Реклама

От партнёров

Реклама

От партнеров
загрузка...

Счетчики

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.


Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
Электронные документы (рефераты, курсовые, дипломные)
1 Ціна та ціноутворення в галузі туризму
2 Ціна та ціноутворення в галузі туризму
3 Ціна та ціноутворення в галузі туризму
4 Ціна та ціноутворення в галузі туризму
5 Ціна та ціноутворення в галузі туризму
6 Ціна та ціноутворення в галузі туризму
7 Ціна та ціноутворення в галузі туризму
8 Ціна та ціноутворення в галузі туризму
9 Ціна та ціноутворення в галузі туризму
10 Ціна та ціноутворення в галузі туризму
11 Ціна та ціноутворення в галузі туризму (вар. 28)
12 Ціна та ціноутворення в галузі туризму вар. 11
13 Ціна та ціноутворення в галузі туризму Варіант № 14
14 Ціна та ціноутворення в галузі туризму Варіант № 28
15 Ціна та ціноутворення в галузі туризму Варіант № 32
16 Ціна як інструмент державного регулювання економіки в Україні
17 Ціна як категорія ринкового господарювання
18 Ціни зовнішньоторгових контрактів і методи їх розрахунків
19 Ціни зовнішньоторгових контрактів і методи їх розрахунків
20 Ціни і тарифи як важелі економічного впливу на розвиток економіки
21 Ціни і ціноутворення в поліграфії
22 Ціни і ціноутворення в поліграфії
23 Ціни на продукцію (послуги) - види, методи встановлення та регулювання
24 Ціни на продукцію підрозділів - суб’єктів ринку
25 Ціни на промислову продукцію: загальна характеристика, методи встановлення та регулювання
26 Ціни та методи ціноутворення
27 Ціни та методи ціноутворення
28 Ціни та методи ціноутворення
29 Ціни та методи ціноутворення
30 Ціни та науково-технічна продукція
31 Ціни та ціноутворення в поліграфії
32 Ціни, їх сутність та види. Порядок формування цін
33 Ціні папери як об’єкти прав
34 Цінний папір - поняття, основні ознаки, види, функції, застосування
35 Цінні папери
36 Цінні папери
37 Цінні папери та грошові розрахунки.
38 ЦІННІ ПАПЕРИ ТА ЇХ ХАРАКТЕРИСТИКА
39 Цінні папери як ефективний капітал сфери обігу
40 Цінні папери як об’єкти цивільних прав
41 Цінні папери як об’єкти цивільних прав
42 Цінні папери як об’єкти цивільного права України
43 Цінні папери як предмет регулювання господарських правовідносин
44 Цінні папери як фіктивний капітал у сфері обігу. Фондові біржі: середній стан та перспективи розвитку їх в Україні
45 Цінні папери, їх види та характеристика
46 Цінні папери, їх види та характеристика
47 Цінні папери, товарообіг
48 Цінні папери, товарообіг
49 Цінні папери. Наслідки інфляції
50 Цінні папери. Поняття, сутність та класифікація. Масштаби обігу цінних паперів
51 Цінність казки як літературного жанру для розвитку творчості і уявлення молодших школярів
52 Цінність права
53 Цінності соціальної роботи. Контрольна робота з дисципліни «Соціальна робота»
54 Цінова дискримінація як економічний наслідок монопольного ринку
55 Цінова конкурентоспроможність продукції (надання послуг) та шляхи її зростання
56 Цінова політика
57 Цінова політика
58 Цінова політика акціонерного товариства (на прикладі ВАТ "Укрімпекс")
59 Цінова політика акціонерного товариства на прикладі фірми
60 Цінова політика акціонерного товариства на прикладі фірми "Укрімпекс"
61 Цінова політика банку
62 Цінова політика готелю
63 Цінова політика і фактори впливу на прийняття рішень
64 Цінова політика і фактори впливу на прийняття рішень
65 ЦІНОВА ПОЛІТИКА КОМЕРЦІЙНОГО БАНКУ
66 Цінова політика підприємства
67 Цінова політика підприємства
68 Цінова політика підприємства
69 Цінова політика підприємства
70 Цінова політика підприємства
