-
Управління маркетингом в індустрії моди
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ 4
1.1.Поняття управління маркетингом, цілі та функції 4
1.2. Основні концепції управління маркетингом 6
2. УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ ІНДУСТРІЇ МОДИ 12
2.1. Процес моди 12
2.2. Дослідження сповивачів моди 15
2.2. Основні напрямки модельної індустрії в Україні 17
2.3. Дослідження вітчизняного ринку бренді 20
3. УДОСКОНАЛЕННЯ ШЛЯХІВ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ МОДЕЛЬНОЇ ІНДУСТРІЇ 25
ВИСНОВОК 29
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33
-
Управління маркетингом як системою
Вступ 3
Розділ 1. Теоретико-методологічні аспекти управління маркетингом як системою 5
1.1. Концепції управління маркетингом: суть, принципи, види 5
1.2. Стратегічне планування маркетингу 13
1.3. Маркетинговий аналіз і аудит 16
1.4. Процес управління маркетингом 24
Розділ 2. Аналіз управління маркетингом на підприємстві ВАТ «Поліграфіст-ЛТД» 34
2.1. Техніко-економічна характеристика ВАТ «Поліграфіст-ЛТД» 34
2.2. Аналіз факторів, що впливають на діяльність підприємства 42
Розділ 3. Шляхи вдосконалення управління маркетингом як системою на підприємстві 48
3.1. Основні напрямки вдосконалення управління маркетинговою діяльністю ВАТ «Поліграфіст-ЛТД» 48
3.2. Обґрунтування заходів і розрахунок бюджету з удосконалення управління маркетинговою діяльністю 50
Висновки 57
Список використаної літератури 60
-
Особливості управління фармацевтичним маркетингом
ЗМІСТ
ВСТУП..................................................................................................3
1. Сутність, функції та складові маркетингової діяльності ........4
2. Особливості управління фармацевтичним маркетингом......... 12
3. Дослідження фармацевтичного ринку …………………………16
4. Управління фармацевтичним маркетингом в ЗАТ "Фармацевтична фірма "Дарниця"..................................................................21
5. Вдосконалення управління маркетингом фармпідприємства як голова передумова підвищення його ефективності ……………………….30
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ……………………………………38
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ……………………..39
-
Контрольна робота маркетинг
1. КОМПЛЕКСНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ І ЙОГО ОСНОВНІ НАПРЯМКИ 3
2. ПРОЦЕС УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ 14
ЛІТЕРАТУРА 25
-
ЗВІТ з виробничої практики
Зміст 2
Введення 3
1. Загальна характеристика підприємства 3
2. Організаційна структура управління 4
3. Управління виробництвом 6
4. Управління персоналом 12
5. Інформаційний процес в організації 15
6.Економічні служби і фінансовий менеджмент 16
6.1 Планово-економічний відділ 16
6.2. Фінансовий відділ 21
7. Управління маркетингом 26
Висновок 37
Список літератури 38
-
ЗВІТ з виробничої практики
Зміст 2
Введення 3
1. Загальна характеристика підприємства 3
2. Організаційна структура управління 4
3. Управління виробництвом 6
4. Управління персоналом 12
5. Інформаційний процес в організації 15
6.Економічні служби і фінансовий менеджмент 16
6.1 Планово-економічний відділ 16
6.2. Фінансовий відділ 21
7. Управління маркетингом 26
Висновок 37
Список літератури 38
-
Управління маркетинговою діяльністю закладів охорони здоров'я
ВСТУП 3 1 МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ Й УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5 1.1 Маркетинг як концепція ринкового управління 5 1.2 Процес управління маркетингом 12 1.3 Контроль за здійсненням маркетингових заходів 23 2 АНАЛІЗ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ НА ПІДПРИЄМСТВІ «ОПТИМА-ФАРМ 33 2.1 Загальна характеристика СМЦ «Оптима-Фарм» 33 2.2 Дослідження й аналіз факторів, що впливають на діяльність підприємства 45 2.2.1 Аналіз факторів макросередовища підприємства 45 2.2.2 Аналіз факторів мікросередовища 58 2.3 Аналіз організації управління маркетингом на підприємстві 72 2.3.1 SWOT-аналіз 72 2.3.2 Оцінка готовності підприємства до реалізації маркетингової стратегії 74 3 РОЗРОБКА ЗАХОДІВ ЩОДО ВДОСКОНАЛЮВАННЯ УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Й РОЗРАХУНОК ЇХНЬОГО ВПЛИВУ НА ВИРОБНИЧО-ГОСПОДАРСЬКУ ДІЯЛЬНІСТЬ КОМПАНІЇ 80 3.1 Основні напрямки вдосконалення управління маркетинговою діяльністю СМЦ «Оптима-Фарм» 80 3.2. Обґрунтування заходів і розрахунок бюджету по вдосконаленню управління маркетинговою діяльністю 82 3.2.1. Формування єдиної служби маркетингу 82 3.2.2. Розробка безкоштовних зразків рекламно-інформаційного характеру 86 ВИСНОВКИ 92 ЛІТЕРАТУРА 95 ДОДАТОК А 96
-
Сутність маркетингової діяльності
ПЛАН
Вступ 3
1. Принципи, цілі, функції і процес управління маркетингом 4
2. Внутрішні та зовнішні фактори маркетингу 6
3. Стратегічне планування 7
4. Організаційні форми маркетингу 14
Висновки 20
Список використаної літератури: 22
-
Процес управління медичним і фармацевтичним маркетингом
Предмет: Меркетинг медичних і фармацевтичних послуг
ЗМІСТ
Вступ 3
1. Особливості розвитку маркетингу медичних та фармацевтичних послуг 4
2. Управління медичним і фармацевтичним маркетингом 8
3. Процес управління фармацевтичним підприємством (на прикладі ВАТ „Фармак”) 14
Висновки 21
Література 22
-
Процес управління маркетингом
1. Суть і значення маркетингу 7
2. Концепції управління маркетингом 11
3. Процес управління маркетингом 14
Висновки 20
Література
1. Бронникова Т.С., А.Г. Чернявский. Маркетинг. Учебное пособие. Таганрог: Изд-во ТРТУ, 1999.
2. Герчикова И.Н. Маркетинг. – М.: Школа международного бизнеса: 1990. – 158с.
3. Гольдштейн Г.Я., Катаев А.В. Маркетинг: Учебное пособие для магистрантов. Таганрог: Изд-во ТРТУ, 1999. 107 с.
4. Котлер Ф. Маркетинг. Менеджмент. – М.: Питер ком. 1999. – 896с.
5. Котлер Ф. Основы маркетинга / Пер. с англ. - М.,1992. - 736 с.
6. Маслова И.В.Анализ теоретических проблем управления маркетингом на предприятии. - http://www.sciteclibrary.com/rus/catalog/pages/2485.html
7. Моррис Р. Маркетинг: ситуации и примеры: Пер. с англ. – М.: Банки и биржи,1994. – 207 с.
8. Основи економічної теорії (електронний посібник) - http://www.tspu.edu.ua/subjects/economics/
9. Роджер Л. Маркетинг: Сокращ. пер. с англ. Ю.Б. Кочевлин – М.: Прогресс. 1974. – 356с.