|
Чи зможуть селфі замінити родинні фото
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «Чи зможуть селфі замінити родинні фото», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Фолькльор та його відображення
1. Календар народного світобачення 3 2. Казкова проза 5 3. Дитяча творчість 6 4. Календар обрядової творчості 8 5. Традиції громадського виховання 11 6. Родинні обряди 13 7. Основи етнопедагогіки 15 Список використаної літератури 17 >>>>
-
Фолькльор та його відображення
1. Календар народного світобачення 3 2. Казкова проза 5 3. Дитяча творчість 6 4. Календар обрядової творчості 8 5. Традиції громадського виховання 11 6. Родинні обряди 13 7. Основи етнопедагогіки 15 Список використаної літератури 17 >>>>
-
Міфологія як спосіб первісної єдності людини і світу
Вступ 3 1. Звідки прийшли до нас казки? 4 2. Міфологічні уявлення про виникнення речей і людей 6 3. Уявлення про всезагальні родинні зв'язки 8 4. Культурне значення, подібність і національні особливості міфології 10 Використана література 13 >>>>
-
ІНВЕСТИЦІЙНИЙ ПРОЕКТ ТОВ "ФОТО В СТИЛІ РЕТРО"
Вступ 1. Характеристика фірми 2. Сітьове планування проекту 3. Аналіз ринку 4. План виробництва 5. Календарне планування проекту 6. Фінансовий план проекту 7. Оцінка ризиків Висновки Використана література >>>>
-
ІНВЕСТИЦІЙНИЙ ПРОЕКТ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФОТО В СТИЛІ РЕТРО»
Зміст Вступ 3 1. Характеристика фірми 3 2. Аналіз ринку 4 3.План виробництва 8 4.План маркетингу 10 6. Фінансовий план проекту. 16 7. Оцінка ризиків 21 Висновок 22 Використана література 23 Даний проект являє собою створення нового підприємства, мета якого - завоювання визначеного сегменту ринку фотопослуг >>>>
-
Конфліктологія (розробка карти конфлікту)
1. ЗМІСТ КОНКРЕТНОЇ КОНФЛІКТНОЇ СИТУАЦІЇ, ДИНАМІКА ЇЇ РОЗВИТКУ 3 Невелика київська фірма "Назва" (штат 10 чоловік) здійснює надання поліграфічних послуг населенню. Вона виготовляє буклети, візитки, створює макети і ескізи для всіх видів реклами, друкує брошури, фото на замовлення та ін... 2. КАРТА КОНФЛІКТУ 4 3. СТРАТЕГІЯ РОЗВЯЗАННЯ ДАННОГО КОНФЛІКТУ 7 4. ТАКТИЧНІ ПРИЙОМИ ДЛЯ РОЗВ’ЯЗАННЯ КОНФЛІКТУ 8 Література 10 >>>>
-
Діяльність акціонерних товариств в Україні
ЗМІСТ ВСТУП ........................................................................................................3 РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи функціонування акціонерних товариств.................................................................................... .............................4 1.1. Поняття і види акціонерних товариств......... ...............................4 1.2. Нормативно-правове забезпечення діяльності акціонерних товариств .................................................................................................................7 РОЗДІЛ 2. Етапи створення товариства з обмеженою відповідальністю.............................................................................. .....................14 2.1. Формування підприємницької ідеї ..............................................14 2.2. Процес створення товариства........................................................18 РОЗДІЛ 3. Бізнес-план ТОВ ”Фото Сервіс" ......................................21 ВИСНОВОК .............................................................................................41 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ .......................................43 ДОДАТКИ ................................................................................................44 >>>>
-
Кінофотофонодокументознавство: історія, сучасний стан, перспективи розвитку
Вступ 2 1. Теоретичні основи кіно фотофонодокументознавства 4 1.1. Характеристика зовнішньої форми документа у документознавстві 4 1.2. Історія розвитку фото-, кіно-, відео-, фоно(аудіо)документів 6 1.3. Історія дослідження непарових носіїв інформації у документознавстві 11 2. Поняття про мікрографічний документ 15 3. Сучасний стан у кіно фотофонодокументознавства Центральному державному кіно фотофоноархіві України ім. Г.С. Пшеничного 22 4. Перспективи розвитку кіно фотофонодокументознавства 26 Висновки 32 Література 34 >>>>
-
Етапи створення товариства з обмеженою відповідальністю
