|
аліса у країні
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «аліса у країні», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Антропоніми та їх загальні властивості
Зміст Вступ 2 РОЗДІЛ 1. Антропоніми та їх загальні властивості 6 РОЗДІЛ 2. Проблеми передачі та перекладу антропонімів та топонімів з англійської мови на іноземну 13 РОЗДІЛ 3. Топоніми та їх специфіка в англійській мові 20 РОЗДІЛ 4. Особливості перекладу антропонімів та топонімів у казці англійського письменника Льюїса Керролла “Аліса в Країні Чудес 26 Висновки 34 Список використаних джерел 36 Додатки 38 >>>>
-
Контрольна робота макроекономіка
1. Теорія економічного зростання Р.Ф.Харрода 3 2. Модель пропозицій грошей. Грошовий мультиплікатор. 4 3. Прямі іноземні інвестиції, причини, умови, минонізм здійснення та можливі наслідки 6 4. Номінальний і реальний валютний курс. 7 5. Задача 9 Виробнича функція у країнах А і В задана як . Норма вибуття в обох країнах дорівнює 6%. Норма нагромадження в країні А становить 24%, а в країні В – 15% . Визначити рівень виробництва продукції у розрахунку на одного працівника в країні А порівняно з країною В. Використана література 10 >>>>
-
Туристичні ресурси Туреччини
Вступ / Розділ І. Індустрія туризму, як об’єкт дослідження / 1.1. Поняття про індустрію туризму країни / 1.2. Чинники, які впливають на формування індустрії туризму / 1.3. Методика дослідження індустрії туризму країні / Розділ ІІ. Оцінка туристсько-рекреаційних ресурсів як основи формування національної індустрії туризму / 2.1. Характеристика природно-рекреаційних ресурсів / 2.2. Характеристика історико-культурних ресурсів / 2.3. Характеристика етнічних ресурсів країні / Розділ ІІІ. Оцінка туристичної інфраструктури країні / 3.1. Готельна база та інші заклади з надання послуг розміщення / 3.2. Транспортно-туристична інфраструктура / 3.3. Туристичні підприємства і характер її пропозиції на туристичному ринку / Висновки / Список використаної літератури / Додаток >>>>
-
ІНДУСТРІЯ ТУРИЗМУ, ЯК ОБ’ЄКТ ДОСЛІДЖЕННЯ
ЗМІСТ Вступ 4 Розділ І. Індустрія туризму, як об’єкт дослідження 6 1.1. Поняття про індустрію туризму країни 6 1.2. Чинники, які впливають на формування індустрії туризму 8 1.3. Методика дослідження індустрії туризму країні 10 Розділ ІІ. Оцінка туристсько-рекреаційних ресурсів як основи формування національної індустрії туризму 13 2.1. Характеристика природно-рекреаційних ресурсів 13 Природно-рекреаційні ресурси для розвитку гірськолижних курортів. 18 2.2. Характеристика історико-культурних ресурсів 19 2.3. Характеристика етнічних ресурсів країні 25 Розділ ІІІ. Оцінка туристичної інфраструктури країні 27 3.1. Готельна база та інші заклади з надання послуг розміщення 27 3.2. Транспортно-туристична інфраструктура 35 3.3. Туристичні підприємства і характер її пропозиції на туристичному ринку 36 Висновки 44 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 46 >>>>
-
Менеджмент туризму (Австрія)
1. Аналіз середовища туристичної галузі країни 2 1.1. Культура, рівень освіти, відношення населення до туристичної та інвестиційної діяльності 2 1.2. Загальна характеристика економіки, місце і значення туристичного сектору і потреби в інвестуванні 5 1.3. Аналіз законодавчої бази та державне регулювання інвестиційної діяльності в країні 6 1.4. Вплив політичної ситуації в країні на розвиток туристичної та інвестиційної діяльності 7 2. Аналіз реальної діяльності забезпеченості та потреб ресурсного потенціалу інвестиційної діяльності в туристичній індустрії країни 8 3. Економічні фактори стимулювання і обмеження інвестиційної діяльності в туристичну галузь країни 10 4. Сучасний стан і структура (компонентна, територіальна) інвестицій у туристичну галузь в країні 11 5. Аналіз ефективності залучених інвестицій та перспективи стимулювання інвестиційного процесу в туристичній галузі країни 14 Література 16 >>>>
