|
щоденник практим в лігосп
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «щоденник практим в лігосп», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Звіт з юридичної практики (адміністративне право) + характеристика + щоденник + позовні заяви
-
Психокорекція готовності до навчання у школі та корекція психічного розвитку дітей дошкільного віку
1. Зміст психологічної корекції 4 2. Звіт 11 Висновок 28 Список використаної літератури 29 Додатки 31 Щоденник психокорекційної роботи 53 >>>>
-
Психокорекційна практика
Зміст 1. Докорекційно-психодіагностичний етап 2 2. Настановчий етап 7 3. Власне психокорекційний етап – основний етап 9 4. Оцінка ефективності психокорекційної роботи 13 5. Щоденник студента – практиканта 15 6. Сценарій психокорекційного заняття 16 7. Загальний звіт про практику 16 Список використаних джерел 24 Додатки 27 >>>>
-
Докорекційно-психодіагностичний етап
Зміст 1. Докорекційно-психодіагностичний етап 3 2. Настановчий етап 8 3. Власне психокорекційний етап – основний етап 10 4. Оцінка ефективності психокорекційної роботи 17 5. Щоденник студента – практиканта 19 6. Сценарій психокорекційного заняття 20 7. Загальний звіт про практику 22 Список використаних джерел 24 Додатки 26 >>>>
-
Звіт з виробничої практики + щоденник ( розробка комплексу стратегії розвитку бізнесу для ТОВ «D&V - інвест» на основі поведеного стратегічного аналізу)
ВСТУП 3 РОЗДІЛ І Організаційно-економічна характеристика підприємства 5 1.1. Організація підприємства 5 1.2. Економічні показники підприємства 10 РОЗДІЛ ІІ Звіт про виконану роботу 16 ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ 26 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 27 ДОДАТКИ 29 >>>>
-
ЗВІТ З ПРАКТИКИ
Щоденник з практики ЗМІСТ ВСТУП 3 1. Характеристика підприємства – бази практики 4 2. Аналіз стану стратегічного управління і планування 6 3. Функція організації 12 4. Функція мотивування 17 5. Функція контролювання 20 6. Функція координування 24 7. Освітня функція 26 8. Управління інноваційною діяльністю 31 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 38 ДОДАТКИ 41 >>>>
-
Аналіз господарчої діяльності дошкільного закладу
Зміст Щоденник 3 Загальна характеристика дитячого закладу 5 Аналіз господарчої діяльності дошкільного закладу 7 Аналіз роботи психолога дитячого садка №74 12 Аналіз роботи методичного кабінету дитячого садку №74 23 Аналіз харчування у дитячому садку №74 28 Висновки 33 Характеристика 34 >>>>
-
Звіт з психокорекційної практики ( в СШ)
ЗВІТ 3 Практичне виконання заходів психокорекційної програми 5 1. Докорекційно-психодіагностичний етап 5 2. Настановний етап 6 3. Психокорекційний етап 6 4. Завершальний (оцінювальний) етап 8 Висновки 10 ПРОГРАМА ПСИХОКОРЕКЦІЇ 11 Зміст занять 11 Процедура психокорекційної роботи 15 1. Докорекційно-психодіагностичний (підготовчий) етап 15 2. Настановний етап 15 3. Психокорекційний (основний) етап психокорекційної роботи 16 4. Завершальний (оцінювальний) етап 20 ЩОДЕННИК ПРОХОДЖЕННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ПРАКТИКИ СТУДЕНТА-ПРАКТИКАНТА 21 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 31 ДОДАТКИ 32 >>>>
-
Звіт з психокорекційної практики
ЗВІТ 3 Практичне виконання заходів психокорекційної програми 5 1. Докорекційно-психодіагностичний етап 5 2. Настановний етап 6 3. Психокорекційний етап 6 4. Завершальний (оцінювальний) етап 8 Висновки 10 ПРОГРАМА ПСИХОКОРЕКЦІЇ 11 Зміст занять 11 Процедура психокорекційної роботи 15 1. Докорекційно-психодіагностичний (підготовчий) етап 15 2. Настановний етап 15 3. Психокорекційний (основний) етап психокорекційної роботи 16 4. Завершальний (оцінювальний) етап 20 ЩОДЕННИК ПРОХОДЖЕННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ПРАКТИКИ СТУДЕНТА-ПРАКТИКАНТА 21 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30 ДОДАТКИ 31 >>>>
-
Грузія (політичний, економічний розвиток, 2002-2003)
