|
Історія написання роману Француа Рабле Гаргантюа і Пантагрюель
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «Історія написання роману Француа Рабле Гаргантюа і Пантагрюель», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Питання війни і миру в романі “Гаргантюа і Пантагрюель” Франсуа Рабле
План ВСТУП 3 1. ЯК СТВОРЮВАВСЯ "ГАРГАНТЮА І ПАНТАГРЮЭЛЬ"ФРАНСУА РАБЛЕ. 5 1.1. Передумови написання твору та джерело надхнення 5 1.2. Періодика та умови створення твору 6 2. ПИТАННЯ ВІЙНИ І МИРУ В “ГАРГАНТЮА І ПАНТАГРЮЕЛЬ” 10 2.1. Книга перша та друга 10 2.2. Третя і четверта книги 24 ВИСНОВОК 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 34 Ціль роботи - позначивши не випадковість теми війни та миру у творі Рабле, простежити вплив цієї теми на протязі всього роману. Досягнення поставленої мети припускає постановку і рішення автором роботи наступних завдань: - розглянути основні етапи і джерела написання роману “ Гаргантюа і Пантагрюель”; - надати короткий опис біографії Франсуа Рабле; - на основі тексту виділити моменти, які торкаються війни і миру в романі та надити їм характеристику. Джерела і література. Проблематика роботи визначила коло потрібних джерел. У центрі уваги текст М.М. Бахтіна "Творчість Франсуа Рабле і народна культура середньовіччя і Ренесансу", а також статті різних років, у яких творчості Франсуа Рабле та його роману приділяється значне місце. Велику цінність представляють ряд біографічних документів: Пуришев Б.И. Література епохи Відродження. Курс лекцій. – М.: «Вища школа», 1996., Пинський Л.Е. Реалізм епохи Відродження. - М., 1961., Фрейденберг О. «Поетика сюжету и жанру» . – М., 1936., Фохт Ю. Рабле, його життя і творчість. – М., 1914. та інші. А також дві роботи іноземних письменників в перекладі деяких місць: Boulanger Jacques, Rabelais a travers les ages. - Paris, le Divan, 1923., Sainean Lazar, L'influence et la reputation de Rabelais (Interpretes, lecteurs et imitateurs). - Paris, J.Gamber, 1930. Мета і завдання роботи зумовили таку структуру: Структурно робота поділяється на вступ; перший розділ, у якому подається біографія Франсуа Рабле та етапи написання ним роману; другий розділ, в якому детально надається характеристика питанням війни та миру в романі, посилаючись на зміст твору; висновків, в яких підводяться підсумки і формулюються основні висновки дослідження; використаних джерел. Методологія дослідження. В основу дослідження покладений принцип історизму, - підхід, що припускає вивчення всякого історичного явища в розвитку, конкретно - історичній обумовленості й індивідуальності, У роботі також використовувалися історико - типологічний і порівняльно - історичний методи дослідження. Новизна і практична значимість дослідження. У курсовій роботі представлений вперше невеликий але конкретний і детальний розгляд теми війни і миру в романі “ Гаргантюа і Пантагрюель”. >>>>
-
Особливості життя письменника як поштовх до написання пригодницьких романів
Зміст Вступ 3 1. Особливості життя письменника як поштовх до написання пригодницьких романів 4 2. Особливості написання роману "Острів скарбів" 8 3. Творчість Р. Стівенсона як прояв неоромантизму в літературі 12 Висновки 14 Список використаної літератури 15 >>>>
-
Особливості життя письменника як поштовх до написання пригодницьких романів
Зміст Вступ 3 1. Особливості життя письменника як поштовх до написання пригодницьких романів 4 2. Особливості написання роману "Острів скарбів" 8 3. Творчість Р. Стівенсона як прояв неоромантизму в літературі 12 Висновки 14 Список використаної літератури 15 >>>>
-
Актуальність роману Фредеріка Стендаля "Червоне і чорне" сьогодні. Жульєн Сорель - герой нашого часу?!
