|
-
Маркетинг у сфері некомерційної діяльності
1. Маркетинг у сфері некомерційної діяльності. Маркетинг послуг, місць, ідей. Маркетинг організацій, маркетинг окремих осіб. Самомаркетинг.
2. Аналіз організації служби маркетингу та маркетингової діяльності ВАТ „Полісянка”
3. Оцінка конкурентоспроможності продукції
Список використаної літератури
-
Роль маркетингової діяльності у прийнятті рішень
Зміст
Вступ 4
Розділ 1. Методи маркетингу 7
1.1. Метод орієнтації на продукт, виріб, послугу 7
2.2. Метод орієнтації на споживача 10
Розділ 2. Інтегрований маркетинг як спосіб вирішення управлінських проблем 14
2.1. Інтегрований маркетинг 14
2.2. Як керувати маркетингом 16
2.3. Маркетинг відкритих систем 19
Розділ 3. Завоювання своєї власної ніші ринку 23
3.1.Вертикальний маркетинг 23
3.2. Маркетинг, орієнтований на горизонтальну нішу ринку 25
3.2. Стратегічне планування і роль маркетингу в організації 31
Висновки 36
Список використаної літератури 38
-
Елементи маркетингової політики на ринку комп’ютерів фірми “Корифей +”.
ПЛАН
с
ВСТУП 4
1. Маркетинг в системі ринкової діяльності підприємства 5
1.1 Суть і функції маркетингу. 9
1.2 Маркетинг як методологія ведення конкурентної політики 9
1.3 Теоретичні аспекти сегментації ринку 9
2. Маркетинг в діяльності фірми “Корифей +” 1
2.1 Характеристика фірми “Корифей +”
2.2 Стратегія охоплення ринку 1
2.3 Сегментування ринку 1
2.4 Складання профілів ринкових сегментів
3. Позиціювання товарів і послуг фірми
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 1
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ
-
Маркетинг як управлінська діяльність
1. Маркетинг як управлінська діяльність. Маркетинг як ідеологія бізнесу та мистецтво підприємницької діяльності 2. Аналіз організаційної служби маркетингу та маркетингової діяльності підприємства
3. Аналіз конкурентоспроможності продукції
Список використаної літератури
-
Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності турфірми
ВСТУП 3
І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕНЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Значення інформації для маркетингової діяльності туристичного підприємства 6
1.2. Маркетингові дослідження як ефективний засіб інформаційного забезпечення маркетингової діяльності туристичного підприємства 8
ІІ. АНАЛІЗ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПРИКЛАДІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА „ВЕНЕЯ” 12
2.1. Загальна характеристика тур фірми „Венея” 12
2.2. Аналіз інформаційного забезпечення маркетингової діяльності тур фірми «Венея» 16
ІІІ. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 27
ВИСНОВКИ 32
Список використаної літератури 34
Об’єкт даної роботи - тур оператор, що здійснює свою господарську діяльність в м. Києві.
Мета роботи – дослідити та проаналізувати сутність та значення інформаційного забезпечення маркетингової діяльності туристичного підприємства на практиці та запропонувати можливі заходи вдосконалення системи інформаційного забезпечення маркетингу для ефективної діяльності та конкурентноздатності підприємства.
Під час роботи було опрацьовано велика кількість джерел, що містить інформацію щодо значення інформації для маркетингової діяльності туристичного підприємства, методики її збору та аналізу, їх сутність, організаційні моменти та етапи проведення. Так, вичерпну інформацію містять праці Ю.Б. Забалдіної у „Маркетинг туристичного підприємства”, Голубкова Е.П. „Маркетинговые исследования: теория, методология и практика”, Броннікової Т.С., Чернявського А.Г. «Маркетинг», Мотишиної М. С. „Методы и модели маркетинговых исследований”
-
Стратегії розподілу в маркетингу
Список використаної літератури.
1.Маркетинг: принципи і функції: Навч. посібник для вищих навч. закладів. – Київ: НВФ Студцентр, 2001. – 320 с.
2.Котлер Ф. Основи маркетингу. – М.: прогрес, 1990.
3.Маркетинг Упоряд., вступ. Ст. А.І. Кредисова. – К.: Україна, 1994. – 399 с.
4.Маркетинг Под ред. Е.А. Уткіна. – М.: Ассоциация авторов и издателей Тандем. Изд-во ЭКМОС, 1998.
