-
Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності
Вступ
Розділ 1. Основи менеджменту зовнішньоекономічної діяльності
1.1. Зовнішньоекономічна діяльність в Україні
1.2. Сутність менеджменту зовнішньоекономічної діяльності
Розділ 2. Організаційні основи менеджменту зовнішньоекономічної діяльності
2.1. Основні види зовнішньоекономічної діяльності та її регулювання
2.2. Організаційна структура управління зовнішньоекономічною діяльністю
Розділ 3. Стратегічний та фінансовий менеджмент зовнішньоекономічної діяльності
3.1. Стратегічний менеджмент зовнішньоекономічної діяльності
3.2. Фінансовий менеджмент зовнішньоекономічної діяльності
Розділ 4. Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності на ТОВ „Генкель Ужгород”
Висновки
Список використаних джерел
-
Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності
Вступ
Розділ 1. Основи менеджменту зовнішньоекономічної діяльності
1.1. Зовнішньоекономічна діяльність в Україні
1.2. Сутність менеджменту зовнішньоекономічної діяльності
Розділ 2. Організаційні основи менеджменту зовнішньоекономічної діяльності
2.1. Основні види зовнішньоекономічної діяльності та її регулювання
2.2. Організаційна структура управління зовнішньоекономічною діяльністю
Розділ 3. Стратегічний та фінансовий менеджмент зовнішньоекономічної діяльності
3.1. Стратегічний менеджмент зовнішньоекономічної діяльності
3.2. Фінансовий менеджмент зовнішньоекономічної діяльності
Висновки
Список використаних джерел
-
Інструментарій менеджменту зовнішньоекономічної діяльності
Вступ...................................................................................................................3
Розділ 1. Стратегічний менеджмент зовнішньоекономічної діяльності............................................................................................4
Розділ 2. Фінансовий менеджмент зовнішньоекономічної діяльності........10
Розділ 3. Менеджмент у міжнародних корпораціях..14
Розділ 4. Міжнародна логістика.......................................................................20
Висновки.............................................................................................................29
Список використаної літератури.......................................................................31
-
Послуги з фінансування зовнішньої торгівлі
Вступ 3
1. Теоретико-методичні аспекти фінансування зовнішньої торгівлі 5
1.1. Сутність та значення послуг з фінансування зовнішньої торгівлі 5
1.2. Види послуг з фінансування зовнішньої торгівлі та їх характеристика 9
2. Послуги з фінансування зовнішньої торгівлі в Україні 16
2.1. Аналіз стану зовнішньої торгівлі в Україні 16
2.2. Нормативна база послуг з фінансування зовнішньої торгівлі 19
2.3. Найбільш поширені послуги з фінансування зовнішньої торгівлі в Україні 22
3. Перспективи розвитку послуг з фінансування зовнішньої торгівлі в Україні 28
Висновки 31
Список використаної літератури 32
Додатки 34
-
Лекции по менеджменту
1. Поняття "менеджмент" і необхідність управління організаціями.
2. Менеджмент як вид професійної діяльності.
3. Еволюція управлінської думки.