Зміст Вступ 2 Розділ 1. Традиції і новаторство Стендаля в літературі 5 1.1. Декілька слів про автора роману "Червоне і Чорне" - Ф.Стендаля 5 1.2. Соціально-психологічний роман "Червоне і Чорне" 6 1.3. Традиційні образи героїв у "Червоному і чорному" 9 1.4. Типологічний ряд образів в романі "Червоне і чорне" 11 Розділ 2. Актуальність створення "Червоного і чорного" у творчості Стендаля та в історії французької літератури 13 2.1. Історія твору 13 2.2. Атмосфера і реальність роману. Символічне значення 15 Розділ 3. Потенціал традиційності в образі Жульєна Сореля. Наполеонівський дух роману 18 Висновки 25 Список використаної літератури 28 >>>>
-
Шляхи розвитку історичного роману
1. Зародження жанру історичного роману на початку ХІХ сторіччя 3 2. Вальтер Скот – основоположник історичного роману 5 3. Історичний роман В. Гюго 10 4. Особливості історичних романів А. Дюма 14 Література 17 >>>>
-
Жанрова специфіка роману Ю. Андруховича “Перверзія”
План I. Вступ II. Жанрова специфіка роману Ю. Андруховича “Перверзія”. 1. Роман як основний епічний жанр літератури. Його жанрові особливості. 2. Ю. Андрухович – яскравий представник сучасної прози. 3. “Перверзія” – зразок сучасного українського роману. III. Висновки IV. Література >>>>
-
Старий заповіт: історія написання, структура та основні ідеї
1. Старий заповіт: історія написання, структура та основні ідеї 3 Список використаної літератури 6 >>>>
-
Художественное творчество Данте Алигьери, Франческа Петрарки, Ф. Рабле, Мигеля де Сервантеса, Лопе де Вега, Уильяма
Художественное творчество Данте Алигьери, Франческа Петрарки, Ф. Рабле, Мигеля де Сервантеса, Лопе де Вега, Уильяма >>>>
-
Відображення революції в романі Ю. Яновського "Вершники"
1. Ю. Яновський - яскравий представник неоромантичної течії в українській літературі. 2. Жанрова своєрідність роману "Вершники". 3. Народні традиції і новаторство Ю. Яновського. 4. Неповторність образів роману "Вершники". 5. Ю. Яновський - блискучий майстер словесного правопису. 6. Література. >>>>
-
"Не з різними частинами мови"
План Вступ 1.Написання частки не з різними частинами мови 1.1. Написання частки не разом 1.2. Написання частки не окремо 2. Деякі аспекти правопису не з дієсловом 2.1. Не при перехідних дієсловах 3. Важкі випадки правопису та вживання слів з не Література >>>>
-
"Не з різними частинами мови"
План Вступ 1.Написання частки не з різними частинами мови 1.1. Написання частки не разом 1.2. Написання частки не окремо 2. Деякі аспекти правопису не з дієсловом 2.1. Не при перехідних дієсловах 3. Важкі випадки правопису та вживання слів з не Література >>>>
-
Релігія
1. Первісні форми релігії: тотемізм 3 2. Старий заповіт: історія написання структура та основні ідеї 7 3. Даосизм 10 Список використаних джерел 16 >>>>
-
Розвиток жанру історичного роману в літературі французького романтизму
Зміст Вступ. 3 РОЗДІЛ І. Естетичні настанови романтизму як стилю 4 1.1.Особливості розвитку романтичного стилю в літературі 4 1.2. Загальна характеристика французького романтизму. 13 РОЗДІЛ ІІ. Розвиток жанру історичного роману в літературі французького романтизму. 18 2.1. Проблеми нової художньої мови у ранньому французькому романтизмі. 18 2.1. Віктор Гюго і його історичний роман 20 Висновок 28 Список використаної літератури: 30 Предметом дослідження є романи епохи французького романтизму, а зокрема “Собор Паризької Богоматері” В.Гюго - як феномен романтичної культури й фундамент пізнішої історичної прози письменника. Об'єкт дослідження: поетика романів Віктора Гюго - як романтичних історичних романів. Мета дослідження полягає у вивченні романтичного історичного роману, а також варіанту жанру, створеного В.Гюго. Вивчення передбачає поглиблення уявлень про жанрову систему романтизму, визначення національної своєрідності французького романтичного історичного роману та з'ясування специфіки романтичної поетики історичного роману. Теоретико-методологічну основу дослідження склали праці О.Веселовського з історичної поетики, теоретико- та історико-літературні концепції національних романтичних систем (Н.Берковський, А.Карельський), роботи з проблем теорії й історії роману (Н.Лейтес, Б.Успенський). >>>>
-
Технічне формування висновків курсової бакалаврської робіт
