|
-
Регіоналістика
1. Значення і структура паливно-енергетичного комплексу 3
2. Склад і значення комплексу сфери послуг 8
Література 15
-
Структура і особливості розвитку сфери послуг в Україні
ВСТУП 3
1. Поняття сфери послуг в Україні 5
2. Структура і особливості розвитку сфери послуг в Україні 6
3. Перспективи сфери послуг в Україні 16
ВИСНОВКИ 17
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 19
-
Роль сфери послуг в сучасній економічній системі
Вступ 3
1. Основи функціонування і розвитку підприємств сфери послуг 6
1.1. Суть, місце та функціональна роль послуги в економічній системі 6
1.2. Система економічних відносин у сфері послуг 8
1.3. Тенденції і закономірностей розвитку сфери послуг в різних регіонах та індустріально розвинених країнах світу 12
2. Реформування сфери послуг при переході до ринкової економіки 23
2.1. Ринок послуг: механізм становлення та функціонування в трансформаційній економіці 23
2.2. Проблеми оптимізації господарського механізму в сфері послуг у системі становлення ринкової економіки 30
3. Напрями розвитку сфери послуг в Україні 33
3.1. Удосконалення державного регулювання 33
3.2. Розвиток сфери послуг в Україні в контексті світових тенденцій і з урахуванням національної специфіки. 38
41
Висновки 42
Література 46-48
-
СПЕЦИФІКА ПОСЛУГ В ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ
ВСТУП 3
Розділ 1. Місце готельних послуг в сучасних економічних умовах 6
1.1. Характеристика послуг в індустрії гостинності 6
1.2. Сучасний стан розвитку готельно-ресторанного бізнесу в Україні на сучасному етапі 11
Розділ 2. Характеристика послуг готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 16
2.1. Загальна характеристика та місце розташування Комплексу 16
2.2. Конкурентні переваги готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 17
2.3. Планування розвитку послуг готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 21
Розділ 3. Удосконалення управління розвитком послуг готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 24
3.1. Удосконалення діяльності послуг готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" на основі анкетування туристів 24
3.2. Управління розвитком готельного підприємства за рахунок використання інформаційних ресурсів 28
3.3. Використання програмних систем бронювання номерів для вдосконалення прийому та розміщення туристів 30
ВИСНОВКИ 37
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 40
-
ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННІ ПОСЛУГИ ТА РИНОК КОНГРЕС-ТУРІВ
ВСТУП 3
Розділ 1. Поняття готельно-ресторанних послуг та ринку конгрес-турів 5
1.1. Загальна характеристика готельно-ресторанних послуг 5
1.2. Поняття конгрес-турів 14
Розділ 2. Характеристика готельного комплексу "Карпатія" 19
2.1. Загальна характеристика комплексу "Карпатія": місце розташування та номерний фонд 19
2.2. Аналіз цін на проживання та спектру послуг готельного комплексу "Карпатія" 21
2.3. Організація конференцій та семінарів на базі готельного комплексу "Карпатія" 22
Розділ 3. Проблеми та перспективи розвитку готельно-ресторанних послуг та ринку конгрес-турів 24
3.1. Сучасний стан розвитку готельно-ресторанних послуг в Україні 24
3.2. Ринок конгрес-турів в Україні та його розвиток 32
Висновки 36
Список використаної літератури 39
Додатки 41
-
Комерційна діяльність сервісного обслуговування та шляхи її вдосконалення (на прикладі готелю “Братислава”)
Вступ 3
1. Економічна сутність послуг 5
1.1. Види і сектори послуг 5
1.2. Сутність послуг 6
1.3. Класифікація послуг 8
2. Комерційна діяльність готельного комплексу “Братислава” 14
2.1. Загальна характеристика готельного комплексу 14
2.2. Аналіз доходів і витрат готельного комплексу 16
2.3. Аналіз рентабельності підприємства 26
3. Напрямки підвищення ефективності комерційної діяльності підприємства 29
Висновки та пропозиції 32
Список використаної літератури 36
-
Малий бізнес у сфері послуг
1. Суб'єкти малого підприємництва 3
2. Інтерактивна модель викладання економіки 12
3. Тестові завдання 17
1. У сфері послуг зайнято:
2. Для промислово-розвинених країн середньорічні темпи приросту ВВП у сфері послуг за останні два десятиліття склали в середньому:
3. У світовій торгівлі:
4. Структура економіки є:
5. Залежно від змісту виділяють різні види структурного ділення економіки:
6. На думку І.І. Сидоренко і O.K. Казакової, постіндустріальне виробництво - це:
7. Ринок послуг визначається наступними чинниками:
8. До економічних функцій сфери послуг відносять:
9. До соціальних функцій сфери послуг відносять:
10. Під економічними функціями сфери послуг розуміється:
Література 21
-
Роль і значення продуктивних сил у розвитку господарського комплексу Аргентини
ЗМІСТ
Вступ
1. Роль і значення продуктивних сил у розвитку господарського комплексу Аргентини
2. Передумови розвитку та розміщення продуктивних сил Аргентини: історичні, природні, демографічні, економічні.