-
БАЛАНС ЗОВНІШНЬОЇ ТОРГІВЛІ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. Основні показники, що характеризують стан зовнішньої торгівлі 5
1.1. Поняття та сутність міжнародної торгівлі 5
1.2. Передумови та проблеми розвитку зовнішньої торгівлі України 11
РОЗДІЛ 2. Аналіз балансу зовнішньої торгівлі України 16
2.1. Структура зовнішньої торгівлі України 16
2.2. Аналіз балансу зовнішньої торгівлі із країнами ЄС 33
РОЗДІЛ 3. Характеристика експортного потенціалу України 38
3.1. Побудова експортної орієнтованої економіки 38
3.2. Перспективи розвитку сільського господарства України 46
ВИСНОВКИ 56
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 59
ДОДАТКИ 63
-
Курсова з зовнішньоекономчної діяльності
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УКРАЇНИ 5
1.1. Структура зовнішньоекономічних відносин та місце зовнішньої торгівлі в них 5
1.2. Загальна характеристика сучасного стану зовнішньої торгівлі України 8
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ПРОБЛЕМ ЗОВНІШНЬОТОРГОВЕЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УКРАЇНИ 14
2.1. Основні чинники, які впливають на ефективність зовнішньоторговельних відносин України 14
2.2. Характеристика сучасної торговельної політики України 19
2.3. Проблеми узгодження інструментів торговельної політики України з вимогами Світової Організації Торгівлі 23
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ЗАХОДІВ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ЗОВНІШНЬОЇ ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ 28
3.1. Пріоритети та напрямки вдосконалення зовнішньоекономічної діяльності України 28
3.2. Заходи, що сприятимуть підвищенню ефективності зовнішньоторговельних відносин України 32
ВИСНОВКИ 36
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 38
ДОДАТКИ 41
-
Модель Хекшера - Оліна та економічні реалії
Вступ 3
1. Модель Хекшера-Оліна та її роль у розвитку міжнародної торгівлі 6
1.1. Передумови створення моделі Хекшера-Оліна 6
1.2. Теорія співвідношення факторів виробництва 10
1.3. Напрями удосконалення моделі Хекшера – Оліна 16
2. Теоретико-методологічна база прогнозування та державного регулювання зовнішньої торгівлі України 24
2.1. Умови та тенденції зовнішньоторговельної діяльності України 24
2.2. Механізм прогнозування та державного регулювання зовнішньої торгівлі в процесі приєднання України до СОТ 28
3. Роль металургійного комплексу у зовнішньоекономічній діяльності України 32
3.1. Металургійна галузь як основа українського експорту 32
3.2. Напрями зростання конкурентоспроможності української металургії на світовому ринку 38
Висновки 42
Література 46
Додаток 1. Географічна структура зовнішньої торгівлі України товарами за 2007 р. 50
Додаток 2. Товарна структура зовнішньої торгівлі за 2007 р. 54
-
Основные направления развития менеджмента в тсранах с рыночной экономикой
СОДЕРЖАНИЕ
Введение 3
1. Этапы развития менеджмента 5
1.1. Этапы развития менеджмента в мире 5
1.2. Модели управления в XX в., их структура 14
2. Основные направления развитяи менеджмента в старнах с рыночной экономикой 17
2.1. Стратегический менеджмент 17
2.2. Кадровый менеджмент 19
2.3. Финансовый менеджмент 25
2.4. Инновационный менеджмент 30
Заключение 35
Список литературы 36
-
ЗОВНІШНЯ ТОРГІВЛЯ УКРАЇНИ - ПОКАЗНИКИ, СТАН, ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ
ВСТУП 3
Розділ 1. Зовнішня торгівля та її економічні основи 5
Розділ 2. Основні показники зовнішньої торгівлі України 12
2.1. Сучасний стан зовнішньої торгівлі України товарами 12
2.2. Сучасний стан зовнішньої торгівлі України послугами 16
Розділ 3. Перспективи розвитку зовнішньої торгівлі України 19
ВИСНОВКИ 26
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 28
ДОДАТКИ 29
-
Менеджмент – как структура управления предприятием
ПЛАН РАБОТЫ
Введение ………………………………………...3
Глава I Развитие менеджмента……………………….4
1.1 Становление менеджмента …………………….5
1.2 Различные подходы к менеджменту…………..6
Глава II Менеджмент – как структура управления
предприятием…………………………………….7
2.1 Менеджмент – как совокупность форм
управления…………………………………………...8
2.2 Функции менеджмента …………………………….10
2.3 Структура менеджмента……………………………12
Глава III Современный менеджмент………………..13
3.1 Принципиальные положения современного
менеджмента…………………………………………14
3.2 Инновационный менеджмент………………………15
3.3 Финансовый менеджмент……………………………20
Заключение………………………………………29
Список литературы……………………………...30