Вступ 2 1. Загальні особливості написання курсових та бакалаврських робіт 4 2. Особливості формування висновків у ході написання змісту роботи (на прикладі економічної проблематики) 7 3. Техніка реферування основного тексту роботи з метою написання висновків 12 Висновки 15 Список використаних джерел 16 >>>>
-
Контрольна з культури
Антична культура стародавньої Греції, Риму. 2 Розвиток та становлення українського театру. 8 Франсуа Рабле (біографія і творчість). 11 Список використаної літератури 14 >>>>
-
ема: провідні ідеї і постаті роману А Камю «Чума»
Тема: провідні ідеї й постаті роману А Камю «Чума» Предмет: Зарубіжна література Вид: Твір >>>>
-
Соціальні та психологічні проблеми роману Т.Драйзера - Американська трагедія
Вступ 3 Розділ 1. Шлях від американської мрії до американської трагедії 5 Розділ 2. Становлення злочинця 8 Розділ 3. Багач, бідняк... 14 Розділ 4. Історія однієї любові... 21 Розділ 5. Злочин та кара 24 Висновки 28 Resume 30 Список використаної літератури 31 >>>>
-
К/р література
Вступ 2 1. Історія написання повісті “Принц і злидар” 3 2. Майстерність М.Твена в змалюванні головних героїв повісті. 5 Висновок 9 Література 11 >>>>
-
Організація роботи менеджера виконавської ланки керування при розшуку фактів для написання комерційної пропозиції
Вступ 3 1. Менеджер як ключова фігура управління бізнесом 3 2. Роль комерційної пропозиції в успіху робіт зі здійснення продажів 5 3. Правила написання успішної комерційної пропозиції 9 Висновок 16 Література 17 >>>>
-
Мій улюблений герой роману „Айвенго”
Мій улюблений герой роману „Айвенго” >>>>
-
Ділова мова і література
Контрольна робота з української мови № 4 3 Дати короткі визначення мовознавчих понять та чітке формулювання правил навести по 10 прикладів. 3 1. Займенник, його значення, морфологічні ознаки та синтаксична роль. Співвіднесеність займенників з іменниками, прикметниками і числівниками. 3 2. Розряди займенників за значенням: особові, зворотні, присвійні, вказівні, означальні, питальні, відносні, неозначені, заперечні; їхні морфологічні ознаки. Особливості їх відмінювання та написання. Способи творення займенників. Написання разом і через дефіс. Написання займенників з прийменником. 4 3. Прислівник, його значення, морфологічні ознаки та синтаксична роль. 5 4. Розряди прислівників. Ступені порівняння якісно-означальних прислівників, творення простої та складеної форм вищого та найвищого ступенів порівняння прислівників. Зміни приголосних при творенні вищого ступеня прислівників. 6 5. Написання прислівників разом і через дефіс. Особливості написання й та і в кінці прислівників; написання н та нн у прислівниках. Правопис НЕ, НІ з прислівниками. Способи творення прислівників. 7 6. Дієслово, його значення, морфологічні ознаки та синтаксична роль. Форми дієслова. Перехідні та неперехідні дієслова. 9 8. Дієвідміни дієслів, особливості дієвідмінювання. Час дієслова. Морфологічні ознаки дієслів теперішнього, минулого і майбутнього часу. Способи творення дієслів. 12 9. Дієприкметник, його значення, морфологічні ознаки та синтаксична роль. Активні та пасивні дієприкметники, їх творення та написання. Відмінювання дієприкметників. НЕ з дієприкметниками. Правопис -Н- у дієприкметниках та -НН- у прикметниках дієприкметникового походження. Дієприкметниковий зворот. 13 10. Дієприслівник, його значення, морфологічні ознаки та синтаксична роль. Творення дієприслівників доконаного та недоконаного виду. Написання НЕ з дієприслівниками. Написання -Й в кінці дієприслівників. Дієприслівниковий зворот. 16 >>>>
-
Міфологічні зрізи образу портрета у романі Оскара Уайльда „Портрет Доріана Грея”
Вступ 2 Розділ І. Віддзеркалення декадентської доби в особистості й долі О.Уайльда. 4 1.1. О. Уайльд – філософ парадоксальний мислитель та інтелектуал. 4 1.2. Естетизм як провідний принцип світогляду й художньої творчості письменника. 16 1.3. Літературна доля роману «Портрет Доріана Грея». 23 Розділ ІІ. «Портрет Доріана Грея» О. Уайльда у контексті міфопоетики. 29 2.1. Поняття міфологеми та її міфологічних зрізів. 29 2.2. «Портрет» як одна із міфологем атрибутивної моделі світу. 39 2.3. «Портрет» як смислова домінанта текстового простору роману О.Уайльда. 44 Висновки 51 Список використаної літератури 53 >>>>
-
Застосування граматичних та лексичних трансформацій у перекладі
