|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Банкрутство, його причини та наслідки
Зміст
Вступ 3
1. Банкрутство, його причини та наслідки 4
2. Характеристика діяльності підприємства ЧШФ "Елегант" 13
3. Формування ефективної структури управління і упровадження відділу маркетингу на ЧШФ "Елегант" 27
Висновок 34
Література 35
-
Банкрутство, його причини та наслідки
Зміст
Вступ 3
1. Банкрутство, його причини та наслідки 4
2. Характеристика діяльності підприємства ЧШФ "Елегант" 13
3. Формування ефективної структури управління і упровадження відділу маркетингу на ЧШФ "Елегант" 27
Висновок 34
Література 35
-
Оцінка впливу фінансових ризиків на фінансовий стан підприємства
Зміст
Стор.
Вступ 3
1. Теоретичні аспекти фінансових ризиків підприємства 6
1.1 Сутність фінансових ризиків підприємства, їх склад та джерела виникнення 6
1.2 Політика управління фінансовими ризиками підприємства та
способи їх зниження 9
1.3 Інформаційно – правове регулювання політики управління фінансовими ризиками підприємства 12
2. Оцінка впливу фінансових ризиків на фінансовий стан підприємства ВАТ ЧШФ “Елегант” 17
2.1 Фінансово - економічна характеристика підприємства 17
2.2 Оцінка портфелю фінансових ризиків підприємства 19
2.3 Оцінка впливу фінансових ризиків на фінансовий стан підприємства 25
3. Шляхи вдосконалення політики управління фінансовими ризиками підприємства ВАТ ЧШФ “Елегант” 32
Висновки 37
Література 39
Додатки 41
-
Стратегічний аналіз середовища організації
Вступ 3
1.Методичний підхід до аналізу середовища організації 5
1.1. Аналіз середовища організації як стадія стратегічного планування 5
1.2.Методи стратегічного аналізу середовища організації 7
1.3.Інформаційне забезпечення дослідження середовища організації 8
2. SWOT аналіз середовища ВАТ "Назва" 9
2.1. Загальні характеристики діяльності ВАТ "Назва" 9
2.2. Аналіз зовнішнього середовища ВАТ "Назва" 12
2.3. Аналіз внутрішнього середовища ВАТ "Назва" 17
2.4. Побудова матриці SWOT 20
3. Обґрунтування напрямів розвитку ВАТ „Назва” за результатами SWOT аналізу 24
Висновки 29
Список літератури 32
Додатки 34-36
-
Фінансове планування туристичного підприємства
Вступ 3
1. Теоретичні засади фінансового планування. 6
1.1. Значення та завдання фінансового планування. 6
1.2.Методи фінансового планування туристичного підприємства. 12
1.3. Види фінансового планування туристичного підприємства. 16
2. Фінансове планування на ВАТ “Туристична фірма “Львів-Супутник” 19
2.1. Загальна характеристика досліджуємого підприємства. 19
2.2. Види фінансових планів. 23
2.3. Фінансове планування на ВАТ "Туристична фiрма "Львiв-Супутник" 27
3. Шляхи вдосконалення, оптимізація фінансового плану на підприємстві 36
Висновки та пропозиції. 42
Список використаних джерел. 46
Додаток 1. Баланс ВАТ “Туристична фірма “Львів-Супутник” за 2005 р. 48
Додаток 2. Звіт про фінансові результвти ВАТ “Туристична фірма “Львів-Супутник” за 2005 р. 51
Метою роботи є узагальнення сучасних підходів до фінансового планування діяльності туристичного підприємства, аналіз їх ефективності та напрямків вдосконалення на прикладі ВАТ “Туристична фірма “Львів-Супутник”.
Об'єктом дослідження є процеси планування фінансів підприємницьких структур в умовах ринку.
Предметом дослідження є методологія та інструментарій економіко-математичного моделювання управління фінансами підприємницьких структур.
-
Системи і види фінансових планів, їхній взаємозв’язок
ВСТУП 3
1. ФІНАНСОВА СТРАТЕГІЯ ПІДПРИЄМСТВА ЯК ОСНОВА ПЕРСПЕКТИВНОГО ПЛАНУВАННЯ 6
2. ЗМІСТ, ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИ ФІНАНСОВОГО ПЛАНУВАННЯ 13
3. ЗМІСТ ФІНАНСОВОГО ПЛАНУ ТА ПОРЯДОК ЙОГО СКЛАДАННЯ 16
4. АНАЛІЗ ФІНАНСОВОГО ПЛАНУВАННЯ ВАТ “КИЇВСЬКИЙ ЦЕНТРАЛЬНИЙ УНІВЕРМАГ (ЦУМ)” 23
5. ОБГРУНТУВАННЯ НАПРЯМІВ ВДОСКОНАЛЕННЯ ФІНАНСОВОГО ПЛАНУВАННЯ ВАТ “КИЇВСЬКИЙ ЦЕНТРАЛЬНИЙ УНІВЕРМАГ (ЦУМ)” 34
ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА 41
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 44
Додаток 1. 47
Баланс ВАТ “Київський центральний універмаг” на 01.01.06 р., тис.грн. 47
Додаток 2. 50
Звіт про фінансові результати ВАТ “Київський центральний універмаг”, тис.грн. 50
Метою роботи є узагальнення сучасних підходів до фінансового планування діяльності підприємства, аналіз їх ефективності та напрямків вдосконалення на прикладі ВАТ “Київський центральний універмаг”.
Об'єктом дослідження є процеси планування фінансів підприємницьких структур в умовах ринку.
Предметом дослідження є методологія та інструментарій економіко-математичного моделювання управління фінансами підприємницьких структур
-
Запровадження стратегічного планування на підприємстві
Вступ 3
РОЗДІЛ 1. Сутність і зміст стратегічного планування на підприємстві 6
1.1. Планування як функція управління підприємством 6
1.2. Особливості стратегічного планування 18
1.3. Планування реалізації стратегії підприємства 24
1.4. Забезпечення стратегічного планування інформацією 29
РОЗДІЛ 2. Особливості запровадження стратегічного планування діяльності ВАТ Ужгородський завод хлібопродуктів 37
2.1. Загальна характеристика ВАТ Ужгородський завод хлібопродуктів 37
2.2. Плануваня постачання на ВАТ Ужгородський завод хлібопродуктів 42
2.3. Планування процесу виробництва 52
2.4. Планування асортименту та обсягу продукції 57
2.5. Планування організаційного управління на підприємстві 59
РОЗДІЛ 3. Шляхи вдосконалення стратегічного планування на підприємстві 67
ВИСНОВКИ 78
Список використаної літератури 82
ДОДАТКИ 85
-
Запровадження стратегічного планування на підприємстві
Вступ 3
РОЗДІЛ 1. Сутність і зміст стратегічного планування на підприємстві 6
1.1. Планування як функція управління підприємством 6
1.2. Особливості стратегічного планування 18
1.3. Планування реалізації стратегії підприємства 24
1.4. Забезпечення стратегічного планування інформацією 29
РОЗДІЛ 2. Особливості запровадження стратегічного планування діяльності ВАТ "Ужгородський завод хлібопродуктів" 37
2.1. Загальна характеристика ВАТ "Ужгородський завод хлібопродуктів" 37
2.2. Плануваня постачання на ВАТ "Ужгородський завод хлібопродуктів" 42
2.3. Планування процесу виробництва 52
2.4. Планування асортименту та обсягу продукції 57
2.5. Планування організаційного управління на підприємстві 59
РОЗДІЛ 3. Шляхи вдосконалення стратегічного планування на підприємстві 67
ВИСНОВКИ 78
Список використаної літератури 82
ДОДАТКИ 85
-
Планування собівартості продукції підприємства
Вступ 4
1. Теоретичні засади планування собівартості продукції підприємства 6
1.1 Зміст, завдання та значення планування собівартості продукції 6
1.2 Планування собівартості продукції в умовах ринкових відносин 11
1.3 Інформаційно-правове забезпечення процесу планування собівартості продукції 15
2. Планування собівартості продукції на ВАТ “Луганський тепловозобудівний завод” 19
2.1 Фінансово - економічна характеристика ВАТ “Луганський тепловозобудівний завод" 19
2.2 Аналіз собівартості продукції підприємства за економічними елементами і статтями витрат 22
2.3 Особливості планування собівартості продукції на ВАТ “Чернгівавтодеталь” 25
3. Шляхи покращення процесу планування собівартості продукції підприємства та резерви її зниження ВАТ “Чернгівавтодеталь 31
Висновки 38
Література 40
Додатки 42
-
Планування собівартості продукції підприємства
Вступ 4
1. Теоретичні засади планування собівартості продукції підприємства 6
1.1 Зміст, завдання та значення планування собівартості продукції 6
1.2 Планування собівартості продукції в умовах ринкових відносин 11
1.3 Інформаційно-правове забезпечення процесу планування собівартості продукції 15
2. Планування собівартості продукції на ВАТ “Луганський тепловозобудівний завод” 19
2.1 Фінансово - економічна характеристика ВАТ “Луганський тепловозобудівний завод" 19
2.2 Аналіз собівартості продукції підприємства за економічними елементами і статтями витрат 22
2.3 Особливості планування собівартості продукції на ВАТ “Чернгівавтодеталь” 25
3. Шляхи покращення процесу планування собівартості продукції підприємства та резерви її зниження ВАТ “Чернгівавтодеталь 31
Висновки 38
Література 40
Додатки 42
Cгенерировано за 0.011549 секунд
|