Реклама

От партнёров

Реклама

От партнеров
загрузка...

Счетчики

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.


Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!

HTML-фрагмент работы: "Показники динаміки рівня цін" (код:1514)

Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
Объем работы:       10 стр.
Размер в архиве:   13 кб.
Фрагменты: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
<<< Оглавление >>>
                                 
                                 
                   Показники динаміки рівня цін
                                 
                                 
                                 
                               Зміст
                                 
1. Показники динаміки рівня цін                                  3
Література                                                       9

                                 
                                 
                  1. Показники динаміки рівня цін
                                 
     Показниками  динаміки  рівня цін є індекси  цін.  Індекс  цін
(І.ц.) - показник, що характеризує динаміку зміни середнього рівня
цін  у  часі або в територіально-регіональному аспекті. Для оцінки
динаміки ціни конкретного товару обчислюють індивідуальний І.ц. як
відношення  ціни  товару відповідно в базовому,  з  яким  робиться
порівняння,  та  у  звітному періоді. Динаміку  цін  різноманітних
товарів  характеризують зведені І.ц., які  можуть  бути  груповими
(характеризують  динаміку цін певної групи товарів)  і  загальними
(характеризують   динаміку   цін  усіх   товарів).   Різниця   між
чисельником  і  знаменником у формулі обчислення  І.ц.  відповідає
абсолютній  сумі  економії (переплат) покупців внаслідок  зниження
(підвищення) цін у звітному році.
     Нижче розглянемо основні види індексів цін.
     Індекс   споживчих  цін  (ІСЦ)  характеризує  зміни  у   часі
загального рівня цін на товари та послуги, які купує населення для
невиробничого   споживання.  Він  є  показником   зміни   вартості
фіксованого набору споживчих товарів та послуг у поточному періоді
до його вартості у базисному періоді.
     ІСЦ  є найважливішим показником, який характеризує інфляційні
процеси  в  економіці  країни  і  використовується  для  вирішення
багатьох  питань  державної політики, аналізу і  прогнозу  цінових
процесів  в  економіці,  перегляду розмірів  грошових  доходів  та
мінімальних   соціальних  гарантій  населення,  рішення   правових
спорів,  перерахунку  показників системи національних  рахунків  у
постійні ціни.
     Побудова ІСЦ складається з наступних етапів:
         -   визначення регіонів та базових підприємств для реєстрації цін
            (тарифів);
-   формування споживчого набору товарів (послуг) – представників;
-   визначення порядку збору інформації про ціни і тарифи (період,
періодичність, інструментарій);
-   визначення формули розрахунків;
-   формування бази зважування;
-   розрахунок середніх цін та індивідуальних індексів цін.
     Спостереження  за  змінами цін (тарифів) проводиться  в  усіх
регіонах  країни.  Інформація  про  ціни  (тарифи)  збирається   в
обласних центрах, містах Києві, Сімферополі, Севастополі та  інших
адміністративно-територіальних   одиницях,   які    відібрані    з
урахуванням чисельності міського населення, а також представництва
у  соціально-економічному і географічному  положенні  регіонів  та
t`jrnps насиченості споживчого ринку товарами і послугами.
     Відбір   базових   підприємств   здійснюється   спеціалістами
територіальних  органів  державної  статистики.   При   цьому   до
спостереження  залучаються підприємства торгівлі та  сфери  послуг
усіх форм власності та ринки, розташовані як у центральних районах
адміністративно-територіальної одиниці, так і віддалені від центру
та  різні за розмірами (великі, середні, дрібні). Для забезпечення
репрезентативності   базових  підприємств  використовуються   дані
статистики  торгівлі щодо розподілу роздрібного  товарообороту  за
формами  власності  та обстеження умов життя домогосподарств  щодо
грошових витрат на купівлю товарів та отримання платних послуг  за
місцем   придбання.   Структура  відібраних  базових   підприємств
переглядається щорічно.
     Споживчий набір, на основі якого розраховується ІСЦ, є єдиним
для    усіх    регіонів   країни,   визначається    централізовано
Держкомстатом   України   і  ґрунтується   на   структурі   витрат
домогосподарств.
     До   його   складу,   в   першу   чергу,   входять   найбільш
представницькі  та  найважливіші  для  споживання  домогосподарств
товари та послуги.
Відбір товарів та послуг-представників проводиться таким чином,
щоб індекс відображав д

Фрагменты: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
Объем работы:       10 стр.
Размер в архиве:   13 кб.

загрузка...