|
монета У кишені кожного з нас завжди є дрібязок
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «монета У кишені кожного з нас завжди є дрібязок», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Еволюційний шлях розвитку форм грошей
Вступ 3 1. Повноцінні гроші 4 1.1. Товарні гроші 4 2. Металеві гроші 5 3. Монета 6 4. Білонна монета 7 2. Демонетизація золота 8 3. Неповноцінні гроші 10 3.1. Паперові гроші 11 3.2. Банківські гроші 14 3.3. Депозитні гроші 19 3.4. Електронні гроші 20 3.5. "Квазігроші" 20 Література 23 >>>>
-
Неможливо завжди бути героєм, але завжди можна залишатися Людиною
Неможливо завжди бути героєм, але завжди можна залишатися Людиною >>>>
-
Гроші та кредит
План 1. Функції грошей як засобу та платежу. Їх суть, сфери використання, відмінності 3 2. Соціально-економічні наслідки інфляції 10 3. Стадії та закономірності руху кредиту 17 4. Дати визначення: білонна монета, міжнародний кредит, валютний курс 23 Список використаної літератури 24 >>>>
-
Cитуаційний менеджмент
1. Відмінності між системним і ситуаційним підходами в управлінні. 3 2. Ситуації у сфері менеджменту. 7 3. Проведіть ситуаційний аналіз ринків, на яких діє фірма, за такими ознаками: основні сегменти ринку, місткість кожного ринку, кон'юнктура кожного ринку. 17 Література 23 >>>>
-
Аналіз показників діяльності закладу охорони здоров’я (медичного закладу)
Вступ 3 1. Загальна характеристика діяльності підприємства 4 2. Аналіз фінансово-господарської діяльності ТОВ „Здоров’я в кишені” 7 Висновки та пропозиції 18 Список використаної літератури 21 >>>>
-
Інвестиційний менеджмент
1. Аналіз інвестиційної діяльності туристичних підприємств: поняття, інформаційне забезпечення, методи проведення. 3 2. Методика оцінки ефективності інвестування в окремі фінансові інструменти 8 Задача 15 Визначити поточну вартість всієї суми рентних платежів при розмірі щомісячного платежу в 1000 грн. (ставка на місяць і/m=10%) якщо платіж виплачується: - наприкінці кожного місяця; - на початку кожного місяця. Рентні платежі здійснюються на протязі 12 місяців. Література 17 >>>>
-
Завжди будьмо українцями переказ
Завжди будьмо українцями переказ >>>>
-
Завжди будьмо українцями. переказ
Завжди будьмо українцями. переказ >>>>
-
Чи завжди мета виправдовує засоби? Життєвий шлях Жульєна Сореля (за твором)
Чи завжди мета виправдовує засоби? Життєвий шлях Жульєна Сореля >>>>
-
Контрольна робота з мікроекономіки
1. Розподіл виробничих ресурсів. Ефективність конкурентних ринків. 2 2. Характеристика дій мікросистем у різних ринкових ситуаціях. 7 Задача 9 Споживач робить вибір між двома товарами: апельсинами та яблуками. Гранична корисність кожного з них для споживача наведені у таблиці: Одиниць товару MU апельсин MU яблук 1 10 7 2 18 13 3 24 18 4 28 22 5 31 25 6 33 27 Скільки одиниць кожного товару споживачеві потрібно купити, щоб отримати максимальну корисність, якщо його доход а=40грн., а ціни відповідають: 1 кг. яблук = 5 грн. 1 кг. апельсин = 10грн. Список літератури 10 >>>>
-
Фінансова статистика Варіант 1
1. Характеристика системи статистичних показників державного бюджету 3 2. Задача 19 Розрахуйте нарощену суму позички у розмірі 150 тис. грн. через 3 роки з нарахуванням відсотків раз на півроку. Номінальна річна декурсивна ставка відсотків - 15%. Яким буде абсолютний розмір інтересу вкладника? 3. Задача 20 Упродовж 4-х років створюється фонд із щорічним внеском 15 тис. грн. На внески нараховуються 15% річних. Необхідно визначити нарощену суму на час останнього внеску за умови, що внески здійснюються: а) на початку кожного року; б) в кінці кожного року Література 21 >>>>
-
Особливість підвищення кваліфікації при реалізації кожного вигляду стратегії організації.
План 1. В чому складається особливість підвищення кваліфікації при реалізації кожного вигляду стратегії організації. 2. Поняття і значення планування персоналу. 3. Управління компетентністю персоналу. 4. Концепція управління персоналом. 5. Організація як універсальна форма суспільного життя. 6. Поняття і значення планування персоналу. Задача Література >>>>
-
Оздоблювальні шви
ЗМІСТ 1. Оздоблювальні шви, галузь використання. Технічні умови виконання. Виконати графічне зображення........................................... 3 2. Особливості обробки кишень з клапаном на пілочках верхнього плечевого одягу і на задній половинці штанів.................... 9 3. Виконати графічне зображення обробки шлиці спинки у верхньому плечевому одязі з підкладною до низу з використанням нуклеових матеріалів. Вказати обладнання........................................... 13 4. Основні стадії виготовлення одягу при масовому виробництві. послідовність розробки конструкцій одягу нових моделей................. 17 5. Виготовити зразок бічної кишені з обшивною листочкою на пілочках пальто............................................................................................ 18 ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА...................................................................... 19 >>>>
-
Милосердя – це помилка людської душі чи обов’язок кожного?
Милосердя – це помилка людської душі чи обов’язок кожного? >>>>
-
1. Спадкоємність та самобутність давньоримської культури, етапи її розвитку особливості кожного із них 2. Значення творчої діяльності Л.Українки, М.Коцюбинського, В.Винниченка в оновлені української культури
План 1. Спадкоємність та самобутність давньоримської культури, етапи її розвитку особливості кожного із них 2. Значення творчої діяльності Л.Українки, М.Коцюбинського, В.Винниченка в оновлені української культури. Список літератури. >>>>
-
Грошовий ринок. Функції грошей як система, їхній взаємозв’язок і взаємообумовленість. Способи виміру грошей
Зміст Вступ 3 1. Грошовий ринок: сутність і складові 5 1.1 Сутність грошового ринку. Особливості виявлення на ринку основних ринкових ознак: попиту, пропозиції, ціни 5 1.2 Інституціональна модель грошового ринку 5 1.3 Економічна структура грошового ринку 7 1.4 Попит на гроші. Пропозиція грошей. Сутність та фактори, які визначають зміну попиту та пропозиції грошей 9 1.5 Графічна модель грошового ринку. Рівновага на грошовому ринку та відсоток. Фактори які визначають рівновагу грошового ринку 12 2. Функції грошей як системи, їхній взаємозв’язок і взаємообумовленість 15 3. Способи виміру грошей 35 3.1 Повноцінні гроші 35 3.2 Неповноцінні гроші 38 3.2.1 Білонна монета 38 3.2.2 Паперові гроші 39 3.2.3 Банківські гроші 42 3.2.4 Квазігроші 48 Висновки 50 Література 51 >>>>
-
Маркетинг
1. Вплив екологічних чинників на формування туристичного попиту. - 3 - 2. Шляхи задоволення потреб кожного рівня піраміди Маслоу під час туристичної подорожі. - 7 - Список використаної літератури - 9 - >>>>
-
Адміністративна відповідальність
1. Проаналізуйте поняття та ознаки адміністративної відповідальності 2. Зазначте склади адміністративних проступків, які виокремлюють за ступенем суспільної небезпеки 3. Зазначте ознаки елементів складу адміністративного проступку, які завжди є необхідними ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА >>>>
