|
Цитати до образів Фанні Мальва
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «Цитати до образів Фанні Мальва», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Порівняльна характеристика Фанні Мальво і Анастезі де Ресто
Порівняльна характеристика Фанні Мальво і Анастезі де Ресто >>>>
-
Характеристика образу Мартина Борулі (цитати)
Характеристика образу Мартина Борулі (цитати) >>>>
-
Образ Жульєна Сореля "Червоне і Чорне" (цитати)
Образ Жульєна Сореля "Червоне і Чорне" (цитати) >>>>
-
Порівняльна характеристика образів Гектора та Ахілла
Порівняльна характеристика образів Гектора та Ахілла >>>>
-
Гастрономічний код у зображенні образів персонажів і взаємин між людьми у романі Еміля Золя Черево Парижу
Вступ 2 Розділ І. Семантика образів матеріально-тілесного низу у світовій культурі та міфології. 5 1.2. «Карнавальна культура» як один із проявів сакралізації профанічного низу. 5 1.2. Світосприйняття очима письменників-натуралістів. 13 1.3. Образи «тіла» і «бенкетування» в світовій літературі. 18 Розділ ІІ. Філософський зміст роману «Черево Парижу» Еміля Золя. 29 2.1. Психологія «товстих» і «худих» через призму натуралістичного відтворення дійсності. 29 2.2. Центральний ринок – «стійке тваринне щастя». 33 2.3. Текстовий натюрморт як досвід імпресіоністичного живопису в літературі. 37 Висновки 40 Список використаної літератури 43 >>>>
-
Інформаційно-аналітична діяльність журналіста
Вступ 3 1. Етапи аналітико-інтегруючої праці журналіста 4 2. Аспекти творчої діяльності журналіста 6 3. Типи аналізу в журналістиці 11 3.1. Пряма аналітична дія 11 3.2. Коментування 14 3.3. Аналіз у вигляді викладу логічного чи хронологічно-послідовного ланцюжка подій 16 3.4. Відтворення ходу власної думки 17 3.5. Інтерв'ю та посилання (цитати). 19 Висновок 21 Список літератури 22 >>>>
-
Трагедія короля Ліра у творі Шекспіра
ПЛАН ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. МІСЦЕ ТРАГЕДІЇ КОРОЛЬ ЛІР В СВІТОВІЙ ЛІТЕРАТУРІ 7 1.1. Трагедії в творчому доробку Шекспіра 7 1.2. Історія створення п’єси 11 1.3. Проблематика твору 12 РОЗДІЛ 2. ОБРАЗНА СВОЄРІДНІСТЬ ТРАГЕДІЇ ШЕКСПІРА 17 2.1. Образ Короля Ліра 17 2.2. Ключова Роль молодшої доньки Корделії у трагедії 23 ВИСНОВОК 26 БІБЛІОГРАФІЯ 29 Новизна нашого дослідження полягає у аналізі твору з нового ракурсу, зокрема при розгляді образів трагедії. Мета роботи з’ясувати специфіку трагедії В.Шекспіра «Король Лір». Для досягнення поставленої мети необхідно розв’язати наступні завдання: - вивчити підґрунтя сюжету п’єси; - з’ясувати проблематику твору; - дослідити образну своєрідність трагедії. Мета і завдання роботи зумовили таку її структуру: робота складається з двох розділів, висновків та бібліографії, яка нараховує 24 назви. У першому розділі аналізується своєрідність трагедій в творчості Шекспіра, зокрема проблематика «Короля Ліра». Другий розділ присвячений дослідженню образів твору. >>>>
-
Роль мови в пізнані
Вступ / 1. Розмаїття образів мови. Мова та екзистенція і дискус / 2. Конструктивність мови щодо світу людини / 3. Здійснення людини у мові / Висновки / Список використаних джерел >>>>
-
Поняття і сутність телебачення
Вступ 2 1. Інформаційна функція телебачення 4 1. Чим продиктований вибір телевізійних інформаційних образів? 5 2. Телебачення і створення реальності 7 3. Прийоми інформаційного телебачення 9 4. Деякі загальні правила подачі інформації на телеканалах 10 5. Інформаційні функції вітчизняних телеканалів 12 Висновки 15 Литература 16 >>>>
-
Психологічний вплив засобів масової інформації на жіночу аудиторію
