|
Робота це те що залишається після роботи
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «Робота це те що залишається після роботи», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Особливості організації позакласної роботи з математики
План Вступ 1. Особливості організації позакласної роботи з математики 2. Види позакласної роботи з математики 2.1. Цікава математики у хвилини відпочинку й на групових заняттях після уроків 2.2. Математична газета і математичний куточок в газеті 2.3. Математичні куточки в класах 2.4. Гурткова робота з математики 2.5. Клубна форма позакласної роботи з математики 2.6. Математика на екскурсіях 2.7. Математичні вікторини, олімпіади Висновки Література >>>>
-
Цінності соціальної роботи. Контрольна робота з дисципліни «Соціальна робота»
Вступ 3 1. Поняття та значення цінностей соціальної роботи 4 2. Система цінностей соціальної роботи 7 3. Аналіз інноваційних форм (послуг) соціальної роботи 10 Висновки 12 Список використаної літератури 13 >>>>
-
Робота в громаді як методи соціальної роботи
ВСТУП 3 Розділ 1. Загальна характеристика методів соціальної роботи. Поняття роботи в громаді як методу соціальної роботи 4 Розділ 2. Громада - один із чинників соціального впливу на особистість 15 Розділ 3. Робота в громаді як метод соціальної роботи 26 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 38 >>>>
-
Методика організації та проведення позакласних та позаурочних заходів з географії
ВСТУП 3 І. ПРЕДМЕТ І ЗАВДАННЯ МЕТОДИКИ ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ З ГЕОГРАФІЇ 4 Зміст позакласної роботи з географії 4 Форми і методи позакласної роботи з географії 5 2. МЕТОДИ ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ З ГЕОГРАФІЇ 6 Розповідь 7 Бесіда 8 Робота з науково-популярною літературою 8 Робота з картографічними посібниками 9 Робота з технічними засобами 11 Метод практичних робіт 14 Колекціонування 17 3. ОСОБЛИВОСТІ ГЕОГРАФІЧНОГО КРАЄЗНАВСТВА В ПОЗАУРОЧНІЙ РОБОТІ 18 Форми і методи позаурочної роботи з вивчення свого краю 20 Екскурсії 20 Походи 29 ВИСНОВКИ 35 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 36 >>>>
-
Позакласна робота з природознавства в початковій школі
ВСТУП 3 1. ЗНАЧЕННЯ І ЗАВДАННЯ ПОЗАКЛАСНОІ РОБОТИ З ПРИРОДОЗНАВСТВА 4 1.1. Форми позакласних занять 4 1.2. Зміст і методи позакласної роботи 5 1.2.1. Орієнтовна тематика по класах 6 1.3. Позакласна робота 8 1.3.1. Індивідуальна позакласна робота 9 1.3.2. Групова позакласна робота 10 1.3.3. Позакласна масова робота 12 1.4. Організація і методика проведення екскурсій 17 1.5. Суспільна корисна праця учнів 20 2. ПРИКЛАД ПОЗАКЛАСНИХ ЗАХОДІВ УЧНІВ 1-Х КЛАСІВ 23 ВИСНОВКИ 27 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 28 >>>>
-
Професійний портрет сучасного соціального працівника
ВСТУП 3 РЗДІЛ І. СКЛАДОВІ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ: ЗНАННЯ, ВМІННЯ, ЦІННОСТІ 6 1.1 ЦІННОСТІ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ 6 1.2 ОСНОВНІ РОЛІ СОЦІАЛЬНОГО ПРАЦІВНИКА 8 1.3 КЛІЄНТИ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ: ВРАЗЛИВІ ВЕРСТВИ НАСЕЛЕННЯ 10 ВИСНОВОК ДО РОЗДІЛУ І 13 РЗДІЛ ІІ. ФОРМИ ТА МЕТОДИ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ 14 2.1 КЛАСИФІКАЦІЯ ФОРМ І МЕТОДІВ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ 14 2.2 ІНДИВІДУАЛЬНА ТА ГРУПОВА РОБОТА 16 2.3 ГРУПОВИЙ ДОГЛЯД ТА РОБОТА У ГРОМАДІ 27 ВИСНОВОК ДО РОЗДІЛУ ІІ 32 ВИСНОВКИ 33 ЛІТЕРАТУРА 35 ДОДАТКИ: 38 >>>>
-
Самостійна робота студентів. Основні форми організації роботи студентів