-
Маркетинг в индустрии гостеприимства и туризма
Введение
1. Маркетинг в индустрии гостеприимства и туризма
2. Рынки
2.1. Массовый маркетинг
2.2. Маркетинг, ориентированный на товар
2.3. Целевой маркетинг
3. Деление рынка на сегменты
4. Основы сегментации рынка гостиничных услуг
4.1.Географическая сегментация
4.2.Демографическая сегментация
4.3.Психографическая сегментация
4.4.Сегментация по типу поведения
5. Требования для эффективной сегментации
6. Определение привлекательных сегментов рынка гостиничных услуг
Заключение
Список используемой литературы
-
Сегментирование рынка гостиничных услуг
План
Введение.
1.Маркетинг в индустрии гостеприимства и туризма.
2.Рынки
2.1. Массовый маркетинг.
2.2. Маркетинг, ориентированный на товар.
2.3. Целевой маркетинг.
3.Деление рынка на сегменты
4.Основы сегментации рынка гостиничных услуг
4.1.Географическая сегментация
4.2.Демографическая сегментация
4.3.Психографическая сегментация
4.4.Сегментация по типу поведения
5.Требования для эффективной сегментации
6.Определение привлекательных сегментов рынка гостиничных услуг
Заключение
Список используемой литературы
-
Маркетинг в туризмі
1. Дурович А. Г. Маркетинг в туризме: Учеб. пособие. – 2-е изд; перераб. и доп. – М.: Новое знание, 2001. – стр.235 – 243
2. Квартальнов В. А. Туризм: Учебник – М.: Финансы и статистика, 2000. – стр.215 – 223
3. Котлер Ф., Боуэн Дж., Мейкенз Дж. Маркетинг. Гостеприимство и туризм: Учебник для вузов/Пер. с англ. Под ред. Р.Б. Ноздревой. – М.: ЮНИТИ. 1998, - стр.254 – 281
4. Папирян Г.А. Маркетинг в туризме: Учебник - М.: Финансы и статистика, 2001, стр.34-127
5. Скобкин С.С. Маркетинг и продажи в гостиничном бизнесе: Учебно-практическое пособие. – М.: Юристъ, 2001. – стр.38 – 45
-
Програма збуту продукції на зовнішньому ринку
Вступ 3
1. Задачі збуту продукції на зовнішньому ринку 3
2. Інструменти збуту і їхній вибір 4
3. Реклама 5
4. Стимулювання продажів 7
5. Методи визначення бюджету збуту 8
6. Приклад програми збуту нового товару на зовнішньому ринку 10
Висновки 12
Література 14
1. Ямпольская Д. О., Завгородняя А. В. "Маркетингове планування" Издательский Дом "ПИТЕР", Спб:2001г.
2. Наумов. В.Н. Маркетинг сбыта. М:Финансы и статистика, 1999 г.
3. Покропивний С.Ф. Підприємництво: стратегія, ефективність, організація. К:КНЕУ, 1997р.
4. Дихтль Е., Хершген Х. Практический маркетинг. - М.: Высшая школа, 1996.
5. Котлер Ф. Основы маркетинга. - М.: Прогресс, 1992.
6. Крестов И.И. Маркетинг на предприятии. - М.: ФИНСТАТИНФОРМ, 1994.
7. Ламбен Ж.Ж. Стратегический маркетинг. - СПб.: Наука, 1996.
8. Мавричева Н.Е. Сейлз промоушен как кратчайший путь к покупателю // Маркетинг и маркетинговые исследования - 1996. - 1. - С. 45-49.
9. Моррис Р. Маркетинг: ситуация и примеры. - М.: ЮНИТИ, 1996.
-
Визначення вартості капіталу підприємства
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА КАПІТАЛУ ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1.Капітал підприємства та його сутність 5
1.2. Види капіталу підприємства 14
РОЗДІЛ 2. ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ КАПІТАЛУ ПІДПРИЄМСТВА 20
2.1. Теорії структури капіталу 20
2.2. Концепція вартості капіталу. Принципи процесу оцінки вартості капіталу підприємства 27
РОЗДІЛ 3. ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ КАПІТАЛУ НА ПРИКЛАДІ ПІДПРИЄМСТВА 36
3.1. Оцінка вартості капіталу, залученого за рахунок різних джерел на прикладі ЗАТ «***» 36
ВИСНОВОК 39
Мета роботи – представити теоретичні засади такого економічного поняття, як капітал підприємства та охарактеризувати його види. Розглянути принципи процесу оцінки вартості капіталу. Здійснити оцінку вартості капіталу на прикладі конкретного підприємства.
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 41
Cгенерировано за 0.127856 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|