Реклама

От партнёров

Реклама

От партнеров
загрузка...

Счетчики

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.


Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!

HTML-фрагмент работы: "Формування ефективного бізнес-плану. Структура бізнес-плану" (код:58)

Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
Объем работы:       7 стр.
Размер в архиве:   9 кб.
Фрагменты: | 1 | 2 | 3 |
<<< Оглавление >>>
Формування ефективного бізнес-плану. Структура бізнес-плану
    У  самому  загальному  випадку план -  це  образ  чого-небудь,
модель  бажаного  майбутнього  або  система  мір,  спрямована   на
досягнення  поставлених  цілей і задач.  Бізнес-план,  як  один  з
найбільш розповсюджених у даний час видів планів, являє собою:
    -     робочий  інструмент  підприємця  для  організації  своєї
роботи;
    -    розгорнуту програму (раціонально організованих мір,  дій)
здійснення бізнесу-проекту, що передбачає оцінку витрат і доходів;
    -    документ,  що характеризує основні сторони  діяльності  і
розвитку підприємства;
    -    результат дослідження й обґрунтування конкретного напряму
діяльності фірми на визначеному ринку.
    Підприємство може мати одночасно кілька бізнес-планів, у  яких
ступінь  деталізації  обґрунтувань  може  бути  різним.  У  малому
підприємництві бізнес-план і план підприємства можуть збігатися  і
по обсягу, і по змісту.
    Будь-який бізнес-план повинен давати переконливі відповіді для
самого  підприємця  і його можливих партнерів принаймні  на  п'ять
основних питань:
  Ш   Що робити?
Ш   Оцінка сучасного стану підприємства (ситуації);
Ш   Напрямок розвитку (бажаний стан);
Ш   Способи досягнення мети;
Ш   Оцінка витрат ресурсів і фінансових результатів.
    Бізнес-планування, як необхідний елемент керування  виконує  в
системі  підприємницької  діяльності  ряд  найважливіших  функцій,
серед яких найбільше значення мають наступні:
    -     ініціювання  -  активізація,  стимулювання  і  мотивація
намічуваних дій, проектів і угод;
    -    прогнозування  -  передбачення й  обґрунтування  бажаного
стану фірми в процесі аналізу й обліку сукупності факторів;
    -     оптимізація   -  забезпечення  вибору   припустимого   і
найкращого варіанта розвитку підприємства в конкретному соціально-
економічному середовищі;
    -     координація   й  інтеграція  -  облік  взаємозв'язку   і
взаємозалежності   всіх   структурних   підрозділів   компанії   з
орієнтацією їх на єдиний загальний результат;
    -    безпека управління - забезпечення інформацією про можливі
ризики   для  своєчасного  вживання  упереджувальних  заходів   по
зменшенню або запобіганню негативних наслідків;
    -    упорядкування - створення єдиного загального порядку  для
sqo3xmn? роботи і відповідальності;
    -    контроль - можливість оперативного відстеження  виконання
плану, виявлення помилок і можливого його коректування;
    -     виховання   і  навчання  -  сприятливий  вплив   зразків
раціонально спланованих дій на поводження працівників і можливість
навчання їх, у тому числі і на помилках;
    -     документування  -  представлення  дій  у  документальній
формі, що може бути доказом успішних або помилкових дій менеджерів
фірми.
    При   розробці  бізнес-планів  необхідно  дотримувати  основні
принципи   планування,  що  створюють  передумови   для   успішної
діяльності  підприємства  в  конкретному  економічному  середовищі
(таблиця 1).
    
    Таблиця 1 - Основні принципи внутріфірмового планування
 №    Принципи                         Зміст
п/п  планування
 1        2                              3
1.  Необхідність  1.  Обов'язкове застосування планів у  будь-якій
                 сфері   діяльності  є  раціональним  поводженням
                 людей.
                 2.  Перш  ніж діяти, кожний повинний  знати,  що
                 хоче і може.
2.  Безперервніст Процес   планування  на  підприємстві   повинний
    ь             здійснюватися  постійно шляхом:  а)  послідовної
                 розробки  нових планів по закінченні дії  планів
                 попередніх  періодів; б) ковзного  планування  -
                 після   закінчення  частини  планового   періоду
                 складається    обновлений    план,    у    якому
                 збільшується обрій планування, а на  період,  що
                 залишився,  план може уточнюватися в  зв'язку  з
                 появою  непередбачених раніше  змін  зовнішнього
                 середовища   або   внутрішніх   можливостей    і
                 орієнтації фірми.
3.  Еластичність  Пристосування  первісних  планів  до  умов,   що
    і гнучкість   змінюються,  здійснюється  шляхом:  а)  уведення
                 планових  резервів за основними показниками;  б)
                 застосування    евентуального    (на    випадок)
                 планування  для  різних  ситуацій  і   розподілу
                 даних;  в)  використання оперативних планів  для
                 обліку    виникаючих   змін    середовища;    г)
                 використання альтернативних планів.
4.  Єдність     і Системність    досягається   трьома    основними
    повнота       способами:
    (системність) 1. Наявністю загальної (єдиної) економічної мети
                 і   взаємодією   всіх  структурних   підрозділів
                 підприємства  по горизонтальному і вертикальному
                 рівнях планування.
                 2.  Усі  сполучені  часткові  плани  структурних
                 одиниць  фірми  і сфер діяльності  (виробництва,
                 збуту,   персоналу,  інвестування   й   ін.)   у
                 взаємозв'язку    повинні   складати    загальний
                 зведений    план    її    соціально-економічного
                 розвитку.
                 3.  Включення  в план усіх факторів  які  можуть
                 мати значення для прийняття рішень.
5.  Точність    і 1.  Будь-який  план повинний  бути  складений  з
    деталізація   досить  високим ступенем точності для досягнення
                 поставленої мети.
                 2.    В    міру    переходу   від    оперативних
                 короткострокових  до середньо- і  довгострокових
                 стратегічних   планів  точність  і   деталізація
                 планування  відповідно може зменшуватися  аж  до
                 визначення  тільки  основних цілей  і  загальних
                 напрямків розвитку фірми.
6.  Економічність 1. Витрати на планування повинні порівнюватися з
                 одержуваними від нього вигодами.
                 2. Внесок планування в ефективність визначається
                 поліпшенням якості прийнятих рішень.
    

Фрагменты: | 1 | 2 | 3 |
Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
Объем работы:       7 стр.
Размер в архиве:   9 кб.

загрузка...