Меню

Реклама

TOP реферати

Цікаве

Тема: «Контрольна робота з экології» (ID:8605)

Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
СкачатьСкачать работу..
Объем работы:       4 стр.
Размер в архиве:   20 кб.

Конт раб по экологии



Вар 5 (посл цифры зачатки 95)



6 стр Задача 1


Умова


Розрахувати викиди окису вуглецю та окислів азоту двигунами повітряних кораблів [2]; [3].

Розв’язок


Маса викидів шкідливих речовин у зоні аеропорту розраховується для режимів злітно-посадочного циклу (ЗПЦ).
Характеристики режимів та їхня тривалість наведені в табл.1.

Таблиця 1

Типовий ЗПЦ режимів роботи авіадвигунів

Номер режиму

Характеристики режимів

Відносна тяга


Тривалість режиму t, хв

1



Запуск, холостий хід перед злетом (режим малого газу)

0,07


15,0

2

Зліт

1,0

0,7

3

Набір висоти

0,85

2,2

4


Захід на посадку з висоти 1000 м

0,3

4,0

5

Руління після посадки

(режим малого газу)

0,07

7,0


Розрахунок маси річних викидів СО і N0х виконується за відповідними формулами:

М1= М1Н+ М1ВП ,

М2= М2Н+ М2ВП ,


де М1Н, М2Н - маси шкідливих речовин відповідно СО і NОx, які викидаються під час наземних операцій (запуску,
холостого ходу і руління перед злетом і після посадки - режими 1, 5); М1ВП, М2ВП - маси шкідливих речовин
відповідно СО і NOx, які викидаються під час злітно-посадочних операцій (зліт, набір висоти 1000 м, захід на
посадку з висоти 1000 м - режими 2, 3, 4).


М1Н = K1CПВИТМГRМГТМГ,

М2Н = K2CПВИТМГRМГТМГ


Тут К1, К2 - індекси емісії (кілограм шкідливої речовини на кілограм палива) відповідно СО і NOx під час
наземних операцій (табл. 2);

CПВИТМГ – питомі витрати палива під час роботи двигуна на малому

газі, кг/Н·год (табл.2);

RМГ – тяга двигуна на малому газі, RМГ = R0 , де R0 – максимальна тяга двигуна Н; ТМГ – річна наробка двигуна
на малому газі, г/рік:


ТМГ = tМГ ·N·n,


де tМГ – наробка в годинах двигуна на режимі малого газу за один ЗПЦ (режими 1, 5 в табл. 1); N – річна
кількість зльотів-посадок усіх повітряних кораблів даного типу в аеропорту; n – кількість двигунів на даному
типі ПК.

Розрахунок маси М1ВП і М2ВП викидів відповідно СО і NOx при злітно-посадочних операціях (режими 2, 3, 4)
виконується за формулами:

М1ВП = n(W1ВТВ +W1HВТHВ+W1nТn)N;

М2ВП = n(W2ВТВ +W2HВТHВ+W2nТn)N,

де W1В , W2В – масові швидкості емісії відповідно СО і NOx під час зльоту ПК, кг/год (табл. 3); W1HВ ,W2HВ –
те ж саме під час набору висоти 1000 м; W1n , W2n – те ж саме під час зниження з висоти 1000 м; ТВ , ТHВ , Тn
– режимна наробка в годинах двигунів відповідно під час зльоту, набору висоти 1000 м і зниженню з висоти 1000
м (приймається за табл. 1).

Таблиця 2

Індекси емісій СО і NO2 під час наземних операцій авіадвигунів (кілограм шкідливої речовини/кілограм палива)

№ варіанта

Тип ПК

Макси-мальна тяга двигуна, кН

Тип авіадвигуна

Кіль-кість двигу-нів

CПВИТМГ, кг/Н·год

СО

NO2

5

Іл-76

115

Д-30 КП

4

0,049

0,0549

0,0054


Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Від партнерів

Оновлення

Реклама

Від партнерів