|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
предмет: Соціально-економічні аспекти розвитку. Тема: Соціально-культурне будівництво в Україні.
Вступ 3
1. Сутність та зміст соціально-культурного будівництва в Україні. 4
2. Законодавство України про основи соціально-культурного будівництва та управління в цій галузі. 6
3. Проблеми соціально-культурного будівництва в світлі Концепції державної політики в галузі культури на 2005-2007 роки. 11
Висновки 14
Література 15
-
Основні типи соціокультурних суперсистем згідно з П.Сорокіним. Поняття цінності
Вступ 3
Розділ I. Криза культури як свідчення дезінтеграції культурного типу 7
1.1. Теоретична та методологічна основа культурологічної доктрини філософа 7
1.2. Соціально-філософський аналіз феномена кризи західної культури в концепції П. Сорокіна 8
1.3. Проблема розвитку в контексті соціологічної думки П. Сорокіна 9
Розділ II. Соціально-філософські аспекти майбутнього культури в концепції П.Сорокіна 14
2.1. Можливості оновлення сучасної культури 14
2.2.Соціальні та культурні цикли розвитку суспільства Питирима Сорокіна 14
2.3.Інтегральна концепція П. О. Сорокіна 19
2.4. Перспективи соціокультурної динаміки модерного світу в концепції П. Сорокіна 22
Розділ III. Світові цивілізації в історичній динаміці 32
3.1. Перспектива розвитку цивілізаційних теорій 32
3.2. Категорія соціального простору 32
3.3. Теорія соціальної мобільності і стратифікації 33
Висновки 35
Список використаної літератури 39
-
Соціально-культурна система управління України: стан і зміни, кризові явища і тенденції розвитку
ВСТУП 3 1. Державне регулювання соціальних процесів 5 1.1. Соціальна політика держави: цілі, пріоритети, принципи 5 1.2. Сутність і основні напрями соціально-культурної політики 10 2. Прогнозування соціально-економічного розвитку 13 2.1. Сутність і головні принципи економічного та соціально-культурного прогнозування 13 2.2. Система прогнозів економічного та соціально-культурного розвитку 17 3. Програми економічного та соціально-культурного розвитку в Україні 19 3.1. Державна програма 19 3.2. Стан і зміни соціально-культурної системи та реформи заради добробуту 20 3.3. Якість життя людини, соціально-культурна справедливість, кризові явища і тенденції розвитку 25 ВИСНОВКИ 27 ЛІТЕРАТУРА 28
-
Туристські ресурси та туристські об’єкти Німеччини: сучасні проблеми та суперечності
Вступ 3
1. Загальна характеристика Німеччини 5
1.1.Фізико-географічна характеристика країни 5
1.2. Короткий нарис історії Німеччини 6
1.3. Державно-адміністративний устрій та соціально-економічний розвиток 8
2. Природно-рекреаційні та історико-культурні ресурси країни 11
2.1. Природний потенціал Німеччини 11
2.2. Історико-культурні пам'ятки країни 15
3. Характеристика туристичної галузі Німеччини: сучасний стан і перспективи розвитку 23
3.1. Основні етапи розвитку туризму в Німеччині 23
3.2. Аналіз туристичного ринку Німеччини 25
3.3. Туристичне районування Німеччини 30
Висновки 33
Список використаної літератури та джерел 35
Додатки. Карта туристичних районів Німеччини 37
Предметом дослідження курсової роботи є вивчення природно-рекреаційних, історико-культурних ресурсів Німеччини, сучасного стану туристичної галузі країни. Об’єктом дослідження є інструмент впливу на формування та розвиток туристичної галузі в контексті національної політики в умовах високої конкуренції та інших факторів.
