Реклама

От партнёров

Реклама

От партнеров
загрузка...

Счетчики

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.


Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!

HTML-фрагмент работы: "Стратегічний менеджмент" (код:565)

Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
Объем работы:       10 стр.
Размер в архиве:   19 кб.
Фрагменты: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
<<< Оглавление >>>
                                 
                                 
                      Стратегічний менеджмент
                                 
                                 
                                 
                               Зміст
                                 
1. Поняття економічної стратегії фірми                           2
2. Розрахунок економічної ефективності провадження окремих
розділів стратегічного плану розвитку підприємництва             8
3. Модифікація цін                                              12
Література                                                      14

                                 
                                 
              1. Поняття економічної стратегії фірми
                                 
     Економічна стратегія фірми:
     1)  набір  правил  і прийомів, за допомогою яких  досягаються
основні  цілі розвитку фірми. Економічна стратегія фірми  виробляє
правила і прийоми, що забезпечують економічно ефективне досягнення
її стратегічних цілей.
     2)  довгострокові,  найбільш принципові установки,  наміри  у
відношенні  розвитку  економіки  країни,  регіонів  у  цілому  або
розвитку  виробництва  товарів і послуг  фірмами.  Для  реалізації
економічної   стратегії  розробляються  стратегічні  довгострокові
програми  і плани. Взаємне ув'язування за часом і ресурсами  таких
стратегічних цілей дозволяють досягти глобальної мети  економічної
стратегії - створення і підтримки конкурентної переваги фірми.
     Стратегія   розглядається   як  зразок,   до   якого   прагне
наблизитись  організація  (підприємство).  Найчастіше  за   зразок
беруть   процвітаючу  фірму,  аналізують  її   позитивні   сторони
діяльності  й  намагаються скористатися  її  досвідом.  Наприклад,
такий  підхід використовувала свого часу японська фірма  «Камацу»,
що   вивчала   діяльність   американської   фірми   «Катерпіллер».
«Катерпіллер»       займала      60-70%      світового       ринку
сільськогосподарських, транспортних, будівельних  та  інших  видів
техніки.  Нині  «Камацу»  є головним конкурентом  свого  «зразка»,
витісняє його з ринків.
     З  іншого  боку, стратегію як мету управління можна визначити
як  ідеальну  модель  підприємства, в якій реалізується  «бачення»
його керівників і власників і яка побудована з використанням SWOT-
аналізу.
     У  сучасній  літературі можна також виокремити  дві  основних
концепції стратегії — філософську та організаційно-управлінську.
     Філософська  концепція наголошує на загальному значенні  стра
тегії для підприємства.
     Стратегію  можна розглядати як філософію, якою має керуватися
організація, що її має. З цієї точки зору стратегія це:
       -   позиція, спосіб життя, що не дає зупинитися на досягнутому, а
         орієнтує на постійний розвиток;
-   інтегральна частина менеджменту, що дозволяє усвідомити
майбутнє;
-   процес мислення, інтелектуальні вправи, які потребують спеці
альної підготовки, навичок і процедур;
-   відтворювана цінність, що дає змогу досягти найкращих резуль
татів активізацією діяльності всього персоналу.
     Стратегію  можна  визначити як шаблон  логічної,  послідовної
onbed3mjh, яка складається на підприємстві свідомо чи стихійно.
     Стратегію  можна  визначити також  як  найважливіший  елемент
самовизначення підприємства чи організації. У такому контексті  во
на  тісно  пов'язана з характеристиками та особливостями  організа
ційної культури, має, як правило, всі її переваги й недоліки,  дає
змогу  більш ґрунтовно формулювати соціальні стратегії  загалом  і
елементи соціальних напрямків у стратегіях іншого типу.
     Організаційно-управлінська концепція  стратегії  пов'язана  з
конкурентними діями, заходами та методами здійснення  стратегічної
діяльності на підприємстві.
Згідно з поглядами класика стратегічного планування А. Чандлера,
стратегія — це «визначення основних довгострокових цілей та задач
підприємства, прийняття курсу дій і розподілу ресурсів, необхідних
для виконання поставлених цілей». З одного боку, таке тлумачення
«стратегії» спирається на традиційний підхід до її визначення як
особливого методу розподілу ресурсів між поточними і майбутніми
видами діяльності. (А. Чандлер зазначає, що «стратегічна
альтернатива має будуватися порівнянням можливостей і ресурсів
корпорацій з урахуванням прийнятого рівня ризику»). З іншого боку,
в цьому визначенні основний акцент робиться саме на досягнення
цілей. До

Фрагменты: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
Объем работы:       10 стр.
Размер в архиве:   19 кб.

загрузка...