|
-
Парадокс в творчості Оскара Уайльда і Бернарда Шоу
Зміст 1
Вступ 1
Розділ 1 3
Природа парадоксу в літературі 3
Розділ 2 6
Основні елементи парадоксальності в творчості Оскара Уайльда 6
Розділ 3 13
Парадокси часу та моралі в п’єсі Бернарда Шоу «Пігмаліон» 13
Висновки 18
Література 20
-
Специфіка творення образу Роксолани в українському романі
Вступ 4
1. Історичний прообраз героїні Роксолани 7
1.1 Шлях до гарему 7
1.2 Дружина падишаха 11
1.3 Леді смерть 14
2. Створення образу Роксолани Павлом Загребельним 19
2.1 Роксолана - символ українського жіноцтва 19
2.2 Специфіка образу Роксолани у романі Загребельного 24
2.3 Думка Загребельного про роман "Роксолана" взагалі та специфіку створення образа головної героїні 27
3. Розкриття образу Роксолани у творчості інших українських романістів 29
Висновки 32
Використана література: 34
-
Графічна форма та художній образ
План
Вступ 2
Розділ І. Графічний художній образ як процес пізнання 4
1.1. Визначення графічного художнього образу 4
1. 2. Образи відчуттів, сприйняття 8
1. 3. Образи представлення, уяви 19
Розділ ІІ. Образотворчі умови формування графічно-художнього образу 22
2.1. Образотворчі аспекти художнього образу 22
2.2. Формування графічного художнього образу у школярів на уроках образотворчого мистецтва 26
Висновки 28
Список використаної літератури 29
Додатки 31
-
Зарубіжна література
1. Основні напрями європейського модернізму, їх естетичні програми і представники 3
2. Філософсько-естетична думка кінця XIX - початку XX ст. і художня практика модернізму. 4
3.Творчість Ш.Бодлера – предтечі французького символізму 5
4. Криза культури і французька поезія символізму 6
У Франції найвідомішими предствниками символізму були П.Верлен, А.Рембо, С.Малларме 5. Творчість Поля Верлена 6
5. Творчість Поля Верлена 7
6. Трагедія життя і творчості А.Рембо 8
7.Аналіз поезій А.Рембо «П‘яний корабель», «Голосні» 9
8. Символістська драма, її ознаки і художні знахідки (Г.Гауптман, М.Метерлінк) 10
9. Натуралізм як літературний напрям і творчий метод 11
10. Творчість Е.Золя у контектсі натуралізму 12
11. Проблематика і художні особливості роману Е.Золя «Жерміналь» 13
12. Новаторство Е.Золя в жанрі роману 14
13.Роман Мопассана «Милий друг» («Життя»): проблематика, художні особливості 15
14.Новелістика Мопассана. Тематичні групи новел 16
15. Характерні риси «нової драми» 17
16. Художній метод драматургії Г.Ібсена 18
17. Поєднання неоромантичної і реалістичної естетики в драмі Г.Ібсена «Пер Гюнт». Особливості інтерпретації фаустіанівських мотивів у драмі. 19
17. Поєднання неоромантичної і реалістичної естетики в драмі Г.Ібсена «Пер Гюнт». Особливості інтерпретації фаустіанівських мотивів у драмі. 19
18.Проблематика і художні особливості драми Г.Ібсена «Ляльковий дім» 20
18.Проблематика і художні особливості драми Г.Ібсена «Ляльковий дім» 20
19. М.Метерлінк: від «драми мовчання» до симолістської драми. Драма-феєрія «Синій птах»: проблематика, поетика, особливості жанру 21
20. Драматургія Г.Гауптмана 22
21. Проблематика новелістики Т.Манна 23
22. «Смерть у Венеції» Т.Манна як модереністська новела 24
23. Американський неоромантизм та його види 25
24. Неоромантичні тенденції роману «Пригоди Тома Соєра..» М.Твена 26
25. Автобіагрофічні риси роману Джека Лондона «Мартін Іден». Розкриття в романі теми митця і містецтва в сучасному суспільстві 27
26.Проблематикк та поетика роману Джека Лондона «Морський вовк» 28
27.Американський імпресіонізм. особливості творчості Г.Джеймса 29
28. Тематичний діапазон новел О‘Генрі 30
29. «Нова драма» Б.Шоу 31
30. Зміст та проблематика драми Б.Шоу «Дім, де розбиваються сердця» 32
31. Інтерпретація античного міфу в драмі Б.Шоу «Пігмаліон» 33
32. Трансформація традицій реалізму в прозі Т.Харді 34
33. Англійський неоромантизм, його особливості 35
34.Пошуки нового героя в пригодницько-психологічній англійській прозі порубіжжя (Стівенсон, Конан Дойль, Конрад) 36
35. Тема двійництва у творі Л.Стівенсона «Дивна історія доктора Джекіля і містера Хайда» 37
36. Розвиток традицій детективної новели у творчості К.Дойля 38
36. Розвиток традицій детективної новели у творчості К.Дойля 38
37. Синтез психологічного аналізу та пригодницького сюжету в прозі Д.Конрада 39
38. Специфіка розкриття теми науково-технічного прогресу і долі вченого в буржуазному суспільстві у творчості Г.Уельса 40
39. Аналіз роману «Коли сплячий прокинеться» Г.Уелса 41
39. Аналіз роману «Коли сплячий прокинеться» Г.Уелса 41
40. Естетизм О.Уальда 42
41.Роман О,Уайльда «Портрет Доріана Грея». Проблемати та поетика твору 43
42. Поезія Р.Кіплінга: проблематика, поетика, специфіка ліричного героя 44
43. Творчість С.Лагерльоф: загальний огляд 45
44.Анімалістична тема в творчості Р.Кіплінга 46
45. Імпресіонізм. Його характерні риси 47
46. Роман К.Гамсуна «Голод» з позиції імпресіонізму 48
46. Роман К.Гамсуна «Голод» з позиції імпресіонізму 48
47. Творчість Дж.Джойса 49
48. Роман Дж.Джойса «Уілісс» як зразок модерністичного роману 50
49. Російська поезія «срібного віку» 51
50. Провідні мотиви поезії російських символістів 52
-
Поняття і значення криміналістичного дослідження зброї, боєприпасів, слідів їхнього застосування. Класифікація ручної вогнепальної зброї
Зміст
1. Поняття і значення криміналістичного дослідження зброї, боєприпасів, слідів їхнього застосування. Класифікація ручної вогнепальної зброї 3
2. Поняття словесного портрета і його застосування в слідчій, оперативно-розшуковій і експертній практиці. Правила опису зовнішнього обліку людини по методу словесного портрета 15
Список використаної літератури 19
-
Поняття і значення криміналістичного дослідження зброї, боєприпасів, слідів їхнього застосування. Класифікація ручної вогнепальної зброї
Зміст
1. Поняття і значення криміналістичного дослідження зброї, боєприпасів, слідів їхнього застосування. Класифікація ручної вогнепальної зброї 3
2. Поняття словесного портрета і його застосування в слідчій, оперативно-розшуковій і експертній практиці. Правила опису зовнішнього обліку людини по методу словесного портрета 15
Список використаної літератури 19
-
Тематика творів Л. М. Толстого як відображення його внутрішньої біографії
Зміст
Вступ 2
1. Головні дати життя та творчості…………………………………………….4
2. Тематика творів Л. М. Толстого як відображення його внутрішньої біографії 6
2.1. Тема формування людської душі в автобіографічній трилогії. 7