Основною метою курсової роботи є вивчення Німеччини, її становлення як держави, аналіз сучасного стану та перспектив розвитку туристичної галузі, розгляд природно-рекреаційного та історико-культурного потенціалу країни
-
Туристські ресурси Сирії
Зміст
Вступ 3
1. Загальна характеристика Сирії 5
1.1.Фізично-географічна характеристика країни 5
1.2. Короткий нарис історії Сирії 7
1.3.Державно-адміністративний устрій 10
1.4. Соціально-економічний розвиток 12
2. Природно-рекреаційні та історико-культурні ресурси країни 15
2.1. Природний потенціал Сирії 15
2.2. Історико-культурні пам'ятки країни 16
3. Характеристика туристичної галузі Сирії: сучасний стан і перспективи розвитку 25
3.1. Основні етапи розвитку туризму в Сирії 25
3.2. Туристичне районування країни 28
3.3. Аналіз туристичного ринку Сирії 34
Висновки 38
Список використаної літератури та джерел 40
Додатки 42
Предметом дослідження курсової роботи є природно-рекреаційних, історико-культурних ресурсів Сирії, сучасного стану туристичної галузі країни. Об’єктом дослідження є інструмент впливу на формування та розвиток туристичної галузі в контексті національної політики в умовах високої конкуренції та інших факторів.
Основною метою курсової роботи є вивчення Сирії, її становлення як держави, аналіз сучасного стану та перспектив розвитку туристичної галузі, розгляд природно-рекреаційного та історико-культурного потенціалу країни.
Конкретне завдання роботи полягає в:
- дослідженні фізично-географічне положення та природнокліматичних особливостей Сирії;
- дослідженні історико-культурного потенціалу країни особливостей державотворення та державного устрою сучасної Сирії та оцінці соціально-економічної політики країни;
- визначенні основних етапів розвитку сирійського туризму та туристичних районів країни на основі дослідження розміщення окремих туристичних ресурсів Сирії;
- дослідженні туристичного ринку Сирії.
Хронологічно робота охоплює сучасний стан туристичної галузі Сирії. Географічно в роботі охоплено майже усі визначні історико-культурні та природно-рекреаційні об'єкти Сирії.
Джерельна база складає 26 джерел
Курсова робота складається зі вступу, трьох основних розділів, висновку, списку використаних джерел та додатків.
-
Історико - соціологічний метод М. Грушевського
ЗМІСТ
Вступ 2
1.Історико - соціологічний метод М. Грушевського 6
2. Народ - базове положення історіософської концепції М. Грушевського 8
3. Роль інтелігенції та "села" в концепції М. Грушевського 10
Висновок 13
-
Історико - соціологічний метод М. Грушевського
ЗМІСТ
Вступ 2
1.Історико - соціологічний метод М. Грушевського 6
2. Народ - базове положення історіософської концепції М. Грушевського 8
3. Роль інтелігенції та "села" в концепції М. Грушевського 10
Висновок 13
-
Туристичні ресурси Японії
Зміст
стор.
Вступ 3
1. Загальна характеристика Японії 5
1.1.Фізично-географічна характеристика країни 5
1.2. Короткий нарис історії Японії 8
1.3.Державно-адміністративний устрій 11
1.4. Соціально-економічний розвиток 12
2. Природно-рекреаційні та історико-культурні ресурси країни 16
2.1. Природний потенціал Японії 16
2.2. Історико-культурні пам'ятки країни 20
3. Характеристика туристичної галузі Японії: сучасний стан і перспективи розвитку 31
3.1. Основні етапи розвитку туризму в Японії 31
3.2. Туристичне районування країни 34
3.3. Аналіз туристичного ринку Японії 37
Висновки 44
Список використаної літератури та джерел 46
Додатки. Туристичне районування Японії 49
Предметом дослідження курсової роботи є природно-рекреаційних, історико-культурних ресурсів Японії, сучасного стану туристичної галузі країни. Об’єктом дослідження є інструмент впливу на формування та розвиток туристичної галузі в контексті національної політики в умовах високої конкуренції та інших факторів.
Основною метою курсової роботи є вивчення Японії, його становлення як держави, аналіз сучасного стану та перспектив розвитку туристичної галузі, розгляд природно-рекреаційного та історико-культурного потенціалу країни.
