|
-
Методика проведення заняття з природознавства з ознайомлення з рослинним (тваринним) світом під час екскурсії
Вступ 3
1. Основні засади проведення екскурсій в природу з дітьми дошкільного віку 6
1.1. Проблеми виховання екологічної культури дітей дошкільного віку у процесі ознайомлення з навколишнім світом 6
1.2. Екскурсія як складова навчального процесу дошкільників 13
2. Методика проведення заняття з природознавства з ознайомлення з рослинним (тваринним) світом під час екскурсії в природу 18
2.1. Організація роботи з ознайомлення з рослинами (тваринами) дітей дошкільного віку 18
2.2. Методи і прийоми ознайомлення дошкільників з рослинами 20
2.3. Розробка плану-конспекту заняття-екскурсії в природу 28
Висновки 34
Список використаної літератури 36
Додаток 38
-
Ознайомлення дошкільників з побутом українців
Вступ 3
1. Побут населення України - важлива складова матеріальної культури українців 7
2. Завдання та зміст ознайомлення дошкільників з побутом українців 17
3. Методика ознайомлення дітей дошкільного віку в різних вікових групах з побутом населення України 30
4. Робота вихователя по ознайомленню дітей середнього дошкільного віку з народним житлом українців 36
Висновки 41
Список використаної літератури. 43-46
Об’єкт дослідження – навчально-виховна робота з ознайомлення дітей з побутом українців в дошкільному закладі освіти та сім’ї.
Предмет дослідження – процес формування уявлень дітей 5-го року життя про побут українців.
Мета дослідження – виявити можливості дітей 5-го року життя у засвоєнні знань про побут українців, простежити особливості формування початкових історичних уявлень дітей, на основі експериментального дослідження розробити методику формування уявлень дітей середнього дошкільного віку про побут українців
-
Форми, методи та прийоми роботи по ознайомленню дітей з декоративно-прикладним мистецтвом (методика зображувальної діяльності)
Вступ 3
1. Значення декоративно-прикладного мистецтва в естетичному вихованні дітей дошкільного віку 3
2. Форми та методи ознайомлення дітей з творами декоративно-прикладного мистецтва 6
Висновок 9
Література 10
-
Особливості бесіди як одного із словесних методів ознайомлення дітей з природою
ЗМІСТ
Вступ 3
Розділ 1. Теоретико-методологічні засади екологічного виховання у дошкільному навчальному закладі 5
1.1. Становлення і розвиток методики ознайомлення дітей з природою 5
1.2. Поняття екологічного виховання 10
Розділ 2. Особливості бесіди як одного із словесних методів ознайомлення дітей з природою 13
2.1. Особливості бесіди в дошкільних навчальних закладах 13
2.2. Розповідь вихователя як елемент, що може передувати бесіді 16
2.3. Використання дитячої природознавчої літератури перед проведеннями бесід з дошкільниками 21
Висновки 34
Література 36
-
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВПЛИВУ МИРУ ПРИРОДИ НА ВНУТРІШНІЙ СВІТ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВПЛИВУ МИРУ ПРИРОДИ НА ВНУТРІШНІЙ СВІТ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 5
1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми виховної роботи з молодшими школярами 5
1.2 Особливості ознайомлення молодших школярів з природою 8
РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА 12
2.1 Методики формування національної свідомості у молодших школярів за допомогою милування природою 12
2.2. Результати дослідження 14
2.3. Застосування наочно-схематичних моделей, їх можливості у вихованні почуття гордості за країну 18
2.4. Моделювання розповіді про природу як один із способів ознайомлення з навколишнім світом 21
ВИСНОВОК 25
ЛІТЕРАТУРА 26
ДОДАТОК 1. 28
ДОДАТОК 2. 29
-
