|
Комплексний підхід до формування мовленнєвої компетентності
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «Комплексний підхід до формування мовленнєвої компетентності», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Етапи формування та розвиток комунікативної компетентності учнів на уроках іноземної мови
Вступ 3 Розділ 1. Поняття комунікативних вмінь та їх сутність 6 1.1. Комунікативні уміння в процесі вивчення іноземної мови 6 1.2. Основні вимоги до комунікативних умінь та навичок спілкування іноземною мовою у середній школі 14 Розділ 2. Етапи формування та розвиток комунікативної компетентності учнів на уроках іноземної мови 18 2.1. Методи діагностики та розвитку комунікативної компетентності учнів 18 2.2. Розвиток комунікативної компетентності учнів на уроці 29 2.3. Розвиток комунікативної компетентності учнів засобами мистецтва 42 Розділ 3. Методи розвитку умінь та навичок комунікативної компетенції учнів на уроці іноземної мови 55 Висновки 64 Список використаних джерел 67 >>>>
-
Формування професійної компетентності менеджера з персоналу
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ 6 1.1. Місце менеджера в системі управління 6 1.2. Основи мистецтва управлінської діяльності 15 1.3. Основні стилі керівництва та лідерства в практиці управління організацією 23 1.4. Компетентність менеджера як базова характеристика його фаховості 31 РОЗДІЛ 2. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ПРОФІЛЮ КОМПЕТЕНТНОСТІ МЕНЕДЖЕРА 39 2.1. Функціональний аналіз діяльності та управлінські ролі менеджера 39 2.2. Модель розвитку професійних здібностей менеджера 52 2.3. Управління кар’єрою як складова професійного розвитку 60 2.4. Професійне навчання як напрям підвищення професійної компетентності 69 РОЗДІЛ 3. ПРАКТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО ПРОФІЛЮ МЕНЕДЖЕРА НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «ГОТЕЛЬ «ДНІПРО» 78 3.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 78 3.2. Діагностика рівня професійної компетентності менеджера з персоналу 86 3.3. Недоліки в організації професійного навчання на підприємстві 94 3.4. Пропозиції щодо підвищення рівня професійної компетентності персоналу підприємства 99 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 105 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 109 ДОДАТКИ 114 >>>>
-
Загальна характеристика говоріння як виду мовленнєвої діяльності та уміння
ПЛАН Вступ 1. Загальна характеристика говоріння як виду мовленнєвої діяльності та уміння. 2. Навчальна дискусія, як один із способів розвитку вимовних навичок. 3. Суть і характеристика мовлення. 4. Процес формування навичок і вмінь аудіювання. Висновки Список використаної літератури >>>>
-
Професійна компетентність спеціаліста з соціальної роботи і шляхи її формування
Вступ...................................................................................................................3
Розділ 1. Поняття професійної компетентності..............................................5
1.1. Сутність професійної компетентності ...........................................5
1.2. Професійна компетентність у соціальній роботі............................10
Розділ 2. Професійно-етичні вимоги до соціального працівника................25
2.1. Професійні вимоги до спеціаліста з соціальної роботи..................25
2.2. Особистісні риси соціального працівника.......................................33
Розділ 3. Проблеми та перспективи розвитку професії соціального
працівника..........................................................................................49
Висновки.............................................................................................................72
Список використаної літератури......................................................................77
>>>>
-
Процесний підхід у сучасному менеджменті туризму. Системний підхід. Ситуативний підхід
