Реклама

От партнёров

Реклама

От партнеров
загрузка...

Счетчики

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.


Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!

HTML-фрагмент работы: "Стратегії розподілу в маркетингу" (код:2894)

Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
Объем работы:       6 стр.
Размер в архиве:   9 кб.
Фрагменты: | 1 | 2 | 3 |
<<< Оглавление >>>
                                 
                                 
                 Стратегії розподілу в маркетингу
                                 
      
      Кожні   засоби   просування  відрізняється  як   унікальними
характеристиками,   так   і  визначеними,   сполученими   з   його
застосуванням витратами.
      Реклама. Не існує «просто реклами». Реклама багатолика, тому
дати  універсальну  її  характеристику як  одного  з  інструментів
комплексу  маркетингових комунікацій неможливо. І  проте  прийнято
виділяти наступні її відмітні риси:
      *  Публічність  презентації. Публічна основа  реклами  додає
товарові    якусь   легітимність   і   доносить    до    споживача
стандартизована   пропозиція.  Оскільки   те   саме   повідомлення
одержують  мільйони людей, споживачі знають, що  мотиви  придбання
ними товару будуть зрозумілі навколишньої.
      *    Високий    ступінь   проникнення.   Реклама    дозволяє
постачальникові  багаторазово повторювати звертання,  а  покупцеві
вона   надає  можливість  сприймати  конкурентні  повідомлення   і
порівнювати них. Великомасштабна реклама несе позитивну інформацію
про розміри, впливовість і успіх компанії-продавця.
      *   Підвищена  виразність.  Реклама  за  допомогою   умілого
використання  фарб,  звуків  і  слова  надає  можливість   виразно
представити компанію і її товари.
      *  Безособовість. Аудиторія не зобов'язана звертати увагу на
рекламу або відгукуватися на неї. Реклама є монолог, а не діалог з
аудиторією.
      З   одного  боку,  реклама  використовується  для  створення
довгострокового іміджу продукту (реклама компанії Соса-Со1а), а  з
іншого боку - стимулює збут товарів (реклама недільних розпродажів
універмагів  Sears). Реклама — це ефективний спосіб комунікацій  з
численними  покупцями  з  різних  регіонів.  Деякі  форми  реклами
(наприклад,  реклама на телебаченні) вимагають  виділення  значних
кошт,  у той час як інші — зокрема, реклама в газетах — обходяться
відносно  дешево. Реклама впливає на обсяги продажів  самим  своїм
існуванням,  адже споживачі схильні думати, що широко  рекламована
марка пропонує високу якість; а інакше навіщо рекламодавцям йти на
величезні витрати?
      З  розвитком нових технологій з'являються і нові  медіа.  До
них   ми   відносимо  видавничі  рекламні  оголошення  —  текстові
onb3dnlkemm  видавця або журналіста, що складені таким  чином,  що
їх важко відрізнити від інформаційної статті в газеті або журналі.
Рекламно-інформаційні передачі на ТБ сприймаються глядачами як 30-
хвилинне  телешоу,  але насправді є рекламою  товару  або  ведучих
виробників.  Тому  що телеглядачі мають можливість  подзвонити  по
зазначених   телефонах  і  замовити  товар,   рекламодавці   мають
можливість  оперативно відслідковувати конкретні  результати.  Усе
більше   поширення   одержують   банери   (невеликі   заставки   в
інтернетовських  сайтах, що рекламують пропозицію  або  компанію).
Клацнувши  по  банеру, відвідувач сайту може  відразу  перейти  на
сторінку компанії-рекламодавця.
      Стимулювання збуту. Інструменти стимулювання збуту  (купони,
конкурси,  премії  і подібні заходи) досить різноманітні  і  мають
наступні достоїнства.
      Зв'язку  з  громадськістю і пабліситі. Привабливість  паблік
рілейшнз і пабліситі ґрунтується на трьох «китах».
      *  Вірогідність — звертання швидше досягне покупців у  формі
об'єктивної інформації (повідомлення у випуску новин,  стаття  про
досвід  використання товару в газеті, журналі), ніж пряма  реклама
компанії-постачальника.
      *  Можливість  застати покупця врасплох — використовувані  в
заходах   щодо   зв'язків  із  громадськістю   методи   дозволяють
звернутися  до тих потенційним покупцям, що уникають  контактів  з
торговельними представниками і рекламою.
* Посилення враження — подібно рекламі, заходу щодо зв'язків із
громадськістю дозволяють підсилити позитивний імідж компанії або
проду

Фрагменты: | 1 | 2 | 3 |
Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
Объем работы:       6 стр.
Размер в архиве:   9 кб.

загрузка...