ЗМІСТ ВСТУП ......................................................................................................3 РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи функціонування акціонерних товариств.................................................................................... ...........................4 1.1. Поняття і види акціонерних товариств......... ............................4 1.2. Нормативно-правове забезпечення діяльності акціонерних товариств ............................................................................................................14 РОЗДІЛ 2. Етапи створення товариства з обмеженою відповідальністю.............................................................................. ..................18 2.1. Формування підприємницької ідеї ...........................................18 2.2. Процес створення товариства.....................................................20 РОЗДІЛ 3. Бізнес-план ТОВ ”Фото Сервіс" ......................................22 ВИСНОВОК ..........................................................................................38 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ....................................39 ДОДАТКИ >>>>
-
Економічна теорія
1. Порівняльні переваги господарювання ринкового способу 3 2. Фірма як суб'єкт ринкових відносин 7 3. Тестові завдання 13 Тест 1. Правильно сформулюйте закон пропозиції: Тест 2 До інтенсивних економічного зростання не відносяться: 4. Практичне завдання 14 Допустимо, що національне виробництво складається з двох товарів - X (споживчий товар); Y (засіб виробництва). В поточному році було виготовлено 800 одиниць X (ціна за одиницю - 3 у. г. о.) та 100 одиниць Y (ціна за одиницю - 10 у. г. о.). До кінця року 7 машин (товар Y) потрібно замінити новими. Розрахуйте: а) амортизацію; б) обсяг споживання; в) обсяг валових інвестицій; г) ВВП; Д) ЧНП; ж) обсяг чистих інвестицій. Література 16 >>>>
-
Розробити і виконати вечірній фото макіяж на базі Відродження Італії з використанням пастижного виробу
Вступ 3 1. Творча частина 7 1.1. Характеристика сучасного і перспективного напрямів моди в макіяжі та стилі 7 1.2. Характеристика історичної епохи та обґрунтування вибору базової моделі образу та макіяжу 17 1.3. Розробка моделі схеми образу відповідно до історичної епохи сучасного напрямку моди і типу обличчя 23 2. Технологічна частина 28 2.1. Технологічна послідовність виготовлення постижного виробу 28 2.2. Визначення початкових даних для виконання розробленого стилю та макіяжу. Розробка технологічної послідовності виконання макіяжу 32 2.3. Обґрунтування вибору і характеристика парфюмерно-косметичних засобів інструментів та обладнання необхідних для виконання макіяжу 37 Висновок 44 Додатки 46 Література 43 >>>>
-
Контрольна робота з цивільного права
Завдання № 1 Сімнадцятилітній Михайло Кириченко на першу свою заробітну плату купив у Семена Міщенка куртку. Батьки Михайла стали вимагати, щоб він повернув куртку приятелю і забрав ... 1. Поділ громадян на групи від ступеня їх дієздатності і обсяг їх дієздатності 3 2. Види суб’єктів цивільного права 8 Завдання № 2 Бригада електромонтерів з 5 осіб уклала договір з ЖБК "Молодіжний", за яким зобов'язалась в парадних та інших підсобних приміщеннях будинку замінити електропроводку. Оскільки роботи виконані недоброякісно, правління ЖБК відмовилось їх сплатити... 1. Поняття та ознаки юридичної особи. Правоздатність і дієздатністю юридичної особи 10 2. Зміст правоздатності громадян і обмеження їх правоздатності 11 Література: 13 >>>>
-
План розв’язання конфлікту
Зміст 1 З наведених нижче слів, підкресліть те, яким позначають важливий компонент конфлікту: інтеріоризація, екстраверт, експеримент, інцидент, екстеріоризація, конформізм____________________________________________________ 3 2 Визначте причини конфлікту. Вчителька після того, як батьки критикували ї на батьківських зборах, почала переслідувати їхнього сина, несправедливо занижуючи йому оцінки_________________________________________________________ 4 3 Запропонуйте план розв’язання конфлікту. Керівником відділу призначили В., яка багато років пропрацювала в цьому ж відділі. Невдовзі поведінка В. змінилася: вона перестала контактувати з іншими співробітниками не лише з особистих, а й службових питань, брала на себе майже всю роботу відділу не довіряючи підлеглим навіть переписування. В результаті підлеглі звернулися до адміністрації з проханням замінити керівника відділу________________________________________________________ 5 4 Проаналізуйте можливу стратегію пом’якшення напруженості в міжнародних відносинах_________________________________________ 7 Перелік використаної літератури____________________________________ 13 >>>>
-
Контрольна робота адміністративне право
1. Управління як об'єкт адміністративно-правових відносин 3 2. Адміністративне правопорушення: поняття, склад, види 6 3. Правовий статус органів державного управління в сфері охорони державного кордону 15 4. Серед названих заходів адміністративного примусу виділіть адміністративні стягнення: 18 5. Задача 19 Студент інституту Віктор Соченко (19 років), проживаючи в гуртожитку нецензурно облаяв коменданта Волкову за те, що вона відмовила йому замінити стару шафу на нову. Волкова вирішила притягнути Соченко до адміністративної відповідальності за дрібне хуліганство. У ході розгляду адміністративного провадження виявлено факт використання комендантом своєї посади в особистих цілях, вона надавала нові меблі, зокрема шафи тим студентам, які приносили їй подарунки. Який в діях коменданта Волкової склад адмінравопорушення, розкрийте його елементи. Список джерел 20 >>>>
-
Контрольна цивільне та сімейне право
1. Завдаток, його відмінність від авансу та поняття притримання 3 2. Суб'єкти наукового відкриття. Права авторів відкриття 10 Задача 16 Громадянина Петренка було оголошено померлим у судовому порядку. Його єдиний спадкоємець Петро (син) вступив у спадщину і успадкував буди-нок. Виступаючи власником будинку він уклав договір застави в забезпечення ви-конання зобов'язання перед фірмою «Юніт Трейд». Згодом з'ясувалося, що громадя-нин Петренко живий, але до цього часу перебував у лікарні непритомний. Фірма «Юніт Трейд» звернулась до Петра з вимогою замінити предмет застави. Петро від-мовив, посилаючись на те, що до успадкування будинку жив разом з батьком і свого майна не мав. Яке, на Ваш погляд, має бути вирішення цієї ситуації, якщо припустити, що зобов'язання Петра перед фірмою «Юніт Трейд» має бути виконане у грошовій фо-рмі? Перелік використаної літератури 19 >>>>
-
Контрольна робота з інформатики
ВАРІАНТ N8 1. Поняття базової та розширеної таблиць кодування інформації ASCII (American Standard Code forInformation Interchahge). 2. Мікропроцесори. Призначення, характеристики. Поняття співпроцесора. 3. Поняття комп'ютерних вірусів. Класифікація вірусів. 4. Екранний інтерфейс та налагодження текстового процесора MS Word. 5. Задача. Завдання: Набрати наведений нижче у зразку текст, відформатувати як на зразку; Зробити глобальні заміни. Замінити: спец, на спеціалістів; фрагмент слова замов, на замовником. Перше речення вручну відбуксувати та зробити останнім. Друге речення повторити ще раз в кінці тексту. Зразок тексту. Зараз багато відомих виробників комп'ютерного устаткування мають центри експертиз, що дають надійні рекомендації з питань сумісності їх устаткування з обраною замов, прикладною системою. Вибір же самого виробники, устаткування (не кажучи про постачальника) - це питання наявності підготовлених спец., наочність і якість сервісу. >>>>
-
Підприємницьке право
1. Підприємницькі правовідносини, їх ознаки та види 3 2. Правовий режим дивідендів 8 3. Задача 10 Між місцевим відділом реєстрації актів цивільного стану (РАЦС) та приватним підприємством "Регіон" було укладено договір, за яким РАЦС здавав в оренду ПП частину свого приміщення, а підприємство надавало послуги фото-відеозйомки урочистих церемоній реєстрації шлюбу. За фактичною згодою відділу РАЦСу підприємство перешкоджало здійсненню зйомок клієнтами та запрошеними фотографами. Клієнти, які бажали здійснювати зйомку самостійно, повинні були сплатити підприємству 40-50 грн. за дозвіл. Також підприємство встановило обов'язковий мінімум фотографій, що замовлялися (п'ять). 1. Чи можна вважати договір між місцевим відділом реєстрації актів цивільного стану та приватним підприємством "Регіон" антиконкурентними узгодженими діями? Якщо можна, то в чому це виявляється? 2. Які наслідки можуть настати для сторін у разі визнання їх дій такими, що призводять до усунення з ринку інших суб'єктів господарювання? 3. Яке рішення має прийняти Антимонопольний комітет України у разі звернення до нього? Список джерел 14 >>>>
-
Підприємницьке право контрольна робота
1. Підприємницькі правовідносини, їх ознаки та види 3 2. Правовий режим дивідендів 7 3. Задача 12 Між місцевим відділом реєстрації актів цивільного стану (РАЦС) та приватним підприємством "Регіон" було укладено договір, за яким РАЦС здавав в оренду ПП частину свого приміщення, а підприємство надавало послуги фото-відеозйомки урочистих церемоній реєстрації шлюбу. За фактичною згодою відділу РАЦСу підприємство перешкоджало здійсненню зйомок клієнтами та запрошеними фотографами. Клієнти, які бажали здійснювати зйомку самостійно, повинні були сплатити підприємству 40-50 грн. за дозвіл. Також підприємство встановило обов'язковий мінімум фотографій, що замовлялися (п'ять). 1. Чи можна вважати договір між місцевим відділом реєстрації актів цивільного стану та приватним підприємством "Регіон" антиконкурентними узгодженими діями? Якщо можна, то в чому це виявляється? 2. Які наслідки можуть настати для сторін у разі визнання їх дій такими, що призводять до усунення з ринку інших суб'єктів господарювання? 3. Яке рішення має прийняти Антимонопольний комітет України у разі звернення до нього? Список джерел 17 >>>>
-
Контрольна робота з інформатики
