-
Принципи економічної освіти
Вступ 2
1.Місія мета та ціннісні орієнтири економічної освіти. 4
2. Принципи економічної освіти. 5
3. Завдання економічної освіти. 6
4. Безперервність економічної освіти. 8
5. Основні заходи щодо розвитку економічної освіти. 12
Висновки 13
Список використаної літератури 14
-
Розробка функціональної структури
ЗМІСТ
ВСТУП............................................................................................................. 3
1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ
СТРУКТУРИ УПРАВЛІННЯ... .................................................................
4
1.1 Суть управління та його роль у суспільстві....................................... 4
1.2 Основа формування об’єктів управління............................................ 15
2 МЕТОДИКА РОЗРОБКИ ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ СТРУКТУРИ
УПРАВЛІННЯ НА ТОВ „АРИСТЕЙ І С”.................................................
18
2.1 Характеристика підприємства............................................................. 18
2.2 Штатний розклад ТОВ „Аристей і С”.................................................. 21
2.3 Цілі підприємства.................................................................................. 22
2.4 Розробка функціональної структури................................................... 23
2.5 Розробка організаційної структури..................................................... 28
2.6 Складання принципової схеми організаційної структури................ 30
ВИСНОВКИ.................................................................................................... 32
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ...................................................... 33
-
Концепція розвитку економічної освіти в Україні
Вступ 3
1. Економічна освіта на сучасному етапі 4
1.1. Стан економічної освіти та об єктивна необхідність розробки концепції 5
1.2. Місія, мета та ціннісні орієнтири економічної освіти 6
1.3. Принципи економічної освіти 7
1.4. Завдання економічної освіти 7
2. Основні заходи щодо розвитку економічної освіти 9
2.1. Ступенева підготовка фахівців економічного спрямування 9
2.2. Оптимізація мережі вищих навчальних закладів 9
3. Удосконалення управління вищою економічною освітою. 11
Висновки 13
Список використаної літератури 14
-
Організація і управління бізнесом на прикладі створення медичного закладу
Вступ 3
1. Сутність організації і управління бізнесом 6
1.1. Специфіка управління бізнесом на сучасному етапі 6
1.2. Концептуальні підходи до управління організацією 12
1.3. Складові системи управління бізнесом 22
2. Аналіз організації і управління бізнесом (на прикладі створення офтальмологічного центра «Погляд») 41
2.1. Діагностика зовнішнього середовища організації 41
2.2. Аналіз макро- і мікросередовища організації, SWOT – аналіз 49
2.3. Розробка цілей і структури організації Офтальмологічний центр «Погляд» 58
3. Ефективність уведеної системи стратегічного управління 68
3.1. Стратегічний набір підприємства і технологія розробки функціональної стратегії 68
3.2. Контроль і труднощі реалізації стратегії 75
3.3. Шляхи подолання труднощів, удосконалення організації і управління бізнесом 87
Висновки 96
Список використаної літератури 100
-
Аналіз ефективності менеджменту підприємства ТОВ «Gold frost»
Зміст
Вступ.........................................................................................................................3
РОЗДІЛ 1. Місія і стратегічна мета організації....................................................5
РОЗДІЛ 2. Аналіз внутрішнього середовища організації....................................9
2.1. Організаційна структура підприємства..........................................9
2.2. Політика управління персоналом.................................................14
2.3. Технологія виробничого процесу.................................................21
РОЗДІЛ 3. Комплексний аналіз зовнішнього середовища.............................24
РОЗДІЛ 4. Аналіз структури виробничого процесу...........................................32
ВИСНОВКИ...........................................................................................................39
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ.......................................................41
ДОДАТКИ
-
Аналіз менеджменту підприємства
Зміст
ВСТУП…………………………………….….…………………...…………............3
РОЗДІЛ І. МІСІЯ ТА СТРАТЕГІЧНІ ЦІЛІ ОРГАНІЗАЦІЇ.............................5
РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ВНУТРІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ОРГАНІЗАЦІЇ.....9
2.1. Характеристика господарської діяльності підприємства..........9
2.2. Аналіз організаційної структури управління.............................11
2.3. Аналіз впливу характеру діяльності на розмір і внутрішню культуру організації…….……………….…………..............................20
РОЗДІЛ ІІІ. КОМПЛЕКСНИЙ АНАЛІЗ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ОРГАНІЗАЦІЇ..........................................................................................................26
РОЗДІЛ IV. АНАЛІЗ СТРУКТУРИ ВИРОБНИЧОГО ПРОЦЕСУ...............32
4.1 Основні аспекти організаційного процесу………...……............32
4.2 Аналіз діяльності торгового відділу……………….………….....42
4.3 Аналіз функцій маркетингу та торгової діяльності організації............................................................................................46
4.4 Заходи по вдосконаленню організаційної структури управління...........................................................................................50
ВИСНОВКИ………………………………………………………………….….....53
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ…………………………….. ......55
ДОДАТКИ
-
Розробка функціональної структури
Зміст
1 Поняття організації і організаційної структури............................................ 3
2 Типи організаційних структур управління.................................................... 5
3 Порівняння структур управління................................................................... 13
4 Вдосконалення організаційних структур...................................................... 17
5 Вимоги, які повинна забезпечувати організаційна структура управління. 21
6 Внутрішні фактори, яки впливають на розробку структури управління... 22
7 Розробка функціональної структури підприємства...................................... 23
Перелік використаних джерел........................................................................... 31
-
Феномен лідерства в неформальних групах
Вступ 3
Розділ 1 .Неформальна група 6
1.1. Причини виникнення 6
1.2. Формування та розвиток неформальної групи 10
Розділ 2. Лідер та лідерство 12
Розділ 3. Лідер в неформальній групі 24
3.1. Діагностика самооцінки мотивації схвалення (Марлоу, Кроуна) (збірник Райгородського) 24
3.2. Методика "Ціннісні орієнтації" М.Рокіча (Збірник Райгородського) 25
Висновок 31
Список використаної літератури 33
Додатки 35
Додаток А. Методика «Ціннісні орієнтації» (М. Рокіч) 35
-
Внутрішні зміни організації
Завдання :
1. Внутрішні зміни організації
1.1. Зміни в організації
1.2. Управління змінами
1.3. Використання участі робітників в управлінні для здійснення змін
Схеми лінійно-функціональної структури управління типового виробничого підприємства з урахуванням форми власності
-
Контрольна робота з менеджменту
1. Внутрішні змінні організації 3
2. Підготовка менеджерів в Україні 6
3. Складіть схему лінійно-функціональної структури управління типового виробничого підприємства з урахуванням різних форм власності 11
Список використаних джерел 13
-
Анализ ефективності менеджменту МП „Remont”
ЗМІСТ
ВСТУП…………………………………………………………………………….3
РОЗДІЛ І. МІСІЯ ТА СТРАТЕГІЧНІ ЦІЛІ ОРГАНІЗАЦІЇ……………….........5
РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ВНУТРІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА МП “REMONT”.............................................................................................................11
2.1 Аналіз організаційної структури організації............................11
2.2 Оцінка персоналу........................................................................15
РОЗДІЛ ІІІ. АНАЛІЗ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА МП ” REMONT”.....21
3.1 Комплексна оцінка зовнішнього середовища..........................21
3.2 Вплив законодавчої бази на діяльності підприємства...........24
РОЗДІЛ IV. АНАЛІЗ СТРУКТУРИ ВИРОБНИЧОГО ПРОЦЕСУ..................27
4.1 Основні аспекти виробничого процесу.....................................27
4.2. Інформаційний процес в організації.........................................34
4.3 Управління маркетингом..........................................................36
ВИСНОВКИ...........................................................................................................41
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ.......................................................43
ДОДАТКИ..............................................................................................................45