-
Туристично-краєзнавче дослідження Кореї
І. Природно-географічна характеристика країни 3 1.1. Географічне положення країни та опис її території 3 1.2. Туристична характеристика рельєфу країни 4 1.3. Туристична характеристика клімату країни 5 1.4. Туристична характеристика водних ресурсів країни 6 1.5. Туристична характеристика рослинного та тваринного світу країни, її природоохоронних територій 7 1.6. Унікальні природні явища та об'єкти країни 8 2. Політична характеристика країни 8 2.1. Офіційна назва, форма правління та форма державного устрою країни 8 2.2. Державні органи влади та державні посади в країні 8 2.3. Адміністративно-територіальний поділ, залежні території 9 2.4. Тип політичного режиму в країні 9 2.5. Політичні конфлікти в країні 10 2.6. Столиця країни, державні символи, державна та офіційні мови країни, державні свята 10 2.7. Входження країни в міждержавні об'єднання, союзи, блоки 11 3. Економічна характеристика країни (с точки зору туризму) 12 3.1. Рівень економічного розвитку та уклад економіки країни 12 3.2. Головні статті експорту та імпорту країни 12 3.3. Грошова одиниця та банкноти країни 12 3.4. Характеристика туристичної інфраструктури країни 13 4. Коротка історична довідка про країну 14 5. Соціальна характеристика країни 15 5.1. Демографічна та якісна характеристика населення країни 15 5.2. Туристична характеристика розміщення та розселення людей в країні. Головні міста країни. 15 5.3. Туристична характеристика народів країни (расовий, етнічний, національний склад) 16 5.4. Релігійна характеристика народів країни 16 6. Туристична характеристика культури народів країни 17 6.1. Характеристика мови, писемності та невербальних форм спілкування народу 17 6.2. Туристична характеристика видів мистецтва 17 6.3. Туристична характеристика культурних традицій народу 18 6.4. Характеристика кухні, традицій та культури харчування народів 20 7. Спеціальна туристична характеристика країни 20 7.1. Оцінка рівня розвитку туризму в країні. 20 7.2. Характеристика туристичних районів та туристичних центрів країни, їх туристичних ресурсів 21 7.2. Географія різних видів туризму в країні 24 7.3. Рекорди країни 29 7.4. Спеціальна туристична інформації про країну 30 Список використаної літератури та джерел 32 >>>>
-
Задачі Фінансовий аналіз
Завдання 7(3-8) Прибутковість урядових облігацій у країні А вище, ніж у країні Б. Який основний фактор може змусити інвестора із країни А вкласти гроші в урядові облігації країни Б, якщо строки погашення й фінансові ризики цих облігацій однакові? Завдання 14(6-1) Розрахуйте вартість капіталу по наведеним нижче даним: Авансований капітал Балансова оцінка, тис. грн. Вартість складових частин авансованого капіталу, % Позикові кошти: короткострокові довгострокові 6000 2000 8,5 5,2 Звичайні акції 7000 16,5 Привілейовані акції 1500 12,4 Нерозподілений прибуток 500 15,2 >>>>
-
Підвищені ризики в умовах закордонного підприємництва. Абсолютні та відносні переваги у виробництві товарів або послуг в країні
Вступ 1. Підвищені ризики в умовах закордонного підприємництва 2. Що таке абсолютні та відносні переваги у виробництві товарів або послуг в країні 3. У Росії здійснюється діяльність (ТНК) Використана література >>>>
-
Світова економіка
1. Типи економічного росту. 3 2. Міжнародний рух капіталу. 5 3. Україно - російські організації. 9 Задача. 13 Країна А споживає 35 одиниць продукції за ціною 22. Рівновага попиту та пропозиції становить 60 одиниць продукції за ціною 15. Нахил кривої попиту і пропозиції приймається однаковим. 13 У країні Б випуск продукції становить 50 за ціною 11. Внутрішній попит країни Б становить 5 одиниць продукції за ціною 7. 13 Країна В виготовляє продукцію в кількості 80 за ціною 17. 13 Умови торгівлі країн Б і В з країною А одинакові до створення митного союзу. 13 Податки в країні А становлять 10 %. Мито становить М %. 13 Список використаних літературних джерел. 15 >>>>
-
Програма країнознавчого дослідження (країна Єгипет)
1. Природно-географічна характеристика країни 3 1.1. Географічне положення країни та опис її території 3 1.2. Туристична характеристика рельєфу країни 3 1.3. Туристична характеристика клімату країни 3 1.4. Туристична характеристика водних ресурсів країни 4 1.5. Туристична характеристика рослинного та тваринного світу країни, природоохоронних територій 5 1.6. Унікальні природні явища та об'єкти країни 6 2. Політична характеристика країни 7 2.1. Офіційна назва, форма правління та форма державного устрою 7 2.2. Державні органи влади та державні посади в країні 7 2.3. Адміністративно-територіальний поділ, залежні та спірні території 9 2.4. Тип політичного режиму в країні 10 2.5. Політичні конфлікти в країні 11 2.6. Столиця країни, державні символи, державна та офіційні мови в державні свята 11 2.7. Входження країни в міждержавні об'єднання, союзи, блоки 12 3. Економічна характеристика країни (с точки зору туризму) 12 3.1. Рівень економічного розвитку та уклад економіки країни 12 3.2. Головні статті експорту та імпорту країни 13 3.3. Грошова одиниця та банкноти країни 13 3.4. Характеристика туристичної інфраструктури країни 13 4. Коротка історична довідка про країну 14 5. Соціальна характеристика країни 15 5.1.Демографічна та якісна характеристика населення країни 15 5.2. Туристична характеристика розміщення та розселення людей. Головні міста країни 16 5.3. Туристична характеристика народів країни (расовий, національний склад) 17 5.4. Релігійна характеристика народів країни 17 6. Туристична характеристика культури народів країни 17 6.1. Характеристика мови, писемності та невербальних форм спілкування народу 17 6.2. Туристична характеристика видів мистецтва 17 6.3. Туристична характеристика культурних традицій народу 18 6.4. Характеристика кухні, традицій та культури харчування народів 19 7. Спеціальна туристична характеристика країни 19 7.1. Оцінка рівня розвитку туризму в країні 19 7.2. Характеристика туристичних районів та туристичних центрів їх туристичних ресурсів 20 7.2. Географія різних видів туризму в країні 20 7.3. Рекорди країни 24 7.4. Спеціальна туристична інформації про країну 24 Список використаних джерел 26 Додатки 27 >>>>
-
Зміст та динаміка основних макроекономічних показників в Україні
Вступ 3 1. Основні показники вимірювання результативності господарської діяльності в У країні 5 1.1 Система національних рахунків 5 1.2 Основні макроекономічні показники 6 1.3 Інші показники СНР. Взаємозв'язок між ними 9 2. Методи розрахунку ВВП 12 2.1 Метод доданих вартостей 12 2.2 Розрахунок ВВП за доходами 13 2.3 Розрахунок ВВП за витратами 15 3. Аналіз та динаміка основних макроекономічних показників в У країні 19 3.1 Валовий внутрішній продукт 19 3.2 Динаміка показників промисловості 22 3.3 Інфляція в країні 26 4. Доходи населення як основний показник результативності господарської діяльності в країні 31 Висновки 35 Список використаної літератури 37 Додатки 39 >>>>
-
Суть та еволюція грошей
