Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «Планування в системі охорони здоров’я України.» (ID:20181)

Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
СкачатьСкачать работу..
Объем работы:       39 стр.
Размер в архиве:   266 кб.





3.2. Порівняльний аналіз застосування засобів підвищення планування планування ресурсів охорони здоров’я в
світі та Україні






Досвід реформування в країнах, в яких охорона здоров’я фінансується за рахунок податків, показує, що
запровадження елементів ринкових відносин та конкуренції в суспільній системі охорони здоров’я призводить до
значного покращення якості послуг, які надаються за більш доступні кошти.



Як вже йшлося вище, лікарні є одними з найбільш проблематичних установ українського сектора охорони здоров’я.
Вони залишаються в надлишковій кількості, в той як є найбільш дорогими постачальниками послуг з охорони
здоров’я. Адміністративні закриття лікарень часто приймалися відповідно до політичної доцільності, що не
стимулювало решту лікарень запроваджувати краще управління. Тому в цьому пункті курсового дослідження,
описуючи побудову ефективної моделі системи охорони здоров’я в Україні, ми зосереджуватимемо увагу саме на
лікарнях.



Оплата послуг, які надаються пацієнтам



Будь-який ефективний розподіл бюджетних ресурсів в системі охорони здоров’я, яка фінансується за рахунок
податків, залежить від простого принципу оплати наданих пацієнтам лікування та послуг, замість фінансування
наявних потужностей.



Такий підхід забезпечує більш сильну позицію пацієнтів та перетворює їх на “споживачів медичних послуг”, в той
час як доходи постачальників послуг з охорони здоров’я залежатимуть від вибору та рекомендацій пацієнта.
Лікування та послуги, які будуть оплачуватися, а також їх вартість повинні бути визначені Міністерством
охорони здоров’я (МОЗ) в каталозі з охорони здоров’я. Чим більше пацієнтів залучить ЗОЗ через більш якісні
послуги, тим більші будуть його доходи.



В цей же час пріоритетом для керівництва стає зменшення витрат та покращення ефективності, оскільки ці
показники напряму впливають на бюджет лікарні.



Такий підхід вимагає надання незалежних бюджетів кожному ЗОЗ.



Незалежний та орієнтований на отримання прибутку менеджмент ЗОЗ



Незалежні команди управлінців з комерційною орієнтацією більш ефективно керують лікарнями та іншими ЗОЗ.



Для управління лікарнями уряд може наймати незалежні орієнтовані на отримання прибутку компанії по управлінню
або трасти, в той час як лікарні залишатимуться в державній або комунальній власності. Для цього доступні
широкі можливості по залученню приватного сектора (відомого як державно-приватне партнерство) від
короткострокових послуг та контрактів по управлінню (1-5 років) до середньострокового лізингового контракту
(10-15 років) [40, с. 27].



У випадку, коли компанія по управлінню або траст не виконують своїх зобов’язань або стають банкрутами, лікарня
залишається в державній або комунальній власності і керівництво над нею віддається іншому оператору. Терміни
та умови такого державно-приватного партнерства потрібно визначати окремо для кожного випадку. Інша можливість
полягає у приватизації лікарень.



Сьогодні всі Європейські країни мають змішані за формою власності але соціально відповідальні системи надання
послуг з охорони здоров’я. Зокрема Швеція у 1998 році залучила до управління лікарнями (крім лікарень швидкої
допомоги) приватний сектор, в той час як зберегла глобальне фінансування системи охорони здоров’я за рахунок
податків.



Як результат, сьогодні там існує більше 200 малих та середніх постачальників послуг з охорони здоров’я, які
успішно замінили монополіста, що існував раніше. Багато постачальників послуг з охорони здоров’я було створено
медсестрами, які були незадоволені поганими умовами праці та низьким рівнем заробітних плат і які використали
можливість розпочати власний бізнес.



Союз медсестер в Швеції активно підтримав нові заклади та створив установу, яка досліджує нові форми
підприємництва. В Швеції нові постачальники послуг створюються переважно у сфері надання первинної та
амбулаторної допомоги, керуючи як місцевими медичними центрами, установами первинної медико-санітарної
допомоги та центрами, які спеціалізуються на післяродовому догляді, так і лабораторіями та психіатричними
клініками.



Найбіліший заклад охорони здоров’я “Praktikertjanst” є фактично кооперативом, яким володіють практикуючі
лікарі, медсестри, психіатри, дантисти, фізіотерапевти та допоміжний персонал.



Іншою перевагою змін було те, що поява конкуренції між медсестрами сприяла значному збільшенню рівня
заробітної плати. Це дуже важливий елемент найму та утримання на робочому місці кваліфікованого та
мотивованого персоналу.



Система оплати праці, яка ґрунтується радше на результатах діяльності, аніж на віці та трудовому стажі, також
заохочує медичний персонал працювати більш продуктивно.



Фінансування відповідно до структури наданих послуг


Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів