|
ставлення головного героя до землячків у поемі Сон
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «ставлення головного героя до землячків у поемі Сон», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Внутрішня драма головного героя роману Стендаля «Червоне і чорне» шлях від наполеонізму до злочину.
Внутрішня драма головного героя роману Стендаля «Червоне і чорне» шлях від наполеонізму до злочину. >>>>
-
Образ романтичного героя в поезія Міцкевича
Тема: Образ романтичного героя в поезія Міцкевича Предмет: Зарубіжна література Вид: Твір >>>>
-
Дослідження асиметрії півкуль головного мозку
План Вступ 2 1. Центральна нервова система 3 2. Головний мозок, будова та функції його відділів 4 2.1. Загальні відомості про головний мозок 4 2.2. Будова головного мозку 6 3. Асиметрія півкуль головного мозку 14 4. Порушення структури нервової системи, їх профилактика 19 Висновки 23 Список використаних джерел 24 >>>>
-
Самостійна робота, анатомія
Таблиця № п.п. Відділ головного мозку Будова Функції 1. Стовбур головного мозку 2. Кінцевий мозок >>>>
-
Образ України в поемі «Сон» Шевченка
-
Проблема героя времени в русской литературе
План Введение I. Проблема героя времени в русской литературе II. Типы лишних людей в романах Пушкина и Лермонтова 1. Духовная драма русского европейца Евгения Онегина 2. Печорин - герой своего времени. 3. Cходство и различие образов Онегина и Печорина III. "Евгений Онегин" и "Герой нашего времени" - лучшие художественные документы своей эпохи Вывод Литература >>>>
-
Досвід роботи головного управління соціального захисту населення виконавчого органу Київської міської Ради
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІВ ПУБЛІЧНОЇ ВЛАДИ В М. КИЄВІ 5 1.1. Поняття, види та ознаки органів публічної влади в Україні 5 1.2. Принципи організації та система органів публічної влади в Україні 8 1.3. Особливості організації місцевої влади в м. Києві 19 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (НА ПРИКЛАДІ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ КМДА) 25 2.1. Структура, завдання та функції головного управління соціального захисту населення 25 2.2. Правова основа організаційної роботи головного управління соціального захисту населення 29 2.3. Практика роботи головного управління соціального захисту населення 32 РОЗДІЛ 3. ОСНОВНІ НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ КМДА 43 ВИСНОВКИ 50 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 56 ДОДАТКИ 60 >>>>
-
А.А. ПСЕУНОК АНАТОМИЯ МОЗГА Спецкурс
О Г Л А В Л Е Н И Е ПРЕДИСЛОВИЕ………3 КЛЕТОЧНАЯ ТЕОРИЯ. СТРОЕНИЕ НЕРВНОЙ КЛЕТКИ………4 НЕРВНАЯ КЛЕТКА………20 ТОПОГРАФИЯ И СТРОЕНИЕ СПИННОГО МОЗГА………44 БОЛЬШИЕ ПОЛУШАРИИ: ДОЛИ, БОРОЗДЫ, ИЗВИЛИНЫ. СЕРОЕ И БЕЛОЕ ВЕЩЕСТВО. ПОЛОСТЬ ПОЛУШАРИЙ………50 ОНТО- И ФИЛОГЕНЕЗ ГОЛОВНОГО МОЗГА………59 ОБОЛОЧКИ ГОЛОВНОГО И СПИННОГО МОЗГА………59 СТРОЕНИЕ СТВОЛА МОЗГА. ПРОДОЛГОВАТЫЙ МОЗГ, ЗАДНИЙ МОЗГ (МОСТ И МОЗЖЕЧОК), СРЕДНИЙ МОЗГ………60 СТРОЕНИЕ И ФУНКЦИИ ПРОМЕЖУТОЧНОГО МОЗГА (ТАЛАМУС, ЭПИТАЛАМУС, МЕТАТАЛАМУС И ГИПОТАЛАМУС)………68 РЕТИКУЛЯРНАЯ ФОРМАЦИЯ И ЛИМБИЧЕСКАЯ СИСТЕМА………74 КОРА ГОЛОВНОГО МОЗГА………77 АСИММЕТРИЯ ПОЛУШАРИЙ БОЛЬШОГО МОЗГА………82 ПРОВОДЯЩИЕ ПУТИ ГОЛОВНОГО И СПИННОГО МОЗГА………88 ВЕГЕТАТИВНАЯ (АВТОНОМНАЯ) НЕРВНАЯ СИСТЕМА………92 ОБЩИЕ ПРИНЦИПЫ РАЗВИТИЯ И СТРОЕНИЯ СЕНСОРНЫХ СИСТЕМ………94 ЛАБОРАТОРНО-ПРАКТИЧЕСКИЕ ЗАНЯТИЯ………98 РЕКОМЕНДУЕМАЯ ЛИТЕРАТУРА………109 >>>>