1. Теорії грошей та їх еволюція. 3 2. Гроші України та їх еволюція. 7 3. Плани України, відносно стабілізації курсу гривні. 10 Список використаних літературних джерел. 16 Задачі. 17 Задача 1. 17 Визначити кількість грошей необхідних для обертання в країні, якщо відомо, що сума цін товарів дорівнює 15000 грошових одиниць, число обертів однойменних грошових одиниць дорівнює 6. 17 Задача 2. 17 Маса грошей, що обертаються в країні А дорівнює 60 млрд. грошових одиниць, кількість грошей що обертається в країні В дорівнює 150 млрд. грошових одиниць, сума цін товарів дорівнює 300 млрд. і 900 млрд. грошових одиниць відповідно в країнах А і В. Визначити число обертів однойменних грошових одиниць у кожній з зазначених країн. 17 Задача 3. 17 Визначити суму цін товарів, необхідних для 6 денного обертання однойменних грошових одиниць, якщо відомо, що кількість необхідних для обертання грошей дорівнює 250 млрд. грошових одиниць. 17 Задача 4. 18 Визначити кількість необхідних для обертання грошей у поточному періоді, якщо відомо що ціни у поточному періоді підвищились у 2 рази, у базисному періоді сума цін товарів дорівнювала 480 млрд., число обертів однойменних одиниць в звітному періоді дорівнює 6. 18 Задача 5. 18 Ціни на товари широкого вжитку дорівнюють 3000 млрд. однойменних грошових одиниць, ціни на товари специфічного призначення складають 600 000 млрд. однойменних грошових одиниць, ціни на товари розкоші дорівнюють 1200 000 млрд. однойменних грошових одиниць, визначити кількість грошей необхідних для обертання в країні, за умови що інші товари на ринку країни не функціонують і число обертів однойменних грошових одиниць дорівнює 150. 18 >>>>
-
Макроекономіка
Задачі 2.1. Природний рівень безробіття в країні В у 2000р. становив 6%, фактичний - 15%. Розрахуйте: а) відносне відставання фактичного ВВП від потенційного; б) втрати ВВП, спричинені циклічним безробіттям, якщо фактичний ВВП становив 150 млрд. евро. 2.2. У країні за минулий рік темпи економічного зростання становили 5,8 %, приросту основного капіталу — 8 %, приросту населення країни - 2 %, а частка капіталу у валовому внутрішньому продукті країни становила 0,35 %. Обчисліть темп приросту сукупної продуктивності факторів виробництва ("залишок Солоу") Тестові завдання 3.1. Згідно з системою національних рахунків (СНР) продуктивною є праця, яка: 3.2. Державна політика в області податкового навантаження називається: 3.3. Теорія, згідно з якою багатство країни визначилось володінням золотом це теорія: 3.4. Яке твердження визначає термін «дефляція»: 3.5. До цінових чинників сукупного попиту належать: >>>>
-
МЕНЕДЖМЕНТ ТУРИЗМУ
1. Аналіз внутрішніх змінних підприємства ТОВ "Назва”. 3 1.1. Визначте коректність усвідомлення місії турпідприємства в контексті розвитку національної туріндустрії 3 1.2. Охарактеризуйте оптимальність і динамічність цілей діяльності підприємства: ринкових (економічних) - суспільних 4 1.3. Визначте співставність структури і завдань функціонування підприємства 9 1.4. Дайте оцінку сучасності технологій, що використовуються в діяльності підприємства 11 1.5. Охарактеризуйте рівень усвідомлення і реалізації управлінських ролей керівниками підприємства 12 1.6. Дайте оцінку оптимальності кадрового забезпечення функціонування підприємства 13 2. Шляхи оптимізації внутрішнього середовища підприємства 15 3. Інвестиційне середовище туристичної діяльності: складові і значення для розвитку туристичної індустрії України 18 3.1. Культура, рівень освіти, відношення населення до туристичної та інвестиційної діяльності 18 3.1.Загальна характеристика економіки, місце і значення туристичного сектору 20 3.2.Аналіз законодавчої бази та державного регулювання інвестиційної діяльності в країні 21 3.3. Вплив політичної ситуації в країні на розвиток туристичної та інвестиційної діяльності 23 3.4. Аналіз реальної інвестиційної забезпеченості та потреб туристичної індустрії країни 24 3.5. Економічні фактори стимулюючі і обмежуючі інвестиції в туристичну галузь країни 25 3.6. Сучасний стан і структура інвестицій в країні 27 3.7. Аналіз ефективності та перспективи стимулювання інвестицій в туристичну галузь країни 30 Список використаної літератури 31 >>>>