АНАЛІЗ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ЛІТЕРАТУРИ З ПРОБЛЕМИ ВИХОВНОЇ РОБОТИ З МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВПЛИВУ МИРУ ПРИРОДИ НА ВНУТРІШНІЙ СВІТ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 5
1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми виховної роботи з молодшими школярами 5
1.2 Особливості ознайомлення молодших школярів з природою 8
РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА 12
2.1 Методики формування національної свідомості у молодших школярів за допомогою милування природою 12
2.2. Результати дослідження 14
2.3. Застосування наочно-схематичних моделей, їх можливості у вихованні почуття гордості за країну 18
2.4. Моделювання розповіді про природу як один із способів ознайомлення з навколишнім світом 21
ВИСНОВОК 25
ЛІТЕРАТУРА 26
ДОДАТОК 1. 28
ДОДАТОК 2. 29
-
Роль малих жанрів українського фольклору в мовленнєвому розвитку дошкільників
Вступ 3 Розділ І. Основи збагачення словника дітей дошкільного віку в процесі ознайомлення з текстами малих фольклорних жанрів 5 1.1 Сутність фольклору 5 1.2 Фольклор України та український фольклор 8 Розділ ІІ.Малі жанри українського фольклору 10 2.1 Прислів‘я та приказки 10 2.2 Казки 12 Розід ІІІ. Розвиток словника дітей дошкільного віку в процесі ознайомлення з малими фольклорними жанрами 15 3.1 Вивчення малих фольклорних жанрів 15 3.2 Особливості роботи над казкою 18 3.3 Робота над легендою 22 3.4 Традиційні народні дитячи ігри малих форм 23 Висновки 28 Література 30
-
Основи маркетингу
ВСТУП 3
1. ОСНОВНІ МЕТОДИ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 4
2. ОХАРЕКТЕРИЗУЙТЕ КАНАЛИ ПРЯМОГО ТА ОПОСЕРЕДКОВАНОГО МАРКЕТИНГУ 9
3. ПЛАНУВАННЯ РУХУ ТОВАРІВ 17
4. ЯКІ ІСНУЮТЬ ОСНОВНІ ТИПИ СЕРЕДОВИЩ ПОВІДОМЛЕНЬ 23
ВИСНОВОК 28
ЛІТЕРАТУРА 29
-
Формування пізнавальної активності у дітей старшого дошкільного віку засобами дидактичних ігор математичного змісту
ВСТУП 3
Розділ І. Теоретичні основи формування пізнавальної активності у дітей старшого дошкільного віку засобами дидактичних ігор математичного змісту 8
1.1. Теоретичні основи формування пізнавальної активності у дітей старшого дошкільного віку у процесі ознайомлення з елементами математики 8
1.2. Дидактична гра як засіб формування пізнавальної активності 17
1.3. Аналіз альтернативних програм виховання та навчання з проблеми формування пізнавальної активності старших дошкільників в процесі ознайомлення з елементами математики 36
Висновки до І розділу 39
Розділ ІІ. Дослідно - експериментальна робота з формування пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку засобами дидактичних ігор математичного змісту 42
2.1. Аналіз стану використання дидактичних ігор математичного змісту для формування пізнавальної активності у дітей старшого дошкільного віку (констатувальний експеримент) 42
2.2. Використання дидактичних ігор математичного змісту, як засобу формування пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку (на матеріалі формувального експерименту) 57
2.3. Вплив дидактичних ігор математичного характеру на розвиток пізнавальної активності старших дошкільників (контрольний експеримент) 61
Висновки до ІІ розділу 65
ВИСНОВОК 68
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 71
ДОДАТКИ 75-95
-
Звіт з практики (Предметом дослідження є система управління фінансовими ресурсами на підприємстві)
Вступ 3
1.Ознайомлення з діяльністю та статутом підприємства. Інструктаж з техніки безпеки 4
2.Вивчення організаційної та управлінської структури 13
3.Ознайомлення з господарською діяльністю підприємства 19
4.Ознайомлення з фінансовою діяльністю підприємства 21
5.Розробка пропозиції щодо фінансової стратегії підприємства 35
Висновки 40
Список літератури 42
ДОДАТКИ 43
Cгенерировано за 0.164582 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|