Вступ 3 1. Загальні закономірності сприйняття масової інформації 6 2. Сприйняття інформації рекламного характеру жіночою аудиторією 12 3. Специфіка сприйняття телевізійних образів 22 Висновки 30 Література 32 >>>>
-
Відображення революції в романі Ю. Яновського "Вершники"
1. Ю. Яновський - яскравий представник неоромантичної течії в українській літературі. 2. Жанрова своєрідність роману "Вершники". 3. Народні традиції і новаторство Ю. Яновського. 4. Неповторність образів роману "Вершники". 5. Ю. Яновський - блискучий майстер словесного правопису. 6. Література. >>>>
-
Трагічний конфлікт пристрасті та обов’язку в трагікомедії П єра Корнеля Сід
Вступ 2 Розділ І. Канони «трагічного» в епоху класицизму та їх втілення у корнелівській драматургії. 5 1.2. Епоха класицизму. 5 1.2. Загальна характеристика творчості П. Корнеля. 9 Розділ ІІ. Між любов‘ю та боргом. 13 2.1. Глибина конфлікту у п‘єсі П. Корнеля «Сід». 13 2.2. Система образів. 22 Висновки 27 Список використаної літератури 29 >>>>
-
Трагічний конфлікт пристрасті та обов’язку в трагікомедії П єра Корнеля Сід
Вступ 2 Розділ І. Канони «трагічного» в епоху класицизму та їх втілення у корнелівській драматургії. 5 1.2. Епоха класицизму. 5 1.2. Загальна характеристика творчості П. Корнеля. 9 Розділ ІІ. Між любов‘ю та боргом. 13 2.1. Глибина конфлікту у п‘єсі П. Корнеля «Сід». 13 2.2. Система образів. 22 Висновки 27 Список використаної літератури 29 >>>>
-
Художні засоби типізації образів у п’єсі “Наталка-Полтавка” І.П. Котляревського
Зміст. Розділ І. Тема. Сюжет. Композиція………………………………3 1.1. сюжет п’єси …………………………………………………3 Розділ ІІ. Позитивні образи твору……………………………5 2.1. Образ Наталки ………………………………………………5 2.2. Образи Петра і Миколи ……………………………………9 2.3. Образ Миколи ………………………………………………10 2.4. Образ Терпилихи …………………………………………11 Розділ ІІІ. Негативні образи………………… ………………15 3.1. Образ Возного …………………………………………….15 3.2. Образ Макогоненка ………………………………………22 Висновок …………………………………………………………23 Список використаної літератури ……………………………25 >>>>
-
Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка
Вступ 3 І. Жінки в житті Т.Г. Шевченка та їх вплив на творчість поета. 6 ІІ. Своєрідність змалювання жіночої долі у творах Т.Г. Шевченка. 11 2.1 Галерея жіночих образів в поезії Т.Г. Шевченка 11 2.2 Образ жінки - матері в творчості Т.Г. Шевченка 23 2.3 Новаторство Шевченка в створенні образу Катерини (поема “Катерина”) 28 ІІІ. Ідеал жінки в інтимній ліриці поета 31 Висновки 36 Список використаної літератури 38 >>>>
-
Порушення пам'яті та способи її вдосконалення
Вступ .................................................................................................................3 1. Порушення памяті і їх корекція...................................................................6 1.1.Память як обєкт психологічних пошуків..............................................6 1.2.Порушенпя памяті та їх різновиди........................................................8 1.3. Корекція та розвиток памяті...............................................................12 2. Мнемотехнічні прийоми як метод тренування памяті...........................14 2.1. Використання зорових образів в мнемотехнічних прийомах........14 2.2. Мнемотехнічний прийом систематизації інформації (система організуючих схем)................................................................17 2. 3. Особливості відтворення чисел, імен і слів......................................19 3. Мнемоніка – наука про правила запамятовування..................................21 3.1.Особливості розвитку мнемотехніки...................................................21 3.2. Обмеженість та можливості мнемотехніки........................................23 Висновок...........................................................................................................24 Список використаної літератури ...................................................................26 Додатки.............................................................................................................27 >>>>
