩЕННЯ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ В УМОВАХ РИНКОВОЇ ЕКОНОМІКИ 33
Висновки і пропозиції 44
Література 46
Додатки 47-48
Темою курсової роботи є „Сучасний стан та особливості розміщення харчової промисловості України”.
Метою роботи є дослідження сучасного стану харчової промисловості України, проблем та перспектив її розвитку.
Предметом дослідження є економічні відносини, що виникають між суб’єктами ринку в харчовій індустрії.
Об’єктом дослідження виступає харчова індустрія України.
Хронологічними межами роботи є 1990-2006 роки.
Інформаційну базу роботи становлять статистичні матеріали Державного комітету статистики України, Міністерства аграрної політики України, інформаційні звіти інших міністерств та відомств, науково-дослідних інститутів, центрів і фондів, підприємств харчової промисловості, а також інформаційні матеріали, опубліковані в періодичних виданнях
-
Проблеми впровадження інновацій на підприємствах харчової промисловості
ВСТУП 3
РОЗДІЛ I 5
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 5
1.1. Сутність інноваційної діяльності її характеристика і класифікація 5
1.2. Інновації та ризик: проблеми та методи оцінки 9
1.3. Основні показники ефективності інноваційної діяльності 15
Висновки до Розділу I 22
РОЗДІЛ II 24
АНАЛІЗ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ 24
2.1. Сучасний стан розвитку підприємств харчової промисловості 24
2.2. Фінансово-економічна характеристика підприємства 29
2.3. Аналіз обсягів прибутку та рівня рентабельності підприємства 31
Висновки до Розділу II 36
РОЗДІЛ III 37
ШЛЯХИ ТА ЗАСОБИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ 37
3.1. Розробка інноваційної моделі розвитку підприємства 37
3.2. Світовий досвід забезпечення інноваційної діяльності 45
3.3. Пропозиції щодо підвищення ефективності інноваційної діяльності на підприємствах харчової промисловості України 50
Висновки до Розділу III 54
ВИСНОВКИ 55
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 58