ВСТУП 3 Розділ 1. АСПЕКТИ ПРОЦЕСУ ПЕРЕКЛАДУ 5 1.1. Опис процесу перекладу за допомогою трансформацій 5 1.2. Поняття та види перекладацьких трансформацій 9 Розділ 2. ЛЕКСИЧНІ ТРАНСФОРМАЦІЇ У ПЕРЕКЛАДІ 18 2.1. Перекладацька транскрипція/транслітерація та калькування 18 2.2. Лексико-семантичні заміни 20 Розділ 3. ГРАМАТИЧНІ ТРАНСФОРМАЦІЇ У ПЕРЕКЛАДІ 22 3.1. Граматичні заміни на морфологічному рівні 22 3.2. Граматичні трансформації на синтаксичному рівні 24 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 31 СПИСОК ДЖЕРЕЛ ФАКТИЧНОГО МАТЕРІАЛУ 34 Метою дослідження є опис використання лексичних та граматичних трансформацій у перекладі роману Е.Л. Войнич «Овід» Н. Волжиною. Об'єктом дослідження кваліфікаційної роботи є лексичні та граматичні трансформації у романі Е.Л. Войнич «Овід» та російському перекладі роману. Закономірності використання лексичних та граматичних трансформацій у російському перекладі роману Е.Л. Войнич «Овід» є предметом цього дослідження. >>>>
-
Види роботи із формування каліграфічного письма види списування
ВСТУП 3 1. ЗАГАЛЬНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ КАЛІГРАФІЧНОГО ПИСЬМА 4 2. ПРАКТИЧНІ ВИДИ РОБОТИ ІЗ ФОРМУВАННЯ КАЛІГРАФІЧНОГО ПИСЬМА 7 2.1. Підготовчі вправи до написання літер (перший етап письма) 7 2.2. Написання малих і великих букв першої групи (другий етап письма) 11 2.3. Написання малих і великих літер другої групи, складів із ними 13 2.4. Написання малих і великих букв третьої групи, складів і слів з цими буквами 15 3. ВИДИ СПИСУВАННЯ 18 3.1. Списування з друкованого чи рукописного тексту 18 3.2. Списування з малюнкового та комбінованого тексту 20 3.3. Списування з пропущеними словами та буквами 21 3.4. Списування на узгодження слів у реченні, за складовими таблицями 22 3.5. Списування деформованого тексту 23 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 24 ДОДАТКИ 26 >>>>
-
провідні ідеї й постаті роману А Камю «Чума»
провідні ідеї й постаті роману А Камю «Чума» >>>>
-
Цитатна характеристика роману Вальтера Скотта „Айвенго”
Цитатна характеристика роману Вальтера Скотта „Айвенго” >>>>
-
Таємниця назви роману Стендаля "чорвоне та чорне"
Таємниця назви роману Стендаля "чорвоне та чорне" >>>>
-
Філософічність (актуальність) роману Дж. Свіфта Мандри Гуллівера
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. АНГЛІЙСЬКА ПРОСВІТНИЦЬКА ЛІТЕРАТУРА І МІСЦЕ ТВОРЧОСТІ ДЖ. СВІФТА У НІЙ 7 1.1. Філософсько-естетичні засади літератури Просвітництва 7 1.2. Творчість Джонатана Свіфта в контексті англійської просвітницької літератури 19 РОЗДІЛ 2. УНІВЕРСАЛЬНІСТЬ ФІЛОСОФСЬКИХ ПРОБЛЕМ РОМАНУ ДЖ. СВІФТА "МАНДРИ ГУЛЛІВЕРА" 32 2.1. Філософські проблеми роману Свіфта крізь призму жанрово-композиційних особливостей 32 2.2. Філософські проблеми морального занепаду суспільства 41 2.3. Проблема протистояння цивілізації і природи як основна у творі 50 2.4. Острів Гуїгнгнмів – як альтернатива цивілізованому суспільству 62 ВИСНОВКИ 69 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 73 Мета роботи: розкрити універсальні філософські проблеми роману “Мандри Гуллівера” Дж. Свіфта . Поставлена в роботі мета конкретизується через вирішення таких завдань: 1. з’ясувати головні філософсько-естетичні засади доби Просвітництва; 2. визначити місце творчості Джонатана Свіфта в контексті англійської просвітницької літератури; 3. дослідити жанрово-композиційні особливості роману “Мандрів”; 4. розглянути філософські проблеми морального занепаду подані у творі; 5. охарактеризувати проблему протистояння цивілізації і природи як основну у творі; 6. розкрити альтернативу цивілізованому суспільству, дану Свіфтом у романі. Методи дослідження. Поставлені завдання у дипломній роботі досягаються за допомогою описового методу і методу зіставлення. Мета і завдання роботи зумовили таку її структуру: вступ, два розділи з підпунктами, висновки та список використаної літератури. В першому розділі визначаються філософсько-естетичні засади літератури Просвітництва та місце Дж. Свіфта і його твору в розвитку англійської літератури того часу. В другому розділі виділяються основні філософські проблеми роману та надається їх детальний аналіз з цитуванням >>>>
-
Чи потрібні лицарі? Тези до вивчення роману Вальтера Скотта "Айвенго"
Чи потрібні лицарі? Тези до вивчення роману Вальтера Скотта "Айвенго" >>>>
-
Цитатна характеристика до образу Жульєна Сореля з роману Червоне і Чорне
Цитатна характеристика до образу Жульєна Сореля з роману Червоне і Чорне >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.007171 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|