-
Культурологія
1. «Бродячі люди». Середньовіччя й сміхова народна культура. 2 2. «Зворотний бік» титанізму Відродження. 3 3. Значення біблійних образів в українській літературі. «Книга Йова» «Екклезіаст». 4 4. Античний космос. Міф як світоуявлення людини. Космогонія. 5 5. Бароко як світогляд і як художній стиль в українській культурі. 7 6. Біблія. Книги Пророків. Образ пророка в українському мистецтві. 8 7. Духовенство в системі середньовічної культури. Середньовічна ученість. Монашеські ордени й монастирі. 10 8. Естетика бароко. Ірраціоналізм та емоційність. Архітектура. Скульптура. 11 9. Загальне поняття про культуру. 14 10. Культура античності. Концепція античної культури. 15 Список використаної літератури 18 >>>>
-
Роз'ємна силуетна наочність у створенні художніх образів при зображенні людини
Вступ 4 Розділ 1. Теоретичний метод та естетичне різноманіття мистецтва 6 1.2. Метод та стиль 6 1.2. Художнє сприйняття: первинне та багатократне 11 1.3. Завершеність добутку та фрагмент як ціле 21 Розділ 2. Вихідні поняття теорії мистецтва 24 2.1. Художній образ 24 2.2. Зміст та форма в мистецтві 26 2.3. Природа художнього таланту 33 Розділ 3. Історичний післяреволюційний аспект мистецтва в засвоєнні та збагаченні світу людини 39 3.1. Художня творчість у боротьбі за формування особистості нового типу 39 3.2. На шляху до гармонії, цільності та всебічності 48 Висновок 55 Список використаної літератури 58 >>>>
-
Драматургія Вінничнка
Зміст Вступ 3 1.Нова драматургія подвійного жанру 5 1.1 Мелодраматичний характер Винниченкових п’єс 5 1.2 «Чорна Пантера та Білий Ведмідь» - класична мелодрама з ознаками трагікомедії 5 1.3 Трагічний водевіль «Натусь» 9 1.4 Абсурдистська «антихудожність» сімейно-психологічної драми «Закон» «Пригвождені» - не зовсім український варіант «Примар» Ібсена. 10 1.5 Трагедійні риси п’єс В. Винниченка «Між двох сил» та «Гріх» 14 1.6 П’єса «Дисгармонія» - “драматичні картинки на чотири дії” 20 1.7 Ранні п’єси В.Винниченка - п’єси театру маріонеток, театру тіней 23 2. Роль експерименту у п’єсах Винниченка. 28 3. Модернові герої Винниченкових драм: особливе місце жіночих образів. 30 4. Феміністична орієнтація драматургії Винниченка 32 Висновки 34 Використана література 36 >>>>
-
Драматургія Вінничнка
Зміст Вступ 3 1.Нова драматургія подвійного жанру 5 1.1 Мелодраматичний характер Винниченкових п’єс 5 1.2 «Чорна Пантера та Білий Ведмідь» - класична мелодрама з ознаками трагікомедії 5 1.3 Трагічний водевіль «Натусь» 9 1.4 Абсурдистська «антихудожність» сімейно-психологічної драми «Закон» «Пригвождені» - не зовсім український варіант «Примар» Ібсена. 10 1.5 Трагедійні риси п’єс В. Винниченка «Між двох сил» та «Гріх» 14 1.6 П’єса «Дисгармонія» - “драматичні картинки на чотири дії” 20 1.7 Ранні п’єси В.Винниченка - п’єси театру маріонеток, театру тіней 23 2. Роль експерименту у п’єсах Винниченка. 28 3. Модернові герої Винниченкових драм: особливе місце жіночих образів. 30 4. Феміністична орієнтація драматургії Винниченка 32 Висновки 34 Використана література 36 >>>>
-
Актуальність роману Фредеріка Стендаля "Червоне і чорне" сьогодні. Жульєн Сорель - герой нашого часу?!
