|
уривок твору де картини природи змальовано задопомагою прикметників
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «уривок твору де картини природи змальовано задопомагою прикметників», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Проблема аналізу художнього твору при вивченні зарубіжної літератури в школі
Вступ 2 1. Історія методики аналізу художнього твору 4 2. Підготовка до сприйняття художнього твору 6 3. Первинне читання та прийоми усвідомлення тексту художнього твору 8 4. Поглиблене засвоєння художнього твору в процесі другого читання 12 Висновки 16 Додатки 17 Список використаної літератури 22 >>>>
-
Прикметник.
Зміст 1. Прикметник. Розряди прикметників за значенням. Ступені порівняння прикметників. Використання прикметників у діловому мовленні. 2 2. Книжні слова та мовні штампи. Використання їх у мовленні. 5 3. Перекладіть українською мовою: 6 4. Запишіть слова скорочено: 7 Література 8 >>>>
-
Прикметник.
Зміст 1. Прикметник. Розряди прикметників за значенням. Ступені порівняння прикметників. Використання прикметників у діловому мовленні. 2 2. Книжні слова та мовні штампи. Використання їх у мовленні. 5 3. Перекладіть українською мовою: 6 4. Запишіть слова скорочено: 7 Література 8 >>>>
-
Шляхи аналізу художнього твору
Вступ 3 1.Методологічні засади вивчення художнього твору в шкільному курсі літератури 6 1.1. Філософські основи аналізу художнього твору 6 1.2. Психолого-педагогічні передумови навчання літературного аналізу 9 1.3. Методичні основи навчання на уроках літератури 13 2. Теоретико-методична модель вироблення в учнів умінь аналізувати художні твори 20 2.1. Технології навчання аналізу художнього твору 20 2.2. Аналіз художнього твору» (на основі аналізу оповідання Марка Вовчка «Два сини») 23 2.3. Формування в учнів умінь аналізу прозового твору (основна і старша школи) 26 2.4. Особливості навчання аналізу творів різного літературного роду й виду 30 Висновки 37 Література 40 >>>>
-
Характеристика твору Ф.Ніцше „По той бік добра і зла”
1. Автор 3 2. Загальна характеристика твору „По той бік добра і зла” 7 3. Філософський зміст твору 8 4. Загальний підсумок творчості Ф.Ніцше 10 Бібліографія 14 >>>>
-
Київський літопис
Вступ 2 1. Історія виникнення твору 3 2. Характеристика змісту 6 3. Жанр твору 12 4. Моє бачення 15 Література 16 >>>>
-
Правопис складних прикметників
1. Правопис складних прикметників 2 2. Основні типи фразеологічних одиниць у сучасній українській мові 3 3. Протокол. Зразок 5 4. Скласти листа на фірмовому бланку 6 ТУРИСТИЧНА ФІРМА "САМ" 6 МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "САТУРН" 7 5. Утворіть кличну форму 8 >>>>
-
Художня картина як засіб лексичного розвитку дітей
Вступ 4 1. Проблема формування словника дошкільників у науково-педагогічних дослідженнях 7 1.1. Психологічні основи формування словника дітей 7 1.2. Роль художньої картини у словниковій роботі з дошкільниками: методика її використання 14 2. Розвиток словникового запасу дітей засобами образотворчого мистецтва 19 2.1. Особливості словника дітей дошкільного віку 19 2.2. Значення художньої картини та методика роботи з нею у ході формування словника дітей дошкільного віку 24 2.3. Рівень сформованості здібностей у дітей дошкільного віку (констатуючий експеримент) 29 2.4. Методика використання художньої картини в словниковій роботі з дітьми дошкільного віку (формуючий експеримент) 36 2.5. Визначення доцільності та ефективності використання художньої картини у словниковій роботі з дітьми дошкільного віку (контрольний експеримент) 41 Висновки 46 Використана література 48 Додатки 51 >>>>
-
Християнська градація та твір Ніцше - Так казав Заратустра
Вступ 2 Розділ 1. Загальна характеристика твору Ніцше з точи зору 4 1.1. Коротка біографічна довідка про Ніцше напередодні написання «Так казав Заратустра» та до заввершення твору. 4 1.2 Загальний аналіз твору Ф. Ніцше «Так казав Заратустра» 8 Розділ 2. «Так казав Заратустра» та проблема Бога 13 2.1. Релігійні особливості книги Ф. Ніцше «Так казав Заратустра» 13 2.2. Безбожжя філософії Ніцше 20 2.3. Роздуми про щастя у творі «Так казав Заратустра» з точки зору християнства 25 Висновок 32 Список використаної літератури: 33 >>>>