2.2. Зображення Кримської війни у “Севастопольських оповіданнях”. 8
2.3. Роздуми про закордонну мораль в оповіданні “Люцерн”. 9
2.4. Зображення класової роз’єднаності Росії: “Ранок поміщика”. 10
2.5. Тема самовдосконалення людини. 10
2.6. Роздуми про рушійні сили історії і людини у романі-епопеї “Війна і мир”. 11
2.7. Мисль сімейна у романі “Анна Кареніна”. 23
2.8. Тема духовного воскресіння у романі “Воскресіння” 26
2.9. Сумніви у сенсі віри, мистецтва та життя: “У чому моя віра?”, “Що таке мистецтво?”, “Крейцерова соната”, “Смерть Івана Ілліча”. 28
Висновки 33
Література 36
-
Тематика творів Л. М. Толстого
Зміст
Вступ 2
1. Головні дати життя та творчості…………………………………………….4
2. Тематика творів Л. М. Толстого як відображення його внутрішньої біографії 6
2.1. Тема формування людської душі в автобіографічній трилогії. 7
2.2. Зображення Кримської війни у “Севастопольських оповіданнях”. 8
2.3. Роздуми про закордонну мораль в оповіданні “Люцерн”. 9
2.4. Зображення класової роз’єднаності Росії: “Ранок поміщика”. 10
2.5. Тема самовдосконалення людини. 10
2.6. Роздуми про рушійні сили історії і людини у романі-епопеї “Війна і мир”. 11
2.7. Мисль сімейна у романі “Анна Кареніна”. 23
2.8. Тема духовного воскресіння у романі “Воскресіння” 26
2.9. Сумніви у сенсі віри, мистецтва та життя: “У чому моя віра?”, “Що таке мистецтво?”, “Крейцерова соната”, “Смерть Івана Ілліча”. 28
Висновки 33
Література 36
-
Тематика творів Л. М. Толстого як відображення його внутрішньої біографії
Зміст
Вступ 2
1. Головні дати життя та творчості…………………………………………….4
2. Тематика творів Л. М. Толстого як відображення його внутрішньої біографії 6
2.1. Тема формування людської душі в автобіографічній трилогії. 7
2.2. Зображення Кримської війни у “Севастопольських оповіданнях”. 8
2.3. Роздуми про закордонну мораль в оповіданні “Люцерн”. 9
2.4. Зображення класової роз’єднаності Росії: “Ранок поміщика”. 10
2.5. Тема самовдосконалення людини. 10
2.6. Роздуми про рушійні сили історії і людини у романі-епопеї “Війна і мир”. 11
2.7. Мисль сімейна у романі “Анна Кареніна”. 23
2.8. Тема духовного воскресіння у романі “Воскресіння” 26
2.9. Сумніви у сенсі віри, мистецтва та життя: “У чому моя віра?”, “Що таке мистецтво?”, “Крейцерова соната”, “Смерть Івана Ілліча”. 28
Висновки 33
Література 36
-
Тематика творів Л. М. Толстого
Зміст
Вступ 2
1. Головні дати життя та творчості…………………………………………….4
2. Тематика творів Л. М. Толстого як відображення його внутрішньої біографії 6
2.1. Тема формування людської душі в автобіографічній трилогії. 7
2.2. Зображення Кримської війни у “Севастопольських оповіданнях”. 8
2.3. Роздуми про закордонну мораль в оповіданні “Люцерн”. 9
2.4. Зображення класової роз’єднаності Росії: “Ранок поміщика”. 10
2.5. Тема самовдосконалення людини. 10
2.6. Роздуми про рушійні сили історії і людини у романі-епопеї “Війна і мир”. 11
2.7. Мисль сімейна у романі “Анна Кареніна”. 23
2.8. Тема духовного воскресіння у романі “Воскресіння” 26
2.9. Сумніви у сенсі віри, мистецтва та життя: “У чому моя віра?”, “Що таке мистецтво?”, “Крейцерова соната”, “Смерть Івана Ілліча”. 28
Висновки 33
Література 36
Cгенерировано за 0.158647 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|