-
Контрольна робота з системи технологій
ЗМІСТ 1.Рівень розвитку промисловості в нашій країні 3 2. Класифікація ЕОМ 10 3. Призначення приводів в машинах. Типи приводів. 19 Література 23 >>>>
-
Бідність
Вступ 3 1.Бідність у сучасному світі 3 2.Методологічні підходи до оцінки бідності населення 5 3.Особливості бідності в нашій країні. 10 Висновок 15 Література: 16 >>>>
-
Контрольна з макроекономіки
1. МОДЕЛІ ЕКОНОМІЧНИХ СИСТЕМ 3 2. ЗМІНА СУКУПНОГО ПОПИТУ 10 3. ЗНАЧЕННЯ ЕКОНОМІЧНОГО ЗРОСТАННЯ 13 4. ЗАДАЧА 17 Рівень безробіття в країні складає 7,8%, а чисельність безробітних – 5,5 млн. осіб. Яка чисельність трудових ресурсів в економіці даної країни? ЛІТЕРАТУРА 18 >>>>
-
Види конвертованості валют та їх вплив на економічну ситуацію в країні
Вступ 3 1. Конвертованість валют та її ступені 3 2. Внутрішня та зовнішня конвертованість валют 8 3. Неефективність валютного регулювання в У країні та Росії 14 Висновок 17 Література 18 >>>>
-
Сучасні завдання кримінології
1. Реформування предмета кримінології 3 2. Методи вдосконалення кримінологічної теорії 7 3. Розвиток кримінологічних підгалузей 12 4. Розвиток кримінологічної політики як стратегічного напряму протидії злочинності у країні 14 Література 17 >>>>
-
Економічна теорія
Вар 9 1. Визначте, які твердження є вірними, а які - ні, поясніть чому: 2. Загальні витрати на виробництво 100 шт. певного товару складають 300 грн., а 500 шт. - 600 грн. Вважаючи функцію витрат лінійною, визначте обсяг витрат для випуску 400 шт. товару. 3. Підприємство має власний капітал у 100 тис. грн. і бере у банку ще 50 тис. грн. під 10% річних. Запланована рентабельність - 30%. Чому дорівнюватиме дохід підприємства? 4. На фондовій біржі продаються дві облігації номіналом 200 грн. кожна. Перша принесе своєму власнику 20 грн. прибутку через рік, а друга - 25 грн. Комерційні банки виплачують 10% річних. Розрахуйте курс, за яким будуть продаватись ці облігації на ринку. Як він буде відрізнятися від їх номінальної вартості? 5. За одну годину роботи корпорація А може виробити або 2 автомобіля, або 5 комп'ютерів. Корпорація Б може виробити або 1 автомобіль, або 4 комп'ютера. Яка країна має порівняльну перевагу по виробництву автомобілів, а яка - комп'ютерів? 6. У 2003 р. в країні зайняте населення складало 35,89 млн. чол., а економічно активне - 37 млн. чол. Визначте, яким був офіційний рівень безробіття в країні. 7. Розкрийте сутність реформ однієї з постсоціалістичних країн при переході до ринкової економіки. Список використаної літератури >>>>
-
ПРИЧИНИ КОРУПЦІЙНИХ ПРОЯВІВ У КРАЇНІ
ВСТУП 3 1. Кримінологічна характеристика корупційних діянь 5 2. Причини корупційних діянь 15 3. Попередження корупційної злочинності 24 ВИСНОВКИ 28 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 29 >>>>
-
Стан розвитку ринку авіаподорожей і авіаперевезень в Україні
