|
Мовний етикет сраршокласника
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «Мовний етикет сраршокласника», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Контрольна робота з предмету «Етика» на тему: «Мовний етикет Українців»
Вступ 3 1. Культура мови та мовний етикет 4 2. Особливості мовного етикету українців 9 Висновки 14 Список використаних джерел 15 >>>>
-
Мова як символічний код культури. Мовний етикет.
1. Мова як символічний код культури. Мовний етикет. 2 2. Основні ознаки культури Стародавньої Індії. 6 3. Освіта в Україні 17-118ст (Острозька колегія, Києво-Могилянська Академія). 9 Список використаної літератури 13 >>>>
-
Мовний етикет лікаря
Мовний етикет лікаря >>>>
-
Етноетикет, дипломатичний церемоніал, етикет світський, релігійний, військовий
Вступ 3 Етно етикет 5 Дипломатичний протокол та церимоніал 7 Військовий етикет 11 Релігійний етикет 16 Світський етикет 20 Висновок 23 Список використаної літератури 24 >>>>
-
Етикет прийняття делегацій
Вступ 3 Історія виникнення і розвитку етикету 3 Ділова етика та її роль у діловому спілкуванні. Дипломатичний протокол і діловий етикет 5 Етикет прийняття делегацій 9 Висновок 23 Список використаної літератури 23 >>>>
-
Службовий етикет, яким він повинний бути
Зміст 1.Службовий етикет, яким він повинний бути. 3 2. Етикет керівника і підлеглого. 5 З. Службові бесіди, телефонні розмови, листи. 9 Література 15 >>>>
-
Діловий етикет
План. 1. Вступ. 2. Етикет проведення ділових переговорів. 3 .Національна специфіка ділового спілкування. 4. Висновок. 5. Список використаної літератури. >>>>
-
Контрольна робота етикет ділового спілкування
Вступ 3 1. Основні поняття про етикет 4 2. Особливості ділового етикету 6 3. Мовленнєвий діловий етикет 8 Висновок 12 1. Скласти документ господарської договірної діяльності (на вибір: договір або трудову угоду) 14 2. Документ щодо особливого складу (на вибір: наказ, заява, автобіографія, характеристика, резюме) 15 3. Службовий лист (любий на вибір) 16 4. Оформлення інформаційних документів (на вибір: протокол, пояснювальна записка, витяг з протоколу) 17 Список використаної літератури 18 >>>>
-
Етикет в бизнесе и его составляющие.
План 1. Етикет в бизнесе и его составляющие. 2. Підприємство та банки. Кредитування підприємницької діяльності. Лізинг. Факторинг. 3. Законодательство о трудовых отношениях. ЛИТЕРАТУРА. >>>>
-
Етикет телефонного спілкування
План 1. Етикет телефонного спілкування 3 2. Практична частина 7 Список використаної літератури 9 >>>>
-
Етикет ділового спілкування
Етикет ділового спілкування Список використаної літератури >>>>
-
Етикет дитини від 5 до 7 років
Зміст ВСТУП…………………………………………………………………..3 1. Теоретична частина……………………………………………...…..6 1.1. Історія зародження етикету…………………………………..6 1.2. Теоретика практичних засад і вивчення аспектів морального виховання…………………………………….....7 1.3. Етикет дитини від 5 до 7 років. 1.4. Основні поняття, понятійний апарат………………………...15 2. Державні документи, правові проблеми…………………………..18 3. Що в цих напрямках зроблено в зарубіжних країнах…………….23 ЗАКЛЮЧЕННЯ………………………………………………………...29 БІБЛІОГРАФІЯ…………………………………………………………30 >>>>
-
Етикет у діловому спілкуванні
План Етикет у діловому спілкуванні 3 1. Історія виникнення і розвитку етикету 3 2. Ділова етика 5 3. Характеристика і зміст ділового спілкування 5 4. Роль професійної етики у діловому спілкуванні 8 5. Особливості службового етикету 9 Список використаної літератури 13 >>>>
-
Етика та етикет у взаєминах з клієнтами та партнерами по бізнесу
План 1. Етика та етикет у взаєминах з клієнтами та партнерами по бізнесу..3 2. Стилі спілкування....................................................................................6 3. Особливості зовнішнього вигляду ділової жінки................................8 Література..................................................................................................11 >>>>
-
Контрольна робота з ораторського мистецтва
1. Мовний вигляд промови 3 2. Проаналізувати з погляду риторики радіо рекламу за місяць 9 Використана література 12 >>>>
-
Етикет телефонної розмови
Вступ 3 1. Етикет телефонної розмови: загальні вимоги 4 1.1. Підготовка до розмови 4 1.2. Загальні правила телефонної розмови 4 2. Правила ведення розмови за конкретних обставин 6 2.1. Ділова телефонна розмова 6 2.2. Приватна телефонна розмова 8 2.3. Правила користування мобільними телефонами 9 Висновки 11 Література 12 >>>>
-
Контрольна робота українська мова
1. Проставте наголос: Податкова інспекція, урочистий випадок, черговий показ, усі професори, несучи рукопис, залишити вказівку, збиткове господарство, зібрання творів, батьківські збори, кам’яний камін, глибока колія, мовчазний глядач, нагородне видання. 3 2. Визначте до яких лексичних груп (синоніми, ононіми, антоніми, пароніми) належать слова. Складіть із ними речення, в яких буде розкрито значення цих слів. 3 3. Утворіть просту і аналітичну форми вищого і найвищого ступенів порівняння прикметників. Поясніть, в яких випадках і з яких причин це неможливо зробити. 4 4. Перекладіть українською мовою: общественное мнение, на следующий день, по небрежности, прийти по делу, доставлять неприятности, подвергаться опасности, восстановить в должности, принять к сведению, одобрить решение. 7 5. Складіть заяву про надання академічної відпустки для ліквідації заборгованості з предметів попередньої сесії. 8 6. Охарактеризуйте доповідь як форму публічного мовлення; мовний етикет та основні його форми. 9 Література 12 >>>>
-
Мовленнєвий етикет лікаря.