Зміст 1.Самостійна робота студентів. Основні форми організації роботи студентів 3 2. Науково-дослідницька робота студентів як шлях у формуванні самостійної роботи студентів 13 Список використаних джерел 15 >>>>
-
Контрольна робота мікроекономіка
1. Аналіз кривих байдужості та їх практичне застосування. 3 2. Визначення монополістом ціни та обсягу виробництва 11 3. Задача 18 Функція попиту на товар QD=200-0,5P. а функція пропозиції Qs=2P-50. де QD, Qs - величина обсягу попиту і пропозиції відповідно у тис.од., Р - ціна за одиницю товару. Державою вводиться субсидія на виробництво одиниці товару розміром 10 у.о. Обчисліть параметри ринкової рівноваги до втручання держави та після введення субсидії. Визначте виграші споживача і виробника після введення субсидії. Література 19 >>>>
-
Чому драма Ф. Шиллера „Вільгельм Телль” залишається актуальною у наші дні
Чому драма Ф. Шиллера „Вільгельм Телль” залишається актуальною у наші дні >>>>
-
Методична робота в школі
Вступ 3 1. Роль методичної роботи в підвищенні рівня професійної підготовки вчителя 4 2. Основні форми методичної роботи в школі 5 2.1. Індивідуальна форма методичної роботи в школі 5 2.2. Колективні форми методичної роботи 6 2.3. Групові та нетрадиційні форми методичної роботи 9 3. Підвищення кваліфікації та атестація педагогічних працівників 12 Висновки 15 Список використаної літератури 16 >>>>
-
Методична робота в школі
Вступ 3 1. Роль методичної роботи в підвищенні рівня професійної підготовки вчителя 4 2. Основні форми методичної роботи в школі 5 2.1. Індивідуальна форма методичної роботи в школі 5 2.2. Колективні форми методичної роботи 6 2.3. Групові та нетрадиційні форми методичної роботи 9 3. Підвищення кваліфікації та атестація педагогічних працівників 12 Висновки 15 Список використаної літератури 16 >>>>
-
Сучасні напрямки практичної соціальної роботи у Великобританії: досвід для України (модель сімейного втручання)
ВСТУП 3 1. Напрямки соціальної роботи у Великобританії 6 1.1. Особливості організації соціальної роботи 6 1.2. Соціальна робота з дітьми 9 1.3. Служби в справах неповнолітніх 10 1.4. Соціальні служби для людей похилого віку 11 1.5. Соціальні послуги для людей з фізичними і розумовими вадами 11 1.6. Соціальні служби в правоохоронних органах 12 1.7. Соціальна робота в сфері національної охорони здоров’я 13 2. Освіта в сфері соціальної роботи і підготовка соціальних працівників 13 ВИСНОВОК 18 ЛІТЕРАТУРА 19 >>>>
-
Методи роботи соціального педагога з неблагополучною сім’єю
Зміст Вступ 4 1. Неблагополучна сім’я як фактор дисгармонійного розвитку дитини 5 1.1 Типи неблагополучних сімей 5 1.2 Рекомендації щодо взаємодії соціального педагога з неблагополучною сім’єю 7 2. Діяльність соціального педагога по роботі з неблагополучною сім’єю 9 3. Методи роботи соціального педагога з кризовими сім’ями по попередженню появи „дітей вулиці” і соціально незахищених дітей 14 3.1 Підходи у надання соціально-педагогічної допомоги 14 3.2 Системна робота з орієнтацією на родину 15 3.3 Індивідуальна та групова робота за конкретними випадками 15 Висновок 18 Використана література 19 Метою написання роботи є проаналізувати та охарактеризувати методи роботи соціального педагога з неблагополучною сім’єю. Об’єкт нашого дослідження – діяльність соціального педагога. Предмет – методи роботи соціального педагога з неблагополучними сім’ями. >>>>
-
Порівняльна характеристика моральних орієнтирів середньовіччя та доби відродження
