-
Товарний ассортимент та його показники
1. Поняття «товарна номенклатура» 2
2. Формування товарного асортименту 9
3. Товарна політика підприємства 14
Список використаної літератури 20
-
МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА
Вступ 3
1. Товарна політика підприємства. 4
1.1. Товарна політика підприємства маркетингової орієнтації. 4
1.2. Товар і послуга як об'єкти маркетингової товарної політики. Товарний ринок. 6
1.3. Конкурентоспроможність товару. 10
1.4. Формування асортименту і управління ним. 13
1.5. Маркетинг товарів ринкової новизни. 17
1.6. Товарна марка, пакування, кодування товарів. 22
1.7 Сервіс у системі товарної політики. 24
2. Розрахунок очікуваної величини ризику одержання негативного результату від введення на продаж товару ринкової новизни. 26
Висновок 27
Список використаної літератури 28
-
Статистичні методи управління якістю продукції
Зміст
1 Практична робота № 1. Оцінка рівня якості продукції…………..… 3
2 Практична робота № 2. Статистичні методи управління якістю продукції…………………………………………………….…………
10
3 Практична робота № 3. Оцінка рівня конкурентоспроможності продукції……………………………………………………………….
14
Перелік використаної літератури............................................................... 17
-
Товарна політика підприємства
4.1 Що включається в поняття «товарна політика підприємства»
4.2. Сутність товару і його ринкові атрибути
4.3. Основні види класифікації товарів
4.4 Суть понять «товарний асортимент» і «товарна номенклатура»
4.5 Натуральні і вартісні показники виробничої програми
-
Курсовая по маркетингу (практична на прикладі підприємства)
ЗМІСТ
Вступ 3
1. ФУНКЦІЇ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 4
2. РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ 9
3. ТОВАРНА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА 16
4. ЦІНОВА ПОЛІТИКА 19
5. ПОЛІТИКА ЗБУТУ 22
6. КОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА 25
7. КОНТРОЛЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 27
Висновки 30
Література 31
Додатки 33
Метою даної курсової роботи є дослідження маркетингової діяльності підприємства в умовах формування конкурентного середовища, визначення напрямків формування маркетингової стратегії.
Предметом роботи виступає механізм управління маркетинговою діяльністю підприємства.
Об’єктом дослідження є ВАТ „Фармак”.
Дослідження даної теми проведено на основі таких підручників: Кардаш В.Я. „Маркетингова товарна політика”, Котлер Ф. „Основы маркетинга”, Карлоф Б. „Деловая стратегия”, Куденко Н.В. „Стратегічний маркетинг”, Нємцов В.Д. „Стратегічний менеджмент”, Портер М. „Стратегія конкуренції”, Шершньова З.Є. „Стратегічне управління”
-
Маркетинг в банке комерційний банк «Назва» виробничий звіт з практики
1. Загальне ознайомлення з діяльністю підприємства 2
2. Ознайомлення з специфікою діяльності маркетингових служб підприємства 6
3. Організація здійснення маркетингових досліджень 8
4. Товарна політика підприємства 18
5. Маркетингова цінова політика підприємства 22
6. Канали розподілу і ефективність їх діяльності 24
7. Маркетингова комунікаційна політика підприємства 26
8. Планування маркетингової діяльності 31
9. Контроль за виконанням маркетингових заходів 35
-
Маркетингова товарна політика
1. ТОВАРНА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА МАРКЕТИНГОВОЇ ОРІЄНТАЦІЇ 3 2. ТОВАР І ПОСЛУГА ЯК ОБ’ЄКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ. ТОВАРНИЙ РИНОК 6 3. КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ТОВАРУ 12 4. ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТУ ТА УПРАВЛІННЯ НИМ 17 5. МАРКЕТИНГ ТОВАРІВ РИНКОВОЇ НОВИЗНИ 23 6. ТОВАРНА МАРКА, ПАКУВАННЯ, КОДУВАННЯ ТОВАРУ 25 7. СЕРВІС У СИСТЕМІ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ 28 Література 32
-
Имиджелогия
ПРАКТИЧНА РОБОТА №1: АНАЛІЗ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ПЕРЕДУМОВ ВИНИКНЕННЯ ІМІДЖ-ОБРАЗУ В ІНФОРМАЦІЙНОМУ СУСПІЛЬСТВІ. 3
1.1. ІСТОРИЧНІ АСПЕКТИ ВИНИКНЕННЯ ІМІДЖУ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЙОГО ФУНКЦІОНУВАННЯ В ІНФОРМАЦІЙНОМУ СУСПІЛЬСТВІ. 3
1.2. ОСОБЛИВОСТІ СПРИЙНЯТТЯ ТА МЕХАНІЗМИ ДІЇ ІМІДЖЕФОРМУЮЧОЇ ІНФОРМАЦІЇ. 6
ВИСНОВКИ ЗА РОБОТУ 11
ПРАКТИЧНА РОБОТА №2: САМОМОНІТОРИНГ ПСИХОЛОГІЧНИХ ЯКОСТЕЙ, ЩО ВИЗНАЧАЮТЬ ОСОБИСТІСНИЙ ІМІДЖ ЛЮДИНИ. 12
2.1. ВИЗНАЧЕННЯ КОМУНІКАТИВНИХ ЯКОСТЕЙ. 12
2.2. ВИЗНАЧЕННЯ ДОМІНУЮЧИХ ЦІННОСТЕЙ ТА ЗДІБНОСТІ ДО САМОРОЗВИТКУ. 14
2.3. ВИЗНАЧЕННЯ СТИЛЮ ВЗАЄМОВІДНОСИН З ОТОЧУЮЧИМИ. 16
2.4. ВИЗНАЧЕННЯ ЛІДЕРСЬКИХ ЯКОСТЕЙ. 17
ВИСНОВКИ ЗА МОНІТОРИНГ 18
ПРАКТИЧНА РОБОТА №3: ОСОБИСТЕ БАЧЕННЯ ІМІДЖЕВОЇ СИМВОЛІКИ. 19
МОДУЛЬНО-КОНТРОЛЬНА РОБОТА: КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІЗАЦІЇ. 20
ЛІТЕРАТУРА 28
ДОДАТКИ 29
-
КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГУ НА ВАТ «Молочник»
1. Товарна політика
2. Цінова політика
3. Формування попиту і стимулювання збуту
4. Логістика
5. Збутова діяльність
-
КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГУ НА ТОВ «КРИГГЕР»
1. Товарна політика
2. Цінова політика
3. Формування попиту і стимулювання збуту
4. Логістика
5. Збутова діяльність
-
Маркетинг Контрольна робота
ВСТУП 3
1. ТОВАРНА ПОЛІТИКА 6
1.1. Визначення цільової аудиторії підприємства 6
1.2. Опис життєвого циклу товару на ринку України 12
2. ОРГАНІЗАЦІЯ ЗБУТУ. 13
3. ЦІНОВА ПОЛІТИКА 16
3.1. Аналіз існуючих цінових стратегій 16
3.2. Визначення цінової стратегії фірми «__» 18
4. КОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА 19
4.1. Реклама фірми «__» 19
4.2. Розробка заходу «паблік рілейшнз» фірми «__» 22
4.3. Заходи стимулювання збуту фірми «__» 24
ВИСНОВОК 26
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 27