71 Цінова політика підприємства
72 Цінова політика підприємства в ринкових умовах
73 Цінова політика підприємства в ринкових умовах
74 Цінова політика підприємства в ринкових умовах
75 Цінова політика підприємства при переході до ринкових відносин.
76 Цінова політика підприємства та її вплив на формування доходів
77 Цінова політика роздрібного (оптового,виробничого) підприємства ( на прикладі підприємства)
78 Цінова політика сервісного підприємства
79 Цінова політика страхової компанії
80 Цінова політика страхової компанії
81 Цінова політика фірми або підприємства
82 Цінова політика фірми або підприємства
83 ЦІНОВА ПОЛІТИКА ФІРМИ ПРИ ВИХОДІ НА ЗОВНІШНІЙ РИНОК
84 Цінова політика.Різновиди стратегії фінансування поточних активів
85 Цінова стратегія підприємства з урахуванням життєвого циклу товару
86 Цінова стратегія підприємства, держави
87 Цінові знижки як засіб прискорення розрахунків з дебіторами
88 Цінові знижки як засіб прискорення розрахунків з дебіторами
89 Цінові стратегії фірми
90 Цінові стратегії фірми
91 Цінові стратегії фірми
92 Ціноутворення
93 Ціноутворення
94 Ціноутворення
95 Ціноутворення
96 ЦІНОУТВОРЕННЯ
97 Ціноутворення
98 Ціноутворення
99 Ціноутворення
100 Ціноутворення
101 Ціноутворення
102 Ціноутворення
103 ціноутворення
104 Ціноутворення
105 Ціноутворення
106 Ціноутворення в інвестиційній сфері
107 Ціноутворення в інвестиційній сфері
108 Ціноутворення в контексті сучасної державної економічної політики
109 Ціноутворення в контексті сучасної державної економічної політики
110 Ціноутворення в туризмі
111 Ціноутворення в умовах монопольного ринку
112 Ціноутворення в умовах монопольного ринку
113 Ціноутворення в умовах недосконалої конкуренції
114 Ціноутворення і кон’юнктура ринку
115 Ціноутворення на базі вартісних теорій
116 Ціноутворення на базі вартісних теорій
117 Ціноутворення на базі вартісних теорій
118 Ціноутворення на базі вартісних теорій
119 Ціноутворення на інноваційну продукцію
120 Ціноутворення на монопольному ринку
121 ЦІНОУТВОРЕННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ
122 Ціноутворення на підприємстві
123 Ціноутворення на підприємстві
124 Ціноутворення на продукцію і послуги підприємств готельно-ресторанного господарства
125 Ціноутворення на продукцію сільського господарства в Україні
126 Ціноутворення на продукцію, робот, послуги (на прикладі діяльності ВАТ «Молочник»
127 Ціноутворення на ринках ресурсів. Факторні доходи
128 ЦІНОУТВОРЕННЯ НА РІЗНИХ СТАДІЯХ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ТОВАРУ
129 Ціноутворення на різних типах ринків
130 Ціноутворення на світових товарних ринках
131 Ціноутворення на світових товарних ринках
132 Ціноутворення на світових товарних ринках
133 Ціноутворення при виробництві споживчих товарів
134 Ціноутворення та види цін в умовах ринку (на прикладі підприємства)
135 Ціноутворення та туристично-екскурсійні послуги
136 Ціноутворення та туристично-екскурсійні послуги
137 Ціноутворення у зовнішній торгівлі
138 Ціноутворення як наука про розподіл доходів у суспільстві
139 Ціноутворення як наука про розподіл доходів у суспільстві
140 Ціноутворення як наука про розподіл доходів у суспільстві
141 Ціноутворення як наука про розподіл доходів у суспільстві
142 Ціноутвореня на підприємстві з урахуванням цін конкурентів та урахуванням поточних цін
143 Ціноутвореня на підприємстві з урахуванням цін конкурентів та урахуванням поточних цін
144 Цна та ціноутворення в галузі туризму

Документы 301 - 444 из 444
<<< Предыдущие
Все документы:
| 1-150 | 151-300 | 301-450 |

загрузка...