-
Контрольна робота з української мови 3
Контрольна робота з української мови № 3 3 1. Іменник, його значення, морфологічні ознаки та синтаксична роль. Групи іменників за значенням (назви власні та загальні, конкретні та абстрактні, назв істот та неістот). 3 2. Рід іменників. Іменники спільного роду. 4 3. Число іменників. Іменники, що вживаються в обох формах числа. Іменники, що мають лише форму однини або лише форму множини. Відмінки іменників. Типи відмін іменників, поділ іменників на групи. Написання відмінкових закінчень іменників. Які іменники належать до невідмінюваних 4 4. Особливості вживання та написання відмінкових форм іменників І відміни. Особливості відмінювання іменників II відміни. В яких випадках іменники II відміни чоловічого роду в родовому відмінку мають закінчення - а(- я), а в яких - у (- ю). 6 5. Особливості відмінювання іменників ІІІ відміни. В яких випадках в орудному відмінку в іменниках III відміни відбувається подовження приголосних, а в яких не відбувається? Особливості відмінювання іменників IV відміни. Написання і відмінювання чоловічих та жіночих прізвищ та імен по-батькові. 8 6. Прикметник, його значення, морфологічні ознаки та синтаксична роль. Розряди прикметників за значенням (якісні, відносні й присвійні). Явища переходу прикметників з одного розряду в інший. 9 7. Ступені порівняння якісних прикметників, способи їх творення. Які є форми ступенів порівняння прикметників, як вони творяться? Зміни приголосних при творенні вищого ступеня порівняння прикметників. 11 8. Поділ прикметників на тверду та м'яку групи, особливості їх відмінювання. Написання відмінкових закінчень прикметників. Правопис складних прикметників. Одна і дві буки -Н- у прикметниках. Правопис українських прізвищ і географічних назв прикметникового походження. 12 10. Числівник, його значення, морфологічні ознаки та синтаксична роль. Розряди числівників за значенням. Групи числівників за будовою. 14 11. Особливості відмінювання числівників. Способи творення числівників. 15 >>>>
-
Дослідження інтелектуальної наполегливості учнів молодшого шкільного віку у розв’язанні творчих завдань
Вступ 2 Розділ І. Творчий розвиток молодших школярів під впливом інтелекту 5 1.1 Теоретичний розгляд творчого розвитку в працях дослідників 5 1.2 Вплив інтелектуальної наполегливості на творчий розвиток молодшого школяра 7 Розділ ІІ. Особливості інтелектуальної наполегливості в сприйнятті художнього твору учнями других класів 12 2.1 Методика читання художнього твору в початковій школі 12 2.2 Дослідження рівня інтелектуальної наполегливості в сприйнятті художнього твору молодшими школярами 15 Висновки 25 Список використаної літератури 26 >>>>
-
Вплив природи на морально-естетичне виховання дітей дошкільного віку
ВСТУП 3 1. Роль природи в розвитку дошкільників 5 2. Вплив природи на морально-естетичне виховання дітей 9 ВИСНОВКИ 14 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 16 >>>>
-
Вплив природи на морально-естетичне виховання дітей
ВСТУП 3 1. Роль природи в розвитку дошкільників 5 2. Вплив природи на морально-естетичне виховання дітей 9 ВИСНОВКИ 14 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 16 >>>>
-
Художня специфіка твору Марко Вовчок „Маруся”
Вступ 3 1. Життєвий і творчий шлях Марка Вовчка 5 2. Художня специфіка твору Марко Вовчок „Маруся” 13 Висновки 30 Література 31 >>>>
-
Екологічний стан Сполучених Штатів Америки
Загальна характеристика екології США 2 Законодавство США щодо охорони природи 7 Організації, що відповідають за охорону природи 8 Висновки 8 Перелік використаної літератури 9 >>>>
-
Формування у дітей старшого дошкільного віку почуття любові до природи в процесі спостережень
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 7 1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з питань формування у дітей дошкільного віку любові до природи 7 1.2. Роль спостережень природничого змісту у формуванні у дітей дошкільного віку почуття любові до природи 19 1.3. Методика роботи з формування у дітей старшого дошкільного віку любові до природи в процесі спостережень 22 РОЗДІЛ 2 27 2.1. Стан роботи з формування у дітей старшого дошкільного віку любові до природи в процесі спостережень 27 2.2. Система роботи з формування у дитини почуття любові до природи в процесі спостережень 34 ВИСНОВКИ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 43 ДОДАТКИ >>>>
-
Проблематика твору Нечуй-Левицького Кайдашева Сім’я
Проблематика твору Нечуй-Левицького Кайдашева Сім’я (Актуальність проблематики повісті Івана Нечуя-Левицького "Кайдашева сімя" для сучасності) >>>>
-
Опис картини Рафаеля Санті "Сікстинська Мадонна"
Опис картини Рафаеля Санті "Сікстинська Мадонна" >>>>
-
Взаємини людини і природи в предметі екології
План. 1.Людина як частина природи і її протилежність. 2.Людська діяльність як геологічна сила (концепція В.Вернадського) і чинник екологічних проблем. 3.Аксіологічні аспекти в науково-екологічному пізнанні >>>>
-
Проблематика роману Пантелемона Куліша «Чорна рада»
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. «ХУДОЖНЯ КАРТИНА СВІТУ» У РОМАНІ П.КУЛІША «ЧОРНА РАДА» 6 1.1. ПОНЯТТЯ «ХУДОЖНЯ КАРТИНА СВІТУ»: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ ДОСЛІДЖЕННЯ. 6 1.2. Методологія аналізу „художньої картини світу” в літературознавстві 14 1.2. Специфіка створення «художньої картини світу» у романі П.Куліша «Чорна рада» 20 РОЗДІЛ ІІ. ОСОБЛИВОСТІ ПРОБЛЕМАТИКИ РОМАНУ П.КУЛІША «ЧОРНА РАДА» 23 2.1. Висвітлення проблеми національної історії в романі 23 2.2. Особливості відбиття проблеми національної ідеї в «Чорній раді» 28 2.3. Проблема моральних ідеалів героїв та її відбиття у романі. 40 ВИСНОВКИ 43 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 46 Мета дослідження полягає у здійсненні комплексного аналізу проблематики аспекту роману П.Куліша «Чорна Рада». Поставлена мета обумовила вирішення ряду взаємопов'язаних завдань: • специфікувати основні складові картини світу П.Куліша у контексті його історіософського світобачення; • з'ясувати концептуальний підхід П.Куліша до проблеми "національного" як до першооснови національної ідеї; • проаналізувати особливості осмислення проблем національної історії у романі «Чорна рада»; • специфікувати суспільно-побутову проблематику, що висвітлено у романі «Чорна рада». • обґрунтувати суспільно-історичне значення культурологічних поглядів П.Куліша з позицій сучасної науки як підсумок дослідження. Об'єкт дослідження – текст роману «Чорна рада» П.Куліша Предмет дослідження – особливості проблематики означеного твору. Хронологічні межі дослідження обумовлені специфікою дослідження твору і охоплюють життєвий шлях та діяльність П.Куліша у 1846-1856 рр. Методи дослідження. Відповідно до поставлених завдань у дослідженні використано: аналіз і синтез, зіставлення і узагальнення здобутих даних, отриманих у процесі вивчення філософської, історичної, культурологічної, літературознавчої, мовознавчої літератури та наукових видань з допоміжних та суміжних галузей науки. Принцип історизму, використаний у роботі, допоміг у розкритті і таких важливих проблем, як умови і чинники, що вплинули на проблематику роману, його роль і місце в українському національно-визвольному русі ХІХ ст., аналізі загальнокультурних та суспільних процесів зазначеної доби. Порівняльно-історичний, описовий, проблемний, логічний й систематичний методи дозволили визначити зміст культурологічних концепцій, охарактеризувати складові картини світу П.Куліша в еволюції його історіософського світобачення. Науково-біографічний та порівняльний методи уможливили цілісний аналіз історичних подій і дозволили окреслити ідейно-духовні засади культурницької діяльності П.Куліша та еволюції його історіософського світобачення. Наукова новизна дослідження полягає у тому, що в ній практично вперше здійснено комплексний аналіз проблематики роману П.Куліша «Чорна рада» у контексті розвитку української національної літератури ХІХ століття та обґрунтовано суспільно-історичне значення проблем, висвітлених у романі. Практичне значення студії полягає у тому, що її матеріали і результати можуть бути використані для здійснення подальших досліджень з історії вітчизняної літератури та культури, відкриває нові шляхи для інтерпретування творів та біографічних даних П.Куліша і його ролі у розвитку української культури. >>>>