Вступ 3 1. СЕРЕДНЬОВІЧНІ МОРАЛЬНІ ОРІЄНТИРИ. 4 2. ГЕНЕТИЧНИЙ ЗВ'ЯЗОК І РОЗБІЖНОСТІ МОРАЛЬНИХ ОРІЄНТИРІВ СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ І ВІДРОДЖЕННЯ 8 Висновки 12 Література 13 Вступ Етика сама по собі, є однією з якнайдавніших філософських дисциплін, об'єктом вивчення якої служать мораль і моральність. З трьохсотих років до н.е., коли етику вперше позначили як особливу область дослідження, до сьогоднішніх днів інтерес до її осмислення не слабшає. У різний час до проблем етики зверталися такі філософи, як Арістотель, Августин, Тома Аквінський, Спіноза, Кант, Маркс та інші. Середньовіччя і наступна за ним доба Відродження з точки зору моралі мають особливий інтерес. Розвиваючись після краху античного світу, вони є перехідним містком між ним і сучасністю. Разом з тим етичні погляди тих часів відрізняються між собою. Спробі виявити різницю між ними і присвячена надана робота. Висновки Про моральні орієнтири суспільства в часи Середньовіччя і Відродження ми можемо скласти думку лише по філософським працям, творам мистецтва, які були на той час невеликим за масштабом явищем, та не могли стати надбанням широких мас. Чи змінилися моральні орієнтири більшості людей в епоху переходу від Середньовіччя до Відродження, сказати однозначно не можна. Але світогляд окремих мислителів, митців, безперечно, мав значні розбіжності в порівнянні з своїми попередниками. Дуже сильною залишалася в добу Відродження християнська етика і мораль. Мало того, практично до наших днів, вона залишається провідною духовною настановою для значної кількості населення. Християнська релігія на сьогоднішній день є однією з світових релігій, яка не зважаючи на певні перепони з боку світського суспільства, продовжує впроваджувати в життя людей Божі моральні заповіді. Спірним залишається й питання доцільності моральної свободи особистості і її вседозволеності, яку почали сповідували у часи Відродження. >>>>
-
Робота із захищеною електронною поштою
Вступ 3 1. Поняття та механізм роботи електронної пошти 4 2. Захищена електронна пошта та робота з нею 6 Висновок 14 Література 16 >>>>
-
Контрольна робота маркетинг
1. Споживання кави в Україні залишається порівняно з країнами Західної Європи та Північної Америки низьким. Ви – керуючий всесвітньо відомої марки кави. Яку стратегію розвитку ви запропонували б для українського ринку? 3 2. Проведіть морфологічний аналіз товару „крісло для офісу”. Оцініть потенційну цінність трьох основних з виявлених комбінацій як ідеї нового товару 13 3. Охарактеризуйте з точки зору використання в маркетинговій діяльності фірми матриці Мак-Кінсі 16 Література 20 >>>>
-
Установки та методи соціальної роботи за кордоном
Зміст Вступ 3 Розділ I Виникнення соціальної роботи 4 Розділ 2 Установки та методи соціальної роботи за кордоном 9 2.1. Установки сучасної соціальної за кордоном 9 2.2. Методи соціальної роботи 11 Розділ 3. Досвід соціальної роботи на прикладі окремих країнах 13 3.1. Особливості соціальної роботи в різних країнах 13 3.2. Британська модель соціальної допомоги дітям 17 3.3. Догляд за літніми людьми у Швеції 24 3.4. Соціальна робота в Норвегії 30 Висновок 35 Використана література 36 >>>>
-
Установки та методи соціальної роботи за кордоном
Зміст Вступ 3 Розділ I Виникнення соціальної роботи 4 Розділ 2 Установки та методи соціальної роботи за кордоном 9 2.1. Установки сучасної соціальної за кордоном 9 2.2. Методи соціальної роботи 11 Розділ 3. Досвід соціальної роботи на прикладі окремих країнах 13 3.1. Особливості соціальної роботи в різних країнах 13 3.2. Британська модель соціальної допомоги дітям 17 3.3. Догляд за літніми людьми у Швеції 24 3.4. Соціальна робота в Норвегії 30 Висновок 35 Використана література 36 >>>>
-
Робота з Windows.