1. Мови програмування. Поняття граматики. Мова Pascal. Скалярні типи мови Pascal. Типи користувача. 3 1.1.Мови програмування. Поняття граматики. Мова Pascal. 3 1.2. Скалярні типи мови Pascal. Типи користувача. 4 2. Підпрограми в мові Pascal: функції користувача 7 3. Типи Char і Set: опис, приклади застосування 10 3.1. Тип Char 10 3.2. Тип Set 11 Література Практична частина: Скласти програму на мові Pascal. 1. Обчислити і вивести на екран значення виразу ... а) при у-3, х=-9; б) при х і у, що вводяться з клавіатури: в) з використанням власної функції. 2. Ініціалізувати змінну випадковим дробовим числом з проміжку [7.3: 10.2]. 3. Обчислити і вивести на екран суму елементів лінійного масиву. 4. Замінити в рядку всі фрагменти "abc" па "ABC". 5. Створити опис файлу записів, які описують студента. Поля запису: ПІБ: академічна група: екзаменаційна оцінка з мови: екзаменаційна оцінка з філософії: екзаменаційна оцінка з математики: Написати програму виведення на екран прізвищ усіх студентів з оцінкою "2" з математики. >>>>
-
Характеристика туристичного потенціалу Одеської області (організація пішохідного походу 1-шої категорії складності)
Вступ 4 Розділ 1. Характеристика сучасного стану розвитку туризму в області 6 1.1. Характеристика особливостей розвитку туристичних ресурсів 6 1.2. Характеристика історично-культурних ресурсів області 13 1.3. Найбільші туристичні центри області та екскурсійні маршрути 17 Розділ 2. Організація пішохідного походу 1-шої категорії складності по Одеській області 23 2.1. Цілі і задачі туристичного походу 23 2.2. Комплектація туристської групи 23 2.3. Методика вибору туристичного маршруту 23 2.4. Розрахунок походу 24 2.5. Визначення термінів походу 33 2.6. Розподіл обов'язків у туристській групі 33 2.7. Проведення загальних зборів групи або батьківських зборів 34 2.8. Підготовка учасників походу 35 2.9. Розрахунок кошторису походу 35 2.10. Визначення списків і підготовка особистого і групового спорядження 36 2.11. Упорядкування меню і розкладка продуктів 37 2.12. Оформлення документів і одержання дозволу в маршрутно-кваліфікаційній комісії 40 2.13. Замовлення квитків 41 2.14. Комплектація ремонтного набору 42 2.15. Комплектація туристської аптечки 42 2.16. Краєзнавча робота на маршруті 47 2.17. Комплектація фото, кіно, відеоапаратури 48 2.18. Терміни проведення і методика детального інструктажу з техніки безпеки 50 Висновок 52 Список використаних джерел 53 Додатки 54 >>>>
-
Характеристика туристичного потенціалу Львівської області (організація водного маршруту 2 категорії складності)
Вступ 4 Розділ 1. Характеристика сучасного стану розвитку туризму Львівської області 6 1.1. Аналіз характеристика особливості розвитку туристичних ресурсів Львівської області 6 1.2. Характеристика історично-культурних ресурсів Львівської області 11 1.3. Найбільші туристичні центри Львівської області та екскурсійні маршрути 21 Розділ 2. Організація водного маршруту 2 категорії складності по Львівській області 26 2.1. Цілі і задачі туристичного походу 26 2.2. Комплектація туристської групи 26 2.3. Методика вибору маршруту 26 2.4. Розрахунок походу та методика категорування походу 28 2.5. Визначення термінів походу 31 2.6. Розподіл обов'язків у туристській групі 32 2.7. Проведення загальних зборів групи або батьківських зборів 33 2.8. Підготовка учасників походу 33 2.9. Розрахунок кошторису походу 34 2.10. Визначення списків і підготовка особистого і групового спорядження 35 2.11. Упорядкування меню і розкладка продуктів 35 2.12. Оформлення документів і одержання дозволу в маршрутно-кваліфікаційній комісії 38 2.13. Замовлення квитків 39 2.14. Комплектація ремонтного набору 40 2.15. Комплектація туристської аптечки 40 2.16. Краєзнавча робота на маршруті 46 2.17. Комплектація фото, кіно, відеоапаратури 46 2.18. Терміни проведення і методика детального інструктажу з техніки безпеки 48 Висновки 50 Список використаної літератури та джерел 52 Додатки 53 Додаток 1. Карта історико-культурних пам’яток Львівської області 53 Додаток 2. Схема проходження водного маршруту 2 категорії 54 >>>>
-
Характеристика туристичного потенціалу Львівської області (організація водного маршруту 1-шої категорії складності)
Вступ 4 Розділ 1. Характеристика сучасного стану розвитку туризму Львівської області 6 1.1. Аналіз характеристика особливості розвитку туристичних ресурсів Львівської області 6 1.2. Характеристика історично-культурних ресурсів Львівської області 10 1.3. Найбільші туристичні центри Львівської області та екскурсійні маршрути 22 Розділ 2. Організація водного маршруту 1-шої категорії складності по Львівській області 35 2.1. Цілі і задачі туристичного походу 35 2.2. Комплектація туристської групи 35 2.3. Методика вибору маршруту 35 2.4. Розрахунок походу та методика категорування походу 40 2.5. Визначення термінів походу 43 2.6. Розподіл обов'язків у туристській групі 43 2.7. Проведення загальних зборів групи або батьківських зборів 44 2.8. Підготовка учасників походу 45 2.9. Розрахунок кошторису походу 45 2.10. Визначення списків і підготовка особистого і групового спорядження 46 2.11. Упорядкування меню і розкладка продуктів 47 2.12. Оформлення документів і одержання дозволу в маршрутно-кваліфікаційній комісії 50 2.13. Замовлення квитків 50 2.14. Комплектація ремонтного набору 51 2.15. Комплектація туристської аптечки 52 2.16. Краєзнавча робота на маршруті 57 2.17. Комплектація фото, кіно, відеоапаратури 58 2.18. Терміни проведення і методика детального інструктажу з техніки безпеки 59 Висновки 61 Список використаної літератури та джерел 62 Додатки 64 Додаток 1. Схема проходження водного маршруту 1 категорії – 1 та 2 день подорожі 64 Додаток 2. Схема проходження водного маршруту 1 категорії – 4 день подорожі 65 Додаток 3. Схема проходження водного маршруту 1 категорії – 5 день подорожі 65 Додаток 4. Схема проходження водного маршруту 1 категорії – 6 день подорожі 66 >>>>