ЗМІСТ ВСТУП 3 1. ХАРАКТЕРИСТИКА РОЗВИТКУ АВІАЦІЙНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ В УКРАЇНІ 5 1.1. Виникнення та історія розвитку авіаційних перевезень в У країні 5 1.2. Основні характеристики ринку авіаційних перевезень України на сучасному етапі 7 1.3. Нормативно-правова база організації авіаційних перевезень в У країні 15 2. ПРОВІДНІ УКРАЇНСЬКІ АВІАКОМПАНІЇ ТА ЇХ ВПЛИВ НА РОЗВИТОК АВІАПЕРЕВЕЗЕНЬ 24 2.1. Матеріально-технічна база цивільної авіації 29 2.2. Організація обслуговування в літаках та аеропортах 31 2.3. Перспективи та основні напрямки розвитку авіаційних перевезень в У країні 35 ВИСНОВКИ 45 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 47 ДОДАТКИ 48 Мета курсової роботи детально розглянути стан українського ринку авіаперевезень та напрямки його розвитку. Для досягнення поставленої мети автор ставить такі завдання: 1. надати загальну характеристику розвитку авіаційних перевезень в У країні; 2. розглянути історію становлення цивільної авіації, стан ринку на сучасному етапі та нормативно-правову базу регулювання авіаперевезень в країні; 3. охарактеризувати провідні авіакомпанії України та їх організацію обслуговування в аеропортах та літаках; 4. визначити перспективи та напрямки розвитку цивільної авіації в країні. Хронологічні рамки курсової роботи сягають початку 20 ст., коли тільки починався розвиток авіації в країні. Закінчується розглядом її сучасного стану. Предмет курсової роботи полягає у розгляді сучасного стану ринку авіаперевезень в країні. Об’єктом роботи є характеристика діяльності провідних авіакомпаній України. Літературна база курсової роботи складається здебільшого з періодичних видань, які на протязі останніх років досліджують розвиток цивільної авіації України. Це насамперед такі українські видання, як Газета «Економічні новини» за 2004 рік; газета "Урядовий кур'єр" за 2004, 2002 роки; журнал «БІЗНЕС» за 2004; журнал “Український туристичний вісник” за 2004 рік; діловий тижневий журнал "Компаньйон" за 2004, 2003, 2002 роки. Статистичну інформацію за останні роки роботи компанії надано Держкомстат України. Структурно робота складається зі вступу, двох розділів з підпунктами, висновків, використаної літератури та додатків. >>>>
-
Використання соціологічного інтерв’ю в соціальній роботі в будь якій країні
Вступ 3 1. Інтерв’ю – як усний вид опитування 4 2. Основні етапи організації та проведення 7 соціологічного інтерв’ю 7 3. Види інтерв’ю, необхідних для соціальної роботи 11 Висновок 16 Список використаної літератури 18 >>>>
-
Болгарія 1918-1941 рр
1. Загострення соціально-політичної ситуації в країні (1918-1923 рр.) 3 2. Державно-політична структура та діяльність партій 7 3. Болгарія в системі міжнародних відносин 1918-1941 рр. 10 Список використаної літератури 12 >>>>
-
Основні етапи розвитку стандартизації в країні
Вступ 3 1. Історичний огляд розвитку стандартизації 4 2. Становлення національної системи стандартизації в У країні 10 3. Розвиток стандартизації в У країні на сучасному етапі 16 Висновки 20 Список використаної літератури 21 >>>>
-
Наслідки інфляції. “Інфляційний податок”
1.Вплив податкової системи на економічну ситуацію в країні 3 2. Наслідки інфляції. “Інфляційний податок” 6 Список літератури: 12 >>>>
-
Загальна характеристика візитів
План 1 Вступ 1 Загальна характеристика візитів 2 Програма візиту делегації 5 Зустріч делегацій 7 Перебування делегації в країні 11 Проводи делегації 15 Висновок 15 Список літеатури 17 >>>>
-
Митний тариф