Література 1. Борисов В. Военно-полевой театр работает без антрактов.//Российская Газета от 09.09.2002 2. Выбор грузинского президента.// Лента.Ру от 09.12.2002 3. Грузія намагається визначитися із датою парламентських виборів. ICTV, повідомлення від 27.11.2003 13:22 4. Дзись-Войнаровский Н. Седой лис ушел.// Лента.Ру от 23.11.2003 5. Іскоростенська О. ШЕВАРДНАДЗЕ — СПОЛУЧНА ЛАНКА ГУУАМ?//Дзеркало тижня № 44 (368) Субота, 10 - 16 Листопада 2001 року 6. Катамадзе Г. Грузія на шляху до Європи.// Дзеркало тижня № 20 (344) Субота, 26 Травня - 1 Червня 2001 року 7. Любарская Е. Грузинское наследство.// Лента.Ру от 24.11.2003 8. Любарская Е. Октябрьская революция в Грузии.// Лента.Ру от 06.11.2003 9. Минобороны: Ситуация в Грузии не касается дислоцированных там российских военных.// Лента.Ру от 16.12.2003 10. Міжнародний щоденник Радіо „Свобода”. Огляд західної преси: Грузія. Ірак. - http://www.radiosvoboda.org/programs/others_text/uk/2003/11/F7E6D702-884D-4E4F-A83F-2EF227ABC125.ASP >>>>
-
Щоденник проходження психокорекційної практики студента-практиканта
Щоденник проходження психокорекційної практики студента-практиканта ______ курсу _____ групи __________________________________________ місце проведення практики ДНЗ № 112 м. Києва Термін проходження практики: з 10. 12. 2009 по 1 лютого 2010 Керівник практики від кафедри: ___________________________ Керівник від бази практики: Дата Термін Заходи Відмітка про виконання 10.12. 2009 9.00 – 9.50 Прибуття до місця проведення практики. Відрекомендування керівникові ДНЗ. Представлення плану та завдання практики. Виконано 10.00 – 10.50 Знайомство з керівником практики від навчального закладу – психологом ДНЗ. Виконано 11.00 – 12.50 Узгодження власного плану практики з робочими планами психолога. Виконано 13.00 – 13.50 Ознайомлення з розташуванням ДНЗ, матеріально-технічною базою для психологічної роботи. Виконано 15.00 – 17.50 Ознайомлення з звітною документацією, методичними розробками штатного психолога. Коректування власного робочого плану на період практики. Підготовка до психодіагностичного обстеження дошкільників Виконано 11.12. 2009 9.30 – 12.30 Проведення індивідуальних ознайомлювальних бесід Виконано 13.00. – 14.00 15.00 – 17.00 Проведення психодіагностичного обстеження дітей за методикою "Графічний диктант" Виконано 14.12. 2009 9.00 – 13.30 Обробка результатів психодіагностичного обстеження. Складання психологічних характеристик на дітей Виконано 15.00 – 15.30 Підготовка психокорекційної програми Виконано 15.12. 2009 9.00 – 13.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять Виконано 15.00 – 15.30 Проведення спільно з вихователем групової гри з дошкільниками "Я знаю десять назв казкових персонажів" Виконано 16.12. 2009 9.00 – 13.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять Виконано 15.00 – 16.30 Проведення спільно з вихователем групової гри з дошкільниками "Відшукай колір" Виконано 17.12. 2009 8.30 – 13.00 Проведення індивідуальних занять з дошкільниками з теми 2: "Розфарбування малюнків квітів. Розпізнавання предметів на дотик" Виконано 15.00 – 16.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять Виконано 18.12. 2009 9.00 – 13.00 Підготовка стимульного матеріалу для проведення індивідуальних психокорекційних занять з дошкільниками Виконано 15.00 – 16.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять Виконано 21.12. 2009 8.30 – 13.00 Проведення індивідуальних занять з дошкільниками з теми 3: "Копіювання малюнків транспортних засобів. Ліплення з пластиліну фігур за зразком" Виконано 15.00 – 16.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять Виконано 22.12. 2009 8.00 – 15.30 Підготовка до проведення індивідуальних психокорекційних занять з дошкільниками Виконано 23.12. 2009 8.30 – 13.00 Проведення індивідуальних занять з дошкільниками з теми 4: "Розвиток рухливості пальців. Виготовлення аплікацій за зразком" Виконано 15.00 – 16.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять 24.12. 2009 9.00 – 13.00 Підготовка до індивідуальних бесід з батьками Виконано 15.00 – 15.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять Виконано 25.12. 2009 8.00 – 9.00 Проведення індивідуальних бесід батьками дошкільників, що потребують психокорекції Виконано 9.00 – 13.00 Підготовка до проведення індивідуальних психокорекційних занять з дошкільниками Виконано 15.00 – 16.