|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
УПРАВЛІННЯ ГОТІВКОВИМ ОБІГОМ В УКРАЇНІ
Зміст
Вступ 3
РОЗДІЛ 1: Теоретичні аспекти управління готівковим обігом в Україні 8
1.1.Сутність, принципи організації готівкового обігу в Україні 8
1.2.Національний банк України як центр готівкового обігу країни 18
РОЗДІЛ 2: Механізм управління готівковим обігом на прикладі АКБ «Східно-Європейський банк» 38
2.1. Організація готівкового обігу В АКБ «Східно-Європейський банк» 38
2.2. Аналіз роботи операційної каси банку 50
2.3. Роль операційної каси в діяльності АКБ «Східно-Європейський банк» 58
РОЗДІЛ 3: Шляхи вдосконалення управління готівковим обігом АКБ «Східно-Європейський банк» 62
3.1. Проблеми оптимізації готівкової маси в обороті 62
3.2. Напрями підвищення ефективності управління готівковим обігом АКБ «Східно-Європейський банк» 71
Висновки 74
Список літератури 79
Додатоки 85
Метою роботи є вивчення сучасного стану, проблем та перспектив готівкового обігу в Україні на прикладі АКБ “Східно-Європейський банк”.
Відповідно до поставленої мети в роботі вирішуються наступні завдання:
- узагальнення теоретичних аспектів управління готівковим обігом в Україні, визначення сутності та принципів організації готівкового обігу в Україні;
- визначення ролі Національного банку України як центру готівкового обігу країни;
- розгляд механізмів управління готівковим обігом на прикладі АКБ «Східно-Європейський банк»;
- вивчення організації готівкового обігу в АКБ «Східно-Європейський банк» та аналіз роботи операційної каси банку;
- визначення ролі операційної каси в діяльності АКБ «Східно-Європейський банк»;
- вивчення проблем оптимізації готівкової маси в обороті;
- визначення шляхів вдосконалення управління готівковим обігом АКБ «Східно-Європейський банк».
Об’єктом дослідження є діяльність АКБ «Східно-Європейський банк» в частині організації готівкового обігу та управління цим процесом.
Предметом дослідження є науково-методичні засади організації готівкового обігу та механізми, які реалізують його на практиці.
-
Економічні методи управління в готельному бізнесі
Вступ 3
1. Теоретичні засади економічного управління в готельному бізнесі 5
1.1. Планування господарської діяльності в готельному бізнесі 5
1.2. Комплексні цільові програми в готельному бізнесі 11
1.3. Комерційний розрахунок в готельному бізнесі 13
2. Дослідження методів управління на прикладі готельного підприємства ЗАТ "Київський готель "Мир" 15
2.1. Загальна характеристика ЗАТ "Київський готель "Мир" 15
2.2. Характеристика методів управління персоналом на підприємстві 26
2.3. Шляхи удосконалення методів управління на прикладі персоналу ЗАТ "Мир" 30
Висновок 36
Використана література 38
-
Рецензій на 4 фільми: документальні, науково-популярні, телевізійні
Рецензія на документальний фільм - Фільм "Обличчя протесту" присвячений акціям "Україна без Кучми" 2000-2001 років. 3
Рецензія на документальний фільм - ТОМЕН – КОЛЬОРИ ЖИТТЯ 7
Рецензія на науково-популярний фільм - Батурин: козацько-гетьманська столиця 12
Рецензія на телевізійний фільм 16
-
Стратегічне управління та шляхи удосконалення стратегій на прикладі туристичної фірми
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. Теоретичні та нормативно-правові основи формування системи управління туристичним бізнесом в Україні 5
1.1. Сутність, головні відмінності туризму від інших видів послуг та особливості його розвитку в Україні 5
1.2. Державне регулювання сфери туристичних послуг 12
1.3. Вихідні моменти системи управління організаціями індустрії туризму 17
РОЗДІЛ 2. Аналіз стану управління туристичною фірмою на прикладі ЗАТ ТФ “...” 25
2.1. Загальна характеристика особливостей розвитку ринку туристичних послуг в Україні 25
2.2. Аналіз результативності функціонування ЗАТ ТФ “...” 35
