|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Збутова політика в зовнішньоекономічній діяльності підприємств медичного та фармацевтичного профілю
Предмет: Маркетинг медичних і фармацевтичних послуг
Зміст
Вступ 3
1. Збутова політика на міжнародному ринку фармацевтичної продукції як складова частина загальної маркетингової стратегії 4
2. Особливості збутової політики підприємств на міжнародному ринку фармацевтичної продукції 10
Висновки 20
Література 22
Додатки 23
Додаток 1.
Основні техніко-економічні показники виробничо-господарської діяльності ВАТ “Фарм-Сервіс”
-
МАРКЕТИНГОВА КОМУНІКАТИВНА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА
ЗМІСТ
ВСТУП ……………………………………………………………………... 3
РОЗДІЛ 1. ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ РИНКОВОЇ ЕКОНОМІКИ
1.1. Вплив маркетингової комунікативної політики на ефективність діяльності підприємства…………………………………………... 6
1.2. Маркетингові стратегії просування товарів на ринок та методичні підходи до оцінки ефективності комунікативної політики підприємства……………………………………………. 31
Висновки по першому розділу………………………………….………. 42
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ КОМУНІКАТИВНОЇ ПОЛІТИКИ КОМПАНІЇ “ДКС УКРАЇНИ”.
2.1. Аналіз діяльності компанії, її потужностей та потенціалу........................................................………………….… 45
2.2. Діагностика маркетингової комунікативної політики та аналіз ефективності її використання…………………………………….. 55
Висновки по другому розділу…………………………………………... 60
РОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ ЗАХОДІВ ПО ПРОСУВАННЮ КОМПАНІЇ “ДКС УКРАЇНИ” НА ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНОМУ РИНКУ.
3.1. Визначення цілей, завдань і стратегій програми просування компанії на ринок……………………………………………… 63
3.2. Рекомендації по основним заходам маркетингової комунікативної політики корпорації…………………………….. 70
Висновки по третьому розділу………………………………….... 85
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ…………………………………………………... 88
ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ………………………………………... 92
ДОДАТКИ
-
Реклама та PR-технолоії в системі комунікативної політики
Зміст
Вступ 3
1 Реклама в системі комунікативної політики 4
1.1 Мета та завдання рекламної діяльності 4
1.2 Програма рекламної діяльності 6
1.3 Засоби поширення рекламної інформації 9
2 PR – технології в системі комунікативної політики 12
2.1 Робота з громадськістю 12
2.2 Пропаганда, як складова PR 13
Висновок 15
Використана література 16
-
Реклама та PR-технолоії в системі комунікативної політики
Зміст
Вступ 3
1 Реклама в системі комунікативної політики 4
1.1 Мета та завдання рекламної діяльності 4
1.2 Програма рекламної діяльності 6
1.3 Засоби поширення рекламної інформації 9
2 PR – технології в системі комунікативної політики 12
2.1 Робота з громадськістю 12
2.2 Пропаганда, як складова PR 13
Висновок 15
Використана література 16
-
Конкуренція і конкурентноздатність на міжнародному ринку
План.
1. Конкуренція і конкурентноздатність на міжнародному ринку. П’ять сил конкуренції відповідно до досліджень М.Портера. Роль випадку. Роль уряду.
2. Зовнішньоекономічні стратегії: вибір закордонного ринку, його аналіз, визначення форми, участі. Фактори, що впливають на вибір способу виходу на міжнародний ринок.
3. Поняття, цілі і політика міжнародних комунікацій. Принципи і нові підходи у формуванні комунікативної політики фірм на зовнішньому ринку.
4. Практичне завдання.
-
Фінансовий аналіз діяльності підприємства
Вступ
Інформаційно – правове забезпечення аналізу власних фінансових ресурсів підприємства.
Загальна характеристика та характеристика діяльності підприємства у 2003 році.
Аналіз майнової структури капіталу за 2003 рік і оцінка структурних змін.
Аналіз фінансової структури капіталу або джерел фінансування за 2003 рік і оцінка структурних змін.
