-
Поняття соціальної комунікації (інформації) та її роль в управлінні суспільством. Основні вимоги до інформації
ПЛАН
1. Поняття соціальної комунікації (інформації) та її роль в управлінні суспільством. Основні вимоги до інформації.
2.Сиситема функцій соціального управління, їх види і короткий зміст.
3.Соціальні методи управління, їх загальна характеристика .
-
Види інформації для управління
Вступ 3
1. Роль інформації в управлінні, її класифікація 5
2.Користувачі інформації 10
3. Характеристики інформації та їх вплив на її якість 11
4. Джерела надходження інформації та характеристика інформаційних показників, які з них надходять. 13
Висновки 18
Література 20
-
Конституційно-правовий статус засобів масової інформації
Вступ ………………………………………………………………………………3
1. Поняття інформації основні принципи інформаційних відносин в Україні 5
1.1. Роль засобів масової інформації ……………………………………………5
1.2. Конституційні норми та чинне законодавство України про інформацію ………………………………………………………………………..7
2. Види інформації та конституційно-правове регулювання 12
2.1. Основні галузі види та джерела інформації ……………………………...12
3. Правовий статус друкованих та аудіовізуальних засобів масової інформації ………………………………………………………………………..21
4. Взаємовідносин держави і друкованих ЗМІ в Україні ……………………..25
Висновок …………………………………………………………………………32
Список використаної літератури 35
-
РОЛЬ КОМУНІКАЦІЙ В УПРАВЛІННІ ОРГАНІЗАЦІЄЮ
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. РОЛЬ КОМУНІКАЦІЙ В УПРАВЛІННІ ОРГАНІЗАЦІЄЮ 4
1.1 Сутність і види комунікацій 4
1.2 Поняття процесу комунікації 7
Рис. 1.2 Медаль процесу комунікації 8
1.3 Проблеми у міжособистісних контактах 11
РОЗДІЛ 2. КОМУНІКАЦІЙНІ МЕРЕЖІ В УПРАВЛІННІ ОРГАНІЗАЦІЄЮ 14
2.1 Характеристики комунікаційних мереж 14
2.2 Лінії комунікації та їх роль в управлінні організацією 16
2.3 Угрупування областей прийняття рішень з метою мінімізації завантаженості комунікації 21
2.4 Плоскі й високі структури та матричне керування й керування по проектах 24
РОЗДІЛ 3.РЕКОМЕНДАЦІЇ СИСТЕМНОГО Й КЛАСИЧНОГО ПІДХОДІВ 30
ВИСНОВКИ 35
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36
-
Роль комунікацій в управлінні організацією
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. РОЛЬ КОМУНІКАЦІЙ В УПРАВЛІННІ ОРГАНІЗАЦІЄЮ 4
1.1 Сутність і види комунікацій 4
1.2 Поняття процесу комунікації 7
1.3 Проблеми у міжособистісних контактах 11
РОЗДІЛ 2. КОМУНІКАЦІЙНІ МЕРЕЖІ В УПРАВЛІННІ ОРГАНІЗАЦІЄЮ 14
2.1 Характеристики комунікаційних мереж 14
2.2 Лінії комунікації та їх роль в управлінні організацією 16
2.3 Угрупування областей прийняття рішень з метою мінімізації завантаженості комунікації 21
2.4 Плоскі й високі структури та матричне керування й керування по проектах 24
РОЗДІЛ 3.РЕКОМЕНДАЦІЇ СИСТЕМНОГО Й КЛАСИЧНОГО ПІДХОДІВ 30
ВИСНОВКИ 35
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36
-
Сутність менеджменту як процесу управління
Зміст
Вступ 3
1 Сутність менеджменту як процесу управління 4
2 Поняття і значення інформації і комунікації. Види і форми комунікацій 6
3 Інформаційні технології в управлінні 13
Висновок 19
Використана література 20
-
Сутність менеджменту як процесу управління
Зміст
Вступ 3
1 Сутність менеджменту як процесу управління 4
2 Поняття і значення інформації і комунікації. Види і форми комунікацій 6
3 Інформаційні технології в управлінні 13
Висновок 19
Використана література 20
-
Комерційна інформація та її використання у діяльності підприємств торгівлі
Зміст
1. Суть роботи.
1.1 Поняття комерційної інформації.
1.2 Класифікація та вимоги до комерційної інформації.
1.3 Поняття комерційної тайни.
1.4 Забезпечення захисту комерційної інформації.
-
Масова комунікація як вид міжособистісного спілкування
Вступ 2
1. Поняття «комунікація» ознаки комунікації. 4
1.1. «Комунікація» чи «спілкування». 4
1.2. До питання про визначеня «комунікації». 6
2. Масова комунікація як вид міжособистістого спілкування. 10
2.1. Масова комунікація. 10
2.2. Джерела інформації в масовій комунікації. Функції масової комунікації. 13
2.3. Стереотипи. Сфера табу. 16
Висновки 18
Список використаної літератури 19
-
Проблеми захисту інформації в умовах України
Вступ 3
1.Поняття і види інформації. Суть та необхідність її захисту 4
1.1 Види й області інформації. Інформація з обмеженим доступом 4
1.2 Поняття та необхідність захисту інформації 6
1.3 Проблеми законодавчого забезпечення безпеки інформації в Україні 7
2. Забезпечення захисту інформації на підприємствах в Україні 11
2.1 Служба безпеки як необхідний компонент керуючої структури підприємства 11
2.2 Секрети фірми і методи їхнього викрадення 14
2.3 Як налагодити охорону інформації на підприємстві 16
3.Практичні заходи щодо забезпечення захисту інформації на підприємствах 21
Висновки 26
Література 27
-
Управління системою охорони здоров’я на сучасному етапі
Вступ 3
1. Сучасні проблеми охорони здоров’я 4
2. Закони управління 7
3. Організаційна форма і структура управління 11
4. Органи і рівні управління в системі охорони здоров’я 16
5. Управлінський цикл 18
6. Інформаційне забезпечення процесу управління 24
7. Вимоги до інформації та її значення 27
8. Види інформації в управлінні охороною здоров’я різних рівнів 29
Висновки 32
Список використаної літератури 33
Додатки 37