-
Педагогічна ефективність технічних засобів навчання
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Аналіз методичної літератури 5 1.1. Педагогічна технологія як дидактична категорія 5 1.2. Характеристика поняття „педагогічна технологія” 7 Розділ 2. Методи педагогічного дослідення 13 2.1. Інноваційні технології суб'єктної самореалізації учнів в освітньому процесі 13 2.2. Впровадження технологій суб’єктної самореалізації 17 Розділ 3. Педагогічна ефективність технічних засобів навчання на уроках біології 21 3.1. Вживання комп'ютера на уроках біології 21 3.2 Методика використання технічних засобів навчання на уроках біології (на прикладі розробки уроків) 22 3.3. Використовування проектної технології в школі 27 3.4. Вживання технологій Відкритої освіти "Критичне мислення в процесі читання і листа" і "Дебати" на уроках біології" 32 Висновок 36 Список використаної літератури 38 Основна мета: підготовка людини до активної діяльності в різних сферах економічного, культурного і політичного життя суспільства, людини, що уміє думати самостійно і вирішувати різноманітні проблеми, володіючого критичним і творчим мисленням. Задачі: створення умов для розвитку уміння школярів вчитися на власному досвіді і досвіді інших, що навчаються в процесі розробки учбового проекту; створення умов, що дозволяють учню самостійно відкривати єство речей, що вивчаються, і тим самим розвиватися. Наукова новизна полягають в навчанні на активній основі, через доцільну діяльність учня, погодившися з його особистим інтересом саме в цьому знанні. Практична значущість: в результаті роботи над проектом учень відчуває власну зацікавленість в знаннях, які можуть і повинні стати в нагоді йому в житті, що придбавалися, він самостійно вирішує проблему, застосувавши необхідні знання часом з різних областей. Гіпотеза: ми припускаємо, що учні, беручи участь в проектній діяльності - набудуть навичок самостійного мислення - навчаться знаходити і вирішувати проблеми - навчаться прогнозувати результати і можливі наслідки різних варіантів рішення проблеми - одержать навики встановлення причинно-наслідкових зв'язків - зможуть гнучко адаптуватися в змінних життєвих ситуаціях, і впродовж всього життя матимуть нагоду знайти в ній своє місце - будуть комунікабельними і контактними. >>>>
-
Контрольна з курсу «Інформатика та комп’ютерна техніка»
1. Як довідатися про синтаксис певної команди операційної системи? 2 2. Як створити завантажувальну дискету з операційною системою? 2 3. Як за допомогою команд операційної системи переглянути дерево каталогів іншого диска? 3 4. Що таке групове ім'я файлів та які символи використовуються для запису таких імен? 3 5. Як за допомогою Norton Commander створити архів усіх файлів окремого каталогу з усіма підкаталогами? 3 6. Як відновити вилучені файли? 4 7. Як захистити архівний файл паролем? 4 8. Як у Windows послідовно переглянути всі відкриті вторинні вікна програми? 5 9. Як в операційній оболонці Windows змінити назву піктограми деякої програми та саму піктограму? 5 10. Як змінити розмір вікон Windows, користуючись тільки клавіатурою? 5 11. Як у вікні Провідника перемістити групу виділених файлів до каталогу іншого диска? 6 12. Як за допомогою Провідника створити новий каталог? 6 13. Як у графічному редакторі Paint зобразити точно вписаний в прямокутник еліпс? 6 14. Як у графічному редакторі Paint швидко замінити один колір усіх ліній на інший? 7 15. Як у редакторі Word зберегти документ в іншому форматі? 7 16. Як у редакторі Word швидко повернутися до попереднього положення курсора? 7 17. Як у редакторі Word скопіювати стиль оформлення фрагмента? 8 18. Як у редакторі Word встановити збільшений інтервал між абзацами? 8 19. Як у редакторі Word вставляти верхні та нижні індекси? 8 20. Як у редакторі Word видалити встановлені номери сторінок? 8 21. Як у редакторі Word переглянути текст перед друком, змінити кількість сторінок перегляду? 9 22. Як до комірки Excel занести текстову інформацію, що починається зі знаку рівності? 9 23. Які види вирівнювань тексту можна застосовувати в комірках Excel? 9 24. У чому полягає призначення маркера заповнення в Excel? 10 25. Як в Excel побудувати діаграму за даними таблиці? 10 >>>>