Аналіз показників рентабельності.
Загальна оцінка фінансового стану та платоспроможності підприємства за 2003 рік.
Напрямки удосконалення фінансового стану ВАТ “Альфа”
Висновки
-
Фінансовий аналіз діяльності підприємства
Вступ
Інформаційно – правове забезпечення аналізу власних фінансових ресурсів підприємства.
Загальна характеристика та характеристика діяльності підприємства у 2003 році.
Аналіз майнової структури капіталу за 2003 рік і оцінка структурних змін.
Аналіз фінансової структури капіталу або джерел фінансування за 2003 рік і оцінка структурних змін.
Аналіз показників рентабельності.
Загальна оцінка фінансового стану та платоспроможності підприємства за 2003 рік.
Напрямки удосконалення фінансового стану ВАТ “Альфа”
Висновки
-
Фінансовий аналіз діяльності підприємства
Вступ 3
1. Інформаційно – правове забезпечення аналізу власних фінансових ресурсів підприємства. 5
2. Загальна характеристика та характеристика діяльності підприємства у 2003 році. 7
3. Аналіз майнової структури капіталу за 2003 рік і оцінка структурних змін. 10
4. Аналіз фінансової структури капіталу або джерел фінансування за 2003 рік і оцінка структурних змін. 13
5. Аналіз показників рентабельності. 15
6. Загальна оцінка фінансового стану та платоспроможності підприємства за 2003 рік. 17
7. Напрямки удосконалення фінансового стану ВАТ “Альфа” 26
Висновки 30
Список використаної літератури 32
Додатки 33
-
Фінансовий аналіз діяльності підприємства
Вступ 3
1. Інформаційно – правове забезпечення аналізу власних фінансових ресурсів підприємства. 5
2. Загальна характеристика та характеристика діяльності підприємства у 2003 році. 7
3. Аналіз майнової структури капіталу за 2003 рік і оцінка структурних змін. 10
4. Аналіз фінансової структури капіталу або джерел фінансування за 2003 рік і оцінка структурних змін. 13
5. Аналіз показників рентабельності. 15
6. Загальна оцінка фінансового стану та платоспроможності підприємства за 2003 рік. 17
7. Напрямки удосконалення фінансового стану ВАТ “Альфа” 26
Висновки 30
Список використаної літератури 32
Додатки 33
-
Фінансовий аналіз діяльності підприємства
ЗМІСТ
|Вступ |3 |
|1.|Інформаційно – правове забезпечення аналізу власних фінансових |5 |
| |ресурсів підприємства. | |
|2.|Загальна характеристика та характеристика діяльності підприємства у|7 |
| |2003 році. | |
|3.|Аналіз майнової структури капіталу за 2003 рік і оцінка структурних|10 |
| |змін. | |
|4.|Аналіз фінансової структури капіталу або джерел фінансування за |13 |
| |2003 рік і оцінка структурних змін. | |
|5.|Аналіз показників рентабельності. |15 |
|6.|Загальна оцінка фінансового стану та платоспроможності |17 |
| |підприємства за 2003 рік. | |
|7.|Напрямки удосконалення фінансового стану ВАТ “Альфа” |26 |
|Висновки |30 |
|Список використаної літератури |32 |
|Додатки |33 |
-
Україна на міжнародному ринку капіталів
ВСТУП 3
1. ЕТАПИ РОЗВИТКУ ТА ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО КАПІТАЛУ 4
2. УКРАЇНА НА МІЖНАРОДНОМУ РИНКУ ЦІННИХ ПАПЕРІВ 8
3. УКРАЇНА НА МІЖНАРОДНОМУ РИНКУ ІНВЕСТИЦІЙ 14
4. МІСЦЕ УКРАЇНИ НА МІЖНАРОДНОМУ КРЕДИТНОМУ РИНКУ 20
ВИСНОВКИ 29
ЛІТЕРАТУРА 30
Cгенерировано за 0.016619 секунд
|