Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «ОРГАНІЗАЦІЯ ТОРГІВЛІ» (ID:9370)

Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
СкачатьСкачать работу..
Объем работы:       4 стр.
Размер в архиве:   14 кб.

Залікові питання з предмета "Комерційна діяльність" в обсязі домашньої контрольної роботи № 1 для студентів
заочного відділення, спеціальності "Комерційна діяльність" 5.050113


ОРГАНІЗАЦІЯ ТОРГІВЛІ

Поняття про торгове підприємство Завдання і функції в умовах ринкових відносин.

Торгове підприємство займається купівлею – продажем товарів і виконує функції товарного забезпечення попиту
покупців на різні товари, тобто вони є проміжною ланкою між товаровиробником і безпосередньо покупцем. В
умовах ринку необхідно вивчати попит та пропозицію товарів для отримання прибутку.


2 Підприємства торгівлі, створені на основі використання різних форм власності, їх особливості і функції.

Залежно від форми власності: приватні (індивідуальні – фізичних осіб, сімейні, на власності окремого
громадянина, на власності іноземних громадян), колективної власності (орендні, товариства покупців,
кооперативи, колективні, споживчі і господарські товариства, спільні, об’єднання підприємств), на
загальнодержавній власності, на комунальній власності.


3 Підприємства оптової торгівлі, їх види, завдання, функції.

Підприємства оптової торгівлі проводять визначену технологічну обробку споживчих товарів (зберігання, оптове
підсортування, транспортування, передпродажну підготовку), а потім продають такі товари іншим оптовим покупцям
для наступної реалізації кінцевим споживачам.

За видами розрізняють регіональні, міжрегіональні, зовнішньоторгові оптові підприємства.


4. Напрямки розвитку оптової торгівлі в ринкових умовах.

В сучасних умовах перспективним є об’єднання різних видів оптових підприємств (регіональні, міжрегіональні,
зовнішньоторгові). Це дозволить діверсіфікувати джерела отримання прибутку. Крім того, доцільним є зрощення
виробничих і оптових підприємств для більш ефективного просування продукції та максимізації прибутку.


5. Роздрібна торгівля та її роль в процесі збуту продукції.

Роздрібна торгівля безпосередньо реалізує населенню споживчі товари для власного користування. Це кінцева
ланка процесу торгівлі, тому вона дуже важлива.


6. Класифікація роздрібної торгової мережі, її види.

Роздрібна торгова мережа поділяється на власне роздрібну торгівлю то громадське харчування.

Роздрібна торгова мережа класифікується за: особливостями упорядкування (магазини, магазини-склади,
павільйони, кіоски, палатки і ін.), особливостями об’ємно-планувального рішення будівлі (окремо стоячі,
вбудовані, прибудовані, торгові центри), видом (товарною спеціалізацією), розміром торгової площини, типу,
методам продажу, що застосовуються (через прилавок, самообслуговування, за зразками і ін.), функціональним
особливостям (стаціонарні, передвижні, сезонні, посилочні, комісійні), організаційно-правовим формам
(державні, муніципальні, кооперативні і ін.).


7. Дрібнороздрібна торгівля, її види.

До дрібнороздрібної торгівлі відносяться павільйони, кіоски, палатки, автомагазини.


8. Роль дрібнороздрібної торгівлі в ринкових умовах.

Дрібнороздрібна торгівля реалізує насамперед товари повсякденного попиту, продовольчі товари. Така форма
торгівлі виникла насамперед у зв’язку з бажанням покупців зберегти час на покупку в великих і середніх
торгових точках, де в основному робляться середні та крупні покупки.


9. Організація торгівлі на ринках.

На ринках відбувається вільне ціноутворення – за згодою між продавцем і покупцем товару – фізичними особами.
Бажаючим торгувати на ринках необхідно сплатити ринковий збір, оплатити у разі потреби користування вагами,
камерою схову і ін. послуг ринку.


10. Класифікація ринків за різними ознаками.

Класифікація: за легальністю (легальні, стихійні), за величиною (великі, середні, малі), за значенням
(загальнодержавного значення –Сорочинський ярмарок, регіонального, місцевого), за часом здійснення торгової
діяльності (постійні, тимчасові, періодичні – святкові і ін.), за видами (продовольчі, промислові, змішані),
за технологічними особливостями (криті, відкриті), за місцем розташування (стаціонарні, передвижні).


11. Правила торгівлі на ринках.

Ринок – організація, що надає послуги для ведення торгів на умові договорів купівлі – продажу. На ринку
забороняється: обман покупців, продаж неякісного, контрабандного товару, антисанітарні умови торгівлі. За
торгівлю на ринках береться ринковий збір.



12 Споживча кооперація - її роль в збуті продукції заготівельно-переробного комплексу.

Споживча кооперація в Україні - це добровільне об`єднання громадян для спільного ведення господарської
діяльності з метою поліпшення свого економічного та соціального стану. Вона здійснює торговельну,
заготівельну, виробничу та іншу діяльність, сприяє соціальному і культурному розвитку села, народних
промислів і ремесел. Організації та підприємства споживчої кооперації формують

товарні та матеріально-технічні ресурси за рахунок закупівель на договірних засадах у підприємств
(виробників), в оптовій торгівлі, на біржах, аукціонах, шляхом заготівель сільськогосподарської продукції
і сировини у громадян, селянських (фермерських) господарств, колективних сільськогосподарських
підприємств, радгоспів, виробництва товарів на власних підприємствах та з інших джерел.


13. Поняття про торгово-технологічний процес магазину. Структура, зміст.

Магазини є кінцевою ланкою товароруху – процесу доведення товарів від підприємств-виробників до споживачів.
Складові торгово-технологічного процесу: транспортирування товарів, їх внутрискладське переміщення, прийомка і
зберігання, внутрішньомагазинні операції, відпуск товарів покупцям і надання їм додаткових послуг.


14. Організація приймання товарів. Порядок приймання по кількості та якості. Нормативні документи, які
регламентують прийом товарів.

Нормативні документи: інструкції “Про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів
народного споживання за кількістю ” і “Про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і
товарів народного споживання за якістю”. Дані інструкції застосовуються у випадку, коли це обумовлено
договором купівлі-продажу і коли інший порядок не встановлено стандартами, техумовами або іншими правилами.

Приймання товарів включає: перевірку кількості товарів, що надійшли, їх якості і комплектності; оформлення
приймання відповідними документами; приймання товарів на облік.


15 Організація зберігання товарів у магазинах. Фактори які впливають на якість товарів, що зберігаються.

При зберіганні стежать за переміщенням товарів, їх укладкою на зберігання, дотриманням термінів зберігання і
режиму зберігання товарів, нормальною роботою холодильників, дотриманням чистоти в приміщеннях..


16 Поняття про культуру торгівлі, її складові частини.

Культуру торгівлі слід розглядати в таких аспектах: соціальному (забезпеченість населення послугами торгівлі,
відповідність якості ціні, відповідність вимогам різних груп споживачів (інвалідів і ін.)), функціональному
(наявність товарів належної якості і асортименту, своєчасність, забезпечення умов для нормального вибору,
інформативність, компетентність і вміння спілкування персоналу), ергономічному (комфортність споживачів,
дотримання гігієнічних вимог, доступність інформації), естетичному (приміщень і оформлення магазину,


Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів