|
-
Життєвий і творчий шлях В. Булаєнка
Реферат рівня школи/коледжу/технікуму
-
Рівні менеджменту в організаціях
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. Сутність менеджменту організації 5
1.1 Поняття організації управління на підприємстві 5
1.2 Зміст рівнів менеджменту 10
1.3 Поняття організаційної структури управління виробництвом та основні класи організаційних структур управління виробництвом 14
РОЗДІЛ ІІ. Дослідження ієрархії управління на прикладі Печерського ліцею інформаційних технологій 20
3.1 Загальна характеристика Печерського ліцею інформаційних технологій 20
3.2 Організаційна структура Печерського ліцею інформаційних технологгій та її відмінності від типової структури управління школою 22
3.3 Принципи управління діяльністю ліцея та організація самоуправління 26
ВИСНОВКИ 30
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 32
-
Ієрархія менеджменту
Вступ 3
Розділ І. Сутність менеджменту організації 7
1.1 Поняття організації управління на підприємстві 7
1.2 Поняття організаційної структури управління виробництвом і фактори що її визначають 13
1.3 Основні класи організаційних структур управління виробництвом 16
Розділ ІІ. Ієрархія менеджменту 22
2.1 Сутність ієрархії управління організацією 22
2.2 Структурні елементи ієрархічної системи управління 26
Розділ ІІІ. Дослідження ієрархії управління на прикладі Печерського ліцею інформаційних технологій 30
3.1 Загальна характеристика Печерського ліцею інформаційних технологій 30
3.2 Організаційна структура Печерського ліцею інформаційних технологгій та її відмінності від типової структури управління школою 32
3.3 Принципи управління діяльністю ліцея та організація самоуправління 36
Висновки 40
Список використаних джерел 43
-
Історія створення Харківської гімназії для сліпих ім. Короленка
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. СТВОРЕННЯ ШКОЛИ ТА ЇЇ ФУНКЦІОНУВАННЯ ДО СЕРЕДИНИ ХХ СТОЛІТТЯ 5
1.1. Початковий етап становлення школи 5
1.2. Довоєнний період історії школи 8
РОЗДІЛ 2. РОЗВИТОК ШКОЛИ У СЕРЕДИНІ ХХ СТОЛІТТЯ 13
2.1. Школа у роки Другої світової війни 13
2.2. Післявоєнний період до набуття незалежності 16
РОЗДІЛ 3. СУЧАСНИЙ СТАН ТА ІСТОРІЯ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ 20
3.1. Школа за часів незалежної України 20
3.2. Досягнення та здобутки школи 22
ВИСНОВКИ 25
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 27
ВСТУП
Актуальність дослідження. Гуманізація сучасного життя спостерігається в усіх сферах українського суспільства. Підвищена увага до проблем людини та практична реалізація програм соціального захисту населення певним чином згладжують негативні процеси, які супроводжують економічну та політичну кризу, що триває в країні. Особлива турбота при цьому надається людям з особливими потребами. Корінні зміни в суспільному житті України, прагнення її вступити до колу найрозвиненіших країн світу ставлять нові вимоги до розв’язання проблем підготовки молоді до життя в сучасних умовах. Гострота цієї загальносоціальної, а передусім психолого-педагогічної проблеми посилюється стосовно випускників шкіл для сліпих.
Практика функціонування таких закладів показує, що в більшості випадків сліпа людина не є втраченою для суспільства. Вона здатна знайти собі в ньому гідне місце, бути корисною для людей. Вивчення діяльності навчально-виховних закладів і центрів для сліпих і слабкозорих дітей є однією з необхідних умов подальшого вдосконалення роботи з ними.
Харківська гімназія-інтернат для сліпих дітей є одним із передових закладів тифлопедагогіки в нашій країні. Вивчення минулого і сучасного досвіду роботи в ній здатне узагальнити накопичений досвід зробити його доступним та корисним для опанування іншими фахівцями, що присвятили свою професійну діяльність роботі з дітьми, що мають слабкий зір.
Метою даної роботи ставиться вивчення історії створення Харківської гімназії-інтернату для сліпих, прослідкувати її шлях та основні здобутки минулого та сьогодення.
Завданнями, що забезпечують досягнення цієї мети, стали:
1. Вивчення історії розвитку навчального закладу у дорадянські і радянські часи, внесок радянських педагогів і психологів в методику навчання сліпих дітей.
2. Дослідження становлення школи за часів незалежної України з 1991 року.
3. Вивчення основних питань організації навчально-виховного процесу на всіх етапах існування гімназії.
Об'єкт дослідження – Харківська обласна спеціальна гімназія-інтернат для сліпих дітей імені В.Г. Короленко.
Предмет дослідження – питання організації в ній навчально-виховного процесу протягом історії її існування.
Методи дослідження. Аналіз спеціальної літератури, історичних, краєзнавчих матеріалів, бесіди з педагогами, вихованцями школи, відвідування музею гімназії.
-
Контрольна робота законодавство про освіту
ПЛАН
1. Загальна середня освіта в Україні. Основні напрямки реформування загальної середньої освіти в Україні 3
2. Управління діяльністю вищими навчальними закладами 6
3. Навчальний план як основний нормативний документ, що визначає організацію навчального процесу вищих навчальних закладах. Порядок затвердження навчального плану 9
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
-
Структура і функції педагогічної діяльності викладача вищої школи
1. Структура педагогічної діяльності викладача вищої школи. Вимоги до професійної діяльності викладача вищої школи: знання, уміння. Особистісні якості і перспективні здібності 2 2. Механізми реалізації професійної спроможності викладача вищого навчального закладу (підвищення наукового, теоретичного й фахового рівня спеціаліста) 5 3. Сучасні педагогічні технології вищої школи та їх значення для взаємодії викладач – студент – викладач 9 4. Типи і рівні взаємодії наукової і викладацької творчості в діяльності викладача 11 Література 14
-
Стратегічне планування у вищому навчальному закладі
Вступ 3
1. Основні етапи розробки програми розвитку вищого навчального закладу 4
1.1. Перед проектний аналіз 4
1.2. Створення робочої групи для розробки стратегії 4
1.3. Аналіз цінностей вищого навчального закладу, проблем, очікувань як основа для формування місії 6
1.4. Вивчення ресурсного забезпечення, умов факторів-впливів на вищий навчальний заклад 7
1.5. Формулювання місії вищого навчального закладу 8
1.6. Формулювання стратегії через систему цілей 9
1.7. Вибір ідей розвитку вищого навчального закладу 10
1.8. Розробка концептуальної моделі нової діяльності 11
1.9. Розробка плану реалізації стратегії 11
1.10. Експертна процедура 12
1.11. Управління стратегічними змінами 13
1.12. Підведення підсумків проектної діяльності 14
2. Переваги стратегічного планування у вищому навчальному закладі 14
Висновки 16
Література 17
-
ОРГАНІЗАЦІЯ ОПЕРАТИВНОГО ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Вступ 3
1. Встановлення режиму роботи підприємства. 6
1.1 Структура норм робочого часу і послідовність проектування трудових процесів. 6
1.2.Класифікація витрат робочого часу, її вплив на встановлення режиму роботи підприємства. 9
1.3 Законодавство України щодо використання робочого часу та встановлення режиму роботи підприємств. 11
2. Забезпечення виконання плану виробничої діяльності з випуску продукції. 16
2.1 Контроль як основний інструмент виконання плану. 16
2.2 Економічний аналіз виконання плану 17
3. Максимальне скорочення тривалості виробничого циклу та обсягів незавершеного виробництва. 20
3.1 Максимальне скорочення тривалості виробничого циклу. 20
3.2 Максимальне скорочення обсягів незавершеного виробництва 21
Висновок 24
ЛІТЕРАТУРА 25
-
ВИЗНАЧЕННЯ ФОНДУ РОБОЧОГО ЧАСУ, ЙОГО ЗНАЧЕННЯ В ГОСПОДОРСЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
ЗМІСТ
ВСТУП 3
1 ВИЗНАЧЕННЯ ФОНДУ РОБОЧОГО ЧАСУ, ЙОГО ЗНАЧЕННЯ В ГОСПОДОРСЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
1.1 Сутність фонду робочого часу та чинники, що на нього
впливають 5
1.2. Завдання, принципи та джерела аналізу фонду робочого часу 14
1.3. Критична оцінка методів аналізу використання фонду робочого часу 16
2 АНАЛІЗ ФОНДУ РОБОЧОГО ЧАСУ В СПЦ-2 ВАТ „КРИВОРІЖСТАЛЬ”
2.1 Техніко-економічна характеристика СПЦ-2 25
2.2 Аналіз забезпеченості підприємства робочою силою 26
2.3 Аналіз використання робочого часу 30
2.4 Аналіз продуктивності праці 32
3 РЕЗЕРВИ ЗБІЛЬШЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ РОБОЧОГО ЧАСУ В СПЦ-2 37
ВИСНОВКИ 42
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 45
ДОДАТКИ 47
-
Планування використання робочого часу працівниками апарату правління
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПЛАНУВАННЯ ВИКОРИСТАННЯ РОБОЧОГО ЧАСУ 5
1.1 Поняття робочого часу його облік та структура 5
1.2 Показники використання робочого часу 9
1.3 Особливості нормування використання робочого часу управлінської праці 12
РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ПІДСУМКІВ РОБОТИ ПІДПРИЄМСТВА 27
2.1 Коротка характеристика діяльності ВАТ «Кверкус» 27
2.2 Оцінка використання фонду робочого часу 32
РОЗДІЛ 3 ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ВИКОРИСТАННЯ РОБОЧОГО ЧАСУ ПРАЦІВНИКІВ АПАРАТУ УПРАВЛІННЯ 36
3.1 Принципи ефективності використання кадрового потенціалу 36
3.2 Заходи щодо підготовки та підбору кадрів 40
ВИСНОВКИ 48
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 50
-
ЗАСТОСУВАННЯ ПРИНЦИПІВ ШКОЛИ АДМІНІСТРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ СУЧАСНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ (на прикладі підприємства)
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЗАСТОСУВАННЯ ПРИНЦИПІВ ШКОЛИ АДМІНІСТРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ 4
1.1. Виникнення і розвиток школи адміністративного управління 4
1.2. Сутність та принципи школи адміністративного управління 7
2. ПРАКТИКА ВИКОРИСТАННЯ ПРИНЦИПІВ ШКОЛИ АДМІНІСТРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 15
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 15
2.2. Особливості застосування принципів школи адміністративного управління на підприємстві 22
3. ПРОБЛЕМИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ВПРОВАДЖЕННЯ ШКОЛИ АДМІНІСТРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 29
3.1. Недоліки в застосуванні принципів школи адміністративного управління на підприємстві 29
3.2. Рекомендації щодо вдосконалення впровадження школи адміністративного управління в діяльності підприємства 33
ВИСНОВКИ 38
ЛІТЕРАТУРА 41
ДОДАТКИ 43
Cгенерировано за 0.771339 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|