Зміст Вступ 2 Розділ 1. Традиції і новаторство Стендаля в літературі 5 1.1. Декілька слів про автора роману "Червоне і Чорне" - Ф.Стендаля 5 1.2. Соціально-психологічний роман "Червоне і Чорне" 6 1.3. Традиційні образи героїв у "Червоному і чорному" 9 1.4. Типологічний ряд образів в романі "Червоне і чорне" 11 Розділ 2. Актуальність створення "Червоного і чорного" у творчості Стендаля та в історії французької літератури 13 2.1. Історія твору 13 2.2. Атмосфера і реальність роману. Символічне значення 15 Розділ 3. Потенціал традиційності в образі Жульєна Сореля. Наполеонівський дух роману 18 Висновки 25 Список використаної літератури 28 >>>>
-
Мелодраматичний характер Винниченкових п’єс «Чорна Пантера та Білий Ведмідь» та інші
Зміст Вступ 3 1.Нова драматургія подвійного жанру 5 1.1 Мелодраматичний характер Винниченкових п’єс 5 1.2 «Чорна Пантера та Білий Ведмідь» - класична мелодрама з ознаками трагікомедії 5 1.3 Трагічний водевіль «Натусь» 9 1.4 Абсурдистська «антихудожність» сімейно-психологічної драми «Закон» 10 1.5 «Пригвождені» - не зовсім український варіант «Примар» Ібсена. 11 1.6 Трагедійні риси п’єс В. Винниченка «Між двох сил» та «Гріх» 14 1. 7 П’єса «Дисгармонія» - “драматичні картинки на чотири дії” 20 1.8 Ранні п’єси В.Винниченка - п’єси театру маріонеток, театру тіней 23 2. Роль експерименту у п’єсах Винниченка. 28 3. Модернові герої Винниченкових драм: особливе місце жіночих образів. 30 4. Феміністична орієнтація драматургії Винниченка 32 Висновки 34 Використана література 36 >>>>
-
Мелодраматичний характер Винниченкових п’єс «Чорна Пантера та Білий Ведмідь» та інші
Зміст Вступ 3 1.Нова драматургія подвійного жанру 5 1.1 Мелодраматичний характер Винниченкових п’єс 5 1.2 «Чорна Пантера та Білий Ведмідь» - класична мелодрама з ознаками трагікомедії 5 1.3 Трагічний водевіль «Натусь» 9 1.4 Абсурдистська «антихудожність» сімейно-психологічної драми «Закон» 10 1.5 «Пригвождені» - не зовсім український варіант «Примар» Ібсена. 11 1.6 Трагедійні риси п’єс В. Винниченка «Між двох сил» та «Гріх» 14 1. 7 П’єса «Дисгармонія» - “драматичні картинки на чотири дії” 20 1.8 Ранні п’єси В.Винниченка - п’єси театру маріонеток, театру тіней 23 2. Роль експерименту у п’єсах Винниченка. 28 3. Модернові герої Винниченкових драм: особливе місце жіночих образів. 30 4. Феміністична орієнтація драматургії Винниченка 32 Висновки 34 Використана література 36 >>>>
-
Кирилівська церква
План Вступ 3 1. Історія Кирилівської церкви 7 1.1 Заснування Кирилівської церкви та перші відомості про неї. 7 1.2 Церква крізь роки і тисячоліття. 8 1.3 Неповторні пам’ятки архітектури – “кирилівські дзвіниці”. 11 1.4 Перший етап руйнації Кирилівського монастиря. 13 2. Формування архітектурного ансамблю Кирилівської церкви 18 2.1 Архітектурний ансамбль та спроби його відновлення. 18 2.2 Розміщення споруд у монастирі як об’єкт дослідження сьогоденних архітекторів. 19 3. Архітектурний облік Кирилівської церкви 21 3.1 Кирилівська церква як зразок давньоруського храму. 21 3.2 Згадки про давньоруські храми в літературній спадщині. 22 3.3 Наслідки татаро-монгольської навали для монастиря та його подальша відбудова. 26 4. Фрески Кирилівської церкви 28 4.1 Написи на стінах церкви і фрески – світ символів та нерозкритих образів. 28 4.2 Значення іконопису та фресок у церквах. 29 Висновки 33 Література 35 >>>>
-
