|
обгрунтуйте власне бачення проблеми виховного ідеалу
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «обгрунтуйте власне бачення проблеми виховного ідеалу», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Національний виховний ідеал: науки, проблеми
План. 1. Вплив традицій на формування наці-го ідеалу 2. Український ідеал людини перед хрис Руси-України 3. Ідеал людини в творах письменників княжих часів 4. Козацька виховна мудрість 5. Комуністичний ідеал 6. Приклад східного ідеалу 7. Проблеми українського національного характеру 8. Виховний ідеал на рубежі тисячоліття 9. Висновок. >>>>
-
Виховний ідеал за Григорієм Ващенком
Вступ 3 1. Ващенко – творець виховної системи нової національної школи 3 2. Глибинність підходу у пошуках виховного ідеалу 8 3. Загальнолюдські і національні цінності – основи виховання української молоді 10 Висновки 18 Література 20 >>>>
-
Окресліть власне бачення загальної моделі системи безпеки суб’єкта господарювання
Вступ 3 1. Теоретико-методологічні засади дослідження управління економічною безпекою підприємництва 3 2. Проблеми та механізми управління економічною безпекою підприємництва в Україні 5 3. Шляхи та перспективи вдосконалення управління економічною безпекою підприємництва в Україні 9 Висновок 14 Література 16 >>>>
-
Програма соціального дослідження Вар 3 (рівень злочинності)
План: 1. Опис актуальності проблеми (важливість вивчення даної проблеми, мотивація обрання теми) 3 1. Формулювання теми (проблема яка вивчається, із вивченням об’єкту та причини дослідження) 3 2. Визначення мети та основних завдань (різні сторони проблеми, наявність і поширення проблеми, суб’єктивні та об’єктивні чиники які зумовлюють проблемну ситуацію і постають її причинами) 5 4. Формування анкети (декілько блоків питань, кількість блоків питань має відповідати кількості завдань. Має містити стандартних блок питань. Складатися з закритих і напіівзакритих питань) 5 5. Формування робочих гіпотез ( власне бачення дослідника яформульоване в імовірносній формі стосовно різних сторін проблемної сетуації, кількість гіпотиз має відповідати кількості завдань) 6 Література 7 >>>>
-
Кадрова політика та державна служба
1. Які, на Ваш погляд, організаційно-правові передумови взаємодії політичних партій і держави в роботі з кадрами? Викладі власне бачення такої співпраці і її можливі наслідки. 2. У чому полягає оцінювання людських ресурсів у сфері державного управління як основна кадрова технологія. Література >>>>
-
Програма соціального дослідження Вар 4
План: 1. Опис актуальності проблеми (важливість вивчення даної проблеми, мотивація обрання теми)- Проблема ненормативних відносин у вищій школі 3 2. Формулювання теми (проблема яка вивчається, із вивченням об’єкту та причини дослідження) 4 3. Визначення мети та основних завдань (різні сторони проблеми, наявність і поширення проблеми, суб’єктивні та об’єктивні чиники які зумовлюють проблемну ситуацію і постають її причинами) 4 4. Формування анкети (декілько блоків питань, кількість блоків питань має відповідати кількості завдань. Має містити стандартних блок питань. Складатися з закритих і напіівзакритих питань) 5 5. Формування робочих гіпотез ( власне бачення дослідника яформульоване в імовірносній формі стосовно різних сторін проблемної сетуації, кількість гіпотиз має відповідати кількості завдань) 5 Література 7 >>>>
-
Програма соціального дослідження (дослідження соціопсихологічних проблем мотивації діяльності особистості взагалі, і вибору нею місця роботи зокрема)
План: 1. Опис актуальності проблеми (важливість вивчення даної проблеми, мотивація обрання теми) 3 1. Формулювання теми (проблема яка вивчається, із вивченням об’єкту та причини дослідження) 3 2. Визначення мети та основних завдань (різні сторони проблеми, наявність і поширення проблеми, суб’єктивні та об’єктивні чиники які зумовлюють проблемну ситуацію і постають її причинами) 4 4. Формування анкети (декілько блоків питань, кількість блоків питань має відповідати кількості завдань. Має містити стандартних блок питань. Складатися з закритих і напіівзакритих питань) 5 5. Формування робочих гіпотез ( власне бачення дослідника яформульоване в імовірносній формі стосовно різних сторін проблемної сетуації, кількість гіпотиз має відповідати кількості завдань) 6 Література 7 >>>>
-
Шляхи удосконалення навчально-виховного процесу початкової школи
Зміст ВСТУП……………………………………………………………………...3 1. Перспективи розвитку 1.1. Аналіз нормативних документів....…………………………….. 1.2. Особливості навчально- виховного процесу в початковій школі....................................................................................…….................... 2. Шляхи удосконалення навчально- виховного процесу початкової школи..................................................................…………………………....... 2.1. Методи гуманізації навчально- виховного процесу в початковій школі………….. 2.2. Методика провадження індивідуальних засобів у вихованні молодших школярів…………………………………………................. ВИСНОВОК…………………………………………………………............... ЛІТЕРАТУРА……………………………………............................................. >>>>
-
Особливості звільнення від покарання із застосуванням примусових заходів виховного характеру
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Особливості звільнення від кримінальної відповідальності із застосуванням примусових заходів виховного характеру 7 1.1. Загальна характеристика кримінальної відповідальності неповнолітнього 7 1.2. Підстави звільнення від кримінальної відповідальності із застосуванням примусових заходів виховного характеру 9 Розділ 2. Особливості звільнення від покарання із застосуванням примусових заходів виховного характеру 13 2.1. Умови звільнення від покарання із застосуванням примусових заходів виховного характеру 13 2.2. Види примусових заходів виховного характеру 16 Розділ 3. Особливості провадження у справах про застосування примусових заходів виховного характеру до неповнолітніх 23 Висновки 28 Список використаних джерел 30 >>>>
-
Особливості звільнення від покарання із застосуванням примусових заходів виховного характеру
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Особливості звільнення від кримінальної відповідальності із застосуванням примусових заходів виховного характеру 7 1.1. Загальна характеристика кримінальної відповідальності неповнолітнього 7 1.2. Підстави звільнення від кримінальної відповідальності із застосуванням примусових заходів виховного характеру 9 Розділ 2. Особливості звільнення від покарання із застосуванням примусових заходів виховного характеру 13 2.1. Умови звільнення від покарання із застосуванням примусових заходів виховного характеру 13 2.2. Види примусових заходів виховного характеру 16 Розділ 3. Особливості провадження у справах про застосування примусових заходів виховного характеру до неповнолітніх 23 Висновки 28 Список використаних джерел 30 >>>>
-
Основи педагогіки
1. Умови та шляхи забезпечення єдності складових частин виховного процесу 2 2. Різноманітність методів навчально- виховного процесу 7 Список використаної літератури 12 >>>>
-
Стратегічне бачення та стратегічна позиція
ЗМІСТ 1. Стратегічне бачення та стратегічна позиція 3 2. Портфельний аналіз у розробці стратегій – сутність та етапи 9 Список використаної літератури 15 >>>>
-
Педагогічні функції розвитку виховного учнівського колективу
Вступ 1. Педагогічні функції розвитку виховного учнівського колективу 2. Стадії і перспективи розвитку виховного дитячого колективу Висновки Література >>>>
-
Педагогічні функції розвитку виховного учнівського колективу
Вступ 1. Педагогічні функції розвитку виховного учнівського колективу 2. Стадії і перспективи розвитку виховного дитячого колективу Висновки Література >>>>
-
Застосування примусових заходів виховного характеру
Вступ Розділ 1. Загальні засади кримінальної відповідальності неповнолітніх Розділ 2. Особливості звільнення від кримінальної відповідальності із застосуванням примусових заходів виховного характеру Розділ 3. Особливості звільнення від покарання та його відбування із призначенням мір виховного характеру Висновки Список використаної літератури >>>>
-
Програма соціального дослідження (підприємництво)
План: 1. Опис актуальності проблеми (важливість вивчення даної проблеми, мотивація обрання теми) 3 1. Формулювання теми (проблема яка вивчається, із вивченням об’єкту та причини дослідження) 4 2. Визначення мети та основних завдань (різні сторони проблеми, наявність і поширення проблеми, суб’єктивні та об’єктивні чиники які зумовлюють проблемну ситуацію і постають її причинами) 5 4. Формування анкети (декілько блоків питань, кількість блоків питань має відповідати кількості завдань. Має містити стандартних блок питань. Складатися з закритих і напіівзакритих питань) 5 5. Формування робочих гіпотез ( власне бачення дослідника яформульоване в імовірносній формі стосовно різних сторін проблемної сетуації, кількість гіпотиз має відповідати кількості завдань) 6 Література 8 Мета дослідження - соцілогічне дослідження підприємництва в Україні на шляху розв’язання як теоретичних, так і прикладних проблем. Задача дослідження - з’ясування характеру сучасної підприємницької діяльності за мірою її легітимності, ступенем сформованості та соціальним діапазоном застосування Випадковий характер вибірки забезпечується ймовірностним методом вибору адрес для розсилання анкети Використано метод анкетування, який проводиться шляхом заповнення наведеної нижче анкети, яка розсилається поштою. >>>>
-
Застосування примусових заходів виховного характеру щодо неповнолітніх
Вступ Розділ 1. Окремі проблеми вчинення злочинів неповнолітніми та шляхи їх вирішення Розділ 2. Загальні засади кримінальної відповідальності неповнолітніх Розділ 3. Особливості звільнення неповнолітніх від кримінальної відповідальності із застосуванням примусових заходів виховного характеру Розділ 4. Особливості звільнення неповнолітніх від покарання та його відбування Висновки Список використаної літератури >>>>
-
Цілі та завдання виховного процесу в сучасній школі
ЗМІСТ Вступ 2 1. Поняття та сутність виховання 6 2. Цілі та завдання виховного процесу в сучасній школі 9 3. Основні риси менеджменту освіти 24 Висновки 33 Список літератури 34 >>>>
-
Образи Ахілла й Гектора як уособлення ідеалу людини, героя, воїна
Образи Ахілла й Гектора як уособлення ідеалу людини, героя, воїна >>>>
-
Обгрунтуйте актуальність проблеми існування підприємства в умовах кризи
ВСТУП 3 1. ПОНЯТТЯ КРИЗИ. ВИДИ КРИЗ НА СУЧАСНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 5 2. ПРОБЛЕМИ ІСНУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ КРИЗИ. АНТИКРИЗОВЕ УПРАВЛІННЯ ТА ЙОГО РОЛЬ В УПРАВЛІНСЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 8 3. МЕХАНІЗМИ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ 14 ВИСНОВОК 21 ЛІТЕРАТУРА 22 ДОДАТКИ 23 >>>>
-
Контрольна з психології
1. Є думка, що поява нового напрямку чи школи в психології багато в чому є відповіддю на недосконалість попереднього. Обгрунтуйте це. Наведіть приклади. 3 2. Поясніть у чому проявляється вплив статевих та конституційних 4 особливостей на психічні прояви. 4 3. Наведіть приклади класифікації здібностей. Прокоментуйте наведені 5 класифікаційні моделі. 5 4. Поясніть, чому спрямованість особистості вважається центральною 6 інтегративною характеристикою людини. 6 5. Розкрийте сутність теорії Д. Ельконіна. 7 6. Проаналізуйте роль сім'ї на перших 3 етапах формування "я-концепції". 8 7. Обгрунтуйте, як співвідноситься зовнішня та внутрішня (психічна) 9 діяльність? У чому полягає суть інтеріоризації та екстеріоризації. 9 Література 11 Додаток >>>>