Мовленнєвий етикет лікаря. >>>>
-
Масова культура в дозвіллі людини
Вступ 3 1.Поняття про масову культуру. 5 2. Масова культура та етикет. 11 2.1. Моральні передумови спілкування. 11 2.2. Мовленнєве спілкування (культура слухання, говоріння, особливості мовлєнневого етикету). 15 2.3. Невербальні засоби спілкування та культура поведінки. 24 Класифікація невербальних засобів спілкування 25 3. Етикет неофіційних заходів. 29 3.1. Правила ввічливості у громадських місцях. 29 3.2. Прийом гостей. 36 ВИСНОВОК 40 Список використаної літератури 42 Метою даної роботи є вивчення передумов становлення української масової культури в дозвіллі людини, вивчення моральних передумов спілкування, невербальних засобів спілкування та культури поведінки >>>>
-
Діловий етикет
1. Етикетне мовлення у кінці ХІХ-початку ХХ ст. 3 2.Основи уміння сказати більше, ніж вимовити 8 Література 10 >>>>
-
Діловий етикет
1.Імідж керівника 2 2.Національні особливості ділогово спілкування Бельгії 7 Список використаної літератури 12 >>>>
-
МОРАЛЬНА КУЛЬТУРА СПІЛКУВАННЯ ТА ЕТИКЕТ СОЦІАЛЬНОГО ПРАЦІВНИКА
Вступ 3 Розділ 1. Місце моральної культури спілкування та етикету у професійній компетентності соціального працівника 6 1.1. Сутність "професійної компетентності" 6 1.2. Зміст понять моральна культура спілкування і етикет 11 1.3. Класифікація стилів спілкування 17 Розділ 2. Зміст і структура професійно-етичної культури соціального працівника 25 2.1. Компоненти професійної етичної культури 25 2.2. Система цінностей професійно-етичної культури соціального працівника 28 Розділ 3. Комунікативні особливості діяльності соціального працівника 54 3.1. Комунікаційні засоби 54 3.2. Форми комунікаційної взаємодії 56 Висновки 70 Список використаної літератури 73 >>>>
-
Службовий етикет
1. ІМІДЖ ДІЛОВОЇ ЛЮДИНИ. ЙОГО СКЛАДОВІ 2 2. ПРАВИЛА ЗНАЙОМСТВА І РЕКОМЕНДУВАННЯ 5 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 7 >>>>
-
Основи ділового протоколу
1. Етикет керівника 3 2. Національні особливості спілкування в США 9 3. Планування переговорів 11 Список використаної літератури 14 >>>>
-
Діловий етикет
1. Портрет (імідж) ідеального керівника туристичної фірми. 3 2. Національні особливості ділового спілкування Болгарії. 6 Література. 10 >>>>
-
Діловий етикет вар 2
1. Портрет (імідж) ідеального керівника туристичної фірми 3 2. Національні особливості ділового спілкування Бельгії 8 Література 14 >>>>
-
Діловий етикет вар. 5
1. Портрет (імідж) ідеального керівника туристичної фірми 3 2. Національні особливості ділового спілкування України 6 Література 16 >>>>
-
«Лінгвістичні основи документознавства
Етикет ділової людини 3 Логіко-семантичний аналіз тексту 11 Словник 15 Список використаної літератури 25 >>>>
-
Службовий етикет ЗЕД
1. ПРОТОКОЛЬНЕ РЕАГУВАННЯ НА ОКРЕМІ ПОДІЇ: ПОЗДОРОВЛЕННЯ, СПІВЧУТТЯ 2 2. ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ ПЕРЕГОВОРІВ 5 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 12 >>>>
-
Діловий етикет. Варіант № З
1. Портрет (імідж) ідеального керівника туристичної фірми 3 2. Національні особливості ділового спілкування Норвегії 9 Література 13 >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.004864 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|