-
Аспекти виховання позитивного ставлення до світу у дошкільників
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИХОВАННЯ ПОЗИТИВНОГО СТАВЛЕННЯ ДО СВІТУ У ДОШКІЛЬНИКІВ 5 1.1 Базовий компонент як основний документ, що визначає засади принципи виховання 5 1.2 Основні методи виховання позитивного ставлення дошкільника до світу 10 1.3 Казка як метод виховання позитивного ставлення дошкільника до світу 12 1.4 Застосування наочно-схематичних моделей, їх можливості в ознайомленні з навколишнім світом 17 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА 21 2.1. Обґрунтовування вибору методик 21 2.2. Результати констатуючого експерименту 21 2.3. Рекомендації практичним психологам, батькам, вихователям 26 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32 ДОДАТКИ 35 >>>>
-
Соціально-екологічне значення природних ресурсів. Роль ресурсів літосфери у розвитку суспільства та бережного ставлення до них
ЛІТОСФЕРА Забруднення літосфери БЕРЕЖЛИВЕ СТАВЛЕННЯ ДО НАДР І ЗЕМНОЇ ПОВЕРХНІ Список використаної літератури >>>>
-
Образи Ахілла й Гектора як уособлення ідеалу людини, героя, воїна
Образи Ахілла й Гектора як уособлення ідеалу людини, героя, воїна >>>>
-
Соціально-педагогічні умови розвитку образного мислення у старшокласників
Зміст ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ОБРАЗНОГО МИСЛЕННЯ У СТАРШОКЛАСНИКІВ 6 1.1. ІСТОРИКО-ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ МОРАЛЬНО-ЕСТЕТИЧНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ. 6 1.2. ВИХОВНІ МОЖЛИВОСТІ МИСТЕЦТВА У МОРАЛЬНО-ЕСТЕТИЧНОМУ РОЗВИТКУ СТАРШОКЛАСНИКІВ. 12 1.3 ХУДОЖНЄ СПРИЙНЯТТЯ ЛІТЕРАТУРИ ЯК ЕТАП РОЗВИТКУ ОБРАЗНОГО МИСЛЕННЯ 17 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНЕ ВИКОРИСТАННЯ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ КУЛЬТУРИ ЯК ЗАСОБУ РОЗВИТКУ ОБРАЗНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ 21 2.1 РОБОТА НАД РОМАНОМ СЕЛІНДЖЕРА "НАД ПРІРВОЮ В ЖИТІ" ТА РОЗВИТОК ОБРАЗНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ 21 2.2. РОЗКРИТТЯ НОНКОНФОРМІЗМУ ХОЛДЕНА КОЛДФІЛДА ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ТВОРЧОСТІ СЕЛІНДЖЕРА 23 2.3. ЛЕЙТМОТИВИ ТВОРУ. ЇХ ЗНАЧЕННЯ У РОЗКРИТТІ ВНУТРІШНЬОГО СВІТУ ГОЛОВНОГО ГЕРОЯ 25 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36 >>>>
-
Екологія
ВСТУП 2 1. СФОРМУВАТИ ПРЕДМЕТ ЕКОЛОГІЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ 3 2. ПО ЯКИХ КАНАЛАХ ВІДБУВАЄТЬСЯ ФОРМУВАННЯ СУБ’ЄКТИВНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ 5 3. ЧИМ ВІДРІЗНЯЮТЬСЯ СОЦІАЛЬНІ ПСИХОЛОГІЧНІ РЕЗЕРВИ ВІД ПРИРОДНИХ 8 4. ОПИШІТЬ ВІДОМІ ВАМ МЕТОДИ ДІАГНОСТИКИ СУБ’ЄКТИВНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ. 10 ВИСНОВОК 14 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ: 15 >>>>
-
Моє ставлення до Чіпки, Панас Мирний
Моє ставлення до Чіпки >>>>
-
Контрольна робота психологія
1. Сформулюваті предмет екологічної психології 4 2. Після яких каналів відбувається формування суб'єктивного ставлення до природи? 6 3. Чим відрізняються соціальні психологічні релізери від природних? 10 4. Опишіть відомі вам методики діагностики суб'єктивного ставлення до природи. 11 Список використаної літератури 12 >>>>
-
Майбутнє Діка Сенда – юного героя роману Жуля Верна «П’ятнадцятирічний капітан»
Майбутнє Діка Сенда – юного героя роману Жуля Верна «П’ятнадцятирічний капітан» >>>>