-
опис картини Петра Левченка «Село взимку. Глухомань»
опис картини Петра Левченка «Село взимку. Глухомань» >>>>
-
Розвиток у дитини почуття любові до природи в процесі спостереження
Вступ 2 1. Актуальність теми на сучасному етапі розвитку суспільства 4 2. Особливості розвитку моральної сфери дитини в період дошкільного дитинства 6 3. Роль спостережень природничого змісту у формуванні у дитини почуття любові до природи 13 4. Методика роботи з розвитку у дитини почуття любові до природи в процесі спостережень 16 5. Дослідження методики спостереження за акваріумною рибкою в старшій групі дитячого садка 22 6. Досвід роботи з формування у дитини почуття любові до природи в процесі спостережень 25 Висновки та педагогічні рекомендації 28 Список використаної літератури 30 >>>>
-
Трагедія короля Ліра у творі Шекспіра
ПЛАН ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. МІСЦЕ ТРАГЕДІЇ КОРОЛЬ ЛІР В СВІТОВІЙ ЛІТЕРАТУРІ 7 1.1. Трагедії в творчому доробку Шекспіра 7 1.2. Історія створення п’єси 11 1.3. Проблематика твору 12 РОЗДІЛ 2. ОБРАЗНА СВОЄРІДНІСТЬ ТРАГЕДІЇ ШЕКСПІРА 17 2.1. Образ Короля Ліра 17 2.2. Ключова Роль молодшої доньки Корделії у трагедії 23 ВИСНОВОК 26 БІБЛІОГРАФІЯ 29 Новизна нашого дослідження полягає у аналізі твору з нового ракурсу, зокрема при розгляді образів трагедії. Мета роботи з’ясувати специфіку трагедії В.Шекспіра «Король Лір». Для досягнення поставленої мети необхідно розв’язати наступні завдання: - вивчити підґрунтя сюжету п’єси; - з’ясувати проблематику твору; - дослідити образну своєрідність трагедії. Мета і завдання роботи зумовили таку її структуру: робота складається з двох розділів, висновків та бібліографії, яка нараховує 24 назви. У першому розділі аналізується своєрідність трагедій в творчості Шекспіра, зокрема проблематика «Короля Ліра». Другий розділ присвячений дослідженню образів твору. >>>>
-
Особливості прикметників якості в англійській мові (Наукова стаття)
-
Особливості прикметників якості в англійській мові (Наукова стаття)
-
Взаємовідносини людини і природи
План Вступ 1. Взаємовідносини людини і природи 2. Суть екологічної проблеми 3. Екологія та фактори впливу на неї 4. Сучасний екологічний стан в Україні Висновок Список використаної літератури >>>>
-
Особливості будови міфопоетичної картини світу у поезіях Б.-І.Антонича та Михайля Семенка
-
Екологія
ВСТУП 2 1. СФОРМУВАТИ ПРЕДМЕТ ЕКОЛОГІЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ 3 2. ПО ЯКИХ КАНАЛАХ ВІДБУВАЄТЬСЯ ФОРМУВАННЯ СУБ’ЄКТИВНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ 5 3. ЧИМ ВІДРІЗНЯЮТЬСЯ СОЦІАЛЬНІ ПСИХОЛОГІЧНІ РЕЗЕРВИ ВІД ПРИРОДНИХ 8 4. ОПИШІТЬ ВІДОМІ ВАМ МЕТОДИ ДІАГНОСТИКИ СУБ’ЄКТИВНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ. 10 ВИСНОВОК 14 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ: 15 >>>>
-
Контрольна робота психологія
1. Сформулюваті предмет екологічної психології 4 2. Після яких каналів відбувається формування суб'єктивного ставлення до природи? 6 3. Чим відрізняються соціальні психологічні релізери від природних? 10 4. Опишіть відомі вам методики діагностики суб'єктивного ставлення до природи. 11 Список використаної літератури 12 >>>>
-
ТЕКСТ № 48
ТЕКСТ № 48 та завдання до нього 1. Прочитайте речення, вибравши з дужок конструкцію, яка більше підходить за змістом. Як вона впливає на зміст речення? 2. Утворіть форми ступенів порівняння прикметників: З. Відредагуйте словосполучення: 4. Прочитайте текст, визначте його стиль. 5. Поясніть значення слів: 6. Перекладіть текст українською мовою. . 7. Означення, виражені дієприкметниковими зворотами, де можливо й доцільно, замініть на підрядні означальні речення. 8. Знайдіть у тексті складні прикметники. Поясніть їх правопис. Яку стилістичну роль виконують складні прикметники в науковому стилі? 9. Чи однакові способи творення ступенів порівняння прикметників у російській та українській мовах? Проілюструйте це прикладами. Знайдіть такі прикметники в тексті. >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.005987 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|