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять Виконано 28.12. 2009 8.30 – 13.00 Проведення індивідуальних занять з дошкільниками з теми 5: "Розвиток рухливості пальців. Виготовлення аплікацій за власним уявленням" Виконано 15.00 – 16.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять 11.01. 2010 8.30 – 13.00 Проведення індивідуальних занять з дошкільниками з теми 6: "Розвивальна бесіда про рослини. Малювання геометричних фігур. Ігри-шнурування за методом М. Монтессорі" Виконано 9.00 – 16.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять. Обробка отриманої психологічної інформації Виконано 12.01. 2010 9.00 – 16.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять. Бесіди з батьками, що проводять з дітьми заняття відповідно до програми психокорекції Виконано 13.01. 2010 9.00 – 13.00 Підготовка до проведення індивідуальних психокорекційних занять з дошкільниками Виконано 14.00 – 16.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять Виконано 14.01. 2010 8.30 – 13.00 Проведення індивідуальних занять з дошкільниками з теми 7: "Розвивальна бесіда про тварини. Малювання геометричних фігур. Ігри за методом Монтессорі" Виконано 14.00 – 16.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять Виконано 15.01. 2010 15.00 – 15.30 Групова гра "Пори року" Виконано 18.01. 2010 8.30 – 13.00 Проведення індивідуальних занять з дошкільниками з теми 8: "Розвивальна бесіда про професії людей. Малювання геометричних фігур. Ігри за методом М. Монтессорі" Виконано 14.00 – 16.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять Виконано 19.01. 2010 9.00 – 16.30 Підготовка до проведення індивідуальних психокорекційних занять з дошкільниками Виконано 20.01. 2010 9.00 – 13.00 Обробка психологічної інформації. Підготовка до проведення групових ігор Виконано 15.00 – 15.40 Проведення спільно з вихователем групової гри „Ярмарок” Виконано 21.01. 2010 8.30 – 13.00 Проведення індивідуальних занять з дошкільниками з теми 9: "Розвивальна бесіда про явища оточуючого світу. Малювання геометричних фігур методом обведення. Виготовлення намиста" Виконано 14.00 – 16.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять Виконано 22.01. 2010 9.00 – 16.30 Підготовка до проведення індивідуальних психокорекційних занять з дошкільниками Виконано 25.01. 2010 8.30 – 13.00 Проведення індивідуальних занять з дошкільниками з теми 10: "Бесіда по малюнку. Виготовлення та розфарбування сніжинок. Малювання геометричних фігур методом обведення" (індивідуальне заняття) Виконано 14.00 – 16.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять Виконано 26.01. 2010 9.00 – 16.30 Підготовка до психодіагностичного обстеження за методикою "Графічний диктант". Консультація з психологом ДНЗ Виконано 27.01. 2010 9.00 – 13.00 Психодіагностичне обстеження за методикою "Графічний диктант" Виконано 14.00 – 16.30 Обробка результатів психологічного обстеження "Графічний диктант" Виконано 28.01. 2010 9.00 – 17.00 Аналіз і інтерпретація результатів психодіагностичного обстеження. Підготовка методичних рекомендацій Виконано 29.01. 2010 9.00 – 13.00 Обробка і оформлення результатів психокорекційної практики Виконано 14.00 – 16.00 Представлення результатів психокорекційної практики на перевірку керівникові від бази практики Виконано 01.02. 2010 9.00 – 12.00 Доповідь завідуючої ДНЗ про проведену роботу. Отримання характеристики Виконано >>>>
-
Практичне завдання бухоблік
Завдання 6. 1. Охарактеризувати первинні документи щодо оформлення отримання та видачі готівки. 2. Скласти операційний щоденник. 3. Оцінити вплив операцій на баланс банку. Матеріал для виконання завдання: За касовими документами: 1.06. прийнято від МП «Колос» готівку для зарахування на його поточний рахунок 5000 грн. 03.06. видана заробітна плата працівнику банку – 2250 грн. 10.06. зараховано на поточний рахунок Іванова В.П. - 1000 грн. 11.06. видана готівка працівнику банку на господарські витрати в сумі 300 грн. 13.06. оприбуткована готівка від підприємства на його поточний рахунок – 1200 грн. 14.06. прийнято від населення комунальні платежі в сумі 5250 грн. Комісія банку за платежі населення становить 1% від суми. В цей же день кошти були перераховані комунальний установам. 15.06. проведена ревізія грошового сховища банку. Виявлено надлишок в сумі 100 грн. 23.06. інкасована готівка ТОВ «Світанок» в сумі 2000 грн. Наступного дня кошти були перераховані та оприбутковані в операційну касу банку. 24.06. видано на відрядження працівнику банку – 400 грн. В установлений термін авансовий звіт було затверджено в сумі 370 грн. Невикористаний залишок повернено в касу. 25.06. зараховано на короткостроковий вклад від Кринки А.С. – 1500 грн. 26.06. виплата готівки бюджетній організації за грошовим чеком в сумі 350 грн. 28.06. видано МП «Світ» на виплату заробітної плати – 1500 грн. 29.06. підкріплення обмінного пункту, який знаходиться на території банку – 800 грн. Завдання 16. 1. Пояснити первинні документи щодо оформлення строкових депозитних операцій. 2. Виконати облікові процедури в банку за наведеними нижче даними. 3. Здійснити необхідні розрахунки. Відповідно до облікової політики банку при нарахуванні процентних витрат кількість днів визначається за методом «факт/факт». Матеріал для виконання завдання: 1 березня поточного року укладено строковий депозитний договір №21 між банком «Київ» та ТОВ «Вероніка» за такими умовами: Депонент – ТОВ «Вероніка» - перераховує з поточного рахунка на депозитний рахунок кошти в розмірі 12000 грн. на дату укладання депозитної угоди. Відсотки нараховуються щомісяця в останній день місяця. Оплата відсотків здійснюється в розмірі 11% річних щомісяця шляхом перерахування на поточний рахунок … числа місяця, наступним за звітним та на дату погашення депозиту. Повернення суми депозиту має здійснюватися на поточний рахунок ТОВ «Вероніка» 1 червня наступного року. Строк закінчення дії депозитної угоди – 1 червня наступного року. У випадку дострокового розірвання договору з ініціативи депонента банк сплачує відсотки за зниженою процентною ставкою в розмірі 2% річних. Про дострокове розірвання договору клієнт зобов’язаний повідомити банк не менше ніж за 2 банківські дні. 5 квітня поточного року ТОВ «Вероніка» повідомило про необхідність дострокового вилучення коштів через 3 дні. 8 квітня банк повернув суму депозиту та сплатив відсотків клієнтові відповідно до умов угоди. Завдання 26. 1. Охарактеризувати первинні документи по оформленню видачі та погашення короткострокового кредиту, наданого фізичній особі за рахунок ресурсів банку. 2. Відобразити наведені операції в операційному щоденнику. 3. Здійснити необхідні розрахунки. Відповідно до облікової політики банку при нарахуванні процентних та комісійних доходів кількість днів визначається за методом «факт/факт». Матеріал для виконання завдання: 5 березня поточного року АКБ «Київ» уклав договір про короткострокове кредитування з Петровим І.А. за такими умовами: Сума кредиту – 15000 грн. Строк кредиту – 2 роки з 05.03.06 по 05.07.06 Об’єкт кредитування – придбання земельної ділянки. Видача кредиту здійснюється готівкою 5 березня 2006 року (із попереднім зарахуванням суми кредиту на поточний рахунок позичальника 05.03.06) Плата за кредит – 18% річних – нараховується в останній день місяця. При нарахуванні відсотків першій день видачі кредиту враховуються, а останній день погашення кредиту не враховується. Сплата відсотків здійснюється готівкою щомісяця 1 числа місяця наступного за звітним, та на дату погашення кредиту. Погашення основної суми боргу має здійснюватися 05.07.06 готівкою. Забезпечення кредиту: квартира оціночною вартістю 45000 грн. згідно з договором застави від 05.03.06. Кредит класифіковано як стандартний. Умови договору виконано. >>>>
-
Облік та аудит в банку
Завдання 6 2 1. Охарактеризувати первинні документи щодо оформлення отримання та видачі готівки. 2. Скласти операційний щоденник. 3. Оцінити вплив операцій на баланс банку. Матеріал для виконання завдання За касовими документами: – 1.06 прийнято від МП «Колос» готівку для зарахування на його поточний рахунок 5000 грн.; – 03.06 видана заробітна плата працівнику банку – 2250 грн.; – 10.06 зараховано на поточний рахунок Іванова В.П. – 1000 грн.; – 11.06 видана готівка працівнику банку на господарські витрати в сумі 300 грн.; – 13.06 оприбуткована готівка від підприємства на його поточний рахунок – 1200 грн.; – 14.06 прийнято від населення комунальні платежі в сумі 5250 грн. Комісія банку за платежі населення становить 1% від суми. У цей же день кошти були перераховані комунальним установам. 15.06 проведена ревізія грошового сховища банку. Виявлено надлишки в сумі 100 грн. 23.06 інкасована готівка TOB «Світанок» в сумі 2000 грн. Наступною дня кошти перераховані та оприбутковані в операційну касу банку. 24.06 видано на відрядження працівнику банку – 400 грн. В установлений термін авансовий звіт було затверджено в сумі 370 грн. Невикористаний залишок повернено в касу. 25.06 зараховано на короткостроковий вклад від Кринки A.C. – 1500 грн. 26.06 виплата готівки бюджетній організації за грошовим чеком в сумі 350 грн. 28.06 видано МП «Світ» на виплату заробітної плати – 1500 грн. 29.06 підкріплення обмінного пункту, який знаходиться на території банку – 800 грн. Завдання 16 8 1. Пояснити первинні документи щодо оформлення строкових депозитних операцій. 2. Виконати облікові процедури в банку за наведеними нижче даними. 3. Здійснити необхідні розрахунки. Відповідно до облікової політики банку при нарахуванні процентних витрат кількість днів визначається за методом «факт/факт». Матеріал для виконання завдання 1 березня поточного року укладено строковий депозитний договір № 21 між банком: «Київ» та TOB «Вероніка» за такими умовами: Депонент – TOB «Вероніка» - перераховує з поточного рахунку на депозитний рахунок кошти в розмірі 12000 грн. на дату укладення депозитної угоди. Відсотки нараховуються щомісяця в останній день місяця. Оплата відсотків здійснюється в розмірі 11% річних щомісяця шляхом перерахування на поточний рахунок числа місяця, наступного за звітним та на дату погашення депозиту. Повернення сум депозиту має здійснюватися на поточний рахунок TOB «Вероніка» 1 червня наступного року Строк закінчення дії депозитної угоди 1 червня наступного року. У випадку дострокового розірвання договору з ініціативи депонента банк сплачує відсотки за зниженою процентною ставкою в розмірі 2% річних. Про дострокове розірвання договору клієнт зобов'язаний повідомити банк не менше ніж за 2 банківські дні. 5 квітня поточного року TOB «Вероніка» повідомило про необхідність дострокової вилучення коштів через 3 дні. 8 квітня банк повернув суму депозиту га сплатив відсоток клієнтові відповідно до умов угоди. Завдання 26 11 1. Охарактеризувати первинні документи по оформленню видачі та погашення короткострокового кредиту, наданого фізичній особі за рахунок ресурсів банку. 2. Відобразити наведені операції в операційному щоденнику. 3. Здійснити необхідні розрахунки. Відповідно до облікової політики банку при нарахуванні процентних та комісійних доходів кількість днів визначається за методом «факт/факт». Матеріал для виконання завдання 5 березня 2006 року АКБ «Київ» уклав договір про короткострокове кредитування з Петровим Ігорем Анатолійовичем за такими умовами: Сума кредиту – 15000 грн. Строк кредиту – 2 роки з 05.03.06 по 05.07.06 . Об'єкт кредитування-придбання земельної ділянки. Видача кредиту здійснюється готівкою 5 березня 2006 року (із попереднім зарахуванням суми кредиту на поточний рахунок позичальника 05.03.06). Плата за кредит – 18% річних – нараховується в останній день місяця. При нарахуванні відсотків перший день видачі кредиту враховується, а останній день погашення кредиту не враховується. Сплата відсотків здійснюється готівкою щомісяця 1 числа місяця, наступного за звітним, та на дату погашення кредиту. Погашення основної суми боргу має здійснюватися 05.07.06 готівкою. Забезпечення кредиту: квартира оціночною вартістю 45000 грн. згідно з договором застави від 05.03.06. Кредит класифіковано як стандартний. Умови кредитного договору виконано. Список використаної літератури 14 >>>>
-
Контрольна робота з української літератури 5