-
Контрольна робота інформатика
Варіант 5 1. Як довідатися про синтаксис певної команди операційної сис¬теми? 2. Як створити завантажувальну дискету з операційною систе¬мою? 3. Як за допомогою команд операційної системи переглянути де¬рево ката-логів іншого диска? 4. Що таке групове ім'я файлів та які символи використовуються для запису таких імен? 5. Як за допомогою Norton Commander створити архів усіх фай¬лів окре-мого каталогу з усіма підкаталогами? 6. Як відновити вилучені файли? 7. Як захистити архівний файл паролем? 8. Як у Windows послідовно переглянути всі відкриті вторинні вікна про-грами? 9. Як в операційній оболонці Windows змінити назву піктограми деякої програми та саму піктограму? 10. Як змінити розмір вікон Windows, користуючись тільки клавіа¬турою? 11. Як у вікні Провідника перемістити групу виділених файлів до каталогу іншого диска? 12. Як за допомогою Провідник'а створити новий каталог? 13. Як у графічному редакторі Paint зобразити точно вписаний в прямокут-ник еліпс? 14. Як у графічному редакторі Paint швидко замінити один колір усіх ліній на інший? 15. Як у редакторі Word зберегти документ в іншому форматі? 16. Як у редакторі Word швидко повернутися до попереднього по¬ложення курсора? 17. Як у редакторі Word скопіювати стиль оформлення фрагмента? 18. Як у редакторі Word встановити збільшений інтервал між аб¬зацами? 19. Як у редакторі Word вставляти верхні та нижні індекси? 20. Як у редакторі Word видалити встановлені номери сторінок? 21. Як у редакторі Word переглянути текст перед друком, змінити кількість сторінок перегляду? 22. Як до комірки Excel занести текстову інформацію, що починає¬ться зі знаку рівності? 23. Які види вирівнювань тексту можна застосовувати в комірках Excel? 24. У чому полягає призначення маркера заповнення в Excel? 25. Як в Excel побудувати діаграму за даними таблиці? >>>>
-
Психологія кадрового менеджменту. Завдання: Розробити швидку співбеседу для шукача роботи за конкретною спеціальністю (спеціальність на вибір). Співбесіда повинна складатися з 8-12 питань для того, щоб по максимуму розкрити психологічний образ людини, що прийшла влаштовуватися на роботу
Вступ 3 1. Основні стратегії та особливості проведення співбесіди з людиною, що прагне зайняти вакантну посаду 4 2. Професійні і психологічні вимоги до професії водія автонавантажувача 5 3. Перелік питань для проведення співбесіди 8 4. Особливості проведення співбесіди за даною анкетою 9 Висновки 14 Література 15 Вступ Співбесіда є одним з найпоширеніших методів відбору і оцінки персоналу. Основна мета співбесіди – отримання інформації, яка дозволить оцінити, наскільки даний кандидат підходить для передбачуваної посади, тобто, провести оцінку професійної придатності претендента (його професійних знань і навиків, ділових, індивідуально-психологічних і психофізіологічних якостей). Не менш важливим при цьому є визначення того, наскільки даний кандидат виділяється з тих, що заявили свої кандидатури на заміщення вакантної посади, а також встановити, чи достовірна інформація, що надається кандидатом про себе. Неодмінно, в ході такої бесіди шукачем будуть проявлені свої психологічні якості та риси. Їх виявлення та аналіз допоможе з'ясувати не тільки відповідність кандидата необхідної кваліфікації, але і сформувати розуміння того, наскільки нова людина «впишеться» в корпоративну культуру організації, чи зможе вона прийняти діючі в організації принципи і норми поведінки. Висновки В ході такої короткої співбесіди є можливість виявити основні психологічні властивості людини, котрі визначатимуть її придатність або непридатність до роботи. Розроблена бесіда орієнтується на те, що відповідь на кожне питання займе від 1 до 5 хв., а значить, загальна тривалість спілкування буде в межах 15 – 40 хв. Можна вважати, що виходячи зі змісту питань, в ході розмови буде отримана достатня первинна інформація щодо психологічного образу людини, яка прагне влаштуватися на роботу за даною посадою. Частина питань передбачає те, що людина не відповідатимете на них за своїми моральними або розрахунковими міркуваннями. Однак, через свою взаємозалежність і комплексність ці питання побічним чином зможуть надати претенденту суттєвої характеристики, висвітлити не тільки психологічні, а й моральні і деякі ділові якості. >>>>
-
Контрольна робота інформатика