Вступ 3 1. Процесний підхід у сучасному менеджменті туризму 3 2. Системний підхід 3 3. Ситуативний підхід 4 4. Новітні управлінські концепції 11 Висновки 15 Список використаної літератури 1 >>>>
-
Формування готовності майбутнього соціального педагога
ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. ГОТОВНІСТЬ ДО ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА 3 1.1. Поняття готовності та професійної готовності 3 1.2. Види та структура готовності та професійної готовності 5 РОЗДІЛ 2. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА 9 2.1. Особистісно-діяльнісний підхід до формування готовності майбутнього соціального педагога 9 2.2. Компетентісний підхід до формування готовності майбутнього соціального педагога 9 ВИСНОВКИ 10 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 10 >>>>
-
Комплексний економічний аналіз
Комплексний економічний аналіз. 3 Задача № 22. 8 Проаналізувати динаміку ефективності господарської діяльності підприємства і зробити відповідні висновки, виходячи з наведених даних (млн.грн.): Список використаної літератури. 10 >>>>
-
Cистемний аналіз та логістика
Задача 1 4 Визначити комплексний коефіцієнт значущості критерію вибору постачальника з врахуванням рівня компетентності експерту (варіант вибирається за останньою цифрою залікової). Таблиця 3.1 Вихідні дані для виконання Завдання № 1 ... Задача 2 5 Розрахувати рейтинг для різних постачальників і порівнюючи отримані значення, визначити найкращого партнера. Пріоритет надається джерелу постачання з найбільшим сумарним рейтингом (варіант вибирається за останньою цифрою залікової). Таблиця 3.2 Вихідні дані для виконання Завдання №2 ... Задача 3 6 На основі вихідних даних (таблиця 3.3) розробити стратегію управління матеріальними запасами, застосовуючи інтегрований підхід ABC — XYZ (варіант згідно з останньою цифрою залікової). Таблиця 3.3 Вихідні дані для виконання Завдання №3 ... Задача 4 8 Знайти оптимальне рішення транспортної задачі використовуючи метод «північно-західного кута» та метод «найменших витрат». Варіанти завдань наведені у таблиці 3.5 (згідно з останньою цифрою залікової книжки)... Задача 5 10 Визначити умовні координати розподільчого центру методом розрахунку центра тяжіння та подати графічну інтерпретацію. Дані для розрахунків наведені в таблиці 3.6. Таблиця 3.6 Обсяг споживання та координати споживачів ... Список літератури 12 >>>>
-
МОРАЛЬНА КУЛЬТУРА ОСОБИСТОСТІ СОЦІАЛЬНОГО ПРАЦІВНИКА
Вступ 3 Розділ 1. Поняття професійної компетентності 5 1.1. Сутність "професійної компетентності" 5 1.2. Моральна культура спілкування 7 Розділ 2. Професійно-етичні вимоги до соціального працівника 15 2.1. Професійні вимоги до спеціаліста з соціальної роботи 15 2.2. Особистісні риси соціального працівника 19 Розділ 3. Проблеми та перспективи розвитку професії соціального працівника 22 Висновки 27 Список використаної літератури 31 >>>>
-
Основні положення нової школи управління
Вступ 3 1. Сутність кількісного підходу у менеджменті 4 2. Теорія прийняття управлінських рішень 8 3. Системний підхід: основа управління діяльністю підприємства 12 4. Процесний підхід у менеджменті 18 5. Ситуаційний підхід у менеджменті 22 Висновки 26 Література 28 >>>>
-
Особливості психосемантичних проявів при порушеннях функціонування особистості
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Теоретичні підходи до психолінгвістичного аналізу мовлення невротиків 7 1.1. Огляд психологічних вчень про зв'язок мовлення і психічної активності 7 1.2. Розвиток психолінгвістики і психосемантики 19 РОЗДІЛ 2. Психологічні розлади й особливості мови індивіда 30 2.1. Традиційні класифікації неврозів 30 2.2. Загальні психолінгвістичні порушення мовленнєвої діяльності 43 2.3. Психолінгвістичні порушення і їхнє відображення в мовленні (психосемантичний підхід) 54 РОЗДІЛ 3. Психолінгвістична і психосемантична діагностика неврозів 72 3.1. Опис робочої гіпотези та характеристика методик проведення експерименту 72 2.2. Експериментальне дослідження мовної діяльності невротиків 82 2.3. Аналіз результатів експерименту і виявлені закономірності 98 ВИСНОВКИ 106 ЛІТЕРАТУРА 110 ДОДАТОК А. 114 >>>>
