Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «Основи бізнесу » (ID:9214)

Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
СкачатьСкачать работу..
Объем работы:       3 стр.
Размер в архиве:   12 кб.

К/р Основи бізнесу


План




1. Взаємовідносини зі співробітниками, партнерські відносини, взаємовідносини з конкурентами


Взаємовідносини з конкурентами

Починати з'ясовування відносин із конкурентами краще з м'яких засобів, і лише вичерпавши їх, перейти до
жорстких. Починаючи з м'яких засобів, Ви самі будете виглядати більш шляхетно, якщо м'які засоби дадуть
результати, заощадять гроші, то жорсткі хоч і дають іноді швидкий ефект, але і фінансових витрат потребують
набагато більших.

М'які засоби

1. Спокійно розділити ринок збуту на дві частини і не заважати одне одному.

2. Стати партнером і обмінюватися заготівлями, секретами технології.

3 Об'єднатися з конкурентом.

4. Купити конкурента або відкупитися: за якусь суму укласти угоду про невипуск товарів, виробництво яких добре
йде у Вас.

5. Стати його дочірньою фірмою, позбавивши себе від багатьох турбот.

6. Зробити вигляд, що конкурентів немає.

7. Підсилити свою рекламу.

8. Виключити зі свого асортименту товар, по якому Ви конкуруєте, і перекинути сили на інший товар.

9. Купити в конкурента ноу-хау.


Жорсткі засоби

1. Розорити конкурента, збивши ціни.

2. Розорити, різко поліпшивши якість своїх товарів.

3 Зробити гласну негативну експертизу його товарів.

4. Організувати через третіх осіб антирекламну компанію.

5. Скупити оптом усю продукцію конкуруючої фірми і вивезти на продаж в інший регіон.

6. Запропонувати свої, більш вигідні умови фірмам, що торгують продукцією Вашого конкурента.

7. Переманити їхніх постачальників.

8. Застосувати промислове шпигунство, "підкинувши свою людину конкурентам.

Взаємовідносини з партнерами

Тактика факту, що здійснився. Поставити партнера перед фактом, що здійснився - достатньо ризикований прийом.
Можуть піти не дуже приємні відповідні дії. Тому, застосовуючи цю тактику, треба особливо добре пам'ятати про
можливі наслідки.

Тактика помилкової відмови. Заявивши партнеру про свою гадану відмову від переговорів, можна спробувати
змусити його прийняти вигідні Вам умови. Ця тактика потребує витримки, самодисципліни і трохи хитрості для
того, щоб переконати опонента, ніби ви відступили, і сховати той факт, що насправді ще залишаєтеся господарем
становища.

Тактика обмежень. У ході переговорів може бути використаний і такий тактичний прийом, як зменшений ліміт часу.
Чітко обмежені рамки порядку денного теж одна з форм обмежень. Це означає, що розмову про будь-що варто
укласти у відведений час і вести переговори тільки по одному питанню або у визначеній формі.

Взаємовідносини зі співробітниками

Досвід і дослідження психологів переконливо показують, що у відношеннях керівників і підлеглих найбільш
ефективна середня дистанція відносин.

Корисно врахувати основні правила бізнесмена, викладені в роботах спеціалістів в області керування, що можна
зводити до таких порад:

1. Уважно прислухайся до ділових пропозицій, спокійно і позитивно сприймай критику.

2. Вмій зрозуміти бажання і прагнення людей, дивитися на проблеми з позицій співробітників даного
підприємства.

3. Будь точним в усьому. Це ознака організованості, культури і виховання.

4. Будь щирим і чесним у діях і устремліннях.

5. Шануй чужу думку, навіть якщо воно не збігається з твоєю.

6. Будь уважним, чемним, терплячим, ніколи не дратуйся. Виявляй скромність, простоту, доброзичливість і
справедливе відношення до людей.

7. Виконуй свої обіцянки.

8. Впливай на людей усією своєю поведінкою, а не одними повчаннями і наставляннями.

9. Сприймай ситуації обдумано, проявляючи спостережливість, організаторське чуття, спроможність до асоціації,
рефлексії, тобто усвідомлення можливого поводження того, із ким взаємодієш, і концентрацію уваги при рішенні
складних проблем.

10. Не роби зауваження людям при третіх особах. Не сперечайся з ними по дрібницях.

11. Не роби того, що можуть і повинні зробити інші, за винятком особливих випадків. Продемонструй свою
спроможність навчати людину.

12. Підходь до спілкування з підлеглими індивідуально, намагайся показати свою спроможність зрозуміти їх,
вивчити запити й особливості. Даючи завдання, намагайся розвивати в кожній людині почуття власної гідності і
прагнення до удосконалювання.

13. Зберігай середню соціальну дистанцію: не “свій хлопець", і не "вельможа", а командир, турботливий
керівник.

14. Став перед собою й іншими чіткі цілі, початі справи доводь до кінця.

15. Не поспішай з оцінками і висновками ні про людей, ні про показники, ні про події.

16. Намагайся передбачати проблеми майбутнього, демонструй цю спроможність і готовність запропонувати всі
заходи до їхнього своєчасного вирішення.



2. Валовий дохід. Скорегований валовий дохід, валові витрати.


Валовий доход, скорегований валовий доход, валові витрати визначаються згідно з Законом України «Про
оподаткування прибутку підприємств» N334/94-ВР від 28 грудня 1994 року.

Згідно з зазначеним Законом, валовий доход - це загальна сума доходу платника податку від усіх видів
діяльності, отриманого (нарахованого) протягом звітного періоду в грошовій, матеріальній або
нематеріальній формах як на території України, її континентальному шельфі, виключній (морській)
економічній зоні, так і за її межами.

Валовий доход включає:

Загальні доходи від продажу товарів (робіт, послуг), у тому числі допоміжних та обслуговуючих виробництв,
що не мають статусу юридичної особи, а також доходи від продажу цінних паперів (крім операцій з їх
первинного випуску (розміщення) та операцій з їх кінцевого погашення (ліквідації).

Доходи від здійснення банківських, страхових та інших операцій з надання фінансових послуг,
торгівлі валютними цінностями, цінними паперами, борговими зобов'язаннями та вимогами.

Доходи від спільної діяльності та у вигляді дивідендів, отриманих від нерезидентів,
процентів, роялті, володіння борговими вимогами, а також доходів від здійснення операцій лізингу
(оренди).

Доходи, не враховані в обчисленні валового доходу періодів, що передують звітному, та виявлені у
звітному періоді.

Доходи з інших джерел та від позареалізаційних операцій.

Не включаються до складу валового доходу:


Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів