|
-
ФОРМУВАННЯ РОДИННИХ ФОРМ, УТРИМАННЯ І ВИХАВАННЯ ДІТЕЙ СИРІТ ПОЗБАВЛЕНИХ БАТЬКІВСЬКОГО ПІКЛУВАННЯ
Вступ 3
Розділ 1. Сирітство як актуальна соціальна проблема 7
1.1. Причини виникнення сирітства 7
1.2. Проблеми соціально-психологічного захисту дітей-сиріт 9
1.3. Соціальна підтримка дітей-сиріт та дітей, які залишилися без батьківського піклування 12
Розділ 2. Альтернативні форми опіки та піклування виховання дітей-сиріт 16
2.1. Соціальна робота з дітьми-сиротами у прийомних сім'ях 16
2.2. Деякі технологічні аспекти соціальної роботи у дитячих будинках сімейного типу 21
Висновки 29
Список використаної літератури 33
-
СОЦІАЛЬНЕ СИРІТСТВО ТА ШЛЯХИ ЙОГО РЕАБІЛІТАЦІЇ
Вступ 3
Розділ 1. Сирітство як актуальна соціальна проблема 7
1.1. Причини виникнення сирітства 7
1.2. Проблеми соціально-психологічного захисту дітей-сиріт 12
1.3. Соціальна підтримка дітей-сиріт та дітей, які залишилися без батьківського піклування 25
Розділ 2. Специфіка соціально-педагогічної та соціально-психологічної робота з дітьми та підлітками-сиротами 32
2.1. Особливості виховання дітей-сиріт в школах-інтернатах 32
2.1.1. Шляхи оптимізації навчально-виховного процессу 32
2.1.2. Основні проблеми адаптації дітей-сиріт 40
2.1.3. Робота психологічної служби 52
2.2. Формування ціннісних орієнтацій та планів підлітків - вихованців будинку сімейного типу 64
Розділ 3. Альтернативні форми опіки та піклування виховання дітей-сиріт 75
3.1. Соціальна робота з дітьми-сиротами у прийомних сім'ях 75
3.2. Деякі технологічні аспекти соціальної роботи у дитячих будинках сімейного типу 84
Висновки 95
Список використаної літератури 99
ДОДАТКИ 102
-
Соціальне сирітство та шляхи його реабілітації
Вступ 3
Розділ 1. Сирітство як актуальна соціальна проблема 7
1.1. Причини виникнення сирітства 7
1.2. Проблеми соціально-психологічного захисту дітей-сиріт 12
1.3. Соціальна підтримка дітей-сиріт та дітей, які залишилися без батьківського піклування 25
Розділ 2. Специфіка соціально-педагогічної та соціально-психологічної робота з дітьми та підлітками-сиротами 32
2.1. Особливості виховання дітей-сиріт в школах-інтернатах 32
2.1.1. Шляхи оптимізації навчально-виховного процессу 32
2.1.2. Основні проблеми адаптації дітей-сиріт 40
2.1.3. Робота психологічної служби 52
2.2. Формування ціннісних орієнтацій та планів підлітків - вихованців будинку сімейного типу 64
Розділ 3. Альтернативні форми опіки та піклування виховання дітей-сиріт 75
3.1. Соціальна робота з дітьми-сиротами у прийомних сім'ях 75
3.2. Деякі технологічні аспекти соціальної роботи у дитячих будинках сімейного типу 84
Висновки 95
Список використаної літератури 99
ДОДАТКИ 102
-
Діяльність інституту сімейного виховання дітей-сиріт
Вступ 3
1. Питання створення та функціонування інституту сімейного виховання дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування 7
2. Створення та підтримка дитячих будинків сімейного типу 13
3. Соціальна-педагогічна діяльність з дітьми що залишились без опіки батьків 22
Висновки 26
Література 29
Додаток 33
-
Профілактика бездоглядності дітей в Україні
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Профілактика бездоглядності дітей в Україні. 5
1.1 Причини появи соціального сирітства в Україні 5
1.2 Запобігання поширенню дитячої бездоглядності 9
1.3 Захист дітей, позбавлених сімейного оточення 15
Розділ 2. Правове регулювання утримання та соціального обслуговування безпритульних дітей, дітей - сиріт, та дітей що позбавлені батьківського піклування 18
2.1 Нормативно-правова база соціального захисту дітей-сиріт 18
2.2 Заходи соціального захисту дітей-сиріт 23
2.3 Порядок та форми влаштування дітей-сиріт 26
Висновки 30
Список використаних джерел 33
-
Профілактика бездоглядності дітей в Україні
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Профілактика бездоглядності дітей в Україні. 5
1.1 Причини появи соціального сирітства в Україні 5
1.2 Запобігання поширенню дитячої бездоглядності 9
1.3 Захист дітей, позбавлених сімейного оточення 15
Розділ 2. Правове регулювання утримання та соціального обслуговування безпритульних дітей, дітей - сиріт, та дітей що позбавлені батьківського піклування 18
2.1 Нормативно-правова база соціального захисту дітей-сиріт 18
2.2 Заходи соціального захисту дітей-сиріт 23
2.3 Порядок та форми влаштування дітей-сиріт 26
Висновки 30
Список використаних джерел 33
-
Сирітство як соціальна проблема
Вступ
Розділ І. Сирітство як актуальна соціально-психологічна проблема
1.1. Причини виникнення сирітства
1.2. Проблеми соціально-психологічного захисту детей-сиріт
Розділ II. Адаптація дітей-сиріт до умов школи-інтернату
2.1. Основні проблеми адаптативного періоду
2.2. Шляхи оптимізації виховання дітей-сиріт у школах-інтернатах
Висновки
Список використаної літератури
-
Сирітство як соціально-психологічна проблема
Вступ
Розділ І. Сирітство як актуальна соціально-психологічна проблема
1.1. Причини виникнення сирітства
1.2. Проблеми соціально-психологічного захисту детей-сиріт
Розділ II. Адаптація дітей-сиріт до умов школи-інтернату
2.1. Основні проблеми адаптативного періоду
2.2. Шляхи оптимізації виховання дітей-сиріт у школах-інтернатах
2.3. Психологічна служба в інтернатних установах
Висновки
Список використаної літератури
-
ЗАХИСТ ПРАВ ДІТЕЙ ПОЗБАВЛЕНИХ БАТЬКІВСЬКОГО ПІКЛУВАННЯ
ВСТУП 3
Розділ 1. Інститут усиновлення як форма захисту прав дітей позбавлених батьківського піклування 5
Розділ 2. Значення опіки і піклування у захисті прав дітей позбавлених батьківського піклування 11
Розділ 3. Патрон над дітьми, прийомна сім'я та дитячий будинок сімейного типу: поняття та загальна характеристика 18
ВИСНОВКИ 28
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30
-
Значення діяльності соціального педагога в соціальній реабілітації дітей-інвалідів
Зміст
Вступ 3
Розділ І. Педагогічна основа соціальної реабілітації дітей з функціональними обмеженнями в спеціалізованих установах 5
1.1 Специфіка професійної діяльності соціального педагога 5
1.2 Педагогічні принципи та форми соціальної реабілітації дітей з обмеженнями 8
1.3 Соціальна реабілітації дітей з обмеженими можливостями 13
Розділ ІІ. Значення діяльності соціального педагога в соціальній реабілітації дітей-інвалідів 17
2.1 Соціальний педагог та реабілітація 17
2.2 Етапи соціальної реабілітації дітей з обмеженими можливостями 21
Розділ ІІІ. Діяльність соціального педагога в соціальних установах щодо сприяння реабілітації дітей-інвалідів 28
3.1 Центр соціальної роботи з дітьми, які мають функціональні обмеження 28
3.2 Центр, що займається проблемами дітей, хворих на церебральний параліч "Церебрал" 30
3.3 Соціально-трудовий центр реабілітації для дітей-інвалідів 33
Висновок 37
Список використаної літератури 40
Cгенерировано за 0.167743 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|