Психологічний вплив телевізійних засобів масової інформації на жіночу аудиторію
Список термінів Доклад Зміст Вступ 4 1. Сприйняття масової інформації жіночою аудиторією 1.1. Загальні закономірності сприйняття масової інформації 1.2. Сприйняття інформації рекламного характеру жіночою аудиторією 1.3. Специфіка сприйняття телевізійних образів 1.4. Сензитивність як типова характерологічна особливість жіночої аудиторії 2. Теоретичні аспекти впливу телевізійних ЗМІ на жіночу аудиторію 2.1. Загальні закономірності впливу ЗМІ на свідомість 2.2. Вплив реклами на свідомість і поведінку жінок-споживачів 2.3. Формування громадської думки за допомогою ЗМІ 3. Емпіричне дослідження впливу ЗМІ на жіночу аудиторію 3.1. Методика і процедура дослідження 3.2. Аналіз результатів дослідження Висновки Література Додатки >>>>
-
Поняття про відчуття, його види, властивості
Вступ 3 1. Загальна характеристика пізнавальних процесів. Поняття про відчуття 5 1.2. Фізіологічне підґрунтя відчуттів 6 1.3. Природа відчуттів 8 1.4. Класифікація і різновиди відчуттів 9 1.5. Загальні властивості і закономірності відчуттів. 15 1.6. Взаємодія відчуттів. 19 1.7. Поняття про сприйняття 21 2. Дослідження хронобіологічних особливостей сприйняття часу й простору 24 Висновок 27 Використана література 29 Об'єктом дослідження є процес формування сенсорного образу на основі відчуттів. Предмет дослідження – особливості формування сенсорного образу у процесі творчої діяльності. Мета дослідження полягає у вивченні процесів формування сенсорних образів на основі відчуттів та їх впливу на психічну діяльність. Метою дослідження стало вивчення хронобіологічних особливостей точності сприйняття часу й простору. Методи й організація дослідження. Усього в дослідженні взяли участь 40 чоловік: спортсмени, що спеціалізуються в різних видах спорту (9), особи, що займаються фізичною культурою (13), і не займаються спортом (18). Дослідження точності сприйняття часу й простори здійснювалося за допомогою спеціально розробленої методики, що включала завдання на оцінювання й відмірювання тимчасових і просторових інтервалів. Для оцінки сприйняття часу людиною як особистістю використаний соціально-перцептивний інтуїтивний тест, для вивчення диференціальних характеристик прогнозу часу поведінкових реакцій у діапазоні "повільно" - тест соціально-інтуїтивної перцепції динаміки поводження. Статистична обробка даних полягала в розрахунку коефіцієнтів парних кореляцій і вірогідності розходжень за критерієм T-Cтьюдента й F-Фишера >>>>
-
Педагогічне спілкування та його психологічна характеристика
Вступ 3 1. ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ СПІЛКУВАННЯ 4 2. СПЕЦИФІКА ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ 6 3. СТИЛІ ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ ТА ЙОГО ПСИХОЛОГІЧНІ БАР'ЄРИ 10 Висновки 14 Література 15 Вступ Докорінні зміни у житті країни, реформування українського суспільства значною мірою вплинули на характер і зміст професійної підготовки вчителів. У період оновлення всіх аспектів життєдіяльності суспільства й реалізації актуальних завдань національної програми “Освіта” (“Україна ХХІ століття”), програми “Вчитель” та Національної доктрини розвитку освіти України у ХХІ столітті об’єктивний рівень професійної підготовки майбутнього вчителя визначається сформованістю його професійно-педагогічних якостей. У процесі педагогічної діяльності вчитель розв’язує