|
-
Розвиток уваги у дошкільному віці
Вступ 2 1. Поняття про увагу, її види та фізіологічні основи 3 2. Особливості розвитку уваги у дітей молодшого дошкільного віку 6 3. Розвиток уваги в старшому дошкільному віці 8 Висновки 10 Задачі на розвиток уваги для дошкільнят 11 Список використаної літератури 12
-
Виховання інтересу до навчання у дітей дошкільного віку
ВСТУП 2
1. Поняття про навчання та його особливості в дошкільному віці 6
2. Вихвання інтересу до навчання як одне з важливих завдань розумового виховання 13
3. Виховання інтересу до навчаня у дітей дошкільного віку за допомогою використання дидактичних ігор 28
4. Методика формування інтересу до навчання і до школи у старшому дошкільному віці 36
ВИСНОВКИ 45
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 48
-
Психокорекційна програма уваги у молодшому шкільному віці
Психокорекційна програма уваги у молодшому шкільному віці 3
1. Особливості уваги як психічного процесу 13
2. Фізіологічні основи уваги 13
3. Зв’язок уваги з іншими пізнавальними процесами 13
Висновки 23
Список використаної літератури 39
-
Трудові доручення як форма організації дитячої праці
Вступ 2
1. Трудові доручення як форма організації дитячої праці 5
2. Роль трудових доручень у всебічному розвитку дітей 16
3. Види трудових доручень 24
4. Керівництво трудовими дорученнями дітей в старшому дошкільному віці 29
5. Робота з сім єю з питань організації трудового виховання 34
Висновки 40
Список використаних джерел 42
-
Теоретичний аналіз психолого-педагогічних досліджень ролі уяви в ігровій діяльності дошкільників
Зміст
Вступ .. 3
1. Розділ 1. Теоретичний аналіз психолого-педагогічних досліджень ролі уяви в ігровій діяльності дошкільників. 5
§1. Теоретичне уявлення про уяву його видах і функціях 5
§2. Психологічні особливості уяви дітей дошкільного віку 22
§3. Прояв уяви в ігровій діяльності дошкільників 26
Висновок по 1 главі 31
2. Розділ 2. Досвід експериментального дослідження ролі уяви в дошкільному віці 33
§1. Організація і методики вивчення особливостей уяви в дошкільному віці 33
§2. Результати вивчення особливостей уяви в дошкільному віці і їх аналіз. 37
§3. Психолого-педагогічні рекомендації по розвитку уяви у дітей 45
Висновок по 2 главі 49
Висновок 51
3. Бібліографія 52
4. Додаток 53
-
Психологічні особливості розвитку дітей молодшого шкільного віку
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Психологічні особливості розвитку дітей молодшого шкільного віку 4
1.1. Загальна психологічна характеристика ситуації розвитку молодшого школяра 4
1.2. Учбова діяльність молодших школярів 7
1.3 Структура учбової діяльності 8
1.4. Розвиток пізнавальних психічних процесів 11
1.5. Формування особистості дитини в молодшому шкільному віці 15
Розділ 2. Особливості розвитку уваги молодших школярів 18
2.1. Сутність поняття увага 18
2.2. Розвиток уваги молодших школярів 26
2.3. Робота педагогів з неуважними дітьми 33
2.4. Методи оцінки уваги молодших школярів та дітей, які вступають до школи 34
2.4.1. Методика визначення продуктивності й стійкості уваги 36
2.4.2. Методика оцінки розподілу уваги 37
2.4.3. Методика оцінки перемикання уваги 38
2.4.4. Методика на визначення обсягу уваги 38
Висновок 40
Список використаної літератури 41
-
Особливості розвитку мислення в дошкільному віці
ВСТУП 4
I. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми розвитку мислення в дошкільному віці. 6
II Розвиток мислення в дошкільному віці. 15
