|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
Оформление заказа:(работа ID:58616)
После оформления заявки Вы автоматически получите контактную информацию, которую оставил продавец данной работы, а также сможете выбрать удобный для Вас способ оплаты.
|
См. также:
-
Місія, завдання та напрями діяльності підприємства
Зміст
Вступ 3
1 Місія, завдання та напрями діяльності підприємства 4
2 Правова основа функціонування організації. Форма власності 4
3 Ресурси аналізованої організації 5
4 Функції і внутрішня структура організації 6
5 Відносини, соціальні дії та взаємодії організації 7
6 Зміст оргкультури 10
7 Соціальні взаємодії в системі управління 12
8 Зовнішнє оточення організації 14
Висновок 17
Використана література 18
-
Місія, завдання та напрями діяльності підприємства
Зміст
Вступ 3
1 Місія, завдання та напрями діяльності підприємства 4
2 Правова основа функціонування організації. Форма власності 4
3 Ресурси аналізованої організації 5
4 Функції і внутрішня структура організації 6
5 Відносини, соціальні дії та взаємодії організації 7
6 Зміст оргкультури 10
7 Соціальні взаємодії в системі управління 12
8 Зовнішнє оточення організації 14
Висновок 17
Використана література 18
-
Місія, завдання та напрями діяльності організації
Зміст
1 Місія, завдання та напрями діяльності організації 3
2 Правова основа функціонування організації 4
3 Ресурси комунального підприємства “Кривбасводоканал” 5
4 Функції та внутрішня соціальна структура організації 7
6 Зміст оргкультури 9
7 Соціальні взаємодії в системі управління організацією 9
8 Зовнішнє оточення комунального підприємства “Кривбасводоканал”, його вплив на організаційні зміни 10
Література 12
-
Загальна характеристика організації, місія і стратегічні цілі
Зміст
Вступ 3
1 Загальна характеристика організації, місія і стратегічні цілі 4
2 SWOT – аналіз підприємства 8
3 Портфельний аналіз діяльності організації 13
Висновки 21
Використана література 22
-
Загальна характеристика організації, місія і стратегічні цілі
Зміст
Вступ 3
1 Загальна характеристика організації, місія і стратегічні цілі 4
2 SWOT – аналіз підприємства 8
3 Портфельний аналіз діяльності організації 13
Висновки 21
Використана література 22
-
Аналіз менеджменту підприємства
Зміст
ВСТУП…………………………………….….…………………...…………............3
РОЗДІЛ І. МІСІЯ ТА СТРАТЕГІЧНІ ЦІЛІ ОРГАНІЗАЦІЇ.............................5
РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ВНУТРІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ОРГАНІЗАЦІЇ.....9
2.1. Характеристика господарської діяльності підприємства..........9
2.2. Аналіз організаційної структури управління.............................11
2.3. Аналіз впливу характеру діяльності на розмір і внутрішню культуру організації…….……………….…………..............................20
РОЗДІЛ ІІІ. КОМПЛЕКСНИЙ АНАЛІЗ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ОРГАНІЗАЦІЇ..........................................................................................................26
РОЗДІЛ IV. АНАЛІЗ СТРУКТУРИ ВИРОБНИЧОГО ПРОЦЕСУ...............32
4.1 Основні аспекти організаційного процесу………...……............32
4.2 Аналіз діяльності торгового відділу……………….………….....42
4.3 Аналіз функцій маркетингу та торгової діяльності організації............................................................................................46
4.4 Заходи по вдосконаленню організаційної структури управління...........................................................................................50
ВИСНОВКИ………………………………………………………………….….....53
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ…………………………….. ......55
ДОДАТКИ
-
Планування діяльності організації
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ 5
1.1. Сутність планування і його місце в системі управлінняорганізацією 5
1.2. Цілі організації планування 10
1.2.1. Місія, як основна і загальна ціль організації 12
1.3. Аналіз поняття фінансового планування в діяльності організації 16
РОЗДІЛ 2. КОМПЛЕКСНИЙ АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ПЕРЕДУМОВИ ПЛАНУВАННЯ ТОВ “ ” 20
2.1. Аналіз поточного і перспективного фінансового планування ТОВ “ ” 20
2.2. Аналіз статистичних матеріалів 25
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ СИСТЕМИ ПЛАНУВАННЯ У ТОВ “ ” 28
3.1. Шляхи покращення виробничого плану 28
3.2. Шляхи покращення фінансового плану 35
ВИСНОВКИ 40
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 44
ДОДАТКИ 46
-
Місія організація як складова стратегічного планування
ЗМІСТ
Вступ 3
1.Місія організація як складова стратегічного планування 4
2. Стратегія організації 5
3. Стратегія і тактика організації 8
Висновок 11
Список використаної літератури 13
-
Стратегічне планування
ЗМІСТ
ВСТУП........................................................................................................................... 3
Розділ 1. Теоретичні основи поняття стратегічне управління................................. 5
1.1. Сутність стратегічного планування і його місце в системі стратегічного управління..................................................................................................................... 5
1.2. Цілі організації...................................................................................................... 7
1.2.1.Місія, як основна і загальна ціль організації……………………………. 8
1.2.2. Критерії та класифікація цілей………………………………………….. 11
1.3. Аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища................................ 15
1.4. Прогнозування, як інструмент процесу планування.................................. 19
Розділ 2. Стратегічне планування на ТОВ "ВІКОНТ"............................................ 23
2.1. Місія та цілі ТОВ "ВІКОНТ".. .......................................................................... 23
2.2. Характеризтика зовнішнього та внутрішнього середовища
ТОВ "ВІКОНТ"...................................................................................................... 24
2.3. Послідовність стратегічного планування на ТОВ "ВІКОНТ"......................... 28
Розділ 3. Вирішення проблеми планування.............................................................. 33
ВИСНОВКИ................................................................................................................. 39
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА................................................................................ 40
-
Місія, політика та ціннісні орієнтири організації. Діагностика функціональної структури
Вступ................................................................................................................3
1. Місія, політика та ціннісні орієнтири організації....................................4
2. Діагностика функціональної структури....................................................9
Використана література................................................................................14
-
Організація внутрішнього середовища підприємства
Вступ3
1. Організація внутрішнього середовища підприємства 6
1.1. Аналіз середовища підприємства6
1.2. Характеристика внутрішніх змінних досліджуваного підприємства 11
2. Поняття, місія і різноманітні цілі створення підприємств15
2.1. Місія і цілі підприємства15
2.2. Головні напрямки діяльності підприємства17
2.3.Критерії та класифікація організаційних цілей.20
2.4. Цілі управління в аптеці 28
2.5.Варіанти виходу з кризи для аптеки №37130
Контроль31
3. Посадова інструкція працівника аптеки33
Висновки36
Література38
Cгенерировано за 0.012244 секунд
|