нескінченну низку педагогічних завдань. Ці завдання підпорядковані досягненню мети психолого-педагогічного процесу – формуванню особистості учня, його світогляду, переконань, свідомості, поведінки. Не менш важливим завданням учителя є завдання комунікативного характеру, адже процес навчання відбувається в умовах спілкування педагога і учнів. Висновки Педагогічне спілкування є безпосередньою формою прояву комунікації у навчально-виховному процесі між педагогом та вихованцями, яка спрямована на розвиток особистості, спільне вирішення різноманітних завдань, створення умов для реалізації творчих здібностей та сприяння самоактуалізації. Сумісність у процесі спілкування педагога з учнями ґрунтується на принципах доброзичливості, принциповості і відповідальності. У процесі спілкування педагог повинен обов’язково збагачувати учнів інтелектуально, морально, естетично, діяльнісно. Спілкування обов’язково передбачає формування у педагога і учнів образів один одного і понять про особисті властивості кожного учасника спілкування. В сучасних умовах успішне педагогічне спілкування є необхідною умовою ефективного педагогічного процесу. >>>>
-
Контрольна робота з української літератури 5
1.Валер'ян Підмогильний. 3 1) Зразок урбаністичної прози "Місто": провідні проблеми, художні ідеї, складність і неоднозначність образу головного героя. 3 2) Теорія літератури. Екзистенціалізм. 3 2. Юрій Яновський: 4 1) Жанрова своєрідність роману у новелах «Вершники», особливості сюжету, композиції, центральні персонажі, ідейний зміст, художня мова. 4 2) "Майстер корабля" - новаторський характер твору; сюжетна інтрига, символічність образів, умовність зображення АБО (твір на вибір) «Чотири шаблі» художнє новаторство роману, романтичний характер творчості. 5 3.Микола Куліш: 5 1) «Мина Мазайло» - жанр, тема, проблематика, сюжет, композиція, персонажі, ідейний зміст; засоби творення комічного. 5 2) «Патетична соната» - жанр, тема, проблематика, сюжет, композиція, персонажі, ідейний зміст. 6 3) Теорія літератури: жанрові різновиди драми: трагедія, комедія, власне драма, трагікомедія. 6 4. Іван Кочерга: 7 1) «Свіччине весілля» - жанр, тема, сюжет; історична основа і художній домисел; групування персонажів, засоби створення історичного колориту; особливості композиції. 7 2) «Ярослав Мудрий» - жанр, тема, сюжет, образ Ярослава, його роль у композиції та ідейно-художньому змісті твору. Образи Журейка, Милуші, Микити. 8 3) Теорія літератури: драматична поема як жанр ліро-драми. 8 5. Олександр Довженко: 8 1) «Зачарована Десна» - жанр, сюжет, образ оповідача; автобіографічність; романтизм оповіді та реалізм побутових деталей. 8 2) «Україна в огні» - жанр, тема, особливості сюжетно-композиційних вирішень, ідейно-художній зміст. Образ-символ долі України (Христя). Політичні звинувачення автора. 9 3) «Щоденник» - характер записів, їх роль як матеріалу для творів і як документа доби. 9 6. Юрій Клен: 10 1) «Сковорода» - жанр, образ мандрівного поета і філософа, художня ідея, мова твору. 10 2) «Беатріче» - велич кохання, духовної краси та чистоти. 11 3) «Терцини» - Осуд злочинств тоталітарного режиму в Україні. 11 7. Євген Маланюк: 12 1) «Невичерпальність» - образи України і «малоросійства», трагізм обставин і віра в непереможність народного духу, провідні мотиви; 12 2) «Біографія» - формування характеру і переконань митця-патріота. 