|
Аназіз поезії мріє не зрадь
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «Аназіз поезії мріє не зрадь», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Образ коханої у поезії Сосюри
План Образ коханої у поезії Сосюри 3 Художнє вираження iнтимних почуттiв у лiричних творах Володимира Сосюри 5 Образ кохання у поезії Володимира Сосюри 7 Кохана земля у творчості поета 15 ЛІТЕРАТУРА 19 >>>>
-
Своєрідність поезії Лермонтова
Своєрідність поезії Лермонтова (Що я відкрила для себе в поезії Лермонтова) (Що я відкрив для себе в поезії Лермонтова) >>>>
-
Образ коханої в поезії Володимира Сосюри
Зміст Вступ 4 Розділ 1. Формування світогляду Володимира Сосюри 5 1.1 Сторінки життя поета 5 1.2 Характеристика літературної діяльності В. Сосюри 7 Розділ 2. Образ коханої у поезії Сосюри 11 2.1 Художнє вираження iнтимних почуттiв у лiричних творах Володимира Сосюри 13 2.2 Образ кохання у поезії Володимира Сосюри 15 2.3 Кохана земля у творчості поета 23 Висновки 27 ЛІТЕРАТУРА 29 >>>>
-
Оспівування рідної природи у поезії Т.Г. Шевченко
Оспівування рідної природи у поезії Тараса Григоровича Шевченко 3 Список використаних джерел 9 >>>>
-
ВИВЧЕННЯ ПОЕТИЧНИХ ТВОРІВ
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Вивчення основних літературознавчих понять 6 1.1 Теоретичні аспекти вивчення літературознавчих понять 6 1.2 Поняття науково-критичного осмислення поетики 10 Розділ 2. Вивчення творчості українських поетів 16 2.1 Вивчення поезії Бориса Олійника 16 2.2 Вивчення поезії Дмитра Павличка 21 2.3 Вивчення поетики Ліни Жиленко та Ліни Костенко 25 Висновок 32 Список використаної літератури 34 >>>>
-
Свіжі віяння в український літературі 80 – 90-х років. Загальні риси літературної ситуації на межі століть.
Зміст 1. Творчість постшістдесятників поетів „київської школи” Голобородько і Воробйова 3 2. Свіжі віяння в український літературі 80 – 90-х років. Загальні риси літературної ситуації на межі століть 6 2.1. Еволюція жанрових форм від поезії до великих прозових жанрів 6 3. Неоавангардизм у поезії 80 - 90 років, як засіб переживання риторики соціального реалізму 9 Список використаних джерел 12 >>>>
-
Красою душу напою враження від поезії Г. Гейне та А. Міцкевича
Красою душу напою враження від поезії Г. Гейне та А. Міцкевича >>>>
-
Тема вічної жіночності у поезії О.Блока та Г. Чубая
Вступ 4 1. О. Блок. Від Прекрасної Дами до Незнайомої. 6 2. Г. Чубай – вчитель покоління 80-тих 21 Висновок 33 Література 34 >>>>
-
Контрольна робота з риторики
Особливості риторики і поезії 2 Риторика та акторський поетичний жанр 6 Список використаної літератури: 8 >>>>
-
Сучасна українська література
ПЛАН. 1 1. ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ 40-50 Х РОКІВ. ПРОБЛЕМАТИКА ТА СПЕЦИФІКА. ЗДОБУТКИ І ВТРАТИ. 2 2. ВІЧНІ МОТИВИ ПОЕЗІЇ СИМОНЕНКО. 6 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 15 >>>>
-
«Жіноча література» І. Бахман
Вступ 3 Жіноча душа поезії Бахман 5 Служіння Слову. Проза 10 Висновки 17 Список використаної літератури 18 >>>>
-
Пісенність українських календарних обрядів та звичаїв
Вступ 2 1. Короткий річний календарно-обрядовий цикл. 4 2. Українознавчі символи та мотиви обрядової поезії. Календарно-обрядові пісні. 11 Висновки 13 Список використаної літератури 15 >>>>
-
Поезія Лесі Українки
Вступ. 2 1. Середні віки в епічній поезії Л. Українки. 3 2. Образи середньовіччя в поетичних драммах письменниці. 8 3. Середньовічна легенда Дон Жуана в трактуванні Л. Українки. 16 Заключення. 26 Використана література. 27 >>>>
-
Образ матері в творах українських поетів другої половини ХХ ст.