2.3. Аналіз особливостей стратегічного положення фірми та його ринкового оточення 57
РОЗДІЛ 3. Шляхи вдосконалення системи стратегічного управління туристичною фірмою 62
3.1. Сучасні методи стратегічного управління туристичним бізнесом та визначення стратегічних альтернатив 62
3.2. Пропозиції щодо реалізації стратегії ЗАТ ТФ “...” 78
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 91
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 96
-
МАРКЕТИНГ
1. ПРОВЕДЕННЯ КАБІНЕТНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ. 3
2. ОРГАНІЗАЦІЯ СИСТЕМИ ТОВАРОРУХУ. 9
3. МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ ЗАТ «__» 14
3.1. Концепція управління маркетингом, яку використовують в ЗАТ «__». 14
3.2. Склад маркетингового середовища ЗАТ «__». 15
3.3. Сильні та слабкі сторони ЗАТ «__». 16
3.4. «Дерево цілей» ЗАТ «__». 18
3.5. Склад господарського портфеля ЗАТ «__». 19
3.6. Сітка розвитку товару і ринку ЗАТ «__». 19
3.7. Напрями зростання ЗАТ «__». 20
3.8. Ширина та глибина асортименту продукції ЗАТ «__». 21
3.9. Канали розподілу продукції ЗАТ «__». 22
3.10. Методи просування продукції ЗАТ «__». 23
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 24
-
Вдосконалення технології надання послуг на підприємстві розміщення
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕХНОЛОГІЯ НАДАННЯ ТА УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ 6
1.1. Порядок надання готельних послуг та сертифікація їх якості в Україні 6
1.2. Основні поняття та визначення якості в сфері готельних послуг 20
1.3. Cтан розвитку туризму та готельного господартсва м. Києва та управління якістю готельних послуг 26
1.4. Використання інноваційних технологій в готельній сфері. 37
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ УПРАВЛІННЯ ТЕХНОЛОГІЧНИМИ ПРОЦЕСАМИ НАДАННЯ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ НА ПРИКЛАДІ ЗАТ «Назва» 43
2.1. Організаційна характеристика та фінансовий аналіз діяльності ЗАТ «Назва» 43
2.2. Характеристика основних і додаткових послуг готелю 61
2.3. Аналіз технології надання послуг в готелі 76
РОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ ТЕХНОЛОГІЇ НАДАННЯ ПОСЛУГ У ЗАТ «Назва» 89
3.1. Удосконалення технологічної структури управління якістю послуг в готелі ЗАТ «Назва» 89
3.2. Використання новітніх технологій надання готельних послуг у роботі готелю «Назва» 99
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 114
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 118
ДОДАТКИ 125
-
Проблеми управління акіонерними товариствами
Розділ: менеджмент організації
До диплома в базі є виробнича практика: Звіт про виконання виробничої практики із спеціальності фінансовий менеджмент
Вступ 5
Розділ І. Теоретичні аспекти управління акціонерним товариством 7
1.1. Особливості акціонерної форми господарської діяльності 7
1.2. Методологічні основи, методи і показники оцінювання ефективності управління підприємством 13
13. Особливості діяльності акціонерних товариств в Україні на сучасному етапі 21
Розділ 2. Діагностика діяльності ЗАТ „Міжнародний готель „Україна” 28
2.1. Загальна характеристика підприємства 28
Джерелами майна підприємства є власний та позиковий капітал. 30
2.2.Аналіз використання трудових ресурсів 35
2.3. Діагностика фінансового стану ЗАТ „Міжнародний готель Україна” 42
2.4 Аналіз конкурентних позицій підприємства 50
2.3. Система внутрішніх комунікацій ЗАТ “Міжнародний готель Україна” 54
Розділ ІІІ. Аналітична оцінка підходів до вдосконалення управління підприємстві ЗАТ „Міжнародний готель „Україна” 64
3.1. Організація створення системи контролінгу на підприємстві 64
3.2. Застосування контролінгу в сучасному бізнесі 81
Висновки 90
Список використаних джерел 93
Додатки 97-99
Відгук 1 стор.
Доповідь 9 стор.
Рецензія 1 стор.
-
Особливості управління спільним підприємством
ВСТУП 3
1. Спільне підприємство як об’єкт управління 5
2. Характеристика організаційної структури спільного підприємства ЗАТ "..." 16
3. Методи управління спільним підприємством ЗАТ "..." 24
4. Аналіз прийняття управлінських рішень в спільному підприємстві ЗАТ "..." 30
5. Вдосконалення управління спільного підприємства ЗАТ "..." 33
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 38
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 41
ДОДАТКИ 43
-
КУРСОВА РОБОТА на тему: «Особливості управління спільним підприємством»
ВСТУП 3
1. Спільне підприємство як об’єкт управління 5
2. Характеристика організаційної структури спільного підприємства ЗАТ "..." 16
3. Методи управління спільним підприємством ЗАТ "..." 24
4. Аналіз прийняття управлінських рішень в спільному підприємстві ЗАТ "..." 30
5. Вдосконалення управління спільного підприємства ЗАТ "..." 33
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 38
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 41
ДОДАТКИ 43
-
Фінансова санація туристичного підприємства як інструмент протидії банкрутству (бакалавр)
Вступ 3
1. Санація підприємства як засіб запобігання банкрутству 6
1.1. Антикризовий менеджмент підприємства в сучасних умовах 6
1.2. Економічна діагностика підприємства 11
1.3. Методи і засоби санації туристичного підприємства 17
2. Аналіз ризику банкрутства туристичного підприємства на прикладі ЗАТ «назва» 22
2.1. Загальні відомості про підприємство 22
2.2. Аналіз фінансового стану ЗАТ «назва» 24
2.3. Аналіз ймовірності банкрутства 40
3. Напрямки санації українських туристичних підприємств 44
3.1. Основи управління банкрутством в Україні 44
3.2. Оптимізація основних показників, що характеризують фінансовий стан підприємства 53
3.3. Заходи, щодо удосконалення діяльності підприємства 58
Висновки 62
Література 66
Додаток 1. Баланс ЗАТ «Гамалія» станом на 01.01.07 р. 70
Додаток 2. Звіт про фінансові результати ЗАТ «назва» за 2006 р. 72-74
-
Управління організацією готівкових розрахунків населення
ВСТУП 3
1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЄЮ ГОТІВКОВИХ РОЗРАХУНКІВ НАСЕЛЕННЯ 7
1.1 Поняття та сутність готівкових розрахунків населення 7
1.2 Проблеми управління організацією готівкових розрахунків населення в Україні 17
1.3 Світовий досвід сучасного розвитку готівкових розрахунків населення 27
2 АНАЛІЗ ЧИННОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЄЮ ГОТІВКОВИХ РОЗРАХУНКІВ НАСЕЛЕННЯ 38
2.1 Сучасний стан готівкових розрахунків населення в Україні 38
2.2 Вплив зовнішніх факторів на якість готівкових розрахунків населення 48
2.3 Аналіз операцій готівкових розрахунків населення ЗАТ "Альфа Банк" 56
3 ШЛЯХИ ТА НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА УПРАВЛІННЯ ГОТІВКОВИХ РОЗРАХУНКІВ НАСЕЛЕННЯ 80
3.1 Удосконалення системи державного регулювання управління організацією готівкових розрахунків населення 80
3.2 Перспективи удосконалення управління організацією готівкових розрахунків населення на рівні комерційного банку 84
ВИСНОВКИ 89
ЛІТЕРАТУРА 98
Додатки 111
Cгенерировано за 0.027419 секунд
|