-
Майбутнє Діка Сенда – юного героя роману Жуля Верна «П’ятнадцятирічний капітан»
Майбутнє Діка Сенда – юного героя роману Жуля Верна «П’ятнадцятирічний капітан» >>>>
-
Повноваження прокурора в цивільному процесі
ВСТУП 3 1. Визначення умов участі прокурора у цивільному процесі України 5 2. Характеристика форм участі прокурора в цивільному процесі України 8 3. Підстави участі прокурора в цивільному процесі України 12 ВИСНОВКИ 15 Задача № 1 16 Від батьківського комітету школи та опікунської Ради району до прокурора надійшла заява про те, що учні 5 і 7 класу Косогон О.П. і Косогон Б.П. не відвідують школу внаслідок того, що їх батьки перешкоджають їм у цьому, примушують працювати цілими днями в домашньому господарстві… Задача №2 17 Прокурор району пред’явив в суд позов в інтересах агрофірми про відшкодування з головного агронома колгоспу Макухи, головного зоотехніка Сіморода, головного бухгалтера Квача збитку… СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 20 >>>>
-
Исследование электрических потенциалов головного мозга
Исследование электрических потенциалов головного мозга 2 Список использованной литературы 10 >>>>
-
Перемогти в собі звіра - це особиста проблема героя чи вічна проблема кожної людини за твором Педро Кальдерона "Життя це сон".
Перемогти в собі звіра - це особиста проблема героя чи вічна проблема кожної людини за твором Педро Кальдерона "Життя це сон". >>>>
-
Конкурентоспроможність підприємства, роль кадрів у забезпеченні її стабільності
Зміст 1 Конкурентоспроможність підприємства, роль кадрів у забезпеченні її стабільності 3 2 Посадова інструкція головного бухгалтера підприємства 7 3 Розробка професіограми головного бухгалтера підприємства 14 Використана література 20 >>>>
-
Конкурентоспроможність підприємства, роль кадрів у забезпеченні її стабільності
Зміст 1 Конкурентоспроможність підприємства, роль кадрів у забезпеченні її стабільності 3 2 Посадова інструкція головного бухгалтера підприємства 7 3 Розробка професіограми головного бухгалтера підприємства 14 Використана література 20 >>>>
-
Робін Гуд уособлення народної мрії про героя захисника бідних і ображених (втілення мрії англійського народу про захисника від несправедливості)
Робін Гуд уособлення народної мрії про героя захисника бідних і ображених (втілення мрії англійського народу про захисника від несправедливості) >>>>
-
Робін Гуд уособлення народної мрії про героя захисника бідних і ображених (втілення мрії англійського народу про захисника від несправедливості)
Робін Гуд уособлення народної мрії про героя захисника бідних і ображених (втілення мрії англійського народу про захисника від несправедливості) >>>>
-
Особливості психодіагностики між батьками і дітьми (емпірична частина)
ВСТУП 3 1.Методологія проведення дослідження 5 2. Діагностичні методики дослідження 6 3. Аналіз ставлення батьків до різних сторін сімейного життя за методикою Е.Шеффера та Р.Белла 12 4. Аналіз батьківського ставлення щодо виховання дітей та спілкування з ними за методикою Методика Я.Варга та В.Століна 15 5. Аналіз схильності особистості до конфліктної ситуації за методикою К.Томаса 20 6. Аналіз міжособистісних відносин дитини та її сприйняття внутрішньосімейних стосунків за методикою Рене Жиля 21 7. Аналіз дослідження особистості дитини за проективною методикою “Будинок – Дерево – Людина” 26 8. Інтерпретація результатів проведеного дослідження 31 ВИСНОВОК 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34 ДОДАТКИ 35-38 Мета дослідження полягає у вивченні психологічних особливостей сімей, зокрема ставлення батьків щодо виховання дітей та різних сторін сімейного життя, визначення схильності особистості до конфліктної ситуації, окреме дослідження особистості дитини та її ставлення внутрішньо сімейних стосунків. >>>>
-
Економічний ризик
1. Проста модель вибору рішень в умовах ризику 3 2. Несхильність до ризику. Вибір в умовах ризику і невизначеність 5 3. Функція корисності та ставлення до ризику 6 4. Оцінка ставлення до ризику 10 5. Вибір в умовах ризику та інвестицій 10 6. Страхування інфляційного ризику 12 7. Ринковий ризик та індивідуальний ризик 13 8. Вибір стратегій та ефективність ринку 13 Список використаної літератури 16 >>>>
-
. Охарактеризуйте ставлення різних політичних партій України до першої світової війни
1. Охарактеризуйте ставлення різних політичних партій України до першої світової війни 2 2. Проблеми національної самовизначеності і державотворення в діяльності українських націоналістів - Коновальця, Мельника, Бандери 7 Список використаної літератури 12 >>>>
-
Бухгалтерський облік. Варіант 6
1. Організація облікових номенклатур та носіїв облікової інформації 3 2. Організація обліку розрахунків з постачальниками та підрядниками 24 3. Практичне завдання 25 Скласти акт прийому-передачі справ у зв’язку зі зміною головного бухгалтера підприємства. В акті вказати склад комісії, прізвище особи, що здає повноваження та призначеного головного бухгалтера, стан справ на момент їх передачі: синтетичний та аналітичний облік, звітність, поточний бухгалтерський облік, реальність статей балансу на дату приймання справ, забезпеченість бухгалтерії кадрами. Стан каси і забезпечення збереження грошових коштів, стан поточних рахунків, бухгалтерського архіву. В акті також відмітити, у скількох примірниках складений акт і кому вони передані. Окремо перелічити додатки до акту, їх обсяг. Передбачити місце для підписів голови та членів приймально-передавальної комісії, головного бухгалтера, що здає повноваження та приймає обов’язки.... Список використаної літератури 31 >>>>
-
Феномен „втраченої генерації” від людини до героя (Е.Ремарк)
ПЛАН Вступ 1. Біографія Е.М.Ремарка та формування в творчості антивоєнних настроїв. 2. „Втрачене покоління” у творах письменника. 3. Відносини до війни, смерті, ворогів у світогляді Е.М.Ремарка та його героїв. Висновки Список використаної літератури >>>>
-
Українська мова (науковий доклад)
1.Вступ 3 2.Мовна проблема в Україні і сьогодення 6 3.Становище, статус, доля і роль мови в суспільстві. Мовленнєва ситуація м. Києва. Думки пересічних громадян 11 4.Значення рідної мови для київських школярів 17 5. Особливості ставлення до мови з віком 21 6. Відношення до рідної мови студентів вищих навчальних закладів. 23 Мовна поведінка та мовні орієнтації курсантів національного університету МВСУ 23 7.Тенденції розвитку мовної ситуації серед прийдешніх поколінь 29 8. Чинники впливу на ставлення молоді до рідної мови 33 9.Висновки 35 Список використаної літератури 40 >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.005423 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|