План Вступ 3 1. Образ матері в поезії А. Малишка 3 2. Поезія Б. Олійника про матір 6 3. Образ матері в творчості В. Симоненка та І. Драча, Д. Павличка 8 Заключення 15 Література 16 >>>>
-
Походження богів і всесвіту в творах Гомера
Вступ 3 1. Міфи як основа світогляду 4 2. Походження світу і богів 7 3. Гомер – батько грецької поезії 8 4. Міфологія у творах Гомера 14 Висновки 16 Література 19 >>>>
-
Загальнолюдські цінності в поезії Ліни Костенко
Гуманістична творчість поетеси. 1. Пейзажна лірика Ліни Костенко 2. Зачаровуючі вірші про кохання а) одна з найбільших людських чеснот - пошанування батьків б) глибока віра у духовну силу українського народу 3. Кредо поетеси - залишатьсь назавжди людиною 4. Література >>>>
-
Значення творчості Симоненка в національному відродженні української культури
Вступ 3 I. В. Симоненко – поет з когорти шістдесятників 5 ІІ. Традиції і новаторство у поезії В. Симоненка 12 III. Тематична різноманітність творчості В. Симоненка 16 3.1. Патріотична лірика 16 3.2. Духовна краса і велич простої людини 19 3.3. Інтимна лірика та сатира 22 Висновки 25 Література 27 >>>>
-
Прикметникові синоніми у поетичних творах Ліни Костенко
Вступ 3 Розділ І. Ліна Костенко – берегиня української літератури 5 Розділ ІІ. Сутнісні характеристики синонімів в українській мові 11 Розділ ІІІ. Специфіка використання прикметникових синонімів у поезії Л. Костенко 17 Висновки 29 Список використаної літератури 31 >>>>
-
Мова творів В.Сосюри
Вступ…………………………………………………………………………………….3 1. Характеристика життєвого та творчого шляху В.М. Сосюри…………………...5 2. Відображення духовного світу Володимира Сосюри мовою його творів……..10 3. Мовні особливості поезії Володимира Сосюри…………………………………14 4. Жанрово-композиційна оригінальність лірики В..Сосюри……………………....20 5. Біблійно-міфологічні елементи у мові творів В.Сосюри……………………….24 Висновки………………………………………………………………………………26 Література……………………………………………………………………………..28 Додатки………………………………………………………………………………...31 >>>>
-
Страждальницькі мотиви в творчості поетів-шістдесятників
План I. Вступ. II. Страждальницькі мотиви в творчості поетів-шістдесятників 1. Історія понять “шістдесятники” і “шістдесятництво”. Шістдесятництво як суспільно-політичне явище. 2. Традиційність і новизна поетичного мовлення і поетичного мислення. Різномаїття мотивів у поезії. 3. Мотив страждання, як провідний. Його причини і актуальність. III. Висновки IV. Література >>>>
-
Авторський мовний стиль Л.Костенко
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ЛІНГВІСТИЧНІ І СВІТОГЛЯДНІ ПАРАМЕТРИ ПОЕТИЧНОЇ ТВОРЧОСТІ Л.КОСТЕНКО 6 1.1. Мовознавчі дослідження творчості Ліни Костенко 6 1.2. Мова художнього твору як факт і фактор національної культури 16 1.3. Поняття про авторський мовний стиль та його елементи 22 РОЗДІЛ 2. АВТОРСЬКИЙ МОВНИЙ СТИЛЬ Л.КОСТЕНКО ТА ЙОГО ОСОБЛИВОСТІ 29 2.1. Мовознавчий і літературознавчий аспекти авторського стилю Л.Костенко 29 2.2. Відбиття мистецького світогляду поезії Ліни Костенко 31 РОЗДІЛ 3. МОВНА ЕСТЕТИКА І ЛЕКСИЧНЕ БАГАТСТВО АВТОРСЬКОГО СТИЛЮ Л.КОСТЕНКО 39 3.1. Естетичне багатство слова у поетичному мовленні Л Костенко 39 3.2. Метафізична сила мовнопоетичного буття Ліни Костенко 43 3.3. Лексиологічні особливості космонімічної лексики в поезії Л.