-
Доцільність використання основних методів та типів комунікацій в процесі управління сучасною організацією
Вступ 2
1. Сутність комунікацій та їхня роль в управлінні 5
1.1. Теоретичні засади комунікацій 5
1.2. Групи типи та методи комунікацій 7
1.3. Доцільність використання комунікацій в організаціях: управлінський аспект 9
1.4. Роль внутрішньоорганізаційних комунікацій у вдосконаленні організаційних структур менеджменту 15
2. Практичне використання основних методів та типів комунікацій у обраній компанії 19
2.1. Загальні відомості про фірму 19
2.2. Методи та типи комунікацій у досліджуваній компанії 21
2.3. Управління комунікаційними процесами у ТОВ «Дистриб ютор Центр» 24
2.4. Комплекс маркетингових комунікацій фірми 29
Висновки 32
Література 34
-
Види комунікації та причини неефективних комунікацій
ВСТУП 3
1. Необхідність використання комунікацій 4
2. Види комунікацій і причини неефективних комунікацій 5
ВИСНОВКИ 17
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 18
-
Проектування систем комунікацій у менеджменті
ВСТУП 3
1. СУТНІСТЬ І ЗНАЧЕННЯ ПРОЦЕСУ КОМУНІКАЦІЙ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ 5
1.1. Поняття комунікацій у теорії управління 5
1.2. Основні етапи комунікаційного процесу 9
2. АНАЛІЗ КОМУНІКАЦІЙ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «...» 13
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства ВАТ «...» 13
2.2. Види комунікацій на підприємстві ВАТ «...» 19
2.3. Оцінка і аналіз міжособистих комунікацій у трудовому колективі підприємства ВАТ «...» 21
2.4. Комунікаційні «перешкоди» і шляхи їх усунення 23
3. ПРОЕКТУВАННЯ ЕФЕКТИВНИХ КОМУНІКАЦІЙ 26
3.1. Вдосконалення спілкування та їх проектування 26
3.2. Вдосконалення комунікацій на підприємстві ВАТ «...» 27
ВИСНОВОК 32
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35
-
Елементи та етапи процесу комунікацій
ЗМІСТ
Вступ 2
1. Сутність та завдання системи комунікацій на підприємстві 3
2. Етапи та методи комунікаційної системи на підприємствах 10
3. Інструменти маркетингових досліджень для оцінки ефективності комунікацій 15
Висновок 19
Література 20
Додаток 1.
Цілі системи маркетингових комунікацій
Додаток 2.
Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій
-
Організація системи комунікації на фірмі
ЗМІСТ
Вступ 3
1. Сутність та завдання системи маркетингових комунікацій на підприємстві 4
2. Методика формування комунікаційної системи на підприємствах 11
3. Інструменти маркетингових досліджень для оцінки ефективності комунікацій 16
Висновок 20
Література 21
Додатки 21
Цілі системи маркетингових комунікацій
Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій
-
Маркетинг у сфері некомерційної діяльності
1. Маркетинг у сфері некомерційної діяльності. Маркетинг послуг, місць, ідей. Маркетинг організацій, маркетинг окремих осіб. Самомаркетинг.
2. Аналіз організації служби маркетингу та маркетингової діяльності ВАТ „Полісянка”
3. Оцінка конкурентоспроможності продукції
Список використаної літератури
-
Особливості невербальної комунікації
Вступ 3
1. Мова тіла, як елемент невербальних комунікацій 5
2. Культура одягу 11
3.Використання невербальних комунікацій в ПР. 17
4. Культура міміки 25
5. Невербальних комунікацій у різних народів 34
Висновки 38
Список використаної літератури 40
-
Стратегічне планування маркетингових комунікацій
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ТА ЇХ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ 7
1.1. Маркетингові комунікації та їх місце в діяльності сучасного підприємства 7
1.2. Класифікація маркетингових комунікацій 19
1.3. Інструментарій здійснення та стратегічного планування маркетингових комунікацій 32
РОЗДІЛ 2. СТАН РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ НА ПІДПРИЄМСТВІ 64
2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства 64
2.2. Аналіз ринку на якому працює підприємство та комунікативної активності вітчизняних підприємств 77
2.3. Аналіз застосування маркетингових комунікацій в системі управління діяльністю підприємства 98
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 109
3.1. Вибір оптимальних моделей стратегічного планування маркетингових комунікацій на підприємстві 109
3.2. Удосконалення підходів до організації та планування інтегрованих маркетингових комунікацій 121
ВИСНОВКИ 133
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 138
ДОДАТКИ 149
-
Стратегічне планування маркетингових комунікацій
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ТА ЇХ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ 7
1.1. Маркетингові комунікації та їх місце в діяльності сучасного підприємства 7
1.2. Класифікація маркетингових комунікацій 19
1.3. Інструментарій здійснення та стратегічного планування маркетингових комунікацій 32
РОЗДІЛ 2. СТАН РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ НА ПІДПРИЄМСТВІ 54
2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства 54
2.2. Аналіз ринку на якому працює ... та комунікативної активності вітчизняних підприємств 67
2.3. Аналіз застосування маркетингових комунікацій в системі управління діяльністю підприємства 87
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 97
3.1. Основні підходи до застосування теорії маркетингових комунікацій в системі стратегічного планування діяльності підприємства 97
3.2. Удосконалення підходів до організації та планування інтегрованих маркетингових комунікацій 109
ВИСНОВКИ 116
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 121
ДОДАТКИ 131
-
Стратегічне планування маркетингових комунікацій
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ТА ЇХ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ 7
1.1. Маркетингові комунікації та їх місце в діяльності сучасного підприємства 7
1.2. Класифікація маркетингових комунікацій 19
1.3. Інструментарій здійснення та стратегічного планування маркетингових комунікацій 32
РОЗДІЛ 2. СТАН РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ НА ПІДПРИЄМСТВІ 73
2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства 73
2.2. Аналіз ринку на якому працює підприємство та комунікативної активності вітчизняних підприємств 86
2.3. Аналіз застосування маркетингових комунікацій в системі управління діяльністю підприємства 106
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 116
3.1. Основні підходи до застосування теорії маркетингових комунікацій в системі стратегічного планування діяльності підприємства 116
3.2. Удосконалення підходів до організації та планування інтегрованих маркетингових комунікацій 128
ВИСНОВКИ 135
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 140
ДОДАТКИ 151
-
Маркетингова політика комунікацій
Вступ 3
1. Сутність маркетингової політики комунікацій 5
1.1. Поняття та складові маркетингової політики комунікацій 5
1.2. Основні етапи роботи над створенням системи комунікацій 7
2. Особливості проведення маркетингової політика комунікацій освітніх послуг 9
2.1. Сутність маркетингу освітніх наук 9
2.2. Оцінка ефективності маркетингових заходів на ринку освітніх послуг 10
3. Складові маркетингової політики комунікацій 13
3.1. Реклама та особливості реклами освітніх послуг 13
3.2. Стимулювання збуту 24
3.3. Персональний продаж 27
3.4. Паблик рилейшенз та його роль у процесі маркетингових комунікацій освітніх послуг 29
4. Основні методи оцінки ефективності комплексу маркетингових комунікацій 37
4.1. Необхідність визначення ефективності комплексу маркетингових комунікацій. Методу кореляції між обсягом продажів і витратами на комплекс маркетингових комунікацій 37
4.2. Метод контактних аудиторій 39
4.3. Метод оцінки ефективності по заходах стимулювання збуту 40
4.4. Метод визначення ступеня поінформованості про фірму і її товари 41
Висновки 44
Список літератури 47