-
Еволюція розвитку вимог до забезпечення якості
ЗМІСТ
Вступ 3
1. Оснащення матеріальних складів 4
2. Еволюція розвитку вимог до забезпечення якості. 10
3. Практичний аналіз операційного менеджменту на підприємстві. 15
Література 20
-
Система якості підприємства виробника програмного забезпечення
Вступ 3
1. Еволюція стандартів серії ISO 9000 4
2. Конкурентоспроможність ПЗ 6
3. Забезпечення якості ПЗ 13
4. Система якості компанії Softline 17
Висновок 19
Література 20
-
Розвиток форм забезпечення банківських кредитів в Україні
Вступ 3
Частина 1: Теоретико-методологічні основи аналізу форм забезпечення банківських кредитів 6
1.1 Сутність, ознаки і форми забезпечення банківських кредитів 6
1.2 Особливості еволюції форм забезпечення кредитів в Україні 21
Частина 2: Аналіз форм забезпечення банківських кредитів в Україні(на прикладі банку ...) 29
2.1 Характеристика об`єкту дослідження 29
2.1.1. Еволюція показників капіталу банку 41
2.1.2. Еволюція показників прибутковості банку 43
2.1.3. Еволюція кредитного портфеля банку 47
2.2 Розвиток форм забезпечення банківських кредитів в банку ... 52
2.2.1. Корпоративні кредити 52
2.2.2. Споживче кредитування 65
Частина 3: Проблеми та перспективи розвитку форм забезпечення банківських кредитів в контексті вітчизняного та зарубіжного досвіду 70
Висновки 100
Список використаної літератури 106
ДОДАТКИ 113
-
Підготовка аудиторів в Україні
Вступ 3
1. Розвиток і становлення аудиту 5
2. Нормативно-правові аспекти аудиту 10
3. Організація аудиторської діяльності в Україні 13
4. Організація забезпечення контролю якості аудиту і надання послуг 17
4.1. Забезпечення якості аудиторської перевірки заходами на етапі її організації 17
4.2. Виконання процедур поліпшення особисто-фахових якостей персоналу 21
4.3. Урахування фактора якості при призначенні співробітників на аудиторську перевірку 33
4.4. Перевірка дотримання вимог якості 35
Висновки 37
Список використаної літератури 39
Мета курсової роботи. Охарактеризувати процес підготовки аудиторів в Україні.
Предмет курсової роботи. Система підготовки та процедура поліпшення особисто-фахових якостей аудиторів в Україні.
-
Вимоги до якості та витрати на її забезпечення
ВСТУП 2
РОЗДІЛ 1. СУТЬ, ПОКАЗНИКИ І МЕТОДИ ОЦІНКИ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ 3
1.1. Якість як економічна категорія 3
1.2. Показники якості 6
1.3. Методи визначення рівня якості 10
РОЗДІЛ 2. СТАНДАРТИЗАЦІЯ І СЕРТИФІКАЦІЯ ПРОДУКЦІЇ ЯК МЕТОДИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЇЇ ЯКОСТІ 12
2.1. Стандартизація продукції 12
2.2. Сертифікація продукції та систем якості 16
РОЗДІЛ 3. ВИТРАТИ НА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ 19
3.1. Суть поняття «ціна якості» 19
3.2. Два підходи до ціни якості 20
ВИСНОВКИ 23
ЛІТЕРАТУРА 25
-
Якість продукції, динаміка понять якості
ЗМІСТ
Вступ 2
1. Якість продукції, динаміка понять якості 4
2. Рівень якості та показники оцінки якості 6
3. Основні фактори та умови забезпечення якості продукції 9
Висновок 11
-
Дослідження асортименту та якості м’яких меблів
Зміст
Вступ 3
1. Стан ринку м’яких меблів 5
2. Вимоги нормативної документації до м’яких меблів ГОСТ 10
3. Аналіз структури асортисменту м’яких меблів, що реалізуються на підприємстві "Спецмеблі" 14
4. Оцінка якості м’яких меблів у магазині 20
Висновки та пропозиції 24
Литература 26
Додаток. Прайс на меблі виробництва ВАТ “Спецмеблі” 30
Метою роботи є дослідження асортименту і якості м’яких меблів виробництва ВАТ “Спецмеблі”. Відповідно до поставленої мети завданнями роботи є:
- вивчення сучасного стану ринку м’яких меблів;
- вивчення вимог нормативної документації до м’яких меблів ГОСТ;
- аналіз структури асортисменту м’яких меблів, що реалізуються на підприємстві "Спецмеблі";
- встановлення критеріїв оцінки якості м’яких меблів у магазині
Об’єктом дослідження є підприємство меблевої промисловості ВАТ "Спецмеблі" з точки зору забезпечення ним якості та асортименту м’яких меблів у відповідності до потреб ринку.
Предметом дослідження є сукупність вимог ринку м’яких меблів, виконання яких забезпечує конкурентоспроможність продукції підприємств на протязі ХХІ століття.
-
Ефективність і шляхи підвищення якості продукції
Вступ 3
1. Якість продукції як найважливіший фактор підвищення конкурентноздатності товару 4
1.1. Якість і конкурентноздатність товару 4
1.2. Поняття, значення і фактори забезпечення якості продукції 5
1.3 Закордонний досвід управління якістю 8
2. Ефективність і шляхи підвищення якості продукції 13
3. Методи забезпечення якості 16
3.1. Стандартизація продукції 16
3.2. Сертифікація продукції. 19
3.3.Державний нагляд за якістю 22
3.4. Основні методи забезпечення якості продукції 24
Висновки 28
Література 30
Розрахункова частина 31
-
Підвищення якості продукції
Вступ 3
1. Якість продукції як найважливіший фактор підвищення конкурентноздатності товару 4
1.1. Якість і конкурентноздатність товару 4
1.2. Поняття, значення і фактори забезпечення якості продукції 5
1.3 Закордонний досвід управління якістю 8
2. Ефективність і шляхи підвищення якості продукції 13
3. Методи забезпечення якості 16
3.1. Стандартизація продукції 16
3.2. Сертифікація продукції. 19
3.3.Державний нагляд за якістю 22
3.4. Основні методи забезпечення якості продукції 24
Висновки 28
Література 30
Розрахункова частина 31
-
Управління якістю продукції та послуг на тур підприємстві
Вступ 3
1. Якість продукції та послуг і шляхи її забезпечення 5
1.1. Поняття, показники та класифікація якості продукції та послуг 5
1.2 Управління якістю продукції 12
1.3 Стандартизація та сертифікація продукції 18
2. Аналіз управління якістю на ТОВ “Загір’я” 26
2.1. Відомості про організацію 26
2.2. Політика в області якості 28
2.3. Аналіз системи управління якістю 29
3.Сучасний стан, проблеми та перспективи подальшого розвитку забезпечення якості в туризмі 41
Висновок 47
Список використаних джерел 49
-
Забезпечення вимог кредиторів і мораторій на задоволення вимог кредиторів
Вступ
1. Забезпечення вимог кредиторів
2. Мораторій на задоволення вимог кредиторів
Використана література