1. Як отримати довідку щодо використання команди операційної системи? 2. Як перенести операційну систему на новий диск? 3. Як вивести на принтер список файлів та підкаталогів конкрет¬ного каталогу? 4. Як змінити атрибути файла за допомогою команд операційної системи? 5. Як в Norton Commander встановити режим швидкого перегля¬ду текстових файлів? 6. Що таке фрагментація файлів і як її усунути? 7. Яке значення має операція перевірки коректності архівного файла? 8. Як у Windows розташувати каскадом всі вікна завантажених у певному сеансі програм? 9. Як створити на Робочому столі у Windows піктограму для по¬трібної програми? 10. Як перемістити вікно Windows, користуючись тільки клавіату¬рою? 11. Як у вікні Провідника скопіювати групу виділених файлів до іншого каталогу того самого диска? 12. Як у вікні Провідника упорядкувати список файлів за розміром чи за датою створення? 13. Як у графічному редакторі Paint отримати точну копію зобра¬женого фрагмента? 14./Як у графічному редакторі Paint здійснюється поелементна обробка деталей малюнка? 15. Як завантажити файл з документом у форматі MS-DOS у реда¬кторі Word? 16. Як у редакторі Word видалити символ, фрагмент тексту, слово перед курсором та слово після курсору? 17. Як у редакторі Word перемістити фрагмент тексту за допомо¬гою миші? 18. Як у редакторі Word встановити лівий та правий відступи аб¬зацу? 19. За допомогою якої комбінації клавіш у редакторі Word можна швидко замінити у слові малі літери на великі і навпаки? 20. Як у редакторі Word розставити номери сторінок? 21. Як у редакторі Word створити новий елемент автотексту та як його використовувати? 22. Які види даних можуть міститися в комірках Excel? 23. Як переглянути робочий аркуш в Excel, не змінюючи активної комірки? 24. Як в Excel заповнити рядок комірок геометричною прогресією? 25. Чим відрізняються абсолютні та відносні адреси комірок в Excel? >>>>
-
Сучасний філософський ірраціоналізм: проблеми буття і людини
Вступ 3 1. Причини виникнення і загальні риси ірраціоналізму 4 2. „Слабкі і невдахи повинні загинути – перша заповідь людинолюбства. І потрібно ще допомогти їм у цьому” 7 3. Чому культура, за Фрейдом, є стосовно людини „репресивною силою”? 10 4. Що спільного і відмінного в екзистенціалізмі М.Гайдеггера і Ж.П.Сартра? 13 Висновки 15 Література 16 Вступ Ірраціональний (з латинської – „нерозумний”), сучасне поняття, яке означає таке, що знаходиться поза межами розуміння, є алогічним та протиставляється раціональному. Ірраціональна філософія в повній мірі відповідає своїй назві. Всі концепції і теорії в межах цього напрямку філософії знаходяться за межами раціонального розуміння їх людиною. Розмірковування ірраціональних філософів можна або сприймати на віру, або не вірити їм. Довести вірність або невірність ірраціональних концепцій неможливо ані науковим шляхом, ані будь-яким іншим. Особливістю цих концепцій стало те, що практично всі вони були сприйняті людством, стали поширеними і популярними, незважаючи на свою внутрішню, глибинну незрозумілість. Разом з тим, зовнішньо вони були дуже привабливими і здатними на пояснення явищ як суспільного життя, так і психічних процесів людини, її душевних хвилювань і нервових розладів. Причиною розповсюдження ірраціональних теорій стали історичні фактори, а також криза науки кінця ХІХ століття. Про розвиток ірраціональної філософії в ХХ столітті, а також про деякі моменти теоретичної діяльності ірраціональних філософів піде мова у цієї роботі. Висновки Ірраціональні концепції спрямовані на людину і пояснюють лише явища, які так чи інакше стосуються людського життя, розвитку людського індивіда. В цілому, можна вважати ірраціональні теорії – гуманістичними, бо жодна з них не спрямована на виправдання жорстокості, войовничості, жаги до знищення. Ірраціональна філософія змушує замислюватися людей про те, що поруч з ними може існувати ще один світ (або декілька світів), які на даний момент поки ще є ірраціональними для зрозуміння. Але настане час, коли „таємниче буде викритим”, і люди зможуть переконатися в правильності геніальних пророкувань філософів ірраціоналізму. Недарма багатьох представників ірраціональної філософії ще при їх життя називали „геніями” (а деяких і божевільними, але потім все ж таки визнавали великими мудрецями). Ірраціональні течії завжди виникали в періоди певної розгубленості людства, коли усталена течія його життя переривалася катаклізмами і світ знаходився перед обличчям гігантських нещасть і бід. Ірраціоналізм – це спроба на рівні інтуїції осягнути, що відбувається з людством на тому чи іншому етапі його драматичної історії. >>>>
-
нові релігійні течії й організації в україні