Запуск Windows. 3 Запуск програм і відкриття документів. 5 Папки. Робота з папками і файлами. 7 Провідник. 9 Робота з вікнами 11 Настроювання користувальницького інтерфейсу. 13 Завершення роботи з Windows. 15 Технічна характеристика ПК. 16 Пристрій 16 Характеристика 16 Mine Board 16 TXP4 16 >>>>
-
Індивідуальна робота як засіб підвищення якості математичної освіти учнів
Вступ 3 Розділ 1. Проблема індивідуальної роботи учнів в педагогічній літературі 5 1.1. Індивідуальна робота як педагогічна категорія 5 1.2. Дидактичні умови організації індивідуальної роботи у навчальному процесі 13 Висновки до 1-го розділу 17 Розділ 2. Індивідуальна робота як засіб підвищення якості математичної освіти учнів 19 2.1. Аналіз досвіду вчителів 19 2.2. Аналіз шкільних програм та підручників з математики 31 2.3. Експериментальна перевірка організації проведення індивідуальної роботи на уроках математики. Аналіз результатів експериментального навчання 42 Висновки до 2-го розділу 50 Висновки 52 Список використаної літератури 56 Додатки 62 >>>>
-
Аналіз і проектування управлінської інформаційної системи підприємства
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ УПРАВЛІНСЬКИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ 7 1.1. Сутність та основні характеристики управлінських інформаційних систем 7 1.2. Класифікація інформаційних систем управління 10 1.3. Проблеми при впровадження інформаційних систем управління 13 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ УПРАВЛІНСЬКОЇ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ НА ПРИКЛАДІ ПП „__” 20 2.1. Характеристика підприємства – об’єкта дослідження 20 2.2. Проектування автоматизованої інформаційної системи управління на підприємстві ПП «__» 30 2.3. Аналіз програми автоматизації реклами на досліджуваному підприємстві 33 РОЗДІЛ 3. ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ РОБОТИ ПІДПРИЄМСТВА ПІСЛЯ ВПРОВАДЖЕННЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ 38 3.1. Результати проектування і впровадження управлінських інформаційних систем 38 3.2. Підвищення ефективності роботи рекламного відділу ПП „__” після впровадження управлінської інформаційної системи 41 ВИСНОВКИ 47 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 50 ДОДАТКИ 53 >>>>
-
Досвід соціальної роботи на прикладі окремих країнах
Зміст Вступ 3 Розділ I Виникнення соціальної роботи 4 Розділ 2 Установки та методи соціальної роботи за кордоном 9 2.1. Установки сучасної соціальної за кордоном 9 2.2. Методи соціальної роботи 11 Розділ 3. Досвід соціальної роботи на прикладі окремих країнах 13 3.1. Особливості соціальної роботи в різних країнах 13 3.2. Британська модель соціальної допомоги дітям 18 3.3. Догляд за літніми людьми у Швеції 24 3.4. Соціальна робота в Норвегії 31 Висновок 35 Використана література 36 >>>>
-
Досвід соціальної роботи на прикладі окремих країнах
Зміст Вступ 3 Розділ I Виникнення соціальної роботи 4 Розділ 2 Установки та методи соціальної роботи за кордоном 9 2.1. Установки сучасної соціальної за кордоном 9 2.2. Методи соціальної роботи 11 Розділ 3. Досвід соціальної роботи на прикладі окремих країнах 13 3.1. Особливості соціальної роботи в різних країнах 13 3.2. Британська модель соціальної допомоги дітям 18 3.3. Догляд за літніми людьми у Швеції 24 3.4. Соціальна робота в Норвегії 31 Висновок 35 Використана література 36 >>>>
-
Маркетинг. Практичне завдання
1. Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства 3 2. Дослідження маркетингового зовнішнього та мікро- середовищ 7 3. Характеристика маркетингового комплексу підприємства 14 4. Особливості управління маркетингом на підприємстві 17 5. Пропозиції щодо вдосконалення маркетингової діяльності на підприємстві 19 Література 25 Для виконання практичного завдання, перш за все, слід визначити об'єкт маркетингового дослідження. Це має бути реальне комерційне підприємство будь-якої форми власності та будь-якої сфери діяльності. Найкраще, якщо студент (його батьки, друзі тощо) працює на цьому підприємстві та має змогу зібрати там всю необхідну інформацію. В процесі маркетингового дослідження слід у письмовій формі: 1) подати загальну орга'нізаційно-економічну характеристику підприємства (назва, місце розташування, вид діяльності, форма власності, досвід роботи, основні результати господарювання: динаміка продажу, прибутковість тощо. Обсяг - 1 друк, стор.); 2) дослідити маркетингове зовнішнє мікросередовище підприємства (безпосереднє оточення. З цією метою доцільно ознайомитися у підручнику з питанням „Маркетингове середовище". Після цього слід визначити коло мікрооточення свого підприємства та подати його докладну характеристику (Обсяг - 1 друк, стор.); 3) дати характеристику маркетингового комплексу підприємства З цією