-
Стратегічне планування
ЗМІСТ
ВСТУП........................................................................................................................... 3
Розділ 1. Теоретичні основи поняття стратегічне управління................................. 5
1.1. Сутність стратегічного планування і його місце в системі стратегічного управління..................................................................................................................... 5
1.2. Цілі організації...................................................................................................... 7
1.2.1.Місія, як основна і загальна ціль організації……………………………. 8
1.2.2. Критерії та класифікація цілей………………………………………….. 11
1.3. Аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища................................ 15
1.4. Прогнозування, як інструмент процесу планування.................................. 19
Розділ 2. Стратегічне планування на ТОВ "ВІКОНТ"............................................ 23
2.1. Місія та цілі ТОВ "ВІКОНТ".. .......................................................................... 23
2.2. Характеризтика зовнішнього та внутрішнього середовища
ТОВ "ВІКОНТ"...................................................................................................... 24
2.3. Послідовність стратегічного планування на ТОВ "ВІКОНТ"......................... 28
Розділ 3. Вирішення проблеми планування.............................................................. 33
ВИСНОВКИ................................................................................................................. 39
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА................................................................................ 40
-
Стратегія планування
Вступ
Розділ 1. Зміст і роль стратегічного планування в діяльності підприємства
1.1. Сутність стратегії планування
1.2. Характеристика основних етапів стратегічного планування
1.3. Планування реалізації стратегії підприємства
Розділ 2. Порядок та основні процеси при розробці стратегічного плану на ТОВ “Стос”
2.1. Розроблення стратегічного плану на ТОВ “Стос”
2.2. Інформація, її види як складова стратегічного плану
2.3. Роль маркетингу в формуванні стратегічного плану на ТОВ “Стос”
Розділ 3. Недоліки та шляхи покращення стратегічного планування на ТОВ “Стос”
Висновки
Список використаної літератури
Додатки
-
Стратегічне планування на підприємстві
Зміст
Вступ 3
1. Теоретичні основи стратегічного планування 6
1.1. Основні поняття та визначення у сфері стратегічного планування 6
1.2. Зміст та структура стратегічного плану 13
2. Реалізація стратегічного планування на підприємстві «Хлібокомбінат №1» 20
2.1. Аналіз господарської діяльності підприємства 20
2.2. Організація стратегічного планування 28
3. Шляхи удосконалення організації системи стратегічного планування на Хлібокомбінаті №1 33
Висновки 42
Список використаної літератури 46
Додатки 48
Мета і задачі дослідження. Метою курсової роботи є теоретичне обґрунтування методологічних і організаційних принципів стратегічного управління підприємством в умовах ринкових трансформацій, розробка методичних рекомендацій щодо стратегічного планування діяльності підприємства.
Об'єкт дослідження – діяльність хлібокомбінату №1.
Предмет дослідження – процес стратегічного планування діяльності підприємства.
Інформаційною базою дослідження є публікації з питань стратегічного планування, літературні джерела, а також первинний матеріал, зібраний автором особисто.
-
Контрольна робота з менеджменту
ВСТУП 3
Процеси стратегічного планування 4
1. Мета та задачі стратегічного планування 4
2. Етапи стратегічного планування та його структурна схема 5
3. Короткострокове й довгострокове планування 6
4. Моделі стратегічного планування 11
Висновки 14
Список використаної літератури: 15
-
Стратегічне планування
Вступ 3
Розділ 1. Стратегічне планування і його місце в системі стратегічного управління 5
1.1.Сутність стратегічного управління.