Митний контроль як напрям регулювання переміщення товарів, предметів, фізичних осіб через митний кордон України. 3 Задача 1 12 Невелика країна імпортує товар X. Світова ціна цього товару дорівнює 10 дол. Крива внутрішньої пропозиції товару X у цій країні визначається рівнянням: Qs = 50 + 5Р, а рівняння кривої попиту має вигляд: Qd = 400 – 10Р. Країна вводить специфічний тариф у розмірі 5 дол. Розрахуйте вплив митного тарифу: а) на добробут споживачів; б) доходи виробників товару X у цій країні; в) державний бюджет; г) добробут країни в цілому. Задача 2 13 Ставка українського імпортного тарифу на телевізори становить 50 %, на електронно-променеві трубки для телевізорів — 33 %. Розрахуйте ефективний рівень митного захисту і визначить, про що свідчить отриманий результат, якщо вартість трубки становить: а) 78 %; б) половину; в) 23 % вартості телевізора. Задача 3 14 Визначити всі необхідні платежі та чистий прибуток підприємця від здійснення зовнішньоторговельної операції. Ціна товару з заводу – 50000 дол. США, вартість транспортування – 6000 дол. США, страхування – 4000 дол. США. Курс на день здійснення угоди USD/UAH – 5,3. Вартість митної процедури – 0,2%, мито – 11%, акцизний збір – 7%, ПДВ – 20%, рентабельність – 25%, внутрішні витрати – 12000 грн. податок на прибуток – 30%. Література 16 >>>>
-
Менеджмент туризму
Завдання 1: Ґрунтуючись на матеріалах і досвіді виробничої діяльності охарактеризувати системний характер внутрішніх змінних організації (на прикладі конкретного турпідприємства), розкрити сутність зв'язків між внутрішніми змінними, цілі і структуру туристичного підприємства. Визначити ступінь їх оптимальності, виходячи з сучасних умов туристичної діяльності в У країні. Визначити напрямки вдосконалення. 3 1. Аналіз внутрішніх змінних підприємства 3 1.1. Визначте коректність усвідомлення місії турпідприємства в контексті розвитку національної туріндустрії 3 1.2. Охарактеризуйте оптимальність і динамічність цілей діяльності підприємства: 4 - ринкових (економічних) 4 - суспільних 4 1.3. Визначте співставність структури і завдань функціонування підприємства 5 1.4. Дайте оцінку сучасності технологій, що використовуються в діяльності підприємства 7 1.5. Охарактеризуйте рівень усвідомлення і реалізації управлінських ролей керівниками підприємства 8 1.6. Дайте оцінку оптимальності кадрового забезпечення функціонування підприємства. 8 2. Запропонуйте шляхи оптимізації внутрішнього середовища підприємства. 11 Завдання 2. Інвестиційне середовище туристичної діяльності: складові і значення для розвитку туристичної індустрії країни (Україна). 13 Проаналізуйте інвестиційне середовище туристичної діяльності (на прикладі України) за рекомендованим планом: 13 1. Інвестиційне середовище туристичної діяльності 13 1.1. Культура, рівень освіти, відношення населення до туристичної та інвестиційної діяльності 13 1.2. Загальна характеристика економіки, місце і значення туристичного сектору 15 1.3. Аналіз законодавчої бази та державного регулювання інвестиційної діяльності в країні 18 1.4. Вплив політичної ситуації в країні на розвиток туристичної та інвестиційної діяльності 21 2. Аналіз реальної інвестиційної забезпеченості та потреб туристичної індустрії країни 21 3. Економічні фактори стимулюючі і обмежуючі інвестиції в туристичну галузь країни 24 4. Сучасний стан і структура (компонентна, територіальна) інвестицій в країні 26 5. Аналіз ефективності та перспективи стимулювання інвестицій в туристичну галузь країни 26 Список використаних джерел 32 >>>>
-
Багатоукладна економіка.
Зміст Вступ. Розділ 1. Економічні функції держави в країні з багатоукладною економікою. Розділ 2. Cтруктура механізму регулювання і його основні методи. Розділ 3. Створення багатоукладної економіки в У країні. Розділ 4. Співвідношення між ринковим механізмом і державним регулюванням в багатоукладній економіці. Висновки Список використаних джерел >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.005210 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|