12 3) «Шевченко» - своєрідне бачення центрального образу у вірші; роль антитези. 13 8. Улас Самчук: 13 1) «Марія» - жанр, тематика, проблематика, сюжет і композиція, центральні персонажі та їх характеристика; Біблійні образи і мотиви, їх роль; індивідуальне й типове, національне, конкретно-історичне та загальнолюдське у творі. 13 2) Роман-трилогія "Волинь" - епопея життя українського народу XX ст.; риси роману-хроніки (оглядове). 14 9. Микола Бажан: 15 1) "Політ крізь бурю" - сюжет, проблематика, ідеологічна клішованість; ідеї патріотизму та засудження "культу особи"; образ головної героїні; морально-етичні колізії. 15 2) "Данило Галицький" (оглядове). 15 3) Теорія літератури. Необароко. 16 10. Іван Багряний: 16 1)«Сад Гетсиманський» - жанр, тематика і проблематика, автобіографічна основа, центральні персонажі, засоби психологізму, індивідуалізації і типізації, ідейний зміст. 16 2) "Тигролови" своєрідність романної форми; жанрові особливості, тематика і проблематика, характеристика образів; своєрідність романтичної форми. 16 3) Роман "Людина біжить над прірвою" - доля людини в антисвіті війни (оглядово). 18 4) Теорія літератури. Пригодницький роман 18 11. Василь Барка: 19 «Жовтий князь» - відтворення картин голодомору 1933 p., геноциду щодо українців; життєва основа (особистий досвід автора, його рідних і земляків); Сюжет, центральні персонажі, їх групування, засоби психологізму, контрастування, типізації та індивідуалізації, роль художніх деталей, ідейний зміст. 19 12. Олег Ольжич: 20 1) Аналіз поетичних творів «Воно зросло з шукання і розпуки...», «Гали» - образ ліричного героя; висока культура та самобутність образного мислення. 20 2) Огляд поетичних збірок «Рінь», «Вежі», «Підзамча». 20 13.Олена Теліга. 21 Романтичне звучання поезії; продовження традицій Лесі Українки; поєднання ліричної ніжності й твердості переконань у віршах: «Чоловікові» «Літо», «Мужчинам», «Вечірня пісня». 21 Список літератури 22 >>>>
-
Форми свідомостіі їх функції
Вступ 3 1. МОРАЛЬ І МОРАЛЬНІСТЬ 4 2. ПОЛІТИКА. МОРАЛЬ І ПОЛІТИКА. ПОЛІТИЧНА МУДРІСТЬ 7 3. РЕЛІГІЙНА СВІДОМІСТЬ 12 Висновки 15 Література 16 Вступ Суспільна свідомість – сукупність відчуттів, настроїв, ідей, теорій, художніх і релігійних образів, різних поглядів людей, що відображають всю різноманітність буття. Вона походить з суспільної практики, виробничої, сімейно-побутової і іншої діяльності та пов’язана з світоглядними уявленнями людей. Суспільна свідомість є результатом матеріального, духовного і психологічного життя суспільства, його матеріального, соціального і історичного розвитку. З одного боку – суспільна свідомість є суспільно-історичним феноменом; з іншого – в кожний конкретний момент часу воно має конкретну форму прояву. Разом з суспільством воно зазнає змін у своєму розвитку і тому відповідає його основним характеристикам. Суспільна свідомість включає структурні елементи, які прийнято називати формами суспільної свідомості. До їх числа відносять: політичну і правову свідомість, моральну, естетичну, релігійну свідомість. Висновки Кожна з форм суспільної свідомості існує в тісному зв’язку з іншими формами: впливає на них і сама піддається впливу. Відображаючи ті або інші сторони буття природи, суспільства і людини, форми суспільної свідомості відіграють значну роль в житті суспільства. Суспільна свідомість невідривно пов’язана з суспільним життям людей. З одного боку, вона