1.Валер'ян Підмогильний. 3 1) Зразок урбаністичної прози "Місто": провідні проблеми, художні ідеї, складність і неоднозначність образу головного героя. 3 2) Теорія літератури. Екзистенціалізм. 3 2. Юрій Яновський: 4 1) Жанрова своєрідність роману у новелах «Вершники», особливості сюжету, композиції, центральні персонажі, ідейний зміст, художня мова. 4 2) "Майстер корабля" - новаторський характер твору; сюжетна інтрига, символічність образів, умовність зображення АБО (твір на вибір) «Чотири шаблі» художнє новаторство роману, романтичний характер творчості. 5 3.Микола Куліш: 5 1) «Мина Мазайло» - жанр, тема, проблематика, сюжет, композиція, персонажі, ідейний зміст; засоби творення комічного. 5 2) «Патетична соната» - жанр, тема, проблематика, сюжет, композиція, персонажі, ідейний зміст. 6 3) Теорія літератури: жанрові різновиди драми: трагедія, комедія, власне драма, трагікомедія. 6 4. Іван Кочерга: 7 1) «Свіччине весілля» - жанр, тема, сюжет; історична основа і художній домисел; групування персонажів, засоби створення історичного колориту; особливості композиції. 7 2) «Ярослав Мудрий» - жанр, тема, сюжет, образ Ярослава, його роль у композиції та ідейно-художньому змісті твору. Образи Журейка, Милуші, Микити. 8 3) Теорія літератури: драматична поема як жанр ліро-драми. 8 5. Олександр Довженко: 8 1) «Зачарована Десна» - жанр, сюжет, образ оповідача; автобіографічність; романтизм оповіді та реалізм побутових деталей. 8 2) «Україна в огні» - жанр, тема, особливості сюжетно-композиційних вирішень, ідейно-художній зміст. Образ-символ долі України (Христя). Політичні звинувачення автора. 9 3) «Щоденник» - характер записів, їх роль як матеріалу для творів і як документа доби. 9 6. Юрій Клен: 10 1) «Сковорода» - жанр, образ мандрівного поета і філософа, художня ідея, мова твору. 10 2) «Беатріче» - велич кохання, духовної краси та чистоти. 11 3) «Терцини» - Осуд злочинств тоталітарного режиму в Україні. 11 7. Євген Маланюк: 12 1) «Невичерпальність» - образи України і «малоросійства», трагізм обставин і віра в непереможність народного духу, провідні мотиви; 12 2) «Біографія» - формування характеру і переконань митця-патріота. 12 3) «Шевченко» - своєрідне бачення центрального образу у вірші; роль антитези. 13 8. Улас Самчук: 13 1) «Марія» - жанр, тематика, проблематика, сюжет і композиція, центральні персонажі та їх характеристика; Біблійні образи і мотиви, їх роль; індивідуальне й типове, національне, конкретно-історичне та загальнолюдське у творі. 13 2) Роман-трилогія "Волинь" - епопея життя українського народу XX ст.; риси роману-хроніки (оглядове). 14 9. Микола Бажан: 15 1) "Політ крізь бурю" - сюжет, проблематика, ідеологічна клішованість; ідеї патріотизму та засудження "культу особи"; образ головної героїні; морально-етичні колізії. 15 2) "Данило Галицький" (оглядове). 15 3) Теорія літератури. Необароко. 16 10. Іван Багряний: 16 1)«Сад Гетсиманський» - жанр, тематика і проблематика, автобіографічна основа, центральні персонажі, засоби психологізму, індивідуалізації і типізації, ідейний зміст. 16 2) "Тигролови" своєрідність романної форми; жанрові особливості, тематика і проблематика, характеристика образів; своєрідність романтичної форми. 16 3) Роман "Людина біжить над прірвою" - доля людини в антисвіті війни (оглядово). 18 4) Теорія літератури. Пригодницький роман 18 11. Василь Барка: 19 «Жовтий князь» - відтворення картин голодомору 1933 p., геноциду щодо українців; життєва основа (особистий досвід автора, його рідних і земляків); Сюжет, центральні персонажі, їх групування, засоби психологізму, контрастування, типізації та індивідуалізації, роль художніх деталей, ідейний зміст. 19 12. Олег Ольжич: 20 1) Аналіз поетичних творів «Воно зросло з шукання і розпуки...», «Гали» - образ ліричного героя; висока культура та самобутність образного мислення. 20 2) Огляд поетичних збірок «Рінь», «Вежі», «Підзамча». 20 13.Олена Теліга. 21 Романтичне звучання поезії; продовження традицій Лесі Українки; поєднання ліричної ніжності й твердості переконань у віршах: «Чоловікові» «Літо», «Мужчинам», «Вечірня пісня». 21 Список літератури 22 >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.004332 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|