|
Жрець Олег
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «Жрець Олег», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Київська Русь за Володимира Святославовича, Ольги, Святослава, Ярослава Мудрого
Зміст Вступ 2 1. Утворення давньоруської держави, її соціально-економічне та політичне становище. Перші київські князі: Аскольд, Олег, Ігор. 3 2. Початок доби реформ: Ольга, Святослав. 7 3. Київська Русь за Володимира Святославовича. Запровадження Християнства. 9 4. Піднесення Київської держави за Ярослава Мудрого. 16 Висновок 18 Література 19 >>>>
-
Київська Русь за Володимира Святославовича, Ольги, Святослава, Ярослава Мудрого
Зміст Вступ 2 1. Утворення давньоруської держави, її соціально-економічне та політичне становище. Перші київські князі: Аскольд, Олег, Ігор. 3 2. Початок доби реформ: Ольга, Святослав. 7 3. Київська Русь за Володимира Святославовича. Запровадження Християнства. 9 4. Піднесення Київської держави за Ярослава Мудрого. 16 Висновок 18 Література 19 >>>>
-
Стилі сучасної української літературної мови, їх характеристика
Зміст 1. Стилі сучасної української літературної мови, їх характеристика. 2. Напишіть довідку або пояснювальну записку. Назвіть їх реквізити. 3. Від поданих імен утворіть чоловічі та жіночі імена по батькові: Євген, Олександр. Степан, Юрій, Віталій, Віктор, Мирослав, Ярослав, Дмитро, Олег. Геннадій, Георгій, Михайло, Валерій, Ілля. . 4. Дайте тлумачення термінів: рентабельний, реферат, сертифікат, субсидія. 5. Наведіть приклади 10 зразків ділових паперів, >>>>
-
Стилі сучасної української літературної мови, їх характеристика
Зміст 1. Стилі сучасної української літературної мови, їх характеристика. 2. Напишіть довідку або пояснювальну записку. Назвіть їх реквізити. 3. Від поданих імен утворіть чоловічі та жіночі імена по батькові: Євген, Олександр. Степан, Юрій, Віталій, Віктор, Мирослав, Ярослав, Дмитро, Олег. Геннадій, Георгій, Михайло, Валерій, Ілля. . 4. Дайте тлумачення термінів: рентабельний, реферат, сертифікат, субсидія. 5. Наведіть приклади 10 зразків ділових паперів, >>>>
-
Психологія управління
Кейс №8 - tr Ниже вам будет предложена ситуация, описывающаяся некоторые организационные проблемы. Вы должны проанализировать ситуацию и предложить вариант решения. Когда вы будете готовы сформулировать решение проблемы, обязательно сопроводите его анализом и рассуждениями, которые позволили вам прийти к тому или иному заключению. Гендиректор консалтинговой компании Олег Козыренко хочет передать свой пост преемнику. Его зам Дмитрий уверен: освободившееся кресло достанется именно ему. Но неожиданно он узнает, что у него есть серьезный конкурент. Главный аргумент главы компании в его пользу: тот настоящий лидер - решительный, жесткий, напористый. Своего зама же Козыренко упрекнул в излишней мягкости и «человечности». Но окончательное решение о назначении еще не принято, и у Дмитрия есть шанс... Так как же поступить Дмитрию, чтобы получить пост генерального директора? Каким, на Ваш взгляд, должен быть кандидат на должность генерального директора? Почему? Обоснуйте Ваш ответ. Выполнение задания. >>>>
-
Організація і проведення нестандартних уроків з української мови та літератури
1. Сучасні уроки української мови і літератури. (Вступ) 3 2. Типологія уроків і структура. (Основна частина) 6 а) за різною класифікацією 6 б) нестандартні уроки і методика їх проведення 14 3. Висновки. 23 4. Список літератури. 26 1. Арсірій Анатолій. Відмінюємо прикметники ... граючись //Журнал «УРОК УКРАЇНСЬКОЇ», 2000 рік, №З 2. Арсірій Анатолій. Гра зі словом-дієсловом //Журнал «УРОК УКРАЇНСЬКОЇ», 2000 рік, №9 3. Арсірій Анатолій. Прислівник у лінгвістичних іграх //Журнал «УРОК УКРАЇНСЬКОЇ», 2000 рік, №1 4. Бадер Валентина. Розвиток мовлення під час роботи над реченням.