Вступ 3 1. Особливості поширення нових релігійних течій в Україні. 4 2. Класифікаційні групи нетрадиційних і нових релігій в Україні. 10 Висновки 19 Література 20 Вступ Україна традиційно вважається християнською країною. Прийняття у 988 році християнства на Русі стало відправною точкою християнізації українців, і після того вчення Ісуса Христа поступово розповсюдилося на всі верстви населення та проникло в усі сфери суспільного життя. Тривалий період християнство розвивалося на українських землях в умовах протиборства між окремими його гілками та течіями, в ході якого не було місця іншим релігіям та віруванням. В цей час поняття українець повністю відповідало поняттю „християнин”, „православний”. Таке становище в багатьох своїх ознаках дійшло до наших днів, коли більша частина населення нашої країни традиційно визнає християнську віру. Православна церква сьогодні є найбільшою за кількістю релігійних громад, вона здійснює всеохоплюючий вплив на національно-духовні процеси в Україні. Її громади, організації та об'єднання розташовані по всій території держави. Однак розвиток світових релігійних процесів сприяв тому, що поруч зі „старими” релігіями на теренах нашої держави з’являються нові релігійні течії та вчення – так звані неорелігії. За свідченням дослідників, з початку отримання незалежності України у 1991 році, кількість прихильників неорелігій невпинно збільшується. Що ж сприяє поширенню та популярності таких релігій на Україні? Звідки вони прийшли до нас і що стало причиною їх впровадження? Ці та інші питання стали предметом дослідження в даній роботі. Висновки Неорелiгiйнi течії неоднорідні за своїм походженням, вченням, формами релігійної організації й діяльності. Майже всі нові течії (за винятком Великого Білого Братерства й Собору Незалежних Євангельських церков) являються наслідком діяльності іноземних мiсiонерiв. Характерно, що їхнє поширення має не всеукраїнський, а регіональний характер – неорелiгiї переважають в південних, східних i центральних районах. Не зважаючи на велику численність неорелігійних утворень, їх членів насправді не так вже і багато – не більш 1% від загальної кількості населення. Тобто можна з абсолютною упевненістю сказати, що Україна як була християнською країною, так нею і залишається. Інша справа, що поступове суспільство все більше звикатиме до незвичайних, екзотичних релігій і не сприйматиме їх виключно як "секти". Проте ступінь успішності неорелігій багато в чому залежатиме від того, наскільки успішно релігійні потреби жителів України зможуть задовольнити традиційні конфесії. Україна нині перебуває під активним впливом різних зарубіжних місіонерських центрів і корпорацій, що пропагують і насаджують не характерні для нашого суспільства релігійні вірування, формують недовіру до традиційних цінностей українського народу, чинять психологічне і моральне насильство над особистістю, роблять її покірним виконавцем чужої волі. >>>>
-
Україна в умовах НЕПу
Вступ 3 1. СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНЕ І ПОЛІТИЧНЕ СТАНОВИЩЕ УКРАЇНИ ПІСЛЯ ЗАКІНЧЕННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ ВІЙНИ 4 2. ПЕРЕХІД ВІД ПОЛІТИКИ "ВОЄННОГО КОМУНІЗМУ" ДО НЕПУ. ВІДНОВЛЕННЯ ЕКОНОМІКИ НА ЗАСАДАХ НЕПУ 7 Висновки 16 Література 17 Вступ У ході громадянської війни радянська Україна втратила найважливіші атрибути суверенності. Після встановлення воєнної єдності радянських республік була сформована у 1919 р. спільна для всіх республік армія, єдине військове керівництво, котре діяло за вказівками і під безпосереднім контролем ЦК РКП(б). Також за роки війни склалася єдина фінансова система. Україна невідворотно поглиналась її більш міцним сусідом – Росією. Результатом громадянської війни для Росії було не тільки зміна політичного устрою в самій республіці, а й "добровільне" приєднання інших неросійських територій, яким було обіцяно "право на національне самовизначення". Україна була в числі таких держав, котрі після певних політичних подій "навічно" залишилися у складі нової імперії – СРСР. З цих пір їхній розвиток відбувався в єдиному для всіх напрямку та за вказівками центру. Після громадянської війни загальна політика більшовицької держави мала назву "воєнний комунізм", яка під впливом певних обставин змінилась на неп – нову економічну політику. Висновки Роки нової економічної політики були особливим періодом у новітній історії України. Ці роки позначені компромісом між потребами життя, об’єктивними законами економічного, політичного і духовного розвитку суспільства, з одного, і вимогами більшовицької доктрини комуністичного будівництва – з іншого боку. Спроби продовжити "воєнно-комуністичний" курс за мирних умов зустріли народний опір у всіх радянських республіках. В Україні він вилився в антибільшовицьке повстання селянства і заворушення серед робітників. Відхід від "воєнного комунізму" став питанням життя і смерті партії більшовиків та створеної нею радянської держави. Нова економічна політика змушена була замінити "воєнний комунізм". Першим і найважливішим кроком нової економічної політики стала заміна продрозкладки продподатком. Було легалізовано приватну торгівлю, підприємницьку діяльність. У роботу державної промисловості впроваджувалися госпрозрахункові засади Неп відіграв значну роль у відбудові промисловості і сільського господарства України. >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.501730 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|