Конкретне завдання роботи полягає в:
- дослідженні фізично-географічне положення та природнокліматичних особливостей Японії;
- дослідженні історико-культурного потенціалу країни особливостей державотворення та державного устрою сучасної Японії та оцінці соціально-економічної політики країни;
- визначенні основних етапів розвитку японського туризму та туристичних районів країни на основі дослідження розміщення окремих туристичних ресурсів Японії;
- дослідженні туристичного ринку Японії та пропозиції подорожей до Японії на українському туристичному ринку, туристичних потоків країн.
Хронологічно робота охоплює сучасний стан туристичної галузі Японії. Географічно в роботі охоплено майже усі визначні історико-культурні та природно-рекреаційні об'єкти Японії.
Джерельна база складає 32 джерела
Курсова робота складається зі вступу, трьох основних розділів, висновку, списку використаних джерел та додатків.
-
Туристичні ресурси Єгипту
Зміст
Вступ 3-4
1. Загальна характеристика Єгипту 5-5
1.1.Фізично-географічна характеристика країни 5-6
1.2. Короткий нарис історії Єгипту 6-7
1.3.Державно-адміністративний устрій 7-9
1.4. Соціально-економічний розвиток 9-11
2. Природно-рекреаційні та історико-культурні ресурси країни 12-12
2.1. Природний потенціал Єгипту 12-13
2.2. Історико-культурні пам'ятки країни 13-18
3. Характеристика туристичної галузі Єгипту: сучасний стан і перспективи розвитку 19-19
3.1. Основні етапи розвитку туризму в Єгипту 19-22
3.2. Туристичне районування країни 22-27
3.3. Аналіз туристичного ринку Єгипту 27-34
Висновки 35-36
Список використаної літератури та джерел 37-39
Додатки 40-42 (Карта Єгипту, Карта історичних пам’яток Єгипту, Карта туристичного районування Єгипту)
Предметом дослідження курсової роботи є вивчення природно-рекреаційних, історико-культурних ресурсів Єгипту, сучасного стану туристичної галузі країни. Об’єктом дослідження є інструмент впливу на формування та розвиток туристичної галузі в контексті національної політики в умовах високої конкуренції та інших факторів.
Основною метою курсової роботи є вивчення Єгипту, його становлення як держави, аналіз сучасного стану та перспектив розвитку туристичної галузі, розгляд природно-рекреаційного та історико-культурного потенціалу країни.
Конкретне завдання роботи полягає в:
- дослідженні фізично-географічне положення та природно-кліматичних особливостей Єгипту;
- дослідженні історико-культурного потенціалу країни особливостей державотворення та державного устрою сучасного Єгипту та оцінці соціально-економічної політики країни;
- визначенні основних етапів розвитку єгипетського туризму та туристичних районів країни на основі дослідження розміщення окремих туристичних ресурсів Єгипту;
- дослідженні туристичного ринку Єгипту та пропозиції подорожей до Єгипту на українському туристичному ринку, туристичних потоків країн
Хронологічно робота охоплює сучасний стан туристичної галузі Єгипту. Географічно в роботі охоплено майже усі визначні історико-культурні та природно-рекреаційні об'єкти країни.
Джерельна база складає 33 джерела
Курсова робота складається зі вступу, трьох основних розділів, висновку, списку використаних джерел та додатків
-
Історико-культурні ресурси Іспанії
Зміст
Вступ 3
1. Історико-культурні ресурси Мадриду та центральної Іспанії 4
2. Історико-культурні ресурси Каталонії 7
3. Історико-культурні ресурси Валенсії 9
4. Історико-культурні ресурси областей Мурсія, Андалусія 11
5. Історико-культурні ресурси Кастільї та Леону 12
6. Історико-культурні ресурси острівної Іспанії 13
Висновки 16
Література 17
Cгенерировано за 0.015571 секунд
|