-
Контрольна робота з курсу транспорту
1. Транспорт внутрішньовиробничий і загального користування. Основні функції кожного з них 3 2. Техніко-експлуатаційна характеристика суден 7 3. Природоохоронні засоби на залізничному транспорті 11 Список літератури 14 >>>>
-
Потенціал підприємства як економічна категорія
1. Поняття та значення потенціалу підприємства 3 2. Складові потенціалу підприємства 5 3. Іновації та потенціал підприємства 10 Література 13 1. Артеменко В.Г., Беллендир М.В. Финансовый анализ: Учебное пособие. - М.: “ДИС”, НГАЭ и У, 1997 г. 2. Виведення підприємства з кризи: «Дешеві експерименти нам не по кишені».//"Управление компанией" № 23-24, Декабрь 1998 г. 3. Грищенко О.В. Анализ и диагностика финансово-хозяйственной деятельности предприятия: Учебное пособие. Таганрог: Изд-во ТРТУ, 2000. 112с. 4. Економіка виробничого підприємництва. Навчальний посібник./ За ред. Й.М. Петровича. 3-тє вид., випр. — К.: Т-во “Знання”, КОО, 2002. — 405 с. 5. Підприємництво: стратегія, організація, ефективність./Під ред. С.Ф.Покропивного, К:КНЕУ, 1998, С.24 6. Ребрин Ю.И. Основы экономики и управления производством: Конспект лекций. Таганрог: Изд-во ТРТУ, 2000. 145 с. 7. Старовойтов М.К., Фомин П.А. Практический инструментарий организации управления промышленным предприятием.// http://www.cis2000.ru/publish/books/book_4/intro.shtml >>>>
-
Планування розвитку активів торговельного підприємства (додаткові потреби в них) (на прикладі групи компаній “Велика кишеня”)
Вступ 3 І. Теоретичні засади планування розвитку активів торговельного підприємства 5 1.1. Економічна сутність та класифікація активів 5 1.2. Показники оцінки ефективності управління активами торговельного підприємства 13 1.3. Методичні підходи до планування потреби у прирості активів 19 ІІ. Аналіз ефективності управління активами групи компаній "Велика кишеня" 33 2.1. Аналіз динаміки та структура активів підприємства 33 2.2. Оцінка зміни активів за рахунок зміни окремих факторів 37 2.3. Аналіз ефективності управління активами 40 ІІІ. Планування розвитку активів " Великої Кишені" на І квартал 2005 р. 43 3.1. Обрунтуванння додаткової потреби у активах на плановий період 43 3.2. Шляхи покращення ефективності управління активами 47 Висновки і пропозиції 57 Література 64 >>>>
-
КОНТРОЛЬНА РОБОТА З УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ
ЗМІСТ Завдання. 3 Питання для співбесіди для кожного кандидата. 4 Тести для проведення оцінки кандидатів 7 Вибір кандидата. 11 Використання сучасних методів відбору персоналу. 12 ЛІТЕРАТУРА: 14 >>>>
-
Культури Стародавнього Риму
План 1. Характерні риси кожного періоду Римської історії 3 2. Місце і роль культури Риму у всезагальному культурно-історичному контексті 7 Список використаної літератури 12 >>>>
-
Діти вулиці
Розділ І. “Діти вулиці” – соціально - економічна проблема. 1.1. Діти, які завжди покладаються на самих себе. Розділ ІІ. Статистика безпритульності в України. 2.1. Аналіз бродяжництва та безпритульності дітей. 2.2. Діти у конфлікті з законом. Список використаної літератури >>>>
-
Феномен культури античної Греції
Істотні ознаки культури кожного періоду античної Греції 3 Характер впливу на освіту цивілізації 9 Використана література 13 >>>>
-
Розв’язування задач лінійного програмування методом потенціалів.