Костенко 50 ВИСНОВКИ 71 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 74 Новизна дослідження дипломної роботи полягає в тому, що конкретного аналізу мовного стилю Ліни Костенко в одній роботі ще не робив жодний дослідник, а лише торкалися цього питання у дослідженнях на інші теми. Мета роботи. Мета даної роботи полягає в тому, щоб істотно визначити відмінності та особливості авторського стилю Ліни Костенко на прикладі її творів. Поставлена в роботі мета конкретизується через вирішення таких завдань: 1. Описати головні дослідження мовного стилю та його елементів у творчості Ліни Костенко; 2. Виділити головні мовознавчі і літературознавчі аспекти мовного стилю Л. Костенко; 3. Визначити головні особливості світогляду Л. Костенко в її поезії; 4. Надати детальний опис естетичному багатству та метафізичній силі поетичної мови Л. Костенко; 5. Охарактеризувати лексикологічні особливості космонімічної лексики в поезії Л. Костенко. Методи дослідження полягають перш за все в характеристиці творів та їх подання читачу, в аналізі головних особливостей створення авторського стилю та тенденцій його розвитку, в наглядному розгляді прикладів авторського стилю Ліни Костенко. Мета і завдання роботи зумовили таку її структуру: вступ, три розділи з підпунктами, висновки та використана література. В першому розділі дипломної роботи визначені головні лінгвістичні і світоглядні параметри поетичної творчості Ліни Костенко. В другому розділі характеризується більш суттєво авторський мовний стиль письменниці та його особливості. В третьому розділі надається детальний опис естетичного і лексичного багатства авторського стилю Л. Костенко. Теоретичне значення дипломної роботи являє собою докладний виклад всіх особливостей мовного стилю Ліни Костенко, що дозволяє складати наступні більш ретельні висновки щодо її творчості. Практичне значення дипломної роботи полягає у можливому застосуванні всіх розглянутих особливостей і досягнень відомої письменниці і поетеси новим поколінням українських літераторів, які на цьому підґрунті будуть зростати і вдосконалювати свою творчість. >>>>
-
Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка
Вступ 3 І. Жінки в житті Т.Г. Шевченка та їх вплив на творчість поета. 6 ІІ. Своєрідність змалювання жіночої долі у творах Т.Г. Шевченка. 11 2.1 Галерея жіночих образів в поезії Т.Г. Шевченка 11 2.2 Образ жінки - матері в творчості Т.Г. Шевченка 23 2.3 Новаторство Шевченка в створенні образу Катерини (поема “Катерина”) 28 ІІІ. Ідеал жінки в інтимній ліриці поета 31 Висновки 36 Список використаної літератури 38 >>>>
-
Порівняння в поезіях М. П. Бажана
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Порівняння як мовне й літературне явище 6 1.1. Тропи як зображувальні явища мови й літератури 6 1.2. Порівняння як один із простих тропів 8 Розділ 2. Порівняння в поезіях М. П. Бажана 10 2.1. Порівняння в початкових поезіях М. Бажана 10 2.2. Розмаїття зображувальних засобів в творчості Бажана 15 2.3. Порівняння в поезії Бажана 25 Висновки 31 Список використаної літератури 33 >>>>
-
Лірична поетика Б. Грінченка, її образність та мотиви
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Б. Грінченко – непересічна постать української літератури 6 1.1 Особливості становлення творчого характеру митця 6 1.2 Літературна діяльність 9 Розділ 2. Лірична поетика Б. Грінченка, її образність та мотиви 13 2.1 Ідейна спрямованість поезії Б. Грінченка 13 2.2 Художній образ та його значення для розкриття сутності твору 15 Висновок 18 Список використаної літератури 19 >>>>