відображає, віддзеркалює усе, що відбивається в суспільстві, природі, аналізує та систематизує знання людини в цих сферах, а крім того – має можливість активно впливати на всі процеси, що відбуваються в суспільстві, спонукає людей до творчого перетворення природного середовища. Функції, які притаманні формам суспільної свідомості, мають спільні точки дотику в області виховання людини, формування у нього певного світогляду. Кожна з названих форм є особливим видом духовного виробництва. Вони відрізняються один від одного по предмету і способам віддзеркалення дійсності, а також по властивих їм соціальних функціях. >>>>
-
Літературознавство Екзаменаційні білети шпори питання
Білет №1 1. Метрична (квантитативна) система віршування. 2. Сюжет та його елементи. Білет №2 1. Силабо-тонічна система віршування. 2. Архаїзми, неологізми, варваризми. Білет №3 1. Тонічна та силабічна системи віршування. 2. Ода, елегія, послання, романс. Білет №4 1. Поняття про літературний напрям. 2.Анафора, епіфора, симплока, зіткнення, кільце. Білет №5 1. Епос як рід літератури. 2. Алегорія. Метонімія, синекдоха та її види. Білет №6 1. Драма як рід. 2. Сонет і онегінська строфа. Білет №7 1. Лірика як рід. 2. Сюжет і фабула літературного твору. Білет №8 1. Класицизм. Осноні риси. Творі принципи. 2. Порівняння та його види. Білет №9 1. Література українського барокко. Естетична цінність. 2. Способи римування. Білет №10. 1. Література як вид мистецтва. 2. Рима. Види рим. Білет №11. 1. Сентименталізм. 2. Епітети, їх види. Метафора. Білет №12 1. Романтизм. Суть, основні етапи розвитку. 1. Тропи, їх види, особливості. Білет №13 1. Аристотель про трагедію. 2. Ліричні відступи, вставні епізоди, монологи. Білет №14 1. Теорія літератури серед інших літературознавчих дисциплін. 2. Синтаксичні конструкції. Білет №15. 1. І.Франко «Із секретів поетичної творчості» та його ремінісценції у європейському класичному психоаналізі та архетиплології. 2. Види лірики. Білет №16. 1. Багатоманітність напрямів і течій у літературі ХХ ст. 2. Строфа та її види Білет №17. 1. Шеллінг – теоретик літератури. 2. Сюжет і композиція художнього твору. Білет №18. 1. Аристотель, Гегель, Белінський, Франко про родовий розподіл літератури. 2. Ода, елегія, послання, романс. Білет №19 1. Поняття літературного процесу. 2. Пейзаж. Його роль та функції в хужожньому творі. Білет №20. 1. Аристотель про мімезис і катарсис. 2. Тропи, їх види та особливості. Білет №21. 1. Основні тер етико-літературні положення «Лаокоону» Лесінга. 2. Художні паралелізми. Антитеза. Білет №22 1.Теорія класицизму в працях Горація «Послання до Пізонів» та Н.Буало «Мистецтво поетичне». 2. Види драми. Білет №23. 1. Засоби творення образів-характерів в художньому творі. 2. Дума, балада, історична пісня. Спільне та відмінне. Білет №24. 1. Історія розвитку роману. 2. Художня тематика та проблематика літературного твору. Білет№ 25 1. Комедія та її жанрові різновиди. 2. Пафос та його види. Білет №26 1. Жанрові різновиди епічних творів: роман, повість, оповідання, Білет №28. 1. Трагедія та історія її розвитку. 1. Жанрові різновиди роману. Білет №29. 1. Поняття про індивідуальний стиль письменника. 2. Синоніми, омоніми, антоніми. Білет №30 1. Поема та її жанрові різновиди. 2. Етапи розвитку реалізму >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.005337 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|