-
Формування та вдосконалення якостей читання в період навчання грамоти
І. Вступ -3- ІІ. Основна частина 1. Психолого-педагогічні основи методики навчання грамоти -6- 2. Читання – вид мовленнєвої діяльності -11- 3. Види та якості читання в букварний період, прийоми їх формування та вдосконалення -25- 4. Розробка уроку читання в період навчання грамоти з прийомами розвитку здібностей молодших школярів -30- ІІІ. Заключна частина Аналіз спостережень, висновки, методичні рекомендації після проведення розробленого уроку -41- ІV. Загальні висновки -48- V. Список використаної літератури -49- >>>>
-
ПРОФЕСІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ СПЕЦІАЛІСТІВ ДО ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Вступ 3 1. Вимоги до фахівця та розвиток людських ресурсів у сучасних умовах ринку праці. 4 2. Формування професійних умінь майбутніх фахівців. 6 3. Рівні компетентності майбутніх спеціалістів. 9 Висновок 12 Список використаної літератури 14 >>>>
-
Класифікація моделей систем (системний аналіз і логістика)
Класифікація моделей систем 3 Вступ 3 Класифікація систем 4 Поняття та сутність моделей та моделювання 5 Класифікація та функції моделей 7 Висновки 14 Завдання № 1 16 Визначити комплексний коефіцієнт значущості критерію вибору постачальника з врахуванням рівня компетентності експерту (варіант вибирається за останньою цифрою залікової). Таблиця 3.1 Вихідні дані для виконання Завдання № 1 Критерії для Х Оцінка значущості окремими експертами 1 2 3 4 5 а 0,6 0,7 0,5 0,75 0,6 К1 0,2 0,2 0,1 0,2 0,1 К2 0,5 0,2 0,1 0,2 0,5 КЗ 0,1 0,3 0,2 0,2 0,1 К4 0,1 0,1 0,4 0,2 0,1 К5 0,1 0,2 0,2 0,2 0,2 Завдання № 2 17 Розрахувати рейтинг для різних постачальників і порівнюючи отримані значення, визначити найкращого партнера. Пріоритет надається джерелу постачання з найбільшим сумарним рейтингом (варіант вибирається за останньою цифрою залікової). Таблиця 3.2 Вихідні дані для виконання Завдання №2 Завдання №3 18 На основі вихідних даних (таблиця 3.3) розробити стратегію управління матеріальними запасами, застосовуючи інтегрований підхід ABC — XYZ (варіант згідно з останньою цифрою залікової). Таблиця 3.3 Вихідні дані для виконання Завдання №3 Завдання №4 20 Знайти оптимальне рішення транспортної задачі використовуючи метод «північно-західного кута» та метод «найменших витрат». Варіанти завдань на¬ведені у таблиці 3.5 (згідно з останньою цифрою залікової книжки). Варіант, №2 Завдання № 5 22 Визначити умовні координати розподільчого центру методом розрахунку центра тяжіння та подати графічну інтерпретацію. Дані для розрахунків наведені в таблиці 3.6. Таблиця 3.6 Обсяг споживання та координати споживачів Список літератури 24 >>>>
-
Формування у дітей середнього віку ( 3-4 років) уявлення про форми предметів в процесі ігрової діяльності
Вступ 3 1. Характеристика психічного розвитку дітей третього-четвертого року життя 5 2. Психолого-педагогічні основи проблеми формування уявлень про властивості і співвідношення предметів у дітей молодшого віку 10 3. Особливості організації і зміст роботи з розвитку елементарних математичних уявлень в першій молодшій групі 13 3.1. Формування понять простору і часу 13 3.2. Порівняння предметів за розмірами і вагою 15 3.3. Ознайомлення з геометричними фігурами 16 4. Стан використання ігор в формуванні у дітей уявлення про форму предметів у практиці роботи дошкільного навчального заставі освіти (констатуючий експеримент). 18 5. Основні умови закріплення та удосконалення уявлень про предмети в ігровій діяльності (формуючий експеримент). 21 6. Контрольний експеримент. 25 Висновки 27 Список використаної літератури 29 Додатки 30 Заняття 1 30 Заняття 2 32 Об’єкт дослідження: процес сенсорного виховання дітей молодшого віку. Предмет дослідження: формування уявлень про форму предметів у дітей трьох-чотирьох років на засадах комплексного підходу. Мета дослідження: науково обґрунтувати, розробити та експериментально апробувати комплексний підхід до організації перцептивного научування як чинника оптимальності формування уявлень про форму предметів у дітей молодшого віку >>>>
-
Екскурсія-огляд як засіб формування лексичної компетентності дошкільника
ВСТУП 2 1. Особливості лексичного розвитку дітей дошкільного віку; завдання словникової роботи 3 2. Характеристика методів розвитку словника 17 3. Методика проведення екскурсій-оглядів в різних вікових групах 18 ВИСНОВОК 24 Література 26 Додаток 27 Конспект заняття по ознайомленню з музеєм дитячого садка 27 >>>>
-
Директивний підхід у стратегічному менеджменті
ЗМІСТ Вступ 3 1. Директивний підхід у стратегічному менеджменті 5 2. Поведінковий підхід у стратегічному менеджменті 12 Висновок 15 Список використаної літератури 16 >>>>
-
Фінансова стратегія підприємства
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФІНАНСОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА ЗА ЙОГО КРИЗОВОГО СТАНУ 6 1.1. Сутність та принципи фінансової стратегії 6 1.2. Класифікація фінансових стратегій 21 1.3. Антикризове управління підприємством 25 РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА ФІНАНСОВОЇ СТРАТЕГІЇ ТОВ “СТОЛИЧНЕ” 32 2.1. Загальний аналіз результатів діяльності підприємства 32 2.2. Оцінка фінансового стану та аналіз ймовірності банкрутства 36 2.3. Аналіз фінансової стратегії за умов кризового стану 50 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВИХОДУ ПІДПРИЄМСТВА З КРИЗОВОГО СТАНУ 60 3.1. Комплексний підхід до процесу формування фінансових стратегій підприємства в умовах кризи 60 3.2. Шляхи виходу підприємства з кризи 74 3.3. Інформаційні технології в антикризовому управління підприємством 90 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 97 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 100 >>>>
-
Дослідження психологічного розладу пацієнта за умови різкого зниження слуху
Зміст Вступ 3 1. Розвиток психотерапії та медичної психології в Україні 5 2. Експериментально-психологічне дослідження соматоформних розладів 16 3. Клініка та основні принципи терапії соматоформних розладів 18 4. Комплексний підхід до лікування хворих з порушенням слуху 27 5. Зміни показників у хворих з гострою сенсоневральною приглухуватістю до та після лікування 30 6. Ефективність комплексної психотерапії при лікуванні соматизованих психічних розладів 33 Висновки 35 Використана література 36 >>>>
-
МОРАЛЬНА КУЛЬТУРА СПІЛКУВАННЯ ТА ЕТИКЕТ СОЦІАЛЬНОГО ПРАЦІВНИКА
Вступ 3 Розділ 1. Місце моральної культури спілкування та етикету у професійній компетентності соціального працівника 6 1.1. Сутність "професійної компетентності" 6 1.2. Зміст понять моральна культура спілкування і етикет 11 1.3. Класифікація стилів спілкування 17 Розділ 2. Зміст і структура професійно-етичної культури соціального працівника 25 2.1. Компоненти професійної етичної культури 25 2.2. Система цінностей професійно-етичної культури соціального працівника 28 Розділ 3. Комунікативні особливості діяльності соціального працівника 54 3.1. Комунікаційні засоби 54 3.2. Форми комунікаційної взаємодії 56 Висновки 70 Список використаної літератури 73 >>>>
-
Цільовий підхід в управлінні
Вступ 3 1. Цільовий підхід в управлінні 7 1.1. Сутність, значення цілей в управлінні 7 1.2. Класифікація цілей менеджменту 9 1.3. Основні вимоги до цілей 13 2. Ієрархія цілей і вплив зовнішнього середовища на ієрархію цілей 16 2.1. Підходи до якісного і кількісного формування цілей 16 2.2. Послідовність етапів розроблення та реалізація цілей менеджменту 18 2.3. Управління по цілям 22 3. Використання цільового підходу в управлінні сучасними організаціями 26 Висновки 30 Пропозиції 32 Список використаної літератури 34 >>>>