1. Загальна характеристика мислення дітей дошкільного віку 15
2 Розвиток образного мислення дошкільників 19
3 Вплив діяльності на розвиток мислення дошкільників 22
III Практична частина. 25
3.1 Експериментальне дослідження рівня розвитку мислення дітей дошкільного віку. 25
ВИСНОВКИ 38
ЛІТЕРАТУРА 40
-
. ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ СИТУАЦІЙ ПРИ НАВЧАННІ ЛІЧБІ У ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
Зміст
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВПЛИВУ ІГРОВИХ СИТУАЦІЙ НА ЕФЕКТИВНЕ ЗАСВОЄННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ В ДОШКІЛЬНОМУ ВІЦІ 5
1.1 Основні методи та форми навчання математиці в дошкільному закладі 5
1.2 Навчання лічбі у дошкільному віці: форма та організація занять 6
1.3 Зміст дидактичних ігор та ігрових ситуацій на заняттях з математики 15
РОЗДІЛ 2. ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ СИТУАЦІЙ ПРИ НАВЧАННІ ЛІЧБІ У ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ 20
2.1 Використання "Макромозаїки Васильченко" при навчанні лічбі у дошкільному закладі 20
2.2 Основні ігрові ситуації на заняттях з математики 23
ВИСНОВКИ 30
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32
ДОДАТОК 34
-
Морфофізіологічні особливості шкільного стресу
Вступ. 2
Розділ I . Природа стресу. 6
1.1. Основні поняття. 6
1.2. Теорії стресу. 10
1.3. Дослідження стресу. 20
1.3.1. Психологічні тести. 23
1.3.1. Функціональні тести. 28
Висновки. 28
Розділ II . Морфофізіологічні особливості шкільного стресу. 29
2.1. Особливості стресу у младшому шкільного віці. 32
2.2. Особливості стресу у середньому шкільного віці. 37
2.3. Особливості стресу у старшому шкільного віці. 40
Висновки. 48
Розділ III . Дослідження стресу. 49
3.1. Методи дослідження стресу у школярів. 49
3.2. Проведення дослідження. 50
3.3. Результати дослідження 51
Висновки та практичні поради. 57
Додаток №1. 58
Додаток №2. 58
Використана література. 59-63
-
Психологічні особливості дитячої агресивності та умови її виникнення(дошкільний вік)
Вступ 2 І. Виникнення та особливості дитячої агресивності в дошкільному віці 4 1.1 Дитяча агресивність. Вікові особливості прояву дитячої агресивності 4 1.2 Криза трьох років 6 1.3 Вплив на прояв агресивності в молодшому дошкільному віці відносин Батьки - Дитина 9 1.4 Вплив сімейного керівництва на засвоєння агресивної поведінки дітьми 11 ІІ. Експериментальне дослідження причин та проявів агресивної поведінки у дітей дошкільного віку 15 2.1 Загальні засади дослідження 15 2.2 Особливості дитячої агресії 17 2.3 Методологія 20 2.4 Аналіз результатів 21 2.5 Індивідуальні варіанти дитячої агресивності 24 2.6 Розробка програми діагностики і корекції агресивності у дітей дошкільного віку 30 Висновок 33 Список використаної літератури 35
-
Особливості розвитку уваги в молодшому віці
Вступ 3
1. Явище й визначення уваги. Його характерні риси 5
1.1. Властивості й види уваги 5
1.2. Функції й види уваги 8
1.3. Способи розвитку уваги 10
2. Загальна характеристика молодшого шкільного віку 14
2.1. Особливості уваги молодших школярів 19
3. Дослідна частина 22
3.1. Діагностичне дослідження стійкості уваги молодших школярів 22
3.2. Корекційна програма розвитку уваги для молодших класів середньої школи, що вчаться 25
3.3. Контрольне дослідження стійкості уваги молодших школярів 30
Висновок 33
Список використаної літератури 35
Cгенерировано за 0.851088 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|