|
-
Мовленева готовність дітей до школи
Зміст Вступ 3 I. Проблема підготовки дитини до школи у працях вітчизняних та зарубіжних науковців 5 1.1. Різноманітність поглядів на готовність до шкільного навчання у вітчизняних і закордонних дослідженнях 5 1.2. Умови успішності процесу підготовки до шкільного навчання дітей з незначними відхиленнями мовлення 6 1.3. Оцінка мови, як важливої форми адаптації у колективі 9 II. Підготовка до школи – важливий етап у формуванні здорової особистості 10 2.1. Психологічна готовність дитини до школи 10 2.2. Мовні порушення у дітей передшкільного віку 12 2.3. Надання спеціалізованої логопедичної допомоги дітям з вадами мовлення. Причини появи порушень мовлення 13 III. Методика перевірки мовленнєвої готовності дитини з порушеннями мовлення до школи 17 3.1. Правильність вимови звуків, звуковий аналіз слів 17 3.2. Словниковий запас, сформованість граматичних систем 19 3.3. Володіння зв’язною мовою. Логопедична допомога 21 Висновок 24 Список використаної літератури 25 Додатки 27
-
. ПОРІВНЯННЯ СТУПЕНЮ ГОТОВНОСТІ ДО ШКІЛЬНОГО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ, ЯКІ ПРОХОДИЛИ РІЗНІ ПІДГОТОВЧІ МЕТОДИКИ
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ЗАГАЛЬНІ УЯВЛЕННЯ ПРО ПСИХОЛОГІЧНУ
ГОТОВНІСТЬ ДИТИНИ ДО ШКОЛИ 5
1.1. Сучасні трактування проблеми підготовки дітей до школи 5
1.2.Компоненти психологічної готовності до школи 8
1.3. Методики підготовки дітей до шкільного навчання 18
1.4. Аналіз методик підготовки дітей до шкільного навчання 25
РОЗДІЛ ІІ. ПОРІВНЯННЯ СТУПЕНЮ ГОТОВНОСТІ
ДО ШКІЛЬНОГО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ, ЯКІ ПРОХОДИЛИ
РІЗНІ ПІДГОТОВЧІ МЕТОДИКИ 30
2.1. Опис програми дослідження 30
2.2. Результати дослідження та їх обговорення 32
ВИСНОВКИ 36
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 39
-
Психологія готовності дітей до школи
Вступ 3
1. Психологічно – мотиваційна готовність дитини до школи 4
2. Емоційно-вольова готовність до школи 7
Висновки 11
Список використаної літератури 12
-
Сирітство як соціально-психологічна проблема
Вступ
Розділ І. Сирітство як актуальна соціально-психологічна проблема
1.1. Причини виникнення сирітства
1.2. Проблеми соціально-психологічного захисту детей-сиріт
Розділ II. Адаптація дітей-сиріт до умов школи-інтернату
2.1. Основні проблеми адаптативного періоду
2.2. Шляхи оптимізації виховання дітей-сиріт у школах-інтернатах
2.3. Психологічна служба в інтернатних установах
Висновки
Список використаної літератури
-
Дослідницька діяльність дітей в початковій школі та готовність до неї вчителя
ВСТУП 3
1. РОЛЬ ДОСЛІДЖЕНЬ У ФОРМУВАННІ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА 5
2. ГОТОВНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ДОСЛІДЖЕННЯ ДІТЕЙ 8
3. ОРГАНІЗАЦІЯ І МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ ДОСЛІДЖЕНЬ НА УРОКАХ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 15
ВИСНОВКИ 23
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 25
ДОДАТКИ 27
-
Взаємодія школи і батьків як умова ефективності соціально-педагогічної роботи у закладах середньої освіти
Вступ 3
1. Становлення та розвиток сім’ї як суспільного інституту 5
2. Співпраця вчителів, батьків і громадськості у вихованні дітей 12
2.1. Виховна функція сім’ї 12
2.2. Форми співробітництва школи і сім ї у вихованні дітей 15
2.3 Основні питання спільної роботи родини й школи 20
2.4. Принципи гуманістичної педагогіки 25
3. Індивідуальна робота школи з батьками 27
Висновки 32
Список використаної літератури 34
-
Проектування загальноосвітньої школи для дітей з вадами слуху
Вступ 3
Розділ 1. Історико-методологичний аспект 6
1.1 Уточнення поняття проектування школи для дітей з вадами слуху 6
1.2 Ретроспективний аналіз проблеми навчання дітей з вадами слуху 12
1.3 Методологія дослідження та категоріальний апарат 30
Розділ 2. Теоретичний аналіз 40
2.1 Базові принципи проектування загальноосвітніх шкіл 40
2.2 Ціль, задачі, специфіка діяльності шкіл для дітей з вадами слуху 43
2.3 Проектування шкіл для дітей з вадами слуху 52
2.4 Специфіка проектування шкіл для дітей з вадами слуху 57
Розділ 3. Теоретико-практичні рекомендації 68
3.1 Проблеми функціонування школи для дітей з вадами слуху та як їх вирі-шити на початкових етапах проектування шкіл 68
3.2 Рекомендації з проектування школи для дітей з вадами слуху 76
Висновки 83
Використані джерела 88
Додатки 91
-
Сирітство як соціальна проблема
Вступ
Розділ І. Сирітство як актуальна соціально-психологічна проблема
1.1. Причини виникнення сирітства
1.2. Проблеми соціально-психологічного захисту детей-сиріт
Розділ II. Адаптація дітей-сиріт до умов школи-інтернату
2.1. Основні проблеми адаптативного періоду
2.2. Шляхи оптимізації виховання дітей-сиріт у школах-інтернатах
Висновки
Список використаної літератури
-
Криза 7-ми років та готовність дитини до школи
Вступ 2 І розділ. Дитина йде до школи 5 1.2.Готовність дитини до школи 16 1.3. Методика вивчення психологічної готовності до школи 21 І.3. Корекція шкільних страхів і тревоги у молодших школярів 27 ІІ розділ. Психолого педагогічні аспекти навчання 31 2.1. Вікові особливості психомоторики першокласників 32 2.2. Шкільна адаптація та психологічний вік. 38 2.3. Криза 7-ми років. 42 2.4. Діагностика та корекція психічних функцій дитини. 46 Висновок 50 Список використаної літератури. 53
-
Психологічна готовність до професійної діяльності
Вступ 2 Психологічна готовність до професійної діяльності 3 Висновки 13 Список використаної літератури 15
Cгенерировано за 0.136647 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|