//Журнал «УРОК УКРАЇНСЬКОЇ», 2001 рік, № 6 5. Богданова О. Ю., Леонова С. А., Чертова В. Ф. Методика преподавания литературы. – М.: Академ А, 1999 6. Вельямінова Тамара. Розвиток пізнавальних здібностей на урокам мови //Журнал «УРОК УКРАЇНСЬКОЇ», 2000 рік, №7 7. Грибан Галина. Взаємозв’язок у вивченні мови та літератури //Журнал «УРОК УКРАЇНСЬКОЇ», 2000 рік, №4 8. Груба Таміла. Тематичний словник синонімів (Укладання й використання на уроках зв’язного мовлення //Журнал «УРОК УКРАЇНСЬКОЇ», 2001 рік, №4 9. Гумак Людмила. Уроки української мови у 8 класі. – Тернопіль: Підручники і посібники, 2003 р. – 208 с. 10. Демчук Олег. «Сходинки до Парнасу» (Ігрові завдання на уроках літератури) //Журнал «УРОК УКРАЇНСЬКОЇ», 2001 рік, №5 11. Дівакова Іванна, Березіцька Наталія. Уроки української мови у 2 класі. – Тернопіль: Підручники і посібники, 2003 р. – 304 с. 12. Донченко Тамара. Мета одна, уроки — різні //Журнал «УРОК УКРАЇНСЬКОЇ», 2000 рік, № 11-12 13. Донченко Тамара. Урок мови: більше навчальних дій — вищий результат //Журнал «УРОК УКРАЇНСЬКОЇ», 2001 рік, №6 14. Донченко Тамара. Урок мови: текст як дидактичний матеріал //Журнал «УРОК УКРАЇНСЬКОЇ», 2001 рік, №7 15. Ісак Наталія. Диференціація та індивідуалізація навчання //Журнал «УРОК УКРАЇНСЬКОЇ», 2000 рік, №5-6 16. Клочек Григорій. До шкільного літературознавства треба доростати //Журнал «УРОК УКРАЇНСЬКОЇ», 2000 рік, №5-6 17. Кратко Мирослав. Терміни, стандарти й нормативи по-українськи.// Журнал «УРОК УКРАЇНСЬКОЇ», 2001 рік, № 9 18. Невінчана Наталія. Урок літератури не закінчується дзвоником на перерву //Журнал «УРОК УКРАЇНСЬКОЇ», 2000 рік, №4 19. Ничкало Нелля. Мова як мета і засіб //Журнал «УРОК УКРАЇНСЬКОЇ», 2001 рік, №2 20. Онищенко Оксана. Робота за ілюстрацією як засіб розвитку зв’язного мовлення в першокласників //Журнал «УРОК УКРАЇНСЬКОЇ», 2001 рік, №8 21. Павленко О. Тести для перевірки знань (Відокремлені члени речення. Дієприкметник, дієприслівник) //Журнал «УРОК УКРАЇНСЬКОЇ», 2001 рік, №1 22. Павленко Степан. Ламаймо голови над головоломками //Журнал «УРОК УКРАЇНСЬКОЇ», 2000 рік, №8 23. Пастушенко Н. Про мету й завдання вивчення літератури //Журнал «УРОК УКРАЇНСЬКОЇ», 2001 рік, №9 24. Півторак Григорій. Походження українського народу та української мови.//Журнал «УРОК УКРАЇНСЬКОЇ», 2001 рік, № 1 25. Погрібний Анатолій. Почати б зі столиці.// Журнал «УРОК УКРАЇНСЬКОЇ», 2001 рік, №8 26. Прищепа Ольга, Присяжнюк Ніна. Шестилітнім першокласникам – графічні навички письма (Труднощі та шляхи їх подолання) //Журнал «УРОК УКРАЇНСЬКОЇ», 2001 рік, № 1 27. Сугейко Любов. Спадкоємність у формуванні стилістичних умінь п’ятикласників//Журнал «УРОК УКРАЇНСЬКОЇ», 2001 рік, № 7 28. Сухомлинський Василь. Мовчазне читання і письмо в початкових класах.//Журнал «УРОК УКРАЇНСЬКОЇ», 2001 рік, №2 29. Торяник Надія. Як допомогти першокласникові у навчанні //Журнал «УРОК УКРАЇНСЬКОЇ», 2001 рік, №9 30. Уроки на майбутнє і задля майбутнього (Про Міжнародний дитячий конкурс знавців української мови) //Журнал «УРОК УКРАЇНСЬКОЇ», 2001 рік, №5 31. Хом’як Іван. Навчаймо орфографії у зв’язку з фонетикою та орфоепією.//Журнал «УРОК УКРАЇНСЬКОЇ», 2001 рік, №1 32. Ющук Іван. Психологічний аспект у методиці викладання рідної мови //Журнал «УРОК УКРАЇНСЬКОЇ», 2000 рік, №1 33. Яворська Стефанія. Система роботи над орфографічними помилками //Журнал «УРОК УКРАЇНСЬКОЇ», 2000 рік, №З 34. Ярмолюк Алла. Сам собі редактор (Система вправ для п’ятикласників) //Журнал «УРОК УКРАЇНСЬКОЇ», 2001 рік, №10 >>>>
-
Контрольна робота з української літератури 5