метою доцільно вивчити відповідні підрозділи навчального посібника з маркетингу і після цього подати характеристику товарної політики, цінової політики, політики розподілу та політики маркетингових комунікацій свого підприємства (Обсяг - 2 друк, стор.); 4) визначити особливості управління маркетингом на підприємстві Після вивчення відповідних теоретичних матеріалів подати інформацію щодо того, хто і як виконує на вашому підприємстві маркетингові функції (навіть, якщо ці функції виконуються лише частково) (Обсяг-0,5-1 друк, стор.); 5) розробити пропозиції щодо вдосконалення маркетингової діяльності на вашому підприємстві (Обсяг - 0,5-1 друк. стор.). Індивідуальна контрольна робота подається студентом на кафедру до початку екзаменаційної сесії. При оцінюванні роботи враховується відповідність роботи цим методичним вказівкам за структурою та обсягом, повнота висвітлення питань, рівень теоретичних напрацювань студента та його здатність застосувати набуті знання в практичній діяльності. Якщо контрольна робота відсутня або виконана на незадовільну оцінку, студент до складання іспиту не допускається. >>>>
-
Контрольна робота менеджмент (практична робота)
Зміст Вступна частина. 3 Внутрішні змінні організації. 3 Зовнішнє середовище організації. 5 Організаційна структура управління. 12 Аналіз планування. 14 Керування контролюванням. 15 Мотивація роботи працівників. 17 Комунікаційні процеси. 18 Література. 32 Робота практична на прикладі ЗАТ «Завод Коксоремонт» - це підприємство з виробництва металевих конструкцій для коксохімічних заводов >>>>
-
Контрольна робота з конституційного права
ЗМІСТ Вступ 3 1. Загально - теоретичні аспекти організаційної роботи органів публічної влади в Україні 5 2. Організація роботи Верховної ради України 13 Висновки 17 Список використаної літератури 20 >>>>
-
Особливості застосування групових методів в діяльності соціальних закладів
ВСТУП 3 Розділ 1. Соціологічний підхід до вивчення соціальних груп 5 1.1. Поняття соціальних груп в соціології 5 1.2. Класифікація соціальних груп 9 1.3. Вплив соціальних груп на поведінку людини 21 Розділ 2. Робота в громаді як метод соціальної роботи 23 2.1. Загальна характеристика методів соціальної роботи. Поняття роботи в громаді як методу соціальної роботи 23 2.2. Громада - один із чинників соціального впливу на особистість 33 2.3. Робота в громаді як метод соціальної роботи 43 Розділ 3. Застовування методів соціально-педагогічної діяльності у групах 53 3.1. Методи соціально-педагогічних досліджень 53 3.2. Метод спостереження 56 3.3. Опитування в соціологічному дослідженні. 59 3.4. Метод вивчення документів 64 3.5. Метод експеременту 65 3.6.Соціометрична і референтометрична процедури 67 3.7. Тестування 69 3.8. Фокусовані групові інтерв'ю в соціальній підготовці. 71 ВИСНОВКИ 74 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 77 >>>>
-
СОЦІАЛЬНА РОБОТА В ОРГАНАХ ВНУТРІШНІХ СПРАВ
вступ 3 Розділ 1. Психолого-педагогічне забезпечення професійної роботи в ОВС 6 1.1. Історія становлення соціальної роботи в ОВС 6 1.2. Теоретико-методологічні засади психолого-педагогічного забезпечення професійної соціальної роботи в ОВС 17 1.3. Психологічне консультування 22 Розділ 2. Проблеми виховної роботи в підрозділах ОВС 29 2.1. Моральне виховання в підрозділах ОВС 29 2.2. Заходи виховної роботи в підрозділах ОВС 36 Розділ 3. Попередження конфліктів в підрозділах органів внутрішніх справ 49 Висновки 71 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 77 >>>>
-
Реабілітаційна робота в зарубіжних країнах
Вступ…………………………………………………………………………………….3 1. Теоретичні аспекти організації реабілітаційної роботи………………………4 2. Організація служби реабілітації учасників бойових дій у США…………….6 3. Досвід реабілітаційної роботи в Російській Федерації………………………10 Висновки……………………………………………………………………………..14 Література……………………………………………………………………………15 >>>>
-
Режисерський задум показу мод, сутність і характерні особливості
ВСТУП 3 РОЗДІЛ І ОСОБЛИВОСТІ РЕЖИСЕРСЬКОГО ЗАДУМУ 5 1.1 Загальна характеристика режисерського задуму і режисерського сценарію. 5 1.2 Закономірності реалізації режисерського задуму у творчому процесі 9 1.3 Особливості режисерської роботи в організації масових заходів. 12 РОЗДІЛ ІІ ХАРАКТЕРНІ ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ РЕЖИСЕРА-ПОСТАНОВНИКА МОДНОГО ПОКАЗУ 16 2.1 Особливості підготовки сценарію показу мод 16 2.2 Історичні аспекти режисерування модного показу після радянського простору на конкретному прикладі. 20 2.3 Особливості роботи режисера-постановника у сучасній індустрії моди 26 ВИСНОВОК 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35 >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.012860 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|