Вступ.................................................................................................................3
Розділ 1. Загальна характеристика сучасних теорій
міжнародної торгівлі........................................................................5
1.1. Необхідність розробки концепцій міжнародної торгівлі...............5
1.2. Основні
концепції міжнародної торгівлі.........................................6
Розділ 2. Неокласична концепція Хекшера – Оліна.....................................11
2.1. Теорія Хекшера-Оліна......................................................................11
2.2. Суперечність та обмеженність застосування
неокласичної
концепції.....................................................................15
2.3. Парадокс Леонт єва...........................................................................17
Розділ 3. Альтернативні та неотехнологічні сучасні теорії
міжнародної торгівлі........................................................................19
3.1. Загальна характеристика альтернативної теорії
міжнародної торгівлі.........................................................................19
3.2. Ефект масштабності виробництва...................................................20
3.3. Теорія порівняльних переваг
Давіда Рікардо..................................22
3.4. Теорія зовнішньоторговельного мультиплікатора ......................24
3.5. Теорія життєвого циклу продукту....................................................25
Висновки............................................................................................................27
Список використаної літератури.....................................................................29
>>>>