1.Валер'ян Підмогильний. 3 1) Зразок урбаністичної прози "Місто": провідні проблеми, художні ідеї, складність і неоднозначність образу головного героя. 3 2) Теорія літератури. Екзистенціалізм. 3 2. Юрій Яновський: 4 1) Жанрова своєрідність роману у новелах «Вершники», особливості сюжету, композиції, центральні персонажі, ідейний зміст, художня мова. 4 2) "Майстер корабля" - новаторський характер твору; сюжетна інтрига, символічність образів, умовність зображення АБО (твір на вибір) «Чотири шаблі» художнє новаторство роману, романтичний характер творчості. 5 3.Микола Куліш: 5 1) «Мина Мазайло» - жанр, тема, проблематика, сюжет, композиція, персонажі, ідейний зміст; засоби творення комічного. 5 2) «Патетична соната» - жанр, тема, проблематика, сюжет, композиція, персонажі, ідейний зміст. 6 3) Теорія літератури: жанрові різновиди драми: трагедія, комедія, власне драма, трагікомедія. 6 4. Іван Кочерга: 7 1) «Свіччине весілля» - жанр, тема, сюжет; історична основа і художній домисел; групування персонажів, засоби створення історичного колориту; особливості композиції. 7 2) «Ярослав Мудрий» - жанр, тема, сюжет, образ Ярослава, його роль у композиції та ідейно-художньому змісті твору. Образи Журейка, Милуші, Микити. 8 3) Теорія літератури: драматична поема як жанр ліро-драми. 8 5. Олександр Довженко: 8 1) «Зачарована Десна» - жанр, сюжет, образ оповідача; автобіографічність; романтизм оповіді та реалізм побутових деталей. 8 2) «Україна в огні» - жанр, тема, особливості сюжетно-композиційних вирішень, ідейно-художній зміст. Образ-символ долі України (Христя). Політичні звинувачення автора. 9 3) «Щоденник» - характер записів, їх роль як матеріалу для творів і як документа доби. 9 6. Юрій Клен: 10 1) «Сковорода» - жанр, образ мандрівного поета і філософа, художня ідея, мова твору. 10 2) «Беатріче» - велич кохання, духовної краси та чистоти. 11 3) «Терцини» - Осуд злочинств тоталітарного режиму в Україні. 11 7. Євген Маланюк: 12 1) «Невичерпальність» - образи України і «малоросійства», трагізм обставин і віра в непереможність народного духу, провідні мотиви; 12 2) «Біографія» - формування характеру і переконань митця-патріота. 12 3) «Шевченко» - своєрідне бачення центрального образу у вірші; роль антитези. 13 8. Улас Самчук: 13 1) «Марія» - жанр, тематика, проблематика, сюжет і композиція, центральні персонажі та їх характеристика; Біблійні образи і мотиви, їх роль; індивідуальне й типове, національне, конкретно-історичне та загальнолюдське у творі. 13 2) Роман-трилогія "Волинь" - епопея життя українського народу XX ст.; риси роману-хроніки (оглядове). 14 9. Микола Бажан: 15 1) "Політ крізь бурю" - сюжет, проблематика, ідеологічна клішованість; ідеї патріотизму та засудження "культу особи"; образ головної героїні; морально-етичні колізії. 15 2) "Данило Галицький" (оглядове). 15 3) Теорія літератури. Необароко. 16 10. Іван Багряний: 16 1)«Сад Гетсиманський» - жанр, тематика і проблематика, автобіографічна основа, центральні персонажі, засоби психологізму, індивідуалізації і типізації, ідейний зміст. 16 2) "Тигролови" своєрідність романної форми; жанрові особливості, тематика і проблематика, характеристика образів; своєрідність романтичної форми. 16 3) Роман "Людина біжить над прірвою" - доля людини в антисвіті війни (оглядово). 18 4) Теорія літератури. Пригодницький роман 18 11. Василь Барка: 19 «Жовтий князь» - відтворення картин голодомору 1933 p., геноциду щодо українців; життєва основа (особистий досвід автора, його рідних і земляків); Сюжет, центральні персонажі, їх групування, засоби психологізму, контрастування, типізації та індивідуалізації, роль художніх деталей, ідейний зміст. 19 12. Олег Ольжич: 20 1) Аналіз поетичних творів «Воно зросло з шукання і розпуки...», «Гали» - образ ліричного героя; висока культура та самобутність образного мислення. 20 2) Огляд поетичних збірок «Рінь», «Вежі», «Підзамча». 20 13.Олена Теліга. 21 Романтичне звучання поезії; продовження традицій Лесі Українки; поєднання ліричної ніжності й твердості переконань у віршах: «Чоловікові» «Літо», «Мужчинам», «Вечірня пісня». 21 Список літератури 22 >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.003863 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|