1.Теоретичні відомості 1.1 Транспортні задачі Класична транспортна задача. Нехай задано m пунктів виробництва деякого однорідного продукту та n пунктів споживання цього продукту. Відомо запаси продукту в кожному пункті виробнику, а також попит кожного пункту споживача, витрати на перевезення Cij одиниці продукції від і-того виробника до j-того споживача. Складемо план перевезень продукції при якому запаси кожного постачальника були б вивезені, а попит кожного споживача був би задоволений і затрати на перевезення були б мінімальні. Побудуємо модель цієї задачі. j i 1 2 ... n а 1 ... 2 ... ... ... ... ... ... ... m ... b ... Xij – шуканий об’єм перевезення від постачальника до споживача. Елементи Xij які будуть визначати план перевезень будемо розглядати, як компоненти матриці розмірності m x n. Дану матрицю назвемо матрицею перевезень. Витрати які пов’язані з певним перевезенням складатимуть величину Cij Xij . Загальна вартість перевезень від постачальників до споживачів визначається виразом Згідно постановки задачі план перевезень повинен бути складений таким чином, щоб об’єм вивезення від кожного постачальника дорівнював б запасу продукції. Характер змінних висуває на них умову невід’ємності. В результаті отримаємо математичну модель транспортної задачі. Для перевірки сумісності просумуємо рівність Xij = по індексу, а Xij = по „j”. Отримаємо, що = . Сумарні запаси повинні дорівнювати сумарному попиту. Задачі для яких виконується умова = називаються задачами з правильним балансом або закритою транспортною задачею, якщо ця умова порушена то транспортна задача називається відкритою. Тут можливі два випадки, коли сумарні запаси > сумарний попит та коли сумарний попит > сумарні запаси. Властивості: 1. транспортна задача завжди має оптимальний план. 2. у транспортній задачі завжди існує допустимі плани які містять не більше m+n-1 додатних компонентів. 3. якщо в транспортній задачі елементи та цілі то вона має оптимальний цілочисельний план. 1.2 Методи пошуку початкового опорного плану. Існує чотири методи пошуку початкового опорного плану: 1. Діагональний метод 2. Метод найменшої вартості 3. Метод усереднених коефіцієнтів 4. Метод потенціалів Розглянемо два методи пошуку початкового опорного плану, ті які ми використаємо в практичній частині лабораторної роботи, метод найменшої вартості та метод потенціалів. Метод найменшої вартості. Даний метод відрізняється від діагонального методу лише послідовністю заповнення клітинок. Клітинки починають заповнювати з тієї де вартість на перевезення мінімальна, тобто найменша, далі рухаємося поступово збільшуючи її. Метод потенціалів Алгоритм методу потенціалів: Крок 1. В кожному стовпцю і кожному рядку таблиці транспортної задачі надають деяких чисел (потенціалів) виходячи з цін Cij, - потенціали для рядків, - потенціали для стовпців. + = Cij . Потенціали згідно рівності + = Cij визначаються лише по заповненим клітинкам. Оскільки заповнених клітинок є n+m-1, а потенціалів m+n то один з потенціалів визначаємо довільно, а решту знаходять за рівністю + = Cij . Крок 2. Для порожніх клітинок (які відповідають вільним змінним) обчислюють умовні ціни . Умовну ціну визначають у верхньому лівому куті відповідної клітинки. Крок 3. Для порожніх клітинок знаходимо оцінки, які різницю між дійсними та умовними числами . За допомогою вказаних оцінок визначаємо оптимальність плану перевезень оптимальної задачі. Якщо всі оцінки додатні то план є оптимальним – задача розв’язана. Якщо хоча б одна оцінка від’ємна – план необхідно покращувати далі. Крок 4. Якщо в плані є від’ємні оцінки вибираємо найменшу з них і для відповідної клітинки виконуємо цикл перерахунку. Такий цикл матиме вигляд замкнутої ламаної в одному з кутів якої знаходиться клітинка з найменшою оцінкою, а в іншому заповнені клітинки які приймають участь у перерозподілі. При побудові циклу виходять із