-
Ситуативно-тематична організація матеріалу усного мовлення як засіб стимулювання вивчення іноземної мови
План І. Вступ ІІ. Теоретична частина. 1. Поняття про комунікативний підхід: 1.1. цілі навчання згідно комунікативного підходу; 1.2. поняття про комунікативні ситуації; 1.3. принцип комунікативності. 2. Ситуативний підхід у навчанні говорінню. 3. Ситуативний підхід у діалогічному мовленні. 4. Ситуативний підхід і використання відео у навчанні іноземної мови. 5. Використання ігрових ситуацій у навчанні читанню. ІІІ. Практична частина. 1. Ситуативний підхід при вивченні лексичних одиниць. 2. Створення ситуацій для діалогічного мовлення. 3. Ситуативний підхід при вивченні інтонації. Види вправ. 4. Використання ігрових ситуацій: 4.1. у навчанні читанню; 4.2. вірші та римування на уроках англійської мови; 4.3. приклади ігрових ситуацій; 4.4. приклади моделювання ситуацій для спілкування англійською мовою. ІV. Висновки. V. Використана література. >>>>
-
Психолого-педагогічні основи спілкування бібліотекаря і читача
Вступ 2 1. Історія проблеми дослідження та її вивчення 4 1.1. Історія обґрунтування бібліотеки як соціально-культурного інституту 4 1.2. Становлення бібліотечної педагогіки 11 2. Формування комунікативної компетентності бібліотекаря 13 3. Культура спілкування бібліотекаря з читачем. Імідж бібліотеки 21 4. Зв язок змісту соціальної ролі бібліотекаря з соціальними функціями бібліотеки 24 Висновки 28 Список використаної літератури 30 >>>>
-
Управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства
Вступ 3 1. Оцінка міжнародної конкурентності національної економіки 4 2. Ресурсний підхід до визначення конкурентоспроможності України на світовому ринку 8 3. Факторний підхід до визначення конкурентоспроможності України на світовому ринку 15 3. Рейтинговий підхід до визначення конкурентоспроможності України на світовому ринку 25 Висновки 28 Література 29 Додатки 30-34 >>>>
-
Психологічні механізми формування моральних якостей особистості
Вступ 2 І. Проблема формування моральних якостей особистості в психології 4 1.1 Психологічна теорія особистості 4 1.2 Психологічний підхід до механізмів формування моральних якостей особистості 9 ІІ. Емпіричне дослідження передумов формування моральної свідомості у старшому дошкільному віці 15 2.1 Актуальність теми дослідження 15 2.2 Методологічна база дослідження 18 2.3 Аналіз отриманих результатів дослідження 20 2.4 Висновки дослідження 25 Висновки 28 Список використаної літератури 30 >>>>
-
Інтегровані потоки в логістиці
Вступ 4 1. Матеріальний потік і його характеристики 5 2. Логістичні основи формування тарифів на змішані перевезення вантажів 13 3. Логістичний підхід до забезпечення формування тарифів на змішані перевезення вантажів 18 Висновки 23 Література 25 >>>>
-
Еколого-правова відповідальність як комплексний інститут екологічного права
План 1. Стан екологічного права в Україні 3 2. Еколого-правова відповідальність як комплексний інститут екологічного права в Україні 8 Список використаної літератури 12 >>>>
-
Підходи до управління
План 1. Кількісний підхід до управління 2. Процесний підхід до управління Література >>>>
-
Підходи до управління
План 1. Кількісний підхід до управління 2. Процесний підхід до управління Література >>>>
-
Маркетинговий підхід до управління організацією в сфері охорони здоров’я (Теорія)
ВСТУП 3 1. Суть, визначення та види маркетингу 4 2. Маркетинговий підхід до управління організацією 7 3. Маркетинг в галузі охорони здоров’я 8 4. Маркетинговий підхід до управління організацією в сфері охорони здоров’я 13 ВИСНОВКИ 20 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 23 >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.101026 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|