1.2. Зміст і структура стратегічного управління 6
1.3. Сумніви відносно стратегічного планування 11
Розділ 2. Аналіз та оцінка стратегічного планування
в туристичній організації “Гранд" 12
2.1. Туристична організація „Гранд"
2.2. Вибір стратегії туристичної організації 19
2.3. Вивчення стратегічних альтернатив 27
Висновки та пропозиції
Список використаної літератури 32
-
Стратегічне управління
ЗМІСТ
ВСТУП........................................................................................................................... 3
1. Теоретичні основи поняття стратегічне управління............................................. 5
1.1. Сутність стратегічного планування і його місце в системі стратегічного управління..................................................................................................................... 5
1.2. Цілі організації...................................................................................................... 7
1.2.1.Місія, як основна і загальна ціль організації……………………………........ 8
1.2.2. Критерії та класифікація цілей…………………………………………......... 11
1.3. Аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища........................................ 15
1.4. Прогнозування, як інструмент процесу планування.......................................... 20
2. Зовнішнє середовище підприємства ПП СТРУМОК.......................................... 23
2.1. Характеристика впливу зовнішнього середовища......................................... 23
2.2. Основні етапи стратегічного планування та їх зміст ПП СТРУМОК......... 27
2.3. Визначення та формулювання місії та цілей організації ПП СТРУМОК.... 30
3. Розробка програм реалізації стратегії діяльності підприємства......................... 32 ВИСНОВКИ................................................................................................................. 36
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА................................................................................ 37
-
Інформаційне забезпечення стратегічного планування
Вступ
Розділ 1. Зміст і роль стратегічного планування в діяльності підприємства
1.1. Сутність стратегії планування
1.2. Характеристика основних етапів стратегічного планування
1.3. Планування реалізації стратегії підприємства
Розділ 2. Процес забезпечення стратегічного планування іформацією
2.1. Інформація, її види та канали передачі
2.2. Маркетинг як інструмент збору інформації
Розділ 3. Аналіз технології стратегічного планування ТОВ “Відеосвіт”
Висновки
Список використаної літератури
-
Методичне, організаційне та інформаційне забезпечення стратегічного планування
ЗМІСТ
Вступ 3
1. Сутність стратегічного планування 4
2. Структура і технологія стратегічного планування 5
3. Методичне забезпечення стратегічного планування 7
4. Стратегічний набір 10
5. Етапи формування стратегії підприємства та її види 12
Висновки 18
Список використаної літератури 19
-
Організація стратегічного планування в міжнародній фірмі
ЗМІСТ
Вступ;
1.Сутність стратегічного планування і його в місце системі стратегічного
управління.
2.Цілі організації планування.
2.1. Місія, як основна і загальна ціль організації.
2.2. Критерії та класифікація організаційних цілей.
2.3. Фактори, що впливають на результативність процесу визначення цілей. Вимоги для визначення цілей.
2.4. Управління за цілями.
3. Прогнозування, як інструмент процесу планування.
3.1. Сутність прогнозування.
3.2. Кількісні методи прогнозування.
3.3. Якісні методи.
Висновки.
Список літератури.
-
Запровадження стратегічного планування на підприємстві
Вступ 3
РОЗДІЛ 1. Сутність і зміст стратегічного планування на підприємстві 6
1.1. Планування як функція управління підприємством 6
1.2. Особливості стратегічного планування 18
1.3. Планування реалізації стратегії підприємства 24
1.4. Забезпечення стратегічного планування інформацією 29
РОЗДІЛ 2. Особливості запровадження стратегічного планування діяльності ВАТ "Ужгородський завод хлібопродуктів" 37
2.1. Загальна характеристика ВАТ "Ужгородський завод хлібопродуктів" 37
2.2. Плануваня постачання на ВАТ "Ужгородський завод хлібопродуктів" 42
2.3. Планування процесу виробництва 52
2.4. Планування асортименту та обсягу продукції 57
2.5. Планування організаційного управління на підприємстві 59
РОЗДІЛ 3. Шляхи вдосконалення стратегічного планування на підприємстві 67
ВИСНОВКИ 78
Список використаної літератури 82
ДОДАТКИ 85
-
Запровадження стратегічного планування на підприємстві
Вступ 3
РОЗДІЛ 1. Сутність і зміст стратегічного планування на підприємстві 6
1.1. Планування як функція управління підприємством 6
1.2. Особливості стратегічного планування 18
1.3. Планування реалізації стратегії підприємства 24
1.4. Забезпечення стратегічного планування інформацією 29
РОЗДІЛ 2. Особливості запровадження стратегічного планування діяльності ВАТ Ужгородський завод хлібопродуктів 37
2.1. Загальна характеристика ВАТ Ужгородський завод хлібопродуктів 37
2.2. Плануваня постачання на ВАТ Ужгородський завод хлібопродуктів 42
2.3. Планування процесу виробництва 52
2.4. Планування асортименту та обсягу продукції 57
2.5. Планування організаційного управління на підприємстві 59
РОЗДІЛ 3. Шляхи вдосконалення стратегічного планування на підприємстві 67
ВИСНОВКИ 78
Список використаної літератури 82
ДОДАТКИ 85