заповненої клітинки і повертаються до неї по ламаній, при чому поворот можна робити тільки у заповнених клітинках. Нехай у несприятливу клітинку необхідно помістити k – одиниць продукції. Для уникнення дисбалансу в таблиці при циклічних переходах в заповнених клітинках почергово додають та віднімають відповідний об’єм продукції (k) . Оскільки цикл міститиме парну кількість кутів то половина клітинок буде з знаком „+” , а половина з знаком „-” . Крок 5. Після перерахунку по циклу повертаємося до кроку 1. Так триває до тих пір доки всі оцінки виявляться додатними. Висновок: Виконуючи лабораторну роботу №3 при виконані транспортної задачі методом найменшої вартості у мене вийшло, що Z=1520. Але при розв’язані задачі методом потенціалів у мене виходили від’ємні оцінки, тому я мусив робити цикл перерахунків. В результаті за методом потенціалів Z=1760, що на 240 більше ніж за методом найменшої вартості. >>>>
-
Телекомунікаційні та інформаційні мережі
ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙ ТА ІНФОРМАЦІЙНІ МЕРЕЖІ Варіант 8 Ціль роботи: вивчення алгоритмів обміну інформацією в мережах з комутацією каналів, повідомлень та пакетів, придбання навичків розробки та аналізу часових діаграм, а також розрахунку часових параметрів таких мереж. Дані наступні параметри: F = 2*106 біт – швидкість передачі інформації Nд=9*104 біт – об’єм даних користувача Ncc=2*103 біт – об’єм службового повідомлення T4ис=2 мс – час обробки інформаційного повідомлення T4сс=2 мс – час обробки службового повідомлення ТАВ3=10мс – час розповсюдження інформації по каналах, які пов’язують вузли А та В ТВС3=3мс – час розповсюдження інформації по каналах, які пов’язують вузли В та С ТСD3=4мс – час розповсюдження інформації по каналах, які пов’язують вузли С та D. Завдання: Розробити часові діаграми передачі повідомлень методом комутації каналів, комутації повідомлень та комутації пакетів. Розрахувати та провести порівняльну характеристику між розглянутими методами комутації по параметрам: - час сеансу обміну - час затримки інформації в мережі - загальний час зайняття кожного каналу - час непродуктивного зайняття кожного каналу. >>>>
-
Контрольна робота маркетинг
1. Опис ринків, на яких діє Ваше підприємство. 1.1. Укажіть найбільш важливі ринки, на яких діє Ваше підприємство і їхня ємність; 1.2. основні сегменти кожного ринку, що цікавлять Ваше підприємство і їхню ємність; 1.3. прогнози найближчого (0,5року -1 рік) розвитку ринків; 1.4. пріоритетність ринків, по рангах комерційної ефективності; 1.5. можливі нові ринки для товарів Вашого підприємства; 1.6. кон'юнктура по кожному з ринків і кожному з товарів Вашого підприємства фірми на них; 1.7. чи відповідають Ваші виробничий і збутовий потенціали тенденціям зміни ринку на найближчі 2-3 року; 1.8. чи купують споживачі в найбільш важливих для Вас сегментах Ваші товари; 1.9. яку частку кожного сегмента займають товари Вашого підприємства; 1.11. позитивні і негативні фактори, що впливають на попит стосовно продукції 2 Опис товару (послуги). 2.1. основний товар (послуга), що випускається Вашим підприємством; 2.2 на якій стадії життєвого циклу знаходиться Ваш товар; 2.3. яка конкурентноздатність Вашого товару на кожнім ринку й у кожнім сегменті… Література >>>>
-
Конституційні права, свободи та обов"язки громадян
Зміст 1. Поняття і структура правового статусу людини. Право людини в суб’єктивному розумінні 3 2. Права кожного на громадянство: поняття і належність до громадянства України 3 Література: 3 >>>>
-
Класифікація реклами
Зміст: Вступ 1. Маркетингова сутність реклами 2. Класифікація реклами 3. Вибір форми реклами 4. Підходи при виборі рекламних засобів 5. Характеристики аудиторій кожного засобу реклами 6. Принципові основи рекламної кампанії Висновки >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.023730 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|