3. Сучасна галузева структура і рівень розвитку господарського комплексу Аргентини
4. Особливості розміщення і територіальна структура провідних галузей господарства Аргентини:
4.1. Промисловості
4.2. АПК
4.3. Транспорту
4.4. Сфери послуг
5. Участь Аргентини в міжнародному територіальному поділі праці та економічних зв’язках
6. Проблеми та перспективи розвитку та розміщення продуктивних сил Аргентини
Висновки
Список використаних джерел
-
Послуги та їх особливості
Вступ 3
РОЗДІЛ 1. УМОВИ СТВОРЕННЯ І ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МАРКЕТИНГУ ПОСЛУГ 5
1.1. Методологічні основи розвитку сфери послуг 5
1.2. Маркетингова послуга: ознаки, класифікація, елементи 9
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГУ СТРАХОВИХ ПОСЛУГ 16
2.1. Поняття, значення і продукти маркетингу в страхуванні 16
2.2. Маркетингові дослідження і маркетингова політика страховика 21
2.3. Особливості рекламування страхових послуг 25
Висновок 32
Література 34
Додатки 36-38
Предмет: маркетингова товарна політика
Темою роботи є „Послуги та їх особливості”.
Метою роботи є теоретичне й практичне обґрунтування сутності маркетингового механізму управління розвитком сфери послуг.
Об'єктом дослідження є процес управління розвитком підприємств сфери послуг.
Предметом дослідження є формування маркетингового механізму управління розвитком підприємств сфери послуг.
Дослідження даної теми проведено на основі таких підручників: Іщенко О.А. „Теоретичні основи і механізм реалізації маркетингу послуг”, Кардаша В.Я. „Маркетингова товарна політика”, Котлера Ф. „Основы маркетинга”, Куденко Н.В. „Стратегічний маркетинг”, Осадця С.С. „Страхування”, Портера М. „Стратегія конкуренції”, Шершньової З.Є. „Стратегічне управління”
-
Розміщення продуктивних сил Таїланду
Вступ 3
1. Роль та значення продуктивних сил у розвитку господарського комплексу 5
2. Передумови розвитку та розміщення продуктивних сил території: історичні, природні, демографічні, екологічні 7
3. Сучасна галузева структура і рівень розвитку господарського комплексу Таїланду 12
4. Особливості розміщення і територіальна структура провідних галузей господарства території: 17
4.1. Промисловості 18
4.2. АПК 21
4.3. Транспорту 22
4.4. Сфери послуг 23
5. Участь Таїланду у міжнародному територіальному поділі праці та економічних зв'язках 24
6. Проблеми та перспективи розвитку та розміщення продуктивних сил Таїланду 27
Висновки 29
Використана література 30
Додатки 32-35 (картосхеми, економічне районування)
-
Розвиток і розміщення рекреаційного туризму в Україні. Галузевий аспект тематики: санаторно-курортне господарство
Зміст
Вступ 3
1. Сутність і значення рекреаційного туризму в Україні 5
2. Характеристика факторів розвитку і розміщення рекреаційного туризму в країні 9
2.1. Природні 9
2.2. Демографічні 12
2.3. Соціально-економічні 14
2.4. Історичні 17
3. Оцінка стану розвитку і структури рекреаційних послуг в Україні 19
4. Відмінності розвитку і розміщення рекреаційного комплексу України 23
5. Проблеми і можливості розвитку рекреаційного комплексу 31
Висновки 34
Список використаних джерел 35
Додатки 36
Метою роботи є дослідження і всебічний аналіз розвитку і розміщення рекреаційного туризму в Україні. Виходячи з цього, були поставлені та вирішувалися такі задачі:
- визначити сутність і значення рекреаційного туризму в Україні ;
- охарактеризувати фактори розвитку і розміщення рекреаційного туризму в країні;
- оцінити стан розвитку і структури рекреаційних послуг в України;
- проаналізувати відмінності розвитку і розміщення рекреаційного комплексу України;
- дослідити проблеми і можливості розвитку рекреаційного комплексу.
Об’єкт дослідження – рекреаційний туризму в Україні, як невід’ємна складова продуктивних сил.
Предмет дослідження - розвиток і розміщення рекреаційного туризму в Україні.
Методи дослідження. Методологічною основою роботи стали наукові положення сучасної економічної теорії, праці вітчизняних вчених з питань раціонального природокористування і туристичного господарства, законодавчі та нормативні акти, якими врегульовані правовідносини в цій сфері. Вивчення комплексу, його місткості, комфортності та економічної ефективності проводилося шляхом збору та аналізу статистичного матеріалу.
Під час написання роботи були використані підручники, статті, джерела Інтернет, довідники, тощо.
Структурно робота складається зі вступу, п’яти розділів, висновку, списку використаних джерел та додатку.
Cгенерировано за 0.268920 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|