-
Лірична поетика Б. Грінченка, її образність та мотиви
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Б. Грінченко – непересічна постать української літератури 6 1.1 Особливості становлення творчого характеру митця 6 1.2 Літературна діяльність 9 Розділ 2. Лірична поетика Б. Грінченка, її образність та мотиви 13 2.1 Ідейна спрямованість поезії Б. Грінченка 13 2.2 Художній образ та його значення для розкриття сутності твору 15 Висновок 18 Список використаної літератури 19 >>>>
-
Історія понять “шістдесятники” і “шістдесятництво”. Шістдесятництво як суспільно-політичне явище
План Вступ. 1. Історія понять “шістдесятники” і “шістдесятництво”. Шістдесятництво як суспільно-політичне явище. 2. Традиційність і новизна поетичного мовлення і поетичного мислення. Різномаїття мотивів у поезії. 3. Мотив страждання, як провідний. Його причини і актуальність. Висновки. Література. >>>>
-
Не вмирає кохання, що в серці живе моїм
«Не вмирає кохання, що в серці живе моїм» (Тема кохання, поезії Г.Гейне) >>>>
-
Неокласична поетика М. Рильського 20-х років ХХ ст
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Життєвий і творчий шлях Максима Рильського 5 1.1. Життєвий шлях М. Рильського 5 1.2. Парадокси долі й поезії М. Рильського 10 1.3. Основні мотиви поетики М. Рильського: любов - краса - воля 12 Розділ 2. Неокласична поетика М. Рильського 20-х років ХХ ст. 17 2.1. Неокласична лірика М. Рильського 17 2.2. Поетична лірика М. Рильського 20-х років ХХ ст. 21 2.3. Творча спадщина неокласики М. Рильського 30-х років 29 Висновки 36 Список використаної літератури 38 >>>>
-
Стилістичний аналіз тексту поезії Івана Франка “Опівніч. Глухо. Зимно. Вітер виє…”
План: 1. Назва роботи, автор. 3 2. Характеристика ситуації спілкування (умови і задачі мовлення). 7 3. Основні стильові риси. 8 4. Мовні засоби (фонетичні, лексичні, морфологічні, синтаксичні). 9 5. Визначення мовного стилю 16 Використана література: 17 Використана література: 1) Виноградов Г.В. Стилистика. Теория поэтической речи. Поэтика. – М., 1963. 2) Гадамер Г.-Г. Герменевтика і поетика: Вибр. Твори Пер. з нім. - К.: Юніверс, 2001. 3) Літературознавчий словник-довідник Р. Гром'як, Ю. Ковалів та ін. - К.: ВЦ "Академія", 1997. – 752 с. 4) Пономарів О.Д. Стилістика сучасної української мови: Підручник. – К.: Либідь, 1993. – 248 с. 5) Українська мова: Енциклопедія. - К.: Укр. енцикл., 2000. - 752 с.: іл. >>>>
-
Теоретико-методологічний підхід до вивчення творчості Володимира Сосюри
ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методологічний підхід до вивчення творчості Володимира Сосюри 5 1.1 Життєвий і творчий шлях В. Сосюри 5 1.2 Аналіз літературної діяльності В. Сосюри 7 Розділ 2. Експериментальна робота по виокремленню психолого-педагогічних аспектів розвитку емоційно-почуттєвої сфери в творчості В. Сосюри 12 2.1 Характер і роль емоцій і почуттів у процесі сприйняття 12 2.2 Художнє вираження почуттiв у лiричних творах Володимира Сосюри та їх вплив на емоції школярів 20 2.3 Образ кохання у поезії Володимира Сосюри та вияв емоцій учнів 22 2.4 Кохана земля у творчості поета, психолого-педагогічне значення 28 Висновки 31 ЛІТЕРАТУРА 33 >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.010457 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|