-
Менеджмент (варінт 9)
1. Охарактеризуйте суть керівництва лідерства влади. Форми влади. 3 2. Етапи та процес комунікацій. 5 3. Компроміс – це: 8 - досягнення згоди між конфліктуючими сторонами - угода досягнена шляхом взаємних поступок - домовленість між конфліктуючими сторонами - домовленість на основі взаємопорозуміння. Обгрунтуйте. 4. Часто після робочого дня менеджери говорять що багато роботи залишилось не виконано. При цьому висувають такі причини: 8 - погано підготовлені збори - телефон - відсутність делегування відповідальності - тактика перенесення строків - невміння говорити «ні» - невміння доводити справу до кінця - дуже великий обсяг для прочитання. Які ще причини заважають менеджерам виконувати все намічене. Обгрунтуйте. СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 10 >>>>
-
ЕСТЕТИКА
ВСТУП 2 ПОНЯТТЯ ЕСТЕТИКИ ТА ЇЇ ЗВ’ЯЗОК З ІНШИМИ НАУКАМИ 3 ПРОБЛЕМА ПРЕКРАСНОГО В ІСТОРІЇ ЕСТЕТИКИ 8 ПРОБЛЕМА ЕСТЕТИЧНОГО СМАКУ Й ІДЕАЛУ В ЕСТЕТИЦІ 16 ВИСНОВОК 17 ЛІТЕРАТУРА 18 >>>>
-
ОСНОВНІ НАПРЯМИ ВИХОВАННЯ В СУЧАСНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ
ЗМІСТ ВСТУП...........................................................................................................3 РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНІ ПОНЯТТЯ ТА ФУНКЦІЇ ВИХОВАННЯ............................................................................6 1.1. Поняття та сутність виховання...........................................6 1.2. Загальні функції виховного процесу................................9 РОЗДІЛ 2. НАПРЯМИ ВИХОВАННЯ В СУЧАСНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ……………………………..15 2.1. Цілі та завдання виховного процесу в сучасній школі…...15 2.2. Основні напрямки оптимизації освіти в сучасній школі….25 ВИСНОВКИ...................................................................................................32 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ......................................................33 >>>>
-
Особливості здійснення навчально-виховного процесу старшокласників в умовах виробництва
Особливості здійснення навчально- виховного процесу старшокласників в умовах виробництва
>>>>
-
Особливості кримінальної відповідальності неповнолітніх
Вступ 2 1. Загальні положення 9 2. Звільнення від кримінальної відповідальності із застосуванням примусових заходів виховного характеру. 12 3. Види покарань 20 3.1. Штраф 22 3.2. Громадські та виправні роботи 23 3.3. Арешт 24 3.4. Позбавлення волі на певний строк 24 4. Призначення покарання 26 5. Особливості звільнення неповнолітніх від покарання та його відбування. 28 5.1. Звільнення від покарання із застосуванням примусових заходів виховного характеру. 28 5.2. Звільнення від відбування покарання з випробуванням. 32 5.3. Звільнення від покарання в зв”язку із закінченням строків давності виконання обвинувального вироку. 34 5.4. Умовно-дострокове звільнення від відбування покарання. 36 6. Погашення і зняття судимості 38 Висновки 40 >>>>
-
Київський літопис
Вступ 2 1. Історія виникнення твору 3 2. Характеристика змісту 6 3. Жанр твору 12 4. Моє бачення 15 Література 16 >>>>
-
Основи теорії мовної комунікації
1. Охарактеризуйте форми у яких здійснюється мовленеве спілкування 3 2. Обгрунтуйте назви моделей породження мовлення 5 Використані джерела: 19 >>>>
-
Організований виховний процес
Вступ 3 1. Закономірності виховного процесу 4 2. Характеристика принципів виховання 5 Висновки 11 Література 12 >>>>
-
Організований виховний процес
Вступ 3 1. Закономірності виховного процесу 4 2. Характеристика принципів виховання 5 Висновки 11 Література 12 >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.014919 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|