Реклама

От партнёров

Реклама

От партнеров
загрузка...

Счетчики

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.


Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
2

Тема: «Шляхи вдосконалення прийому та розміщення в підприємстві готельного господарства» (ID:19215)

| Размер: 39 кб. | Объем: 39 стр. | Стоимость: 80 грн. | Добавлена: 03.12.2007 | Код продавца: 4 |
Содержание ВСТУП 3
Розділ 1. Основи організації туристичного обслуговування в готельному бізнесі 6
1.1. Теоретичні основи організації прийому та розміщення в готельному бізнесі 6
1.2. Організація контролю прийому та розміщення в готелі 10
Розділ 2. Організація прийому та розміщення в готелі "Едельвейс" 16
2.1. Загальна характеристика готелю "Едельвейс" 16
2.2. Порядок бронювання номерів (місць), укладання договору на готельне обслуговування та оплати послуг в готелі "Едельвейс" 18
2.3. Порядок надання послуг розміщення в готелі "Едельвейс" індивідуальним туристам 20
2.4. Особливості реєстрації туристичних груп і іноземних туристів 24
Розділ 3. Резерви вдосконалення організації обслуговування в готелі "Едельвейс" 26
3.1. Вимоги до удосконалення роботи персоналу готелю "Едельвейс" по прийому та розміщенню туристів 26
3.2. Використання програмних систем бронювання номерів для вдосконалення прийому та розміщення туристів 28
ВИСНОВКИ 36
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 38
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Дополнительная информация Рік написання: 2007
Інтервал: 1,5
Заказ Заказать Купить «Шляхи вдосконалення прийому та розміщення в підприємстві готельного господарства»
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Організація прийому і обслуговування туристів у готелях та інших засобах розміщення

  • Розвиток готельного господарства АР Крим, та особливості, та особливості його розміщення

  • Інфраструктура готельного господарства

  • Впровадження інформаційних технологій - шлях підвищення якості послуг гостинності в засобах розміщення

  • Особливості професійної поведінки персоналу готельного господарства при наданні послуг та її вплив на ефективність роботи підприємства

  • Управління трудовими ресурсами та оплата праці готельного господарства

  • “Організація обслуговування туристів в готелі”

  • ВДОСКОНАЛЕННЯ НОМЕРНОГО ФОНДУ ПІДПРИЄМСТВА ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА

  • Шляхи вдосконалення прийому та розміщення в підприємстві готельного господарства

  • Розвиток інформаційних технологій на підприємствах готельного господарства (на прикладі готелю)


Cгенерировано за 0.011928 секунд

загрузка...