Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «Прийоми які використовуються в рекламних повідомленнях по радіо, телебаченню та транспорті» (ID:33449)

Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
СкачатьСкачать работу..
Объем работы:       5 стр.
Размер в архиве:   26 кб.

Тема: Прийоми які використовуються в рекламних повідомленнях по радіо, телебаченню та транспорті.

Предмет: Психологія реклами

Вид роботи:     к/р

Кількість сторінок:   15 (ОБЯЗАТЕЛЬНО СНОСКИ В КВАДРАТНИХ СКОБКАХ)              Мова: українська

Строк здачі: 10/04

ЗМІСТ






ВСТУП


Рекламу на телебаченні, радіо та рекламні повідомлення у транспорті об’єднує те, що, на відміну від друкованої
реклами, вони використовують прийоми живого спілкування – того спілкування, що відбувається протягом щоденної
взаємодії людей. На думку фахівців з дослідження реклами, живе слово набагато активніше діє на свідомість
індивіда, ніж те, що він сам може прочитати в пресі або буклетах. Тому "озвучена" реклама вважається більш
ефективною для проведення різного роду рекламних акцій.

Щоб така реклама була дійсно дієвою, мало того, що її пропустять через теле- або радіоефір. Для її
результативності використовують різного роду способи і прийоми, які здійснюючи певний вплив на психіку
індивіда, тим самим сприяють досягненню цілей рекламодавця. Для розгляду таких прийомів в даній роботі
доцільно розділити її на три частини, в яких висвітлюватиметься прийоми в теле-, радіорекламі та на
транспорті.



1. РАДІОРЕКЛАМА ТА ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЇЇ ЕФЕКТИВНОСТІ


Радіореклама вважається одним із найбільш дієвих видів реклами. Вивчаючи вплив радіореклами на психіку людей,
дослідники виявили величезне значення слова, промовленого вголос, та визнали пріоритет звукового (голосового)
впливу перед друкованим. Вчені стверджують, що мозок людини здатен сприймати промовлене слово за 140
мілісекунд, тоді як на опанування друкованим словом потрібно 180 мілісекунд. Крім того, слухове сприйняття
триває у людини довше зорового. Якщо зоровий образ згасає менш ніж за 1с, то слухове сприйняття продовжується
у 45 разів довше [8; с. 39].

Вказаними особливостями людського мозку пояснюється те, що людей легше переконати в перевагах товару словами,
що промовляються вголос. У цьому випадку товар для них сподобається більше, і вони готові більше його
купувати, ніж у випадках, коли їх переконують друкованими словами.

Однією з переваг радіореклами є те, що в її процесі існує можливість використання прийому багаторазового
повторення рекламних фраз. Радіорекламні ролики є невеликими за часом, від них менш втомлюється та
роздратовується людина. Крім того, особливості структури радіопрограм дозволяють частіше, ніж на телебаченні,
використовувати повтор рекламних оголошень.

Однак, ефективність радіореклами та її переваги перед друкованою рекламою відразу зникають, якщо повідомлення
перевантажене інформацією, є важким для усвідомлення (має складні речення, незрозумілі конструкції). Якщо
друковану рекламу можна прочитати повторно, щоб краще з'ясувати її зміст, то в радіорекламі такої можливості
немає. Тому ще однією вимогою до радіореклами є її лаконічність та зрозумілість в ході онлайнового
сприйняття.

Вважається. що радіо не можна застосовувати для реклами складної, в тому числі наукоємної продукції і
технології, а також товарів, послуг, що потребують тривалого пояснення їх сутності та переваг. Динамічність
радіо вимагає підвищеної уваги до можливості запам’ятовування реклами, її логічного побудування, чіткості
сюжету, ясності висновків. В радіорекламі гіпертрофічне зростає роль позитивних емоцій.

У цьому аспекті дослідники реклами радять не використовувати слів "ні" в радіослоганах через динамічність
реклами. Слухач може не почути слово "ні", і тому речення може мимовільно поміняти свій вихідний зміст на
зворотній, небажаний. Також науковці не радять використовувати так звані "негативні" слова – "відказати",
"заборонити" та ін. Фрази з цими словами створюють негативний емоційний фон, який може психологічно
перенестися на весь текст реклами [8; с. 39].

Для підвищення ефективності та дієвості реклами пропонуються наступні правила [8; с. 41].

Правило 1. Перші десять секунд в радіорекламі – найбільш важливі. Якщо за цей час не вдалося зацікавити
слухача, його увага буде нестійкою і він не буде слухати повідомлення. Тому головна увага людини, яка створює
радіоролик, повинна бути спрямована на максимальне ефективне використання цих перших десяти секунд. За цей час
слід не тільки привернути увагу споживача, а й не допустити виникнення у нього негативних емоцій.

Правило 2. Послідовність викладення інформації в радіорекламі повинна бути наступною: спочатку – "що", потім –
"як", і тільки за цим – "де". Зворотній порядок є неефективним, тому що слухач буде неуважний, не маючи
можливість відразу зорієнтуватися про які потреби і про які товари йде мова.

Правило 3. Реклама повинна присвячуватися одному товару або групі однотипних товарів. Радіореклама, що
присвячена декільком різним товарам, є неефективною, тому що слухач таку інформацію не зможе запам’ятати.

Правило 4. В рекламі не повинні бути великих переліків позитивних якостей товару та тривалого їх обговорення.
Необхідно виокремити найбільш важливе в товарі.

Правило 5. Необхідно звертатися не до широких мас, а до конкретного споживача. Не слід забувати, що людина
любить, коли говорять особисто з нею і про неї. Реклама, яка звертається до широких мас, – малоефективна. Це
правило справедливо для будь-якої реклами, але в радіорекламі його роль дещо більша, тому що радіо в якійсь
мірі – інтимний засіб масової інформації. Воно спілкується з кожним слухачем особисто, віч-на-віч.

Правило 6. Повідомлення слід робити лаконічним, без зайвих слів, концентрувати увагу на комерційній ідеї.

Правило 7. Необхідно дотримуватися розмовного стилю, використовувати прості слова і короткі речення. Не
користуватися скоромовками. В регіональній радіорекламі можна пристосовувати стиль повідомлення до мови
місцевих мешканців (використовувати місцеві слова та вирази, коли це доречно, імітувати місцевий стиль
вимовляння слів.

Правило 8. Робити акцент на дієсловах, намагатися використовувати їх частіше, ніж прикметники.

Правило 9. В радіорекламі тривалістю 60 с. назва рекламованого об'єкту повинна повторюватися не менш 3-х
разів.

Правило 10. Максимальна кількість слів в радіорекламі обмежено її тривалістю: 10 с. – 20-25 слів; 20 с. –
40-45 слів; 30 с. – 65-70 слів; 60 с. – 130-140 слів.

Правило 11. Якщо радіореклама робиться у формі жанрової сценки, то у центрі уваги повинен бути товар, а не
вигадана ситуація.

Правило 12. Гіперболізація або перебільшення використовуються в радіорекламі для акцентуації уваги тільки до
таких переваг товару, які в іншому викладені можуть залишитися непоміченими. Гіперболізація в радіорекламі –
складний, а тому небезпечний прийом, який вимагає від автора реклами високої кваліфікації. Складність
гіперболізації обумовлюється динамічністю радіореклами і відсутністю образів, що сприймаються органами зору.
Тому цей прийом використовується рідко.

Правило 13. При вирішенні питання щодо використання в радіорекламі звукового ефекту слід пам'ятати, що в
деяких випадках (особливо, коли товар є добре відомим), пряме дикторське оголошення, що робиться чітким
голосом, може бути більш вигідним методом.

Правило 14. При використанні звукового ефекту необхідно, щоб слухача безпомилково ідентифікував цей звук.
Звуковий ефект повинен мати тісний зв'язок з товаром. Радіорекламу необхідно будувати на цьому звуковому
ефекті.

Правило 15. Звукові ефекти, в тому числі і музика, повинні допомагати сприйняттю тексту радіореклами, а не
розважати слухача. Супермодний хіт може стати центром уваги і відсторонити рекламований товар на другий план.

Правило 16. Якщо реклам має музичний фон, то він повинен викликати у слухачів емоції, що відповідають
призначенню і перевагам рекламованого товару, а не існувати сам по собі.

Відомі дослідники реклами Делл Денісон